2 x 325i E36-Ridlihs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- chevron_right
Kāpēc M50B20 galvu? Vanosu atstāsi?
Nu ja pareizi esmu dzirdējis tad pacelt kompresiju. Un ja pareizi nopratu no sarunām tikt vaļa no vanosa.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
dogMa rakstīja:Kāpēc M50B20 galvu? Vanosu atstāsi?
zuze91 rakstīja:Nu ja pareizi esmu dzirdējis tad pacelt kompresiju. Un ja pareizi nopratu no sarunām tikt vaļa no vanosa.
To es saprotu, bet mīnusus, t.i., zaudējumus esi uzzinās no tādas darbības? Paātrinājums līdz noteiktiem apgriezieniem būs asāks, jā, t.i., zemie apgriezieni būs, BET gala apgriezieni būs tupi, neies tā, kā gribēsies
+1 DogMārim, nevajag Tev to galvu...
tas ir kā tupi un neies?
p.s.
vai tad var vēl vairāk var neiet 2.5 kā tagad?
p.s.
vai tad var vēl vairāk var neiet 2.5 kā tagad?
varbūt, bet nu neko daudz jau nezaudēšu un atpakaļ uzlikt jau arī var pēc tam.HoodieBro rakstīja:+1 DogMārim, nevajag Tev to galvu...
Pēdējais labojis Ridlihs - 22 Okt 2014, 21:52, kopā labots 1 reizi.
Ridlihs rakstīja:vai tad var vēlvairāk neiet 2.5 kā tagad?
būsi lieki nočakarējies un nopircis 2 galvas blīves labākajā gadījumāRidlihs rakstīja:tas ir kā tupi un neies?
p.s.
vai tad var vēl vairāk var neiet 2.5 kā tagad?
varbūt, bet nu neko daudz jau nezaudēšu un atpakaļ uzlikt jau arī var pēc tam.HoodieBro rakstīja:+1 DogMārim, nevajag Tev to galvu...
Tev tas auto patiešām neiet, vai Tev vnk tā liekas? uzliec 4.44 reduktoru un atkal uz kādu laiku būs miers
No pieredzes saku ka tiešām nevajag likt to galvu , vismaz es nejutu ka būtu labi .
Nu pastāsti sīkāk tad no pieredzes!!!
Vārstu izmēri ir mazāki, kas tavā gadījumā dotu tikai labākus zemos rpm, bet pēc 4k rpm, tas motors nespēs izspūst caur tiem mazajiem vārstiem visu to, ko pūt iekšā.
reduktors ir sazīmēts no e34, daudz īsāks, jāsavāc un jāsabāž iekšas no šitā un jāpaskatās kas būsHoodieBro rakstīja:būsi lieki nočakarējies un nopircis 2 galvas blīves labākajā gadījumāRidlihs rakstīja:tas ir kā tupi un neies?
p.s.
vai tad var vēl vairāk var neiet 2.5 kā tagad?
varbūt, bet nu neko daudz jau nezaudēšu un atpakaļ uzlikt jau arī var pēc tam.HoodieBro rakstīja:+1 DogMārim, nevajag Tev to galvu...
Tev tas auto patiešām neiet, vai Tev vnk tā liekas? uzliec 4.44 reduktoru un atkal uz kādu laiku būs miers
labāk būs kad ieswapos beidzot jauno, bet nu kamēr šitas nav beigts un ikdienā kalpo diezgan ideāli, tad var paņemties tīri , lai pats zinātu kas notiek vai nenotiek, izdarot to vai šito
man kā cilvēkam ,kas ikdienā nedēļā 60 h skrūvē autiņus šitādu eksperimentālu skrūvēšanos laikam nesaprast #rutiina #besis
tak to vanosu pēc būtības ar nelielu kompja iejaukšanos var atslēgt, ja viņš tik ļoti traucē... pfff.
Galvu no 2.0 likt - zem tā nav nekāda pamatojuma apakšā - tas Tev nav m3 sadalenes iebāzt un uzstutēt m3
droseles un priecāties par asāku cirtienu un garantētiem +35hp, ja ne vairāk - atkarīgs no regulētāja meistarības
un vispār - ko var čakāties - būtu pārdevis šo dzinēju un nepircis swapu - iekrājis vēl pesso klāt un iegrābis dzīvu M54B30 un to sagriezis uz 265hp.
vai variants B - pārdod visas savas lamatas - sagaidi ziemu un tūlīt sāks birt iekšā piedāvājumi ar M3 e36 žurkām ar 3.0 dzinējiem optimāla cena un optimāla jauda - viss ( Gemarojs - Left to rot outside alone ).
