Armando braucamais
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- …
- 103
- chevron_right
+318STUDENTS rakstīja:Es arī par CANDY APPLE, pirmo reiz redzu un kā ar cirvi pa pieri - IRRDuuj rakstīja:Tikai ieteikums
candy apple red
Kapitāla tāda vasarā, saulainā dienā.
P.S. Vienīgi atgādina drusku kkādu lūpukrāsu bet ļoti patīk
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Nevajag tās faggot'u krāsas labāk kko no pod racing toņiem alpinweiss, dakar gelb, hell rot, avus, laguna utml.
cosmosschwarz, jetblack,uttkars rakstīja:Nevajag tās faggot'u krāsas labāk kko no pod racing toņiem alpinweiss, dakar gelb, hell rot, avus, laguna utml.
faggot'u candy apple red izskatās ahujena labi, tik konkrēto video kvalitāte sucks
jautājums a GT spioleris būs?? pēdēja laikā baigi piedūris tas spoleris ar paaugstinājumu
jautājums a GT spioleris būs?? pēdēja laikā baigi piedūris tas spoleris ar paaugstinājumu
labākais interneta warriors
tagat bus bagaznieks bez spoilera, parmainjas pec, kad apniks tiks uzlikts gt spoileris
neliels updeits.
parbaudits klokjenes taisnums, vai nau kaukur izliekta.
izliekums ir 0.05mm respektivi necik. tada jau vinja varbut bija no rupnicas.
nebija mikrometrs pa rokai lidz ar to nenomeriju dilumu, bet rit to izdarishu, bet reali bezjegaa, jo tur viss izstas labi.
kaa ari sanjemta pirmaa dalja no blivitem un salnikiem, otraa sutijuma puse ir celjaa.sanjemts no klavinja, velreiz paldies vecit
saturs
std galvas blive 1.75mm
kartera blive
varstu vaka blive
svecu blives
droselem ieksejie un arejie oringi
droselem uzmaucamie vakuma korkjishi
galvai oringi kas iet starp apaksejo dalju un videjo dalju
klokjenes-karbas salniks
un vel kaukadi oringi ko es jau aizmirsu preks kam pasutiju japarbauda realoem
protams kads kadrs..
neliels updeits.
parbaudits klokjenes taisnums, vai nau kaukur izliekta.
izliekums ir 0.05mm respektivi necik. tada jau vinja varbut bija no rupnicas.
nebija mikrometrs pa rokai lidz ar to nenomeriju dilumu, bet rit to izdarishu, bet reali bezjegaa, jo tur viss izstas labi.
kaa ari sanjemta pirmaa dalja no blivitem un salnikiem, otraa sutijuma puse ir celjaa.sanjemts no klavinja, velreiz paldies vecit
saturs
std galvas blive 1.75mm
kartera blive
varstu vaka blive
svecu blives
droselem ieksejie un arejie oringi
droselem uzmaucamie vakuma korkjishi
galvai oringi kas iet starp apaksejo dalju un videjo dalju
klokjenes-karbas salniks
un vel kaukadi oringi ko es jau aizmirsu preks kam pasutiju japarbauda realoem
protams kads kadrs..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Vienkārši skaisti.
merkjis ir nomainit pilnibaa visas trubinjas, blives, oringus, salnikus, un vairums skruvju.
padargs prieks, bet ja gribu iegut jaunu m3 motoru, tad nekas cits neatliek kaa to visu mainit, ar vienu prezervativu divreiz nestumj..
padargs prieks, bet ja gribu iegut jaunu m3 motoru, tad nekas cits neatliek kaa to visu mainit, ar vienu prezervativu divreiz nestumj..
...
tatad turpinajums klokjenes merishanai.
izmerita klokjene bet rit japarkalibree mikrometrs un japarbauda velreiz. liekas ka biskin vajadzetu but lielakam diametram. ja man atminja nevilj, pielaujamie izmeri bija no .998 lidz .972 bet jau kadu laiku atpakal to skatijos un iespejams kludos. sobrid nau pieeja tai programmai un internetaa uz atro neko nevaru atrast
neskapec septitaa sezha ir mazaka, parejas visas ir ok. tas mani parsteidza, tapec rit parmerisu velreiz ja nu gadijumaa mikrometrs nerada pareizi.
protams kads kadrs...
ps pieverst uzmanibu tuvplana bildei ar mikrometru un bidmeru, cik liela vinjos ir atskiriba!? nu tas preks lielajiem blavejiem par bidmera kludaam..
izmerita klokjene bet rit japarkalibree mikrometrs un japarbauda velreiz. liekas ka biskin vajadzetu but lielakam diametram. ja man atminja nevilj, pielaujamie izmeri bija no .998 lidz .972 bet jau kadu laiku atpakal to skatijos un iespejams kludos. sobrid nau pieeja tai programmai un internetaa uz atro neko nevaru atrast
neskapec septitaa sezha ir mazaka, parejas visas ir ok. tas mani parsteidza, tapec rit parmerisu velreiz ja nu gadijumaa mikrometrs nerada pareizi.
