Armando braucamais
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- …
- 103
- chevron_right
Pareiza izvele
Strokeris nekad neies in neskanes ka m3 motors
Ja pamani kur kadu m3 pa sakarigu ciparu var uztaisit kadu deal ja kas
Strokeris nekad neies in neskanes ka m3 motors
Ja pamani kur kadu m3 pa sakarigu ciparu var uztaisit kadu deal ja kas
Instagram INDIGAIS
tie kas čurā karstu par s50, jūs vismaz esiet izbraukuši ar to?
nevar gluži teikt, ka neiet, bet nu s50b30 stock izpildījumā (stock kārba, stock reduktors) jāmoka tā kārtīgi, jo atmostas tikai pēc 3.5k rpm, līdz tam varbūt kripatu labāk par m50b25, ikdienā diezgan nebaudāms pasākums.
nevar gluži teikt, ka neiet, bet nu s50b30 stock izpildījumā (stock kārba, stock reduktors) jāmoka tā kārtīgi, jo atmostas tikai pēc 3.5k rpm, līdz tam varbūt kripatu labāk par m50b25, ikdienā diezgan nebaudāms pasākums.
Tu to nopietni? kļūdies un diezgan pamatīgi.aivis328 rakstīja: Strokeris nekad neies in neskanes ka m3 motors
Pēdējais labojis he9600 - 04 Mar 2015, 22:13, kopā labots 1 reizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Lai tak cilvēki ņemās. Pārējiem vismaz būs ko lasīt.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
ja aiziez komplekts par cenu kadu velos dabuut tad saksu pieversties m3, un tad jau varam ari kauko saplanot kopaa, pagaidam nemaz neskatos, jo tas sobrid vienk sanaktu laika tereshanaaivis328 rakstīja:Pareiza izvele
Strokeris nekad neies in neskanes ka m3 motors
Ja pamani kur kadu m3 pa sakarigu ciparu var uztaisit kadu deal ja kas
cik ir gadijies izmest vikjeri ar evo, tad pirmais iespaids bija kaa nfs kad iesledz nitru, barjeras saaka zibet gar saniem, un bija prieks kur tu rodies.he9600 rakstīja:tie kas čurā karstu par s50, jūs vismaz esiet izbraukuši ar to?
nevar gluži teikt, ka neiet, bet nu s50b30 stock izpildījumā (stock kārba, stock reduktors) jāmoka tā kārtīgi, jo atmostas tikai pēc 3.5k rpm, līdz tam varbūt kripatu labāk par m50b25, ikdienā diezgan nebaudāms pasākums.
Tu to nopietni? kļūdies un diezgan pamatīgi.aivis328 rakstīja: Strokeris nekad neies in neskanes ka m3 motors
ir braukts ari ar 635d un tur jau nm krietni parsniedz tos kas m3 bet tikuntaa nelikas tik atri, ja neskaita to ravienu no zemiem rpm
par s50b30 nezinu, neesmu braucis, bet ne velti vinam ir krietni lielaka jauda.
...
kartejaishe9600 rakstīja:tie kas čurā karstu par s50, jūs vismaz esiet izbraukuši ar to?
nevar gluži teikt, ka neiet, bet nu s50b30 stock izpildījumā (stock kārba, stock reduktors) jāmoka tā kārtīgi, jo atmostas tikai pēc 3.5k rpm, līdz tam varbūt kripatu labāk par m50b25, ikdienā diezgan nebaudāms pasākums.
Tu to nopietni? kļūdies un diezgan pamatīgi.aivis328 rakstīja: Strokeris nekad neies in neskanes ka m3 motors
neviens bmw motors baigi neiet lidz tiem 3,5k
Un vel kas gudreli m3 motors tik kartigi atmostas no 5k tad var just ar ko brauc
pec tevis teikta sanak ka bmw ar m3 motoru ir galigi aizsavusi greizi but labak to pasu m50b25 likusi un miers tapatas nekadas atskjiribas
nostadi man prieksa realus faktus tad runasim
man ir bijusi ljoti daudz bmw markas auto gan jaunaki gan vecaki, dizelji,bendzini, m klases un ari ar supercharger taka runaju to ko zinu
Instagram INDIGAIS
es pis, ko tur vispār domāt šitam bembim vajag M3 EVO motoru, punkts
Jā 3.0 M3 tač galīgi neiet.. Nav problēma uzmest īsāku reduktoru un nočipot..
https://www.youtube.com/watch?v=RGU_QZ5ZJVM
Uzbūvēt storkeri tā pat ir dārgi, kad apstījos dyno 3.0 storkeriem, tad pazuda jebkāda velme būvēt ,manuprāt , M3 dzinējs dod lielāku ieguvumu pret iztērēto naudu, visamaz zini kur to liec, nevis kkadā ķīmijā, tas tik mans subjetīvs viedoklis, katrs dara un būvē ko grib.
https://www.youtube.com/watch?v=RGU_QZ5ZJVM
Uzbūvēt storkeri tā pat ir dārgi, kad apstījos dyno 3.0 storkeriem, tad pazuda jebkāda velme būvēt ,manuprāt , M3 dzinējs dod lielāku ieguvumu pret iztērēto naudu, visamaz zini kur to liec, nevis kkadā ķīmijā, tas tik mans subjetīvs viedoklis, katrs dara un būvē ko grib.
e36
Nu taka pats parvietojos ar S50B32,
vienozimigi tad ieteiktu tik sito motoru
vienozimigi tad ieteiktu tik sito motoru
E36///M3 1996.coupe S50B32
to aivi: ir pabraukts ar vairākiem strokeriem, s62b50 m5, z4 b30 supercharged utt., tā ka pakaļas jaudas stends arī man ir diezgan pieslīpēts.
