poweredbygirts e36 sujmotors
Of course!
Nav nekādi divnieki jo nevar tak neko tur redzet ka kaut kas ir zāģēts.poweredbygirts rakstīja:Nē Pakaļējām atsperēm aplauzti galiņi vnk. E36 Slimība starpcitu! Bet ja atsperes ir zāģētas tad noteikti, ka būs divnieks!
Bet, ja kārtīgi pārbaudītu un ieraudzītu tad būtu gan 2nieks! Jocīgi nav tas, ka nepamana vai pamana, bet gan tas, ka kā izrādās te daži labi jāj kopa savus auto ar zāģētām atsperēm, kur jēga? Vai arī ja pat pats apzinās, ka atspere ir salūzusi, tad nevīžo viņu nomainīt.. :P
Vakar uzinstalēti jauni bremžu diski, kluči un labis stūres pirksts...tagad tik jāiet skte.. :)
Domāju, ka tu būtu pārsteigts uzzinot, cik daudz automašīnu brauc pa Latvijas ceļiem ar aplūzušiem atsperu galiem. Un arī to, cik "milzīgus" bojājumus tas rada automašīnai un cik bīstami tas ir apkārtējiem satiksmes dalībniekiem Par zāģēšanu - jā, stulbi. Pats ar to īpaši nelepojos, vienkārši taisīju eksperimentu. Un tici man - ja to izdara tā, kā vajag, tad nekas nemainās auto vadāmībā un arī auto netiek bojāts. No pieredzes - atperes noīsināju pirms aptuveni 50 000km, un vienīgais defekts - nedaudz sulo viens no amortizatoriem, kam jau ir gandrīz 150 000km noskrējiens un svīdums radās jau pirms atperu pārvērtībām. Tā ka nevajag uzreiz pēc sirdszālēm meklētpoweredbygirts rakstīja:Bet, ja kārtīgi pārbaudītu un ieraudzītu tad būtu gan 2nieks! Jocīgi nav tas, ka nepamana vai pamana, bet gan tas, ka kā izrādās te daži labi jāj kopa savus auto ar zāģētām atsperēm, kur jēga? Vai arī ja pat pats apzinās, ka atspere ir salūzusi, tad nevīžo viņu nomainīt.. :P
+++ marux
es pats arī esmu braucis ar zāģētām, ja pieklājīgi apzāģē,nepārspīlējot ar vijumu daudzumu, tad auto vadāmībā nekas slikts nenotiek, ja nu vienīgi stabilāks jo zemāks un par amortizatoru bojāšanu, arī ar sēdinātām bojā, jo stock amīši ir paredzēti stock atsperēm, sēdinātām īsāki amji utt. Karoč ja viss ir normas robežās,tad arī zāģētām var maukt
es pats arī esmu braucis ar zāģētām, ja pieklājīgi apzāģē,nepārspīlējot ar vijumu daudzumu, tad auto vadāmībā nekas slikts nenotiek, ja nu vienīgi stabilāks jo zemāks un par amortizatoru bojāšanu, arī ar sēdinātām bojā, jo stock amīši ir paredzēti stock atsperēm, sēdinātām īsāki amji utt. Karoč ja viss ir normas robežās,tad arī zāģētām var maukt
Da labi, viss tak ir ok.
Nu jāā, atšķirība tikai tā, ka zāģētās paliek tādas pašas, bet sēdinātās ir parasti stipri cietākas
Kautgan abas ilgtermiņā/citam īstermiņā boja amīšus.. bet thats the style meeeeeeeeeeeeeeeeen un labāk tā nekā pa pliko
Kautgan abas ilgtermiņā/citam īstermiņā boja amīšus.. bet thats the style meeeeeeeeeeeeeeeeen un labāk tā nekā pa pliko
Saīsinot atsperes garumu, palielinās tās stinguma (spring rate) koeficients... Tā kā, zāģētā atspere ir gan nedaudz cietāka par stock.
Nixon, Kā tas var būt?
Tad jau pavisam interesanti..
Šodien tiku pie Jaunas TA :) Skate līdz 2014 gada 18. janvārim.. auto iet uz tirdziņu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... egild.html
5 bildes un visas no viena leņķa
Priekā man arī šodien iegūta jauna skate :) bet uz tirciņu vēl nejietpoweredbygirts rakstīja:Šodien tiku pie Jaunas TA :) Skate līdz 2014 gada 18. janvārim.. auto iet uz tirdziņu http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... egild.html
Topiku varam slēgt, e36 pārdots, laikam esmu izaudzis no tā saucamā žurku vecuma!
kāpēc tik ilgi sanāca tirgot? bija maz intresantu par tavu auto?
Nē, pirmoreiz kad ieliku sludekli, tad tā arī nepārdevu, diezgan loģiski, jo tas bija uzreiz pēc jaunā gada, tagad ieliku sludinajumu paris dienas atpakaļ un nepilnas nedēļas laikā auto aizgāja, kopsumā aizgāja pa 700 ls jo auto pārdevu atsevišķi un diskus arī atsevišķi.
Žurkām jau kā tādām nav nopietnu interesentu, jo viņu ir bezjēgā daudz, sastopamas uz katra stūra
Žurkām jau kā tādām nav nopietnu interesentu, jo viņu ir bezjēgā daudz, sastopamas uz katra stūra
Tici man - labām žurkām par nekosmonauta cenu (pieklājīgu cenu).. interesantu netrūkst
Ātri aiziet
Ātri aiziet