Riebeklis Track Days sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 70
- chevron_right
Cik samaksaji un cik laika aiznema?
Laiks 5.3h un samaksāju 24 eur.Vladlen rakstīja:Cik samaksaji un cik laika aiznema?
Isteniba dargi, bet ja nav instrumenta un pareja tad protams letak ne ka servisa..riebeklis rakstīja:Laiks 5.3h un samaksāju 24 eur.Vladlen rakstīja:Cik samaksaji un cik laika aiznema?
Nu tā kā esmu iesācējs skrūvēšana, tad man laiks aizgāja vairāk, kā jebkuram citam kam ir pieredze.
Lētāk protams iznāk paņemti garāžu īrē, bet bez pacēlāja nav tik ērti. Nakotnē ceru paķert garāžu kaut kur centrā.
Lētāk protams iznāk paņemti garāžu īrē, bet bez pacēlāja nav tik ērti. Nakotnē ceru paķert garāžu kaut kur centrā.
4 days to do:
- Ārsta izziņa - DONE
- Apdrošināšana - DONE
- LAF licenze - var teikt DONE
- Ugunsdzēšamais aparāts
- Elektro ventilators
- Izplūde lētā variantā
- Lambda zonde
- ērti cimdi
- jauzliek coili
- bremžu šlaukas
- bremžu šķidrums
- eļļas maiņa + filtrs - DONE
- degvielas filtra maiņa
- bremžu kluču maiņa - DONE
- Stures pastiprinātāja bačoks + eļļas maiņa - DONE
- Ārsta izziņa - DONE
- Apdrošināšana - DONE
- LAF licenze - var teikt DONE
- Ugunsdzēšamais aparāts
- Elektro ventilators
- Izplūde lētā variantā
- Lambda zonde
- ērti cimdi
- jauzliek coili
- bremžu šlaukas
- bremžu šķidrums
- eļļas maiņa + filtrs - DONE
- degvielas filtra maiņa
- bremžu kluču maiņa - DONE
- Stures pastiprinātāja bačoks + eļļas maiņa - DONE
Rit varbut iekershu SPAL ventilatoru un sestdien magnaflow rezonatoru.
Satikts Nixon un tiku pie Magnaflow bundula un x-brace.
Lambda zondi nomainiju ar lamu vardiem, veca ne kadi negribeja nakt valja, beigas izmatoju metrigu stieni lai atskruvetu.
Un jaa, nav diena kad kaut kas nenikojas auto, sajuga pedalis, paliek miksts un nav iespejams ieslegt atrumu, pec kada laika problema pazud. Kas par hujnu?
Lambda zondi nomainiju ar lamu vardiem, veca ne kadi negribeja nakt valja, beigas izmatoju metrigu stieni lai atskruvetu.
Un jaa, nav diena kad kaut kas nenikojas auto, sajuga pedalis, paliek miksts un nav iespejams ieslegt atrumu, pec kada laika problema pazud. Kas par hujnu?
Pasties vai izdpiesejs nav slaps! Liktu uz to, ja ne tad karbu rauj nost!
Tuvakaja laika nevareshu apskatities, bet ceru ka nesaluzis, bus jaiekraj nauda remontam.gda33 rakstīja:Pasties vai izdpiesejs nav slaps! Liktu uz to, ja ne tad karbu rauj nost!
Nevaru izlemt startet trenina vai nestartet, negribetos palikt trases vidu ar beigtu sajugu un saukt evokuatoru :(
Vel ari nav atnakushi coili un bremzju skidrums, attiecigi varu braukt tikai lenam.
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Pirmais minišoseja.lv treniņš garām.
Šāda tipa auto sacensības iepriekš neesmu piedalījies un pa Biķerniekiem braucu pirmo reizi. Protams pirms sacensībām sākās problēmas ar sajūgu, ieslēgt un izslēgt ātrumu reizēm nevarēju. Par laimi tieši trasē jau braucot problēma tik traki neizpaudās, bet bija pāris reizes kad nevarēju ielikt ātrumā un kamēr cīnījos ar ātrum kloķi un mīksto sajūga pedāli atlika vien ripot. Pie vainas varētu būt sajūga cilindrs.
Bremzes par laimi nepievīla mani, darbojās lieliski un traki nepārkarsa. Tikai vienreiz parādīja karogu par pārkarsušām bremzēm. Pašlaik uzlikti ir tikai EBC Yellow kluči.
Riepas Yokohama AD08R turējās kā pielīmētas, nereizi nekur neizslīdēja pie iesācēja braukšanas prasmēm, tā ka nedaudz var kāpināt tempu līkumos un vēlāk bremzējot.
Piekare par nožēlu ir nekāda, priekšējie amortizatori / coiloveri nestrādā kā nākas un ir izmetami laukā.
Sajūtas ir lieliskas, kad sirds dauzās un ir konkrēts adrenalīna pieplūdums! Pirmos apļus braucu piesardzīgi cīnoties ar bailēm, palaižot garām visus braucējus, bet nākamās reizes jau braucu agresīvāk griežot motoru līdz redline.
Visvairāk pietrūkst zināšanu par pareizām trajektorijām un bremzēšanu.
Uz nākamajiem posmiem atliek novērsti tehniskās ķibeles un teorijas un prakses trūkumu.
Šāda tipa auto sacensības iepriekš neesmu piedalījies un pa Biķerniekiem braucu pirmo reizi. Protams pirms sacensībām sākās problēmas ar sajūgu, ieslēgt un izslēgt ātrumu reizēm nevarēju. Par laimi tieši trasē jau braucot problēma tik traki neizpaudās, bet bija pāris reizes kad nevarēju ielikt ātrumā un kamēr cīnījos ar ātrum kloķi un mīksto sajūga pedāli atlika vien ripot. Pie vainas varētu būt sajūga cilindrs.
