2 x 325i E36-Ridlihs

Visas slēgtās "Mans er" tēmas.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

22 Okt 2014, 21:25

Kāpēc M50B20 galvu? Vanosu atstāsi?
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

22 Okt 2014, 21:28

Nu ja pareizi esmu dzirdējis tad pacelt kompresiju. Un ja pareizi nopratu no sarunām tikt vaļa no vanosa.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

22 Okt 2014, 21:43

dogMa rakstīja:Kāpēc M50B20 galvu? Vanosu atstāsi?
zuze91 rakstīja:Nu ja pareizi esmu dzirdējis tad pacelt kompresiju. Un ja pareizi nopratu no sarunām tikt vaļa no vanosa.
:hahaha:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

22 Okt 2014, 21:45

To es saprotu, bet mīnusus, t.i., zaudējumus esi uzzinās no tādas darbības? :rolleyes: Paātrinājums līdz noteiktiem apgriezieniem būs asāks, jā, t.i., zemie apgriezieni būs, BET gala apgriezieni būs tupi, neies tā, kā gribēsies :yes:
Profila bilde
HoodieBro
Ziņojumi: 1188
Pievienojies: 24 Aug 2011, 17:38
Braucu ar: e70
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 6
 

22 Okt 2014, 21:48

+1 DogMārim, nevajag Tev to galvu...
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

22 Okt 2014, 21:50

tas ir kā tupi un neies?

p.s.
vai tad var vēl vairāk var neiet 2.5 kā tagad? :hahaha:
HoodieBro rakstīja:+1 DogMārim, nevajag Tev to galvu...
varbūt, bet nu neko daudz jau nezaudēšu un atpakaļ uzlikt jau arī var pēc tam.
Pēdējais labojis Ridlihs - 22 Okt 2014, 21:52, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga

22 Okt 2014, 21:51

Ridlihs rakstīja:vai tad var vēlvairāk neiet 2.5 kā tagad?
:lol:
Profila bilde
HoodieBro
Ziņojumi: 1188
Pievienojies: 24 Aug 2011, 17:38
Braucu ar: e70
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 6
 

22 Okt 2014, 21:54

Ridlihs rakstīja:tas ir kā tupi un neies?

p.s.
vai tad var vēl vairāk var neiet 2.5 kā tagad? :hahaha:
HoodieBro rakstīja:+1 DogMārim, nevajag Tev to galvu...
varbūt, bet nu neko daudz jau nezaudēšu un atpakaļ uzlikt jau arī var pēc tam.
būsi lieki nočakarējies un nopircis 2 galvas blīves labākajā gadījumā :hahaha:
Tev tas auto patiešām neiet, vai Tev vnk tā liekas? uzliec 4.44 reduktoru un atkal uz kādu laiku būs miers :hahaha:
Profila bilde
Reinellz
Ziņojumi: 248
Pievienojies: 29 Dec 2012, 21:27
Braucu ar: k2
Atrašanās vieta: Bauska

22 Okt 2014, 21:58

No pieredzes saku ka tiešām nevajag likt to galvu , vismaz es nejutu ka būtu labi .
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

22 Okt 2014, 22:01

Nu pastāsti sīkāk tad no pieredzes!!!
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

22 Okt 2014, 22:04

Vārstu izmēri ir mazāki, kas tavā gadījumā dotu tikai labākus zemos rpm, bet pēc 4k rpm, tas motors nespēs izspūst caur tiem mazajiem vārstiem visu to, ko pūt iekšā.
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

22 Okt 2014, 22:05

HoodieBro rakstīja:
Ridlihs rakstīja:tas ir kā tupi un neies?

p.s.
vai tad var vēl vairāk var neiet 2.5 kā tagad? :hahaha:
HoodieBro rakstīja:+1 DogMārim, nevajag Tev to galvu...
varbūt, bet nu neko daudz jau nezaudēšu un atpakaļ uzlikt jau arī var pēc tam.
būsi lieki nočakarējies un nopircis 2 galvas blīves labākajā gadījumā :hahaha:
Tev tas auto patiešām neiet, vai Tev vnk tā liekas? uzliec 4.44 reduktoru un atkal uz kādu laiku būs miers :hahaha:
reduktors ir sazīmēts no e34, daudz īsāks, jāsavāc un jāsabāž iekšas no šitā un jāpaskatās kas būs :hahaha:
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

22 Okt 2014, 22:08

labāk būs kad ieswapos beidzot jauno, bet nu kamēr šitas nav beigts un ikdienā kalpo diezgan ideāli, tad var paņemties tīri , lai pats zinātu kas notiek vai nenotiek, izdarot to vai šito
Profila bilde
HoodieBro
Ziņojumi: 1188
Pievienojies: 24 Aug 2011, 17:38
Braucu ar: e70
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 6
 

