540i 328 kupeja
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 56
- chevron_right
Uz TA, noteikti ka dabušu skrūvēt nost, neesmu vel braucis mazliet ir arpus auto gabarītiem, bet meiģināsu iziet, ja ne tiks meklēti r17 prekš skates uz vienu 1h. , diski tiešam ir liels ieguvums...
no jaunumiem auto beidzot tiks pie M50 eļļas filtra korpusa, cerams tas atvieglos eļļas filtra maiņu jo pagaidām ir jāziedo tam +/- 3h..
no jaunumiem auto beidzot tiks pie M50 eļļas filtra korpusa, cerams tas atvieglos eļļas filtra maiņu jo pagaidām ir jāziedo tam +/- 3h..
e36
Problēmas nav,kad jānomaina eļļas filtrs?
Atskiras plastmasa un aluminija korpusiem vāki , man ir plastmasas nevaru līdz galam atskrūvēt metas pret droseslēm, jo ceļās viss vāks tad janem nost kolektors un droseļi vnk nav stock., aluminijam izskruvē skrūvi, un paņem nost vāciņu.
e36
jaa,tāpēc arī jautāju,jo droseles tur bik traucē,tad kpc vel neesi uzlicis alumīnija vāku lai nav tāds čakars ar to plastmasas vaaku?!
Tieši to es tgd taisos darīt liekot vissu korpusu no m50 Vanusa kam ir aluminija korpus, domaju ka tikai vāks 1:1 neder, m50/m52 ir pa lielam vienadi nekadam problemam nevajadzetu būt, galvenais lai ir korpus no m50 Vanuss motora pirmo gadu m52 vel ir aluminija korpuss tāka jābūt čikā..
e36
Tads chakars delj tam droselem, nez cik ir realais jaudas un griezes pieagums uz stenda?
Vitalx325 rakstīja:Tads chakars delj tam droselem, nez cik ir realais jaudas un griezes pieagums uz stenda?
Nav mērīts, bet iepējams nomērīšu kad braukšu valcēt arkas, speciāli nev tāda interese braukt, čakars ir jā, starpiba protams ir jutama, bet vairāk priekam, vairs neko celt šim motoram nav plānos, slapjs sapnis par m3 3,2 us dzinēju, drosļiem čipu., beeet ja pgdam fantāzija, turbo fanāts neesmu..
e36
Priekš tiem diskiem vēl tikai nedaudz nosēdināt un būs bomba, protams, ja viņi pakļaujas sēdināšanai
Aizmugure vairs nepakļaujās, pavalcēšu arkas lai var "normāli" izbraukt apli un neķeras riepa arkā..
Bomba vizuāli būtu vel lielāka jā, bet jau tgd pa LV nelīdezenajiem ceļiem ,tā kā man patīk reizēm pavilkt nejūtos droši ar to tupeli pa risām staigā autiņs, ar r17 tā nebija varbūt arī kkas piekarē to izraisa , bet tā kā TA nav aiz kalniem atļaušu diagnostiku veikt inspektoriem.... ,plus jau tgd braucu garaža ar dēļu palīdzību un ir japiedomā pie tā kur brauc un no kuriem ceļa posmiem censties izvairīties un konkrēti besī ja kkur tomēr sanāk pastrīķēt..
Bomba vizuāli būtu vel lielāka jā, bet jau tgd pa LV nelīdezenajiem ceļiem ,tā kā man patīk reizēm pavilkt nejūtos droši ar to tupeli pa risām staigā autiņs, ar r17 tā nebija varbūt arī kkas piekarē to izraisa , bet tā kā TA nav aiz kalniem atļaušu diagnostiku veikt inspektoriem.... ,plus jau tgd braucu garaža ar dēļu palīdzību un ir japiedomā pie tā kur brauc un no kuriem ceļa posmiem censties izvairīties un konkrēti besī ja kkur tomēr sanāk pastrīķēt..
e36
Bildītes no auto expluatācijas procesa (telefona foto)
Lielākais auto plānotais uzlabaojums tagad ir melni ādas Vader benķi, uz to arī tiks iets, nezzinu gan cik ātri veiksies ar atrašanu, ka būs tas ir nolemts!
Lielākais auto plānotais uzlabaojums tagad ir melni ādas Vader benķi, uz to arī tiks iets, nezzinu gan cik ātri veiksies ar atrašanu, ka būs tas ir nolemts!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Nebaidies spliterus pazaudèt?
RENIO rakstīja:Nebaidies spliterus pazaudèt?
Bail jau ir, bilde tapa tā- jaizkāpj apskatīties vai var tuvāk bordai piebraukt..,skaidrs līdz bordai nemaz nevar tikt ..
e36
Tà pat izskatàs ka purnu varétu nedaudz vèl sèdinàt, jo iìdz arkai ir gana daudz...
RENIO rakstīja:Tà pat izskatàs ka purnu varétu nedaudz vèl sèdinàt, jo iìdz arkai ir gana daudz...
Bez spliteriem varētu droši, ja pa tepiķi braukā tad pat ar spliteriem varētu, pagaidām stāv virsū konī gāzes amortiņi un 60mm atsperes, ja noklāsies amortiņi kādreiz, tad arī ies uz koilām..
e36
te jau neko diži vairs sēdināt nevar, tik noņemt to spliterus, savadāk te jau nereāli viņus nenolauzt
mikelsons rakstīja:te jau neko diži vairs sēdināt nevar, tik noņemt to spliterus, savadāk te jau nereāli viņus nenolauzt
Pagaidām turās.. , ja nu sanāks saplēst, tad bez spliteriem toč kādus 10mm vismaz zemāk prasīsies..
e36
Papētīju- pasēdēju e46 rekaro benķos, varētu likt arī tādus ir pieejami un cena ar uz pusi zemākā kā vaderiem kuru nav, vel pagaidām svārstos e46 domāju ka būs ērtāki izskatās ar tīri ok iekš e36.., vai ciesteis meklēt vādersu ,, ko labāk?
e36
kur tad tu tos vader beņķus meklē?
yanks rakstīja:kur tad tu tos vader beņķus meklē?
Varbūt vari ieteikt ko labu? (nebutu problema igaunija - lietuva).., reāli e-bay ir viens vācijā pašam jabrauc pakaļ,pagaidām nevelk, LV googles, ss, forumi, nav nekā gribu tieši melnu ādu..
e36
Paņem to sarkano kosmosa kuģi kurš tgd ss`ā pa 1900ls un samaini salonus viņam ir veideri smuki brūni. un pārdod to mašīnu tālāk.
Varētu sanākt lētāk nekā no vācijas ņemt veiderus.
Just saying.
Varētu sanākt lētāk nekā no vācijas ņemt veiderus.
Just saying.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 56
- chevron_right