protams kads kadrs...
ps pieverst uzmanibu tuvplana bildei ar mikrometru un bidmeru, cik liela vinjos ir atskiriba!? nu tas preks lielajiem blavejiem par bidmera kludaam..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
atradu parametrus.
tatad pielaujamie parametri
main bearings
59.971mm lidz 59.990mm
con rod
49.975mm lidz 49.991mm
tatad kaa redzams man pedejaa septitaa shalju sezha ir par 0.009mm mazaka nekaa pielaujamais, rit parkalibreshu un izmerishu velreiz tad ari skatisies ko daris talak
tatad pielaujamie parametri
main bearings
59.971mm lidz 59.990mm
con rod
49.975mm lidz 49.991mm
tatad kaa redzams man pedejaa septitaa shalju sezha ir par 0.009mm mazaka nekaa pielaujamais, rit parkalibreshu un izmerishu velreiz tad ari skatisies ko daris talak
...
tatad ja nu kads seko lidz..
tatad klokjenes pedejaa sezha netiks aiztikta. lemums pienjemts apspriezoties ar cilvekiem kas ikdienaa stradaa tikai ar dzineju mehaniskiem remontiem. vinji teica ka tas ir parak maz lai saktu mashinet klokjni uz pirmo remont komplektu. iespejams ka vinja tada jau ir bijusi no rupnicas, jo tur nau pilnigi nekadu diluma pazimju.
rezumee, klokjene zaibis un viss iek kaa smerets pagaidam. nakamais solis dabut divus virzuljus.
tik vienu es saku biski nozelot ka neizvelejos parurbt bloku uz evo virzulju izmeru 86.4mm un tad butu ielicis evo ieksas ieks sb30 bloka.
arii tas ka laikam ka liksu race shaales, ja agrak vai velak aprutksies ar tieem 300 zirgiem un tad jau varbut jasak domat bus par kadu kompresoru. vismaz nebus shales tad vairs jamaina
tatad klokjenes pedejaa sezha netiks aiztikta. lemums pienjemts apspriezoties ar cilvekiem kas ikdienaa stradaa tikai ar dzineju mehaniskiem remontiem. vinji teica ka tas ir parak maz lai saktu mashinet klokjni uz pirmo remont komplektu. iespejams ka vinja tada jau ir bijusi no rupnicas, jo tur nau pilnigi nekadu diluma pazimju.
rezumee, klokjene zaibis un viss iek kaa smerets pagaidam. nakamais solis dabut divus virzuljus.
tik vienu es saku biski nozelot ka neizvelejos parurbt bloku uz evo virzulju izmeru 86.4mm un tad butu ielicis evo ieksas ieks sb30 bloka.
arii tas ka laikam ka liksu race shaales, ja agrak vai velak aprutksies ar tieem 300 zirgiem un tad jau varbut jasak domat bus par kadu kompresoru. vismaz nebus shales tad vairs jamaina
...
Kas glāzītēs mērcējās,kompensatori??!
jap. visi atzimeti, lai nesajuk vietaampipax rakstīja:Kas glāzītēs mērcējās,kompensatori??!
tik puika man vinjus apgaza uz visa elja bija pa garazhu bet nu taa gadas, es bez vinja klatbutnes nevaru neko saskruvet
...
seeingman atpūšas ar saviem sporta dzinējiem
Stāvu_blakus_zinu_kā_vajag_bet_pašam_nav
ja taa godigi es nedomaju ka te forumaa ir daudz cilveki kas ieklausas vinja textos, tas visiem saprotams kads kadrs vins ir
...
šis topics ir "slimi"
Es domāju kāds BMW inženieris ja ieraudzītu šito topiku viņš būtu starā, ka vismaz kādam noder viņa pieraksti un aprēķini
paldies visiem, par pozitivam atsauksmeem.
pabeigts darboties gar bloku, tagat tik janomaina skruves uz jaunaam.
pabeigts darboties gar bloku, tagat tik janomaina skruves uz jaunaam.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Cienītais armando kungs, par mikrometru un bīdmēru, kloķvārpstas bildēs ir redzams, ka ar bīdmēru tiek mērīts 7. pamatnieka kakliņš un izmērs ir 59.98, bet uz tava kartona gabaliņa 7. kakliņam izmērs ir rakstīts 59.96.
Visi laikam domā - akdievs kas tad tur ir 2 simtaļas sīkums, sūds, seeingmans lox, cilvēki mīļie, ja grib savākt tiešām labu motoru, katra simtdaļa ir svarīga un jāmēra ir pareizi. Variet kaut aiziet praksē uz kādu lielu motorbūves kantori, un pie cilindru vai kloķvārpstas mērīšanas izvilkt savu mitutoyo bīdmēru, neticēsiet, bet dabūsiet tādu fašku no vecākā meistara, ka vairs bīdmēru vispār aiztikt negribēsies
+ cilindrus ar ko atkal mērīji? tas 3stūrainais sūds nav tam paredzēts un ar to nevar izmērīt pareizi cilindru ovalitāti.
