Armando braucamais
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- …
- 103
- chevron_right
Pa smuko! Man liekas ka es būtu gatavs samaksāt, lai redzētu apskates veču sejas kad viņi pacels to auto.
vel tika atgadati lidz manim mani m3 aizmugurejie bremzu diski
tatad atjaunotas abas bremzejoshas virsmas, iemashinetas rievas lai butu tadi pashi kaa prieksejie bremzu diski un nonjemts 1.75mm no virsmas kur disks sezhas virsuu, lai butu kada ceriba uzlikt style 40 (vel jau no pasha diska sezhas janonjem vismas 3.25mm lai viss izdotos kaa planots)
tatad atjaunotas abas bremzejoshas virsmas, iemashinetas rievas lai butu tadi pashi kaa prieksejie bremzu diski un nonjemts 1.75mm no virsmas kur disks sezhas virsuu, lai butu kada ceriba uzlikt style 40 (vel jau no pasha diska sezhas janonjem vismas 3.25mm lai viss izdotos kaa planots)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
kāpēc lai kaut kas mestos, ja nav līkrocis "meistars" frēzējis (kā neizskatās) un pēc tam vēl tie diski ir nobalansēti
balanseshana nau nepiecieshama, jo nonjemts no visurienes vienadi, bet pirms virsuu liksanas, respektivi riit tiks iemesti virpaa parbaudit kur siem patik nostatiesseeingman rakstīja:kāpēc lai kaut kas mestos, ja nav līkrocis "meistars" frēzējis (kā neizskatās) un pēc tam vēl tie diski ir nobalansēti
...
pateicos, domaju ka nevajadzetu but problemam, man vairak uztrauc kaa uzvedisies reduktors un karba kad notiks reala kustiba, nevis ka bremzes metisiesArchizlv rakstīja:Izskatās labi, es tiešām ceru ka nekas nemetīsies vai nevibrēs bremzējot.
...
Tad jau ar tādiem diskiem sevišķi ventilējamiem, kur iekša ir nevienmērīgi izrūsējusi disbalans būtu tāds, ka blombes izderbinātuseeingman rakstīja:kāpēc lai kaut kas mestos, ja nav līkrocis "meistars" frēzējis (kā neizskatās) un pēc tam vēl tie diski ir nobalansēti
ventilejamiajiem diksiem ieksaa ir mazas acper stieplites uzliktas, kuras var maini vietam pec sirds patikas, bet reali bremzu diski nau spararats, tiem liek grieties, nevis vinji iespaido inerci tapec tur reala saistib ar balanceshanu bus tikpat cik melns aiz naga, bet nu man jau tas bija ieplanots savaitaa tapec es to izdarisu, kjeksiha pec
...
Tak visvarūgākais cik tālu no centra atrodas smagākā daļa!
Par bremžu diskiem, atceros bija laiks kad sevisos kliedza, ka pēc virpošans bez balansēšanas braukt nevarēs.... Bija reiz gadījums kad biju līdz cilvēkam uz disku virpošanu (toreiz e46 maksāja daudz salīdzinot ar mūsdienām) kad pajautāju a ko darīt ar to rūsu, kura palika iekšā un kura daļēji izbira, tur tak ellē ratā disbalans tad nebija srvisniekiem ko atbildēt
Par bremžu diskiem, atceros bija laiks kad sevisos kliedza, ka pēc virpošans bez balansēšanas braukt nevarēs.... Bija reiz gadījums kad biju līdz cilvēkam uz disku virpošanu (toreiz e46 maksāja daudz salīdzinot ar mūsdienām) kad pajautāju a ko darīt ar to rūsu, kura palika iekšā un kura daļēji izbira, tur tak ellē ratā disbalans tad nebija srvisniekiem ko atbildēt
tev taisniba, taa ari ir bet ja godigi runaa tad viss kam liek griezties un kas neiespaido inerci nevar izraisit vibracijutados apmeros lai tas butu reali jutams, bet kaa jau teicu, es parliecinashos ka mani diski apstajas galigi random rezimos, uz virpasJānisK-[JK] rakstīja:Tak visvarūgākais cik tālu no centra atrodas smagākā daļa!
