poweredbygirts e36 sujmotors
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right
Ja godīgi, man šis remonts sanāca salīdzinoši pa kapeikām, jo motoru iepirku pa 30 ls, pirms tam apskatot sadaleni un rokerus viņam, motors viss bija uz goda, ļoti,ļoti minimālas diluma pēdas tikai... tāpēc sadalene ar rokeriem un kompensatoriem sanāca aptuveni 10 ls..
Bet nu plus zobene ar ruļļiem, plus no tā motora vēl ieguvu pilnīgi nedilušu sadalītāja vāciņu.. Nu tā teikt, šie motori iet pa kapeikām, tāpēc pagaidām vēl neesmu iebāzis 6 podus, jo prieks un laime ja kkas jālabo, jo viss maksā kapeikas.. UN tgd. visppār autiņš kā no jauna atdzimis, pietiek knapi pieskarties gāzei kā jau sāk konkrēti celt, nekad iepriekš nebiju domājis, ka kāds m40 tā var iet.. Laikam jau lielākā daļa šo motoru ir nopisti u.t.t.
Starpcitu, patēriņš ir manāmi samazinājies, apm. vidējais ir 6,5 L/100 km. :)
Bet nu plus zobene ar ruļļiem, plus no tā motora vēl ieguvu pilnīgi nedilušu sadalītāja vāciņu.. Nu tā teikt, šie motori iet pa kapeikām, tāpēc pagaidām vēl neesmu iebāzis 6 podus, jo prieks un laime ja kkas jālabo, jo viss maksā kapeikas.. UN tgd. visppār autiņš kā no jauna atdzimis, pietiek knapi pieskarties gāzei kā jau sāk konkrēti celt, nekad iepriekš nebiju domājis, ka kāds m40 tā var iet.. Laikam jau lielākā daļa šo motoru ir nopisti u.t.t.
Starpcitu, patēriņš ir manāmi samazinājies, apm. vidējais ir 6,5 L/100 km. :)
Un tpc arī visi saka, ka mazie motori ņihuja neiet un tērē tik pat cik 6cilindru, bet nezina, ka īstenībā motori vnk nojāti
Tieši tā..
++uteo rakstīja:Un tpc arī visi saka, ka mazie motori ņihuja neiet un tērē tik pat cik 6cilindru, bet nezina, ka īstenībā motori vnk nojāti
man senāk bija m40b16,arī mainiju sadaleni un vel visko, bet nu patēriņu lielāku par kautkādiem 9iem litriem lielāku nevarēju dabut braucot kā grib
Gluži manas domas Arī manam M40 pēc sadalenes un rokeru nomainīšanas dziesma palika daaaaudz klusākauteo rakstīja:Un tpc arī visi saka, ka mazie motori ņihuja neiet un tērē tik pat cik 6cilindru, bet nezina, ka īstenībā motori vnk nojāti
Tā lūk izskatījās vecā sadalene un rokeri.. grūti saprast jo bildēts ar izjukušu kompensatoru.. :(
Un te jau jauns,smuks un nedilis viss.. Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
sadalene monstruāla
daudzakus gadus atpakaļ muterei bija fiats, un tam bija vel trakāk izdilusi, brinijamies kā vispār viņš varēja elpot
daudzakus gadus atpakaļ muterei bija fiats, un tam bija vel trakāk izdilusi, brinijamies kā vispār viņš varēja elpot
Man bija tieši tāds pats izbrīns, ņemot vērā vēl ka liku plakaniski slapjā laikā tādu..
29.11.2012 datums bija pēdējā skates diena, tāpēc tika braukts uz Ogri bez nekādas gatavošanās skatei..--rezultāts--
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
Marka, modelis: BMW 316
Reģistrācijas numurs: HB3545
Nākošās apskates datums: 02.01.2013
Nobraukums: 219128
Novērtējums: 2 - Ar mēneša laikā labojamiem defektiem
CO (%): 0.38
CO paaugst.(%): 0.00
HC (ppm): 121.
Lambda: 1.17
Degvielas veids: Benzīns
Motora maksimālā jauda (kW): 73
Motora tilpums (cm3): 1596
Pilna masa (kg): 1650
Pašmasa (kg): 1190
Detalizētais vērtējums:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
421 2 Priekšējo bremžu disku nodilums pārsniedz pieļaujamo.
421 2 Būtiski priekšējo bremžu disku darba virsmas korozijas bojājumi.
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
402 2 Nevienmērīga bremžu darbība.
308 2 Palielināta labā ārējā stūres šarnīra brīvkustība.
612 2 Pakaļējais tilts. Labās atsperes bojājumi.
423 2 2.tilts. Kreisā riteņa bremžu mehānisms nenodrošina kluču (loku) ātru atvirzīšanu.