Nesaku, ka ar b30 apakšu būs jums raķete, bet m5X ir ļoti daudz detaļu, ko aizstājot/pielabojot var izsmelt klāt vērā ņemamus kw/hp. Labs strokeris vs. s50 ir ļoti līdzīgs visiem zināmajam stāstam par m50 vs. m52, m50 pēc parametriem ir krietni pārāks, bet praksē bieži nākas redzēt pretējo. Arī es ļoti vēlējos s50 saimes dzinēju zem pārsega, bet domas krasi mainījās pēc palielāka brauciena ar to, iet tas dzinējs, bet ne tik, lai maksātu pāris k eur par komplektu.
ja runājam par faktiem (protams, nosacītiem, bet tomēr) tad šeku reku viena pazīstama censoņa strokera jaudas stenda izdruka, šī ir ar kāsi izplūdē (ja pareizi atceros, tad pat bez zirnekļa), ar s52b32us sadalenēm (tagad 275` catcami), m50 ieplūdi (tagad būs droseles), tā ka droši šogad būs pārkāpts 300+ slieksnis. Ja ļoti iespringst (izmaksas jau sanāk sālītas), tad var izcelt 400+ hp/nm (Agra Biezā e30) te video darbībā pret čoma ex s62b50 420hp e30, protams, piekāpās, bet domāju katrs sapratīs, ka s50 nebūtu ne korpusu tuvāk (arī šādā e30 virsbūvē).
armand, sorry par offtopic.
Pēdējais labojis he9600 - 05 Mar 2015, 20:34, kopā labots 1 reizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Piekrītu ka b32 būs baudāmāks, lielāka grieze pie mazākiem rpm, salīdzinot ar b30, un pavisam labi ar kādu 3.64 vai 3.73 reduktoru, vismaz 6 robs tiek pienācīgi izmantots un nav kā overdrive ar stock 3.23
dvj uzreiz s65b40, tīri normāli der iekš e36
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Runājot par S50, lūk S50B32 iekš e30, ko paveic.he9600 rakstīja:
to aivi: ir pabraukts ar vairākiem strokeriem, s62b50 m5, z4 b30 supercharged utt., tā ka pakaļas jaudas stends arī man ir diezgan pieslīpēts.
Nesaku, ka ar b30 apakšu būs jums raķete, bet m5X ir ļoti daudz detaļu, ko aizstājot/pielabojot var izsmelt klāt vērā ņemamus kw/hp. Labs strokeris vs. s50 ir ļoti līdzīgs visiem zināmajam stāstam par m50 vs. m52, m50 pēc parametriem ir krietni pārāks, bet praksē bieži nākas redzēt pretējo. Arī es ļoti vēlējos s50 saimes dzinēju zem pārsega, bet domas krasi mainījās pēc palielāka brauciena ar to, iet tas dzinējs, bet ne tik, lai maksātu pāris k eur par komplektu.
ja runājam par faktiem (protams, nosacītiem, bet tomēr) tad šeku reku viena pazīstama censoņa strokera jaudas stenda izdruka, šī ir ar kāsi izplūdē (ja pareizi atceros, tad pat bez zirnekļa), ar s52b32us sadalenēm (tagad 275` catcami), m50 ieplūdi (tagad būs droseles), tā ka droši šogad būs pārkāpts 300+ slieksnis. Ja ļoti iespringst (izmaksas jau sanāk sālītas), tad var izcelt 400+ hp/nm (Agra Biezā e30) te video darbībā pret čoma ex s62b50 420hp e30, protams, piekāpās, bet domāju katrs sapratīs, ka s50 nebūtu ne korpusu tuvāk (arī šādā e30 virsbūvē).
armand, sorry par offtopic.
https://www.youtube.com/watch?v=Z4h1k5qIRFI
taa, pieversoties atpakal pie auto kopaa liksanas teemas..
nofrezeti 3mm no diska seezhas.
tagat kopumaa ir 5mm pabidits disks tuvak arkai. aiznests uzlikt 205/40 redzes vai vietejie specialisti tiks ar to galaa
nevaru sgaidit ritdienu lai redzetu iznakumu
nofrezeti 3mm no diska seezhas.
tagat kopumaa ir 5mm pabidits disks tuvak arkai. aiznests uzlikt 205/40 redzes vai vietejie specialisti tiks ar to galaa
nevaru sgaidit ritdienu lai redzetu iznakumu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Sito topiku nevajadzetu pardevet par "armando skruvejamais", jo es ka skatos nebrauc vispar bet tikai skruve un skruve
teikums vietā
Jājenchs rakstīja:dvj uzreiz s65b40, tīri normāli der iekš e36
Nu kaukaa taa..
Likas jau ka vietejie specialisti netiks galaa bet kludijos.
Tagat notiks piemerishana un tad jau janjem nost un jakraso
Likas jau ka vietejie specialisti netiks galaa bet kludijos.
Tagat notiks piemerishana un tad jau janjem nost un jakraso
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
bus dikti pratigi jabrauka lai neapskadetu kantes diskiem. bet ta jau gliti
Izskatās labi!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- …
- 103
- chevron_right