Bremzes par laimi nepievīla mani, darbojās lieliski un traki nepārkarsa. Tikai vienreiz parādīja karogu par pārkarsušām bremzēm. Pašlaik uzlikti ir tikai EBC Yellow kluči.
Riepas Yokohama AD08R turējās kā pielīmētas, nereizi nekur neizslīdēja pie iesācēja braukšanas prasmēm, tā ka nedaudz var kāpināt tempu līkumos un vēlāk bremzējot.
Piekare par nožēlu ir nekāda, priekšējie amortizatori / coiloveri nestrādā kā nākas un ir izmetami laukā.
Sajūtas ir lieliskas, kad sirds dauzās un ir konkrēts adrenalīna pieplūdums! Pirmos apļus braucu piesardzīgi cīnoties ar bailēm, palaižot garām visus braucējus, bet nākamās reizes jau braucu agresīvāk griežot motoru līdz redline.
Visvairāk pietrūkst zināšanu par pareizām trajektorijām un bremzēšanu.
Uz nākamajiem posmiem atliek novērsti tehniskās ķibeles un teorijas un prakses trūkumu.
Nu lai veicas. Kas tad ir plānā ar amortizāciju?
Prieks kad dalies ar pieredzi, visai noderīgi paklausīties citu pieredzi trase, kautvai nav mana sapņu disciplīna toties varbūt kādu dienu neatteiktos izmēģināt.
Prieks kad dalies ar pieredzi, visai noderīgi paklausīties citu pieredzi trase, kautvai nav mana sapņu disciplīna toties varbūt kādu dienu neatteiktos izmēģināt.
Jau uzsūtīti BC RMSeries pie 70cc, ar lielu nepacietību gaidu un gandrīz katru dienu krītu 70cc uz nerviem pārjautājot par statusu. Ja finanses atļaus, varbūt iegādāšos stabilizācijas stieņus.Lācis rakstīja:Nu lai veicas. Kas tad ir plānā ar amortizāciju?
Prieks kad dalies ar pieredzi, visai noderīgi paklausīties citu pieredzi trase, kautvai nav mana sapņu disciplīna toties varbūt kādu dienu neatteiktos izmēģināt.
Katrā ziņa iesaku kaut vienu treniņu nobraukti, aptuvenās izmaksas ir:
- 16 eur apdrošināšana
- 40 eur dalības maksa
- aptuveni degviela 15 litri
Nu ja, bet vjg jedzīgas riepas arī. Man ar saviem landkruizeriem aizmugure un sudainam riepam priekšā nekas labs neizdosies. Ta jau man patīk kantēt līkumus, bet nu uz ceļa protams tas nav prāta darbs.
Ja nav galīgi lisas riepas un gribas legāli iegūt adrenalīnu, tad jādodās izmēģināt. Protams par to naudu var aiziet uz vecrīgu pie stirniņām vai aizliet kādu vakaru ar labu viskiju, bet manuprāt racing stāv augstāk pār visu!Lācis rakstīja:Nu ja, bet vjg jedzīgas riepas arī. Man ar saviem landkruizeriem aizmugure un sudainam riepam priekšā nekas labs neizdosies. Ta jau man patīk kantēt līkumus, bet nu uz ceļa protams tas nav prāta darbs.
Cik aplus nobrauci?riebeklis rakstīja:Jau uzsūtīti BC RMSeries pie 70cc, ar lielu nepacietību gaidu un gandrīz katru dienu krītu 70cc uz nerviem pārjautājot par statusu. Ja finanses atļaus, varbūt iegādāšos stabilizācijas stieņus.Lācis rakstīja:Nu lai veicas. Kas tad ir plānā ar amortizāciju?
Prieks kad dalies ar pieredzi, visai noderīgi paklausīties citu pieredzi trase, kautvai nav mana sapņu disciplīna toties varbūt kādu dienu neatteiktos izmēģināt.
Katrā ziņa iesaku kaut vienu treniņu nobraukti, aptuvenās izmaksas ir:
- 16 eur apdrošināšana
- 40 eur dalības maksa
- aptuveni degviela 15 litri
Ko tu apdrosinaji? Trasi? Veselibu?
Malacis, ka neatmeties un tomēr ņēmi dalību...
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Konkrētu skaitu nepateikšu, braucu trīs sesijas katrā pa kādiem 4-5 apļiem. Kopsumā kaut kādi 15 apļi sanāca.Vladlen rakstīja:Cik aplus nobrauci?riebeklis rakstīja:Jau uzsūtīti BC RMSeries pie 70cc, ar lielu nepacietību gaidu un gandrīz katru dienu krītu 70cc uz nerviem pārjautājot par statusu. Ja finanses atļaus, varbūt iegādāšos stabilizācijas stieņus.Lācis rakstīja:Nu lai veicas. Kas tad ir plānā ar amortizāciju?
Prieks kad dalies ar pieredzi, visai noderīgi paklausīties citu pieredzi trase, kautvai nav mana sapņu disciplīna toties varbūt kādu dienu neatteiktos izmēģināt.
Katrā ziņa iesaku kaut vienu treniņu nobraukti, aptuvenās izmaksas ir:
- 16 eur apdrošināšana
- 40 eur dalības maksa
- aptuveni degviela 15 litri
Ko tu apdrosinaji? Trasi? Veselibu?
Veselību, par sabojātu trasi, sētu pašam jāmaksā.
Visiem braucējiem jābūt apdrošinātiem pret nelaimes gadījumiem ar minimālo apdrošināšanas
summa EUR 1500, un tajā jābūt iekļautiem riskiem – autosports, nāve, invaliditāte un kaulu
lūzumi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 70
- chevron_right