Pameklē kaut googlē, kā jāmēra cilindri, un nevajag dirst ka tikai pāris simtaļu atšķirība un tipa pohuj, tās visas simtdaļas ir svarīgas, lai precīzi saprastu cilindru stāvokli.
Rekur hotj pierakstīšu izmērus no ģirta bloka, tā lai visi saprot kā jāizdara mērījumi un cik daudz, ne tikai es un daži citi. A1 = bloka priekša/aizmugure A2= sāni blokam. Par kloķvārpstu - 0.05 izliekums nav "praktiski nekas", praktiski nekas ir 0.01, normālā varinatā max izliekums ir pieļaujams 0.03
Kakliņus kloķvārpstai arī mēra 5x un ar 90 grādu nobīdi, lai izslēgtu mērītāja kļūdu un iegūtu pēc iespējas precīzāku bildi, par to, kas tur notiek.
Tas ka pēdējais kakliņš ir mazāks nebūt nenozīmē, ka viņš tāds bija no rūpnīcas. M3 motorus neražoja lohi un tas motors nav liekams vienā plauktā ar pasūda dīzeļiem, tas ka tas kakliņs ir mazāks nozīmē to, ka tur bija švīkas, rūsa, kāds iesitums vai kas cits tamlīdzīgs, kādēļ tika no turienes noņemts 0.01 - 0.02 izmērs, lai iegūtu atkal gludu virsmu, tādēļ arī tur nav redzamas nekādas diluma pazīmes. Arī 0.05 izliekums no rūpnīcas tev nekad nebūs.
Vispār dazīem motoriem ir iespējams nopirkt šāles ar izmēru +0.025 (nejaukt ar remontizmēru +0.25) , kas ļauj no kakliņiem noņemt pāris simtdaļas (atkarībā no tās stāvokļa) un iegūt perfekti gludus kakliņus, kā arī zazoru, kā jaunai kloķvārpstai + mazāku izliekumu.
P.S. sancix ej ka nu vien pats atpūsties
Visi laikam domā - akdievs kas tad tur ir 2 simtaļas sīkums, sūds, seeingmans lox, cilvēki mīļie, ja grib savākt tiešām labu motoru, katra simtdaļa ir svarīga un jāmēra ir pareizi. Variet kaut aiziet praksē uz kādu lielu motorbūves kantori, un pie cilindru vai kloķvārpstas mērīšanas izvilkt savu mitutoyo bīdmēru, neticēsiet, bet dabūsiet tādu fašku no vecākā meistara, ka vairs bīdmēru vispār aiztikt negribēsies
+ cilindrus ar ko atkal mērīji? tas 3stūrainais sūds nav tam paredzēts un ar to nevar izmērīt pareizi cilindru ovalitāti.
Pameklē kaut googlē, kā jāmēra cilindri, un nevajag dirst ka tikai pāris simtaļu atšķirība un tipa pohuj, tās visas simtdaļas ir svarīgas, lai precīzi saprastu cilindru stāvokli.
Rekur hotj pierakstīšu izmērus no ģirta bloka, tā lai visi saprot kā jāizdara mērījumi un cik daudz, ne tikai es un daži citi. A1 = bloka priekša/aizmugure A2= sāni blokam. Par kloķvārpstu - 0.05 izliekums nav "praktiski nekas", praktiski nekas ir 0.01, normālā varinatā max izliekums ir pieļaujams 0.03
Kakliņus kloķvārpstai arī mēra 5x un ar 90 grādu nobīdi, lai izslēgtu mērītāja kļūdu un iegūtu pēc iespējas precīzāku bildi, par to, kas tur notiek.
Tas ka pēdējais kakliņš ir mazāks nebūt nenozīmē, ka viņš tāds bija no rūpnīcas. M3 motorus neražoja lohi un tas motors nav liekams vienā plauktā ar pasūda dīzeļiem, tas ka tas kakliņs ir mazāks nozīmē to, ka tur bija švīkas, rūsa, kāds iesitums vai kas cits tamlīdzīgs, kādēļ tika no turienes noņemts 0.01 - 0.02 izmērs, lai iegūtu atkal gludu virsmu, tādēļ arī tur nav redzamas nekādas diluma pazīmes. Arī 0.05 izliekums no rūpnīcas tev nekad nebūs.
Vispār dazīem motoriem ir iespējams nopirkt šāles ar izmēru +0.025 (nejaukt ar remontizmēru +0.25) , kas ļauj no kakliņiem noņemt pāris simtdaļas (atkarībā no tās stāvokļa) un iegūt perfekti gludus kakliņus, kā arī zazoru, kā jaunai kloķvārpstai + mazāku izliekumu.
P.S. sancix ej ka nu vien pats atpūsties
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- …
- 103
- chevron_right