22 Okt 2014, 22:13

man kā cilvēkam ,kas ikdienā nedēļā 60 h skrūvē autiņus šitādu eksperimentālu skrūvēšanos laikam nesaprast :hahaha: #rutiina #besis :hahaha:
Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: S14a
Atrašanās vieta: Riga

22 Okt 2014, 22:19

tak to vanosu pēc būtības ar nelielu kompja iejaukšanos var atslēgt, ja viņš tik ļoti traucē... pfff.
Galvu no 2.0 likt - zem tā nav nekāda pamatojuma apakšā - tas Tev nav m3 sadalenes iebāzt un uzstutēt m3
droseles un priecāties par asāku cirtienu un garantētiem +35hp, ja ne vairāk - atkarīgs no regulētāja meistarības :pupi:

un vispār - ko var čakāties - būtu pārdevis šo dzinēju un nepircis swapu - iekrājis vēl pesso klāt un iegrābis dzīvu M54B30 un to sagriezis uz 265hp.
vai variants B - pārdod visas savas lamatas - sagaidi ziemu un tūlīt sāks birt iekšā piedāvājumi ar M3 e36 žurkām ar 3.0 dzinējiem optimāla cena un optimāla jauda - viss ( Gemarojs - Left to rot outside alone ). :rolleyes:
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

22 Okt 2014, 22:21

HoodieBro rakstīja:man kā cilvēkam ,kas ikdienā nedēļā 60 h skrūvē autiņus šitādu eksperimentālu skrūvēšanos laikam nesaprast :hahaha: #rutiina #besis :hahaha:
nu paga :hahaha: tas skaidrs, ka reizēm Tev zb , jo ar to ikdienā nodarbojies. Bet par to divnieka galvu es neizpīpēju no pirksta vai no kāda draugiem.lv šķūneru domubiedru grupas komenta. Tieši pa to 2.0 galvu bezānusa runāju ar kakliem, kas jauc autiņus diendienā un paši brīvajā laikā joprojām ņēmas ar veciem bembjiem prieka pēc utt. Nu nedomāju, ka veči, kuri man ļoti daudz pastāstījuši un sadarījuši labu manai lamatai, vai rādijuši, ko dara ar savām, speciāli man stumtu tagad dziļi tuftu, ne tā?
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

22 Okt 2014, 22:22

Rottus rakstīja:tak to vanosu pēc būtības ar nelielu kompja iejaukšanos var atslēgt, ja viņš tik ļoti traucē... pfff.
Galvu no 2.0 likt - zem tā nav nekāda pamatojuma apakšā - tas Tev nav m3 sadalenes iebāzt un uzstutēt m3
droseles un priecāties par asāku cirtienu un garantētiem +35hp, ja ne vairāk - atkarīgs no regulētāja meistarības :pupi:

un vispār - ko var čakāties - būtu pārdevis šo dzinēju un nepircis swapu - iekrājis vēl pesso klāt un iegrābis dzīvu M54B30 un to sagriezis uz 265hp.
vai variants B - pārdod visas savas lamatas - sagaidi ziemu un tūlīt sāks birt iekšā piedāvājumi ar M3 e36 žurkām ar 3.0 dzinējiem optimāla cena un optimāla jauda - viss ( Gemarojs - Left to rot outside alone ). :rolleyes:
čista, tā arī darīšu
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

23 Okt 2014, 12:48

Mareks arī teica, ka Tev to galvu nah nevajag, jo beigās tikai zaudēsi.
Bet ja ļoti gribi, ko sazīmēsim :lol:
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

23 Okt 2014, 19:40

nu bl***e... divnieka galvai netikai vārsti ir mazāki, bet arī galvā ieplūdes kanāli ir da*ujā šaurāki. Tur būs DDM.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

23 Okt 2014, 19:47

Ridlihs rakstīja:
Rottus rakstīja:tak to vanosu pēc būtības ar nelielu kompja iejaukšanos var atslēgt, ja viņš tik ļoti traucē... pfff.
Galvu no 2.0 likt - zem tā nav nekāda pamatojuma apakšā - tas Tev nav m3 sadalenes iebāzt un uzstutēt m3
droseles un priecāties par asāku cirtienu un garantētiem +35hp, ja ne vairāk - atkarīgs no regulētāja meistarības :pupi:

un vispār - ko var čakāties - būtu pārdevis šo dzinēju un nepircis swapu - iekrājis vēl pesso klāt un iegrābis dzīvu M54B30 un to sagriezis uz 265hp.
vai variants B - pārdod visas savas lamatas - sagaidi ziemu un tūlīt sāks birt iekšā piedāvājumi ar M3 e36 žurkām ar 3.0 dzinējiem optimāla cena un optimāla jauda - viss ( Gemarojs - Left to rot outside alone ). :rolleyes:
čista, tā arī darīšu
lūdzu sīkāk (vari PM), kā m54b30 var sagriezt līdz 265hp.
Paldies