Par bremžu diskiem, atceros bija laiks kad sevisos kliedza, ka pēc virpošans bez balansēšanas braukt nevarēs.... Bija reiz gadījums kad biju līdz cilvēkam uz disku virpošanu (toreiz e46 maksāja daudz salīdzinot ar mūsdienām) kad pajautāju a ko darīt ar to rūsu, kura palika iekšā un kura daļēji izbira, tur tak ellē ratā disbalans tad nebija srvisniekiem ko atbildēt
ps nez kapec cilveki aizmirst ka paprieksu visam ir simtreiz atsistie un kantainie diski zem riepam, un tikai tad vaig sakt runat par visu parejo
pie jums lv celji ir sliktaki un cilveki tam visam mauc paari pat aci nepamirkskinot, pats esmu redzejis. rezultataa diski izstas pec seskantes bet brauc bedu nezinot
...
Nu tā kā darbojos ar beleķinieku paplatināšanu tad diski caur rokām iziet daudz, reti kurš ir normāls! pat tādi, kuri zapaskām bijuši ir līki.
P.S.
Uz virpas tu nevarēsi redzēt disbalansu!
P.S.
Uz virpas tu nevarēsi redzēt disbalansu!
vares vares,cik pieredze raada apalam centralam virsmam, patik smagumam apstaties apaksaa..
ps. es nerunaju par kardaniem utml bet konkreti bremzu diskiem, mashinu diskiem, spararatiem utt
ps. es nerunaju par kardaniem utml bet konkreti bremzu diskiem, mashinu diskiem, spararatiem utt
...
Virpai patronas ass ir uz gultņiem, tur jau ir pretestība un vēl sajūkta ar zobratiem, lai nobalansētu bez spectehnikas vajadzēs virpot planci un assi, kur pieskrūvēt bremžu disku un likt uz nažiem!
ir darits simtiem reizuJānisK-[JK] rakstīja:Virpai patronas ass ir uz gultņiem, tur jau ir pretestība un vēl sajūkta ar zobratiem, lai nobalansētu bez spectehnikas vajadzēs virpot planci un assi, kur pieskrūvēt bremžu disku un likt uz nažiem!
vienmer viss bijis taa ka tam jabut. te jau neiet runa par iekseju un areju vibraciju, bet par smaguma centru, kurs var tikai un vieibi but viena vai atraa pusee, tatad smagakaa vieta apstasies lejaa. ir man viegli pieejama balanceshanas mashina, bet man nah vinju nevaig preks bremzu diskiem, jo vinji ir nomashineti un uz ieksu un aru nemetisies un ja metisies, tad ta balansesana neko nedotu.
katraa zinjaa es rit redzeshu, ja randomaa apstasies tad viss kartibaa ja nee tad pamainishu vietam balanejoshos aperstienjus
saprastu ja mes runatu par spararatu..
...
Tak protams, ka bremžu diskam tas nav tik būtiski, ja ir iespēja balansēt arī labi, lielākais smagums ir ap centru! Būtiskāk ir lai disks ir taisns :)
Tikai par to balansēšanu kopumā saku, ka virpā tas nav pareizi, tas ka dara simts reizes nenozīmē, ka tas ir pareizi.
Lai veicas :)
Tikai par to balansēšanu kopumā saku, ka virpā tas nav pareizi, tas ka dara simts reizes nenozīmē, ka tas ir pareizi.
Lai veicas :)
smaguma centrs protams viduu, zinu ka saprati par ko es runaju.
vienkarsi jau kadi 10+g pieredze lauj spriest par lietam savadak kaa tikai teoretiski..
paldies par velejumu, gan jau
vienkarsi jau kadi 10+g pieredze lauj spriest par lietam savadak kaa tikai teoretiski..
paldies par velejumu, gan jau
...
ok, turpinasu krist jums uz nerviem
atkal ieskriets uz stundinju garazaa, uzliktas aizmuguree bremzes un wezmoto trubinjas un prieksaa ari trubinjas uzliktas. vel jauztaisa mazi kapara S veida savienojumi aizmuguree starp slaucinjam un tad jau bremzes bus pabeigtas.
pie reizes ari tika uzlikts attiecibas palksnite reduktoram, kas man bija aizmirsies izdarit pagaisreiz
protams bez kada kadra jau neiztikt.. nu kauka taa pagaidam..
atkal ieskriets uz stundinju garazaa, uzliktas aizmuguree bremzes un wezmoto trubinjas un prieksaa ari trubinjas uzliktas. vel jauztaisa mazi kapara S veida savienojumi aizmuguree starp slaucinjam un tad jau bremzes bus pabeigtas.
pie reizes ari tika uzlikts attiecibas palksnite reduktoram, kas man bija aizmirsies izdarit pagaisreiz
protams bez kada kadra jau neiztikt.. nu kauka taa pagaidam..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Pusasij gumija netīra...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- …
- 103
- chevron_right