dogMa's 328i coupé..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- …
- 130
- chevron_right
Pffūū.. Beidzot!
Šodien 11h nopērāmies, bet beidzot esmu atpakaļ uz M52 ieplūdes, kartera ventilācijas u.t.t. sistēmu, t.i., beidzot apakšā ir viss no M52! Karteri arī nācās mainīt Atliek tik filtra kastes kronšteinu piemetināt un sakrāsot motortelpu, lai kaut cik mierīgi var gulēt.
Nomainīta galvenā tosola truba, visi kronšteini, degvielas rampa, ieplūdes kolektors ar kartera ventilācijas membrānu, karteris, ščups.. Ak, jel!
Paldies par detaļām siikais un activity! Kā arī par morālo un tehnisko atbalstu Podziņai, gda33, Uldis_r, Gekons!
Netīreļa random snaps..
Priekša jāsēdina!
Šodien 11h nopērāmies, bet beidzot esmu atpakaļ uz M52 ieplūdes, kartera ventilācijas u.t.t. sistēmu, t.i., beidzot apakšā ir viss no M52! Karteri arī nācās mainīt Atliek tik filtra kastes kronšteinu piemetināt un sakrāsot motortelpu, lai kaut cik mierīgi var gulēt.
Nomainīta galvenā tosola truba, visi kronšteini, degvielas rampa, ieplūdes kolektors ar kartera ventilācijas membrānu, karteris, ščups.. Ak, jel!
Paldies par detaļām siikais un activity! Kā arī par morālo un tehnisko atbalstu Podziņai, gda33, Uldis_r, Gekons!
Netīreļa random snaps..
Priekša jāsēdina!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kas neapmierināja ar m50 kolektoru?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Pirmais - kartera ventilācija. M52 tā tomēr ir pārdomātāka, līdz ar to pats motors tīrāks, ieplūde..
Otrais - dēļ kartera ventilācijas, nācās bieži mainīt blīves, ko sapratu tikai tad, kad sāka spiest gar vāku tā, ka tecēja.
Trešais - pati ieplūde klusāka.
Ceturtais - pēc nostāstiem, ar M50 tiek zaudēta grieze lie zemiem rpm, ko ikdienā izmantoju daudz vairāk un izmantošu vēl vairāk, kad uzstutēs gāzi.
Piektais - stock variants
Otrais - dēļ kartera ventilācijas, nācās bieži mainīt blīves, ko sapratu tikai tad, kad sāka spiest gar vāku tā, ka tecēja.
Trešais - pati ieplūde klusāka.
Ceturtais - pēc nostāstiem, ar M50 tiek zaudēta grieze lie zemiem rpm, ko ikdienā izmantoju daudz vairāk un izmantošu vēl vairāk, kad uzstutēs gāzi.
Piektais - stock variants
vot tew pacietiiba!
Ko vajag, to vajag
Mazliet samelojos.. vēl vajag pastiprinātāja sūkni nomainīt uz m52, bet tas jau drīzumā..
Mazliet samelojos.. vēl vajag pastiprinātāja sūkni nomainīt uz m52, bet tas jau drīzumā..
es ar kaut kadas runas dzirdeju ka ar m52 kolektoru griezes moments pie zemiem RPM ir labaks salidzinot ar m50, ir kadas izmainjas?
Nav sanācis tik daudz nobraukt, lai adaptētos, kā arī laiks īsti nav piemērots, lai ar vasarenēm spiestu
Reāli fakti nav pieejami par to, ka ar M52 ieplūdnieku zemie atsaucīgāki, bet nav jau arī fakti, ka ar M50 ieplūdi labāk Reāli tiek sapista visa kartera ventilācija un viss, kas no tā M50.
Es pagaidām uzticos inženieriem, nevis placebo efektam :)
Reāli fakti nav pieejami par to, ka ar M52 ieplūdnieku zemie atsaucīgāki, bet nav jau arī fakti, ka ar M50 ieplūdi labāk Reāli tiek sapista visa kartera ventilācija un viss, kas no tā M50.
Es pagaidām uzticos inženieriem, nevis placebo efektam :)
kur dabuji tadu bukti uz kapota!? nebiju ieverojis agrak.
diski reali labi izskatas.
seit saprotams ka cilvekam intresee komforts un ekonomija nevis 192bhp
diski reali labi izskatas.
seit saprotams ka cilvekam intresee komforts un ekonomija nevis 192bhp
...
Motors strādā citādāk, mierīgāk, klusāk. Varbūt cits nepamanītu, bet es pamanu gan :)
Bukte jau kopš iegādes.. vajadzēja skatei melnu haubi.
Bukte jau kopš iegādes.. vajadzēja skatei melnu haubi.
nu nenobrauktam m52b28 mazak par 192zs ta pat nevajadzetu but, pat ar m52 kolektoru.
Baigi piedur, kā izskatās aizmugurējie diski
Dailes teātra parkovšķiki vakar izcēlās
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
labais cik ilgi gaidiji kamer tiki lauka?
Ilgi nē. Uzpīpāju, pavazājos un tad jau visi izklīda lēnām.
jaa jaa, taa ir, neatkarigi kur tu apstasies, vienmer bus tads kas piestajas cieshi blakus, neskatoties uz to ka stavlaukums ir pustuksh. ir pat tadi kas piestajas cieshi blakus tad kad es savu auto nolieku slipi pa 2 vietam
...
Nevaig tikai, Dailes teātri tas ir normāli, saliek mašīnas zigu zagu, bet drusku pagaidot tiek laukā bez problēmām
A oil catch tank nevaretu atrisinat problemu ar kartera vantilaciju ?dogMa rakstīja:Nav sanācis tik daudz nobraukt, lai adaptētos, kā arī laiks īsti nav piemērots, lai ar vasarenēm spiestu
Reāli fakti nav pieejami par to, ka ar M52 ieplūdnieku zemie atsaucīgāki, bet nav jau arī fakti, ka ar M50 ieplūdi labāk Reāli tiek sapista visa kartera ventilācija un viss, kas no tā M50.
Es agaidām uzticos inženieriem, nevis placebo efektam :)
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
izskatās jauZirdzins rakstīja:Tas plaukts nogalina
Tas ir vienkāršākais un lētākais, ko var izmēģināt. Sākumā biju domājis likt oil catch tanku, tā arī palika neizmantots garāžā uz grīdas Bet par efektivitāti nemāku spriest.KLAVINS rakstīja:A oil catch tank nevaretu atrisinat problemu ar kartera vantilaciju ?dogMa rakstīja:Nav sanācis tik daudz nobraukt, lai adaptētos, kā arī laiks īsti nav piemērots, lai ar vasarenēm spiestu
Reāli fakti nav pieejami par to, ka ar M52 ieplūdnieku zemie atsaucīgāki, bet nav jau arī fakti, ka ar M50 ieplūdi labāk Reāli tiek sapista visa kartera ventilācija un viss, kas no tā M50.
Es agaidām uzticos inženieriem, nevis placebo efektam :)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- …
- 130
- chevron_right