Galvu no 2.0 likt - zem tā nav nekāda pamatojuma apakšā - tas Tev nav m3 sadalenes iebāzt un uzstutēt m3
droseles un priecāties par asāku cirtienu un garantētiem +35hp, ja ne vairāk - atkarīgs no regulētāja meistarības
un vispār - ko var čakāties - būtu pārdevis šo dzinēju un nepircis swapu - iekrājis vēl pesso klāt un iegrābis dzīvu M54B30 un to sagriezis uz 265hp.
vai variants B - pārdod visas savas lamatas - sagaidi ziemu un tūlīt sāks birt iekšā piedāvājumi ar M3 e36 žurkām ar 3.0 dzinējiem optimāla cena un optimāla jauda - viss ( Gemarojs - Left to rot outside alone ).
nu paga tas skaidrs, ka reizēm Tev zb , jo ar to ikdienā nodarbojies. Bet par to divnieka galvu es neizpīpēju no pirksta vai no kāda draugiem.lv šķūneru domubiedru grupas komenta. Tieši pa to 2.0 galvu bezānusa runāju ar kakliem, kas jauc autiņus diendienā un paši brīvajā laikā joprojām ņēmas ar veciem bembjiem prieka pēc utt. Nu nedomāju, ka veči, kuri man ļoti daudz pastāstījuši un sadarījuši labu manai lamatai, vai rādijuši, ko dara ar savām, speciāli man stumtu tagad dziļi tuftu, ne tā?HoodieBro rakstīja:man kā cilvēkam ,kas ikdienā nedēļā 60 h skrūvē autiņus šitādu eksperimentālu skrūvēšanos laikam nesaprast #rutiina #besis
čista, tā arī darīšuRottus rakstīja:tak to vanosu pēc būtības ar nelielu kompja iejaukšanos var atslēgt, ja viņš tik ļoti traucē... pfff.
Galvu no 2.0 likt - zem tā nav nekāda pamatojuma apakšā - tas Tev nav m3 sadalenes iebāzt un uzstutēt m3
droseles un priecāties par asāku cirtienu un garantētiem +35hp, ja ne vairāk - atkarīgs no regulētāja meistarības
un vispār - ko var čakāties - būtu pārdevis šo dzinēju un nepircis swapu - iekrājis vēl pesso klāt un iegrābis dzīvu M54B30 un to sagriezis uz 265hp.
vai variants B - pārdod visas savas lamatas - sagaidi ziemu un tūlīt sāks birt iekšā piedāvājumi ar M3 e36 žurkām ar 3.0 dzinējiem optimāla cena un optimāla jauda - viss ( Gemarojs - Left to rot outside alone ).
Mareks arī teica, ka Tev to galvu nah nevajag, jo beigās tikai zaudēsi.
Bet ja ļoti gribi, ko sazīmēsim
Bet ja ļoti gribi, ko sazīmēsim
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
nu bl***e... divnieka galvai netikai vārsti ir mazāki, bet arī galvā ieplūdes kanāli ir da*ujā šaurāki. Tur būs DDM.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
lūdzu sīkāk (vari PM), kā m54b30 var sagriezt līdz 265hp.Ridlihs rakstīja:čista, tā arī darīšuRottus rakstīja:tak to vanosu pēc būtības ar nelielu kompja iejaukšanos var atslēgt, ja viņš tik ļoti traucē... pfff.
Galvu no 2.0 likt - zem tā nav nekāda pamatojuma apakšā - tas Tev nav m3 sadalenes iebāzt un uzstutēt m3
droseles un priecāties par asāku cirtienu un garantētiem +35hp, ja ne vairāk - atkarīgs no regulētāja meistarības
un vispār - ko var čakāties - būtu pārdevis šo dzinēju un nepircis swapu - iekrājis vēl pesso klāt un iegrābis dzīvu M54B30 un to sagriezis uz 265hp.
vai variants B - pārdod visas savas lamatas - sagaidi ziemu un tūlīt sāks birt iekšā piedāvājumi ar M3 e36 žurkām ar 3.0 dzinējiem optimāla cena un optimāla jauda - viss ( Gemarojs - Left to rot outside alone ).
Paldies
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- chevron_right