Bremžu vērtējums:
Ass Labais Kreisais Bremžu tips
1 2 1 D
2 1.9 1.9 D
2 1 1.1 S
D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes
Tātad nekas traks, vakar jau tika salabota rokasbremze,bija mazliet iesērējusi, jo maz tiek lietota, bet tagad viss ir oki un viss strādā. Tika iepirktas lietotas atsperes no 6cil. ar neaplauztiem galiem un jau uzinstalētas virsū, tākā 2 divniekus jau var izsvītrot, atliek uzmest jaunus bremžu diskus un klučus, un vienu stūres pirkstu, tad uz savirzi un skati! :)
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
Marka, modelis: BMW 316
Reģistrācijas numurs: HB3545
Nākošās apskates datums: 02.01.2013
Nobraukums: 219128
Novērtējums: 2 - Ar mēneša laikā labojamiem defektiem
CO (%): 0.38
CO paaugst.(%): 0.00
HC (ppm): 121.
Lambda: 1.17
Degvielas veids: Benzīns
Motora maksimālā jauda (kW): 73
Motora tilpums (cm3): 1596
Pilna masa (kg): 1650
Pašmasa (kg): 1190
Detalizētais vērtējums:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
421 2 Priekšējo bremžu disku nodilums pārsniedz pieļaujamo.
421 2 Būtiski priekšējo bremžu disku darba virsmas korozijas bojājumi.
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
402 2 Nevienmērīga bremžu darbība.
308 2 Palielināta labā ārējā stūres šarnīra brīvkustība.
612 2 Pakaļējais tilts. Labās atsperes bojājumi.
423 2 2.tilts. Kreisā riteņa bremžu mehānisms nenodrošina kluču (loku) ātru atvirzīšanu.
Bremžu vērtējums:
Ass Labais Kreisais Bremžu tips
1 2 1 D
2 1.9 1.9 D
2 1 1.1 S
D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes
Tātad nekas traks, vakar jau tika salabota rokasbremze,bija mazliet iesērējusi, jo maz tiek lietota, bet tagad viss ir oki un viss strādā. Tika iepirktas lietotas atsperes no 6cil. ar neaplauztiem galiem un jau uzinstalētas virsū, tākā 2 divniekus jau var izsvītrot, atliek uzmest jaunus bremžu diskus un klučus, un vienu stūres pirkstu, tad uz savirzi un skati! :)
un kā - nav prieksa makonos?
edit: tikko parlasiju uz sapratu, ka gaja runa par aizm. atsperem nevis prieksejam..
edit: tikko parlasiju uz sapratu, ka gaja runa par aizm. atsperem nevis prieksejam..
Pēdējais labojis možais - 02 Dec 2012, 16:16, kopā labots 1 reizi.
Kāpēc lai būtu? Ja būtu no 4 cil. 6niekam tad varētu būt..
Pareizi sapratu, Tev ielika 2nieku par zāģētām atsperēm?
Man arī intrese kas tur ar tām atsperem? man driz skate jajiet
Nē Pakaļējām atsperēm aplauzti galiņi vnk. E36 Slimība starpcitu! Bet ja atsperes ir zāģētas tad noteikti, ka būs divnieks!
Es laikam esmu neriktīgs... Man aizmugurē vienai atsperei gala nav jau gadus 4, ne reizi TA neko nav teikuši. Ar apgraizītām priekšas atsperēm TA esmu gājis jau 2 reizes, un arī nekādu pretenziju no CSDD onkuļu puses...
Tā vnk. ir CSDD onkuļu nevīžība diemžēl, ņemot vērā to, ka tu ej skati ar priekšējām atsperēm APZĀĢĒTĀM un viņi to neievēro, tad padomā pats, kā tad viņi pārbauda un skatās? Varbūt tavam auto tad defektu ir vairāk kā vajag.. nekas personisks!
Par sava auto tehnisko stāvokli esmu informēts labāk kā 95% šejieniešu, tā ka - not mīzing
Manam ex e36 arī bija atsperei gals nolūzis, ja ar roku nečamda to nemaz nevar redzēt...interesanti, ka Tev pamanīja
FYI atsperes lūzt vecajiem gadiem, jo viņiem aperes galos vijumi paliek tievāki, tas tievais posms arī nolūzt, TA onkuļi to zin tāpēc arī pārbauda un tehniskā apskate logā pat pirms minūtes dabūta neapliecina to, ka mašīna ir labā tehniskā stāvoklī, nu nav tā TA mūsu banānijā kompetenta - drāž par sīkumiem, bet nopietnas lietas nemaz neredz.
kā arī aizmugurējās atsperes 4cyl un 6 cyl ir vienāda stipruma, jo motors taču ir priekšā...
kā arī aizmugurējās atsperes 4cyl un 6 cyl ir vienāda stipruma, jo motors taču ir priekšā...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right