2 x 325i E36-Ridlihs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- chevron_right
Ieplūdes kanāli mazāki , ja nemaldos arī izplūdes bija šaurāki .
Bet jā , esmu dzirdējis ka daudzi taisa m50b25 bloks , b28 iekšas ( klaņi,kloķene,virzuļi .) Un b20 galva non vanos .
Ir jau cilvēki kas uz tāda projekta nesūdzās
Bet jā , esmu dzirdējis ka daudzi taisa m50b25 bloks , b28 iekšas ( klaņi,kloķene,virzuļi .) Un b20 galva non vanos .
Ir jau cilvēki kas uz tāda projekta nesūdzās
nu es arī domāju, ka tas nav pilnīgi garām, jo nu, man to nestastīja cilvēki , kuri pirmo reizi ar pīpi uz jumta sēž un pīpē ko un kā darīt labāk.
to ka e30 ,ar veco 2.5 (ar neatceros to motora kodu, liekas, ka tas rindinieks bija) motoru un divnieka galvu, varēja vēsi uzmeistarot un tad gaja lopā , es zinu labi. Man vnk nav tikpat liela pārliecība un ticība, ka manam uzmetot nonvanoss galvu no 2.0 arī būs kas , ja ne labāks, tad interesantāks jo grieza ir diezgan sūdīga salīdzinoši ar to veco 2.5
to ka e30 ,ar veco 2.5 (ar neatceros to motora kodu, liekas, ka tas rindinieks bija) motoru un divnieka galvu, varēja vēsi uzmeistarot un tad gaja lopā , es zinu labi. Man vnk nav tikpat liela pārliecība un ticība, ka manam uzmetot nonvanoss galvu no 2.0 arī būs kas , ja ne labāks, tad interesantāks jo grieza ir diezgan sūdīga salīdzinoši ar to veco 2.5
Pēdējais labojis Ridlihs - 27 Okt 2014, 21:18, kopā labots 1 reizi.
nav teikts, ka man pašam viņu nevajadzēs tikpat ātri atpakaļ likt
Ja iet runa par E30, tad konkrētais auto par kuru runāju, ir M50B28. Pa lielam recepte ko Reinellz teicaRidlihs rakstīja:nu es arī domāju, ka tas nav pilnīgi garām, jo nu, man to nestastīja cilvēki , kuri pirmo reizi ar pīpi uz jumta sēž un pīpē ko un kā darīt labāk.
to ka e30 ,ar veco 2.5 (ar neatceros to motora kodu, liekas, ka tas rindinieks bija) motoru un divnieka galvu, varēja vēsi uzmeistarot un tad gaja lopā , es zinu labi. Man vnk nav tikpat liela pārliecība un ticība, ka manam uzmetot nonvanoss galvu no 2.0 arī būs kas , ja ne labāks, tad interesantāks jo grieza ir diezgan sūdīga salīdzinoši ar to veco 2.5
par e30.... motors m20b25 un ar galvu no m20. gāja vnk ārprātā.
m50b28 protams ir
bet nu ir info, ka m50b25 ar b20 galvu arī ies niknāk. pa to iet stāsts, kuru domāju pamēgināt.
tas ka m50 ar 2.8 iekšām iet lopā, tas ir zināms
m50b28 protams ir
bet nu ir info, ka m50b25 ar b20 galvu arī ies niknāk. pa to iet stāsts, kuru domāju pamēgināt.
tas ka m50 ar 2.8 iekšām iet lopā, tas ir zināms
Interesē tieši kāpēc B25 ar B20 galvu jāiet labāk... Es neapgalvoju, ka tā nav, bet gribu zināt, kas tieši tājā divnieka galvā ir tāds.
Dzirdēts ka palielina kompresijas pakāpi, jo stock 2,0 tā ir lielāka par b25 un b28, no atsauksmēm apakšas paliek atsaucīgākas , bet uz augstiem rpm iet sliktāk kā ar normālu galvu, varbūt labāk to pašu b25 galvu nolaist nedaudz zemāk
e36
Tas tik uz m20 meistarots. Par m50 un m52 nav dzirdēts kad downgreidojusiRidlihs rakstīja:nu es arī domāju, ka tas nav pilnīgi garām, jo nu, man to nestastīja cilvēki , kuri pirmo reizi ar pīpi uz jumta sēž un pīpē ko un kā darīt labāk.
to ka e30 ,ar veco 2.5 (ar neatceros to motora kodu, liekas, ka tas rindinieks bija) motoru un divnieka galvu, varēja vēsi uzmeistarot un tad gaja lopā , es zinu labi. Man vnk nav tikpat liela pārliecība un ticība, ka manam uzmetot nonvanoss galvu no 2.0 arī būs kas , ja ne labāks, tad interesantāks jo grieza ir diezgan sūdīga salīdzinoši ar to veco 2.5
540i pateica prātīgu domu. Noslīpēt to pašu 2.5 galvu pa 0.5mm lejā.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
uzliekam uz virzuļa plastelīnu, saliekam visu dzinēju kopā un izgriežam. un tad redz, cik daudz var slīpēt nost, lai būtu kāda jēga.
Es tava vieta no balcera panjemtu to vileto droseli, uzliktu saba sprauslas, samainitu tas sadales varpstas. un isaku reduktoru! Stipri shaubos ka tev ies labak ar 2.0 galvu. Ja tas ko dotu tad katrs otrais ta jau daritu!
Saab sprauslas ir razigakas. un protams ka japarshuj kompis.
Nixon rakstīja:Interesē tieši kāpēc B25 ar B20 galvu jāiet labāk... Es neapgalvoju, ka tā nav, bet gribu zināt, kas tieši tājā divnieka galvā ir tāds.
kompresijas pakāpe ir lielāka un līdz ar to drīkst gāzt bākā TIKAI 98to! ar 95to baigi detonēs
nekas nedetonē! esmu mēģinājis ar manu 12,5 , kas šajā gadījumā nekādīgi nesanāks.
tā, kārtējais skrūvēšanas 3diennieks iet vaļā un šobrīd svarīgi būtu dabūt šādu verķi ejošu priekš parastās grozāmās klimas. citiem tas ir tas saucamais ezis, šīm ir šāds kondensators. ja kas, tad PM
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
šim tas ir rezistoru bloks
izdarīts tika ļoti daudz un gaja traki un interesanti, bet uznāca besis te ko rakstīt, tāpēc iemetu vnk snapu (testēju jaunāko Nikon spoguleni) ... mošk uznāks iedvesma, tad uzbliezīšu... bet nu iet tā lamata un palielam viss normāli un savests kārtībā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- chevron_right