Skudraa 320i Coupe
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right
Cik tad ir to dzelteno toņu plēvēm?erda rakstīja: Kapēc jūs neizvēlaties kādu pilnīgi jaunu plēves toni?!
Manuprāt, bez dzeltenajiem izskatījās krietni glaunāk.
Keep calm and lift weights
nezinu kāds ir piedāvājums, bet domāju, ka plēvēm toņu un krāsu izvēle ir jābūt lielai!?marux rakstīja:Cik tad ir to dzelteno toņu plēvēm?erda rakstīja: Kapēc jūs neizvēlaties kādu pilnīgi jaunu plēves toni?!
Es, piemēram, zinu tikai trīs : Es, Marux un Matiscc, kam gan miglas, gan tālie dzeltenimarux rakstīja:Cik tad ir to dzelteno toņu plēvēm?erda rakstīja: Kapēc jūs neizvēlaties kādu pilnīgi jaunu plēves toni?!
Un cits tonis, manuprāt, izskatītos vēl sliktāk
Jā, izvēle ir liela.
Patiik shitais verkjis :))) manlieks tas sedinajums ir kaadi 30-40% auto izskataa + diski :) bet par dzeltno optoku... liekas sakariigi.. patesteet jau kko vaig ..
erda rakstīja:man, liekas, ka tomēr vairāk bez urinizēšanas patika!
Bet, kad redzēšu dzīvē, tad toč varēšu ievērtēt un pateikt!
Kapēc jūs neizvēlaties kādu pilnīgi jaunu plēves toni?!
Pirms pats pagājušo gadu notonēju, gribēju pirkt zilganu plēvi (tā teikt līdzīgu auto krāsai), bet nu līdz tam tā arī netiku.
Šodien šis tas sadarīts salonā:
*** kārtīgi iztīrīts un izsūkts salons;
*** beidzot paslēpti visi mūzikas vadi, kas pirms tam rēgojās salonā;
*** nomainītas pāris lapmpiņas salona apgaismojumā. Tagad pat aizmugurējais pelnu trauks ir izgaismots. Vēl vienai logu attaisāmajai pogai nedeg apgaismojums.
*** kā arī pieliets logu mazgājamais šķidrums, jo bija beidzies.
Ar krēsliem, durvju apšuvumiem un griestiem gan ir bēdīgi. Griestiem līp nost audums un aplauzti klipši. Krēsli daudzās vietās saplēsti. Un durvju apšivkām arī audums saplēsts.
*** kārtīgi iztīrīts un izsūkts salons;
*** beidzot paslēpti visi mūzikas vadi, kas pirms tam rēgojās salonā;
*** nomainītas pāris lapmpiņas salona apgaismojumā. Tagad pat aizmugurējais pelnu trauks ir izgaismots. Vēl vienai logu attaisāmajai pogai nedeg apgaismojums.
*** kā arī pieliets logu mazgājamais šķidrums, jo bija beidzies.
Ar krēsliem, durvju apšuvumiem un griestiem gan ir bēdīgi. Griestiem līp nost audums un aplauzti klipši. Krēsli daudzās vietās saplēsti. Un durvju apšivkām arī audums saplēsts.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tāpēc, ka es paņēmu zaļo un izskatījās pēc taisnās zarnas iekšpuseserda rakstīja:man, liekas, ka tomēr vairāk bez urinizēšanas patika!
Bet, kad redzēšu dzīvē, tad toč varēšu ievērtēt un pateikt!
Kapēc jūs neizvēlaties kādu pilnīgi jaunu plēves toni?!
tumšus pagriezienus un dzeltenā plēve būs bijusi tieši laikā
Pa kurieni vadus vilki? Pa viduskonsoli vai saniem?
visvieglaak ir pa vidu. jo pa labo saanu iet + vads, bet kreisajaa pusee tan vadam tur iisti vietas nav
Pa viduskonsoli līdz rokasbremzei, tālāk laidu zem paklāja pa vidu un tad pa vidu aizmugurējajam beņķim;)
Martinez, paldies par bildi
Martinez, paldies par bildi
Piečurātās lampas tieši laikā, imho tīri labi piestāv!
Tagad man atkal patīk kā izskatās!Martinez rakstīja:
Dzeltenie -
vienmēr laipniSkudraa rakstīja:Pa viduskonsoli līdz rokasbremzei, tālāk laidu zem paklāja pa vidu un tad pa vidu aizmugurējajam beņķim;)
Martinez, paldies par bildi
P.S. tik priekšējo bamperu pa ziemu sakrāso
coupe 2.8
var redzēt,ka bamperis nemaz nav cietis
Tātad vajadzētu nedaudz atskaitīties, par to, kas padarīts.
- Nomainīta zonde;
- Nomainīta viena indukcijas spole;
- Nomainītas sveces;
- Nomainīta kārbā eļļa;
- priekšā uzstādīti paspārņi;
- Noņemts izpūtēja vidējā bunduļa tas alumīnija aizsargs (vai kā viņu sauc), jo no viņa nekas labs pāri nebija palicis + vēl grabēja;
- Priekšā uzstādīti tonētie pagriezieni.
Liels paldies Siikajam par šo visu
Tagad auto iet ievērojami labāk, neraustās. Uz maziem apgriezieniem vispār nav salīdzināms, kā gāja pirms tam, un kā iet tagad.
Tagad tik vajag no tāda paša motora paņemt vadības bloku un patestēt vēl, jo, iespējams, ka ar manējo kaut kas nav kārtībā, jo pieslēdzoties ar kompi, nav iespējams redzēt/piekļūt daudziem parametriem (vai kaut kā tā).
- Nomainīta zonde;
- Nomainīta viena indukcijas spole;
- Nomainītas sveces;
- Nomainīta kārbā eļļa;
- priekšā uzstādīti paspārņi;
- Noņemts izpūtēja vidējā bunduļa tas alumīnija aizsargs (vai kā viņu sauc), jo no viņa nekas labs pāri nebija palicis + vēl grabēja;
- Priekšā uzstādīti tonētie pagriezieni.
Liels paldies Siikajam par šo visu
Tagad auto iet ievērojami labāk, neraustās. Uz maziem apgriezieniem vispār nav salīdzināms, kā gāja pirms tam, un kā iet tagad.
Tagad tik vajag no tāda paša motora paņemt vadības bloku un patestēt vēl, jo, iespējams, ka ar manējo kaut kas nav kārtībā, jo pieslēdzoties ar kompi, nav iespējams redzēt/piekļūt daudziem parametriem (vai kaut kā tā).
Šodien dabūts auto no Siikā ar super tīru motortelpu un sataisītu rokasbremzi. Nu esmu gandrīz gatavs skatei. Vēl reduktora sulošana jānovērš, un ja finanses atļaus jau pirms skates jāizkauj korozija.
Te pāris bildes:
Te pāris bildes:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
sasodīts, ku viss tīrs
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right