Armando braucamais
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- …
- 103
- chevron_right
Super tad tik stāvēs priekšā stūres pārlikšanas process
stures parliksana mani galigi nebaida. tik donors bus janoperk. tapec jau es ari neuzliku tagat iso reiku bet pardevu to, jo tapat velak bus jamaina
...
Katram ir savas prioritātes, citiem tehniskais izpildījums, citiem vizuālais, cilvēks dara kā grib un kā uzskata par pareizu, galu galā taisa auto priekš sevis nevis priekš citiem. Es varbūt arī būtu tādus ielāpus saslīpējis un sašpaktelējis, es savējam pat noslīpēju ielāpus grīdā no salona puses, bet to zinu tikai es un neviens cits to neredz, man tā ir tikai apziņa, ka esmu to izdarījis kā uzskatu par pareizu un ne tehniski, ne vizuāli tas neko nemaina...
Šis ir viens no skatāmākajiem topikiem, bet šķiet, ka lasītāji īpaši nenovērtē vai vienkārši nesaprot tehniskas lietas, tur pretī citos topikos, kur kāds līkām rokām spuldzīti nomainījis vai ar fleksi atsperēs iebraucis, tiek slavēts un celts debesīs...
Šis ir viens no skatāmākajiem topikiem, bet šķiet, ka lasītāji īpaši nenovērtē vai vienkārši nesaprot tehniskas lietas, tur pretī citos topikos, kur kāds līkām rokām spuldzīti nomainījis vai ar fleksi atsperēs iebraucis, tiek slavēts un celts debesīs...
Es ipasi nekjeru krenkji par citu komentiem attiecibaa uz manu auto. Ja ir pozitivi komenti, tas tikai palidz procesaa ja ir negativi, tad njemu tos veraa. Par aizkarosakiem komentiem tik pasmejos.
Man patik atradit visu kaa ir nevis sashopoy bildes lai tik forumaa izstas smuki bet dzive ir suuds uz pulkja. Es savaa topikaa atspoguloju visu kaa ir. Gan lai pasam velak ir ko pastities gan lai kadreiz dzivee satiekoties ar citiem man nebutu jakaunas par meliem.
Man patik atradit visu kaa ir nevis sashopoy bildes lai tik forumaa izstas smuki bet dzive ir suuds uz pulkja. Es savaa topikaa atspoguloju visu kaa ir. Gan lai pasam velak ir ko pastities gan lai kadreiz dzivee satiekoties ar citiem man nebutu jakaunas par meliem.
...
Ir ir, tagad Tu esi kā zem lupas Visi ļoti uztraucas un tāArmando rakstīja:es laikam esmu uzstadijis tadu latinju, ka man netiek piedots nekas
ir jau taa ka tas ielaps kozh acis bet to neviens neredzes kad viss bus saliks
es jau kadu laiku to nojaushu
citreiz liekas latinja tik augstu ka pasam gruti turet sev lidz
citreiz liekas latinja tik augstu ka pasam gruti turet sev lidz
...
+316... Haltūra, vecīt. Un popig, ka neredzēs. Neviens neredzēs arī reduktora šilti...Lawwr rakstīja:Kaut kā dīvaini, kā tā var ņemties ar visiem sīkumiem, plastmasām utt. un tā aizmetināt caurumus?
Tas jau protams paliek tikai tavā ziņā, bet varēja jau sametināt visu glītāk!
Pacelsim topiku.
Sodien saliktas sadas tadas lietas atpakal motortelpaa kaa arii brille uztaisiti caurumi preks lampu apmizejiem.
Visa lampu skalotajsistema bus oem un sledza vietaa tiks izmantots touringa vaikompakta aizmugurejaa loga apskalotaj sledzis.
Taka lampas skaloshu tikai tad kad man iegribesies.
Ari kads kadrs
Sodien saliktas sadas tadas lietas atpakal motortelpaa kaa arii brille uztaisiti caurumi preks lampu apmizejiem.
Visa lampu skalotajsistema bus oem un sledza vietaa tiks izmantots touringa vaikompakta aizmugurejaa loga apskalotaj sledzis.
Taka lampas skaloshu tikai tad kad man iegribesies.
Ari kads kadrs
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Ok. Pie nopietnakaam lietaam.
Beidzot ir sanjemti gredzeni. Orginalie mahle gredzeni. 6 komplekti. Centos ietaupit naudu un nepirkt no dilera bet pa taisno no mahle. Tikuntaa pamatigs pikjis. M3 detalas nezeligi parspileti dargi
Pasaa pedejaa bridii nosplavos un nopirku arp skruves klanjiem. Tas taa ar talakejoshu domu, ja gadijumaa kompresors bus tad lai nau jadomaa par klanju skruvem. Dikti jau negribejas pa 12 skruvem nolocit tadu pikji bet nu ir ok.
Rit kjeramies klat dzineja kopaa liksanai..
Beidzot ir sanjemti gredzeni. Orginalie mahle gredzeni. 6 komplekti. Centos ietaupit naudu un nepirkt no dilera bet pa taisno no mahle. Tikuntaa pamatigs pikjis. M3 detalas nezeligi parspileti dargi
Pasaa pedejaa bridii nosplavos un nopirku arp skruves klanjiem. Tas taa ar talakejoshu domu, ja gadijumaa kompresors bus tad lai nau jadomaa par klanju skruvem. Dikti jau negribejas pa 12 skruvem nolocit tadu pikji bet nu ir ok.
Rit kjeramies klat dzineja kopaa liksanai..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Waii, par to naudu tiik daudz alus sanāktu, pat pie manis Norvēģijā!
Ja nav noslēpums, tad uz cik nostājas tāda dzinēja restaurācija? Vienkārši filozofēju vai nesanāk lētāk uzreiz krāmēt iekšā motoru un tad, ja noklājas, vēlreiz nomainīt
Ja nav noslēpums, tad uz cik nostājas tāda dzinēja restaurācija? Vienkārši filozofēju vai nesanāk lētāk uzreiz krāmēt iekšā motoru un tad, ja noklājas, vēlreiz nomainīt
Būs, klase!
M-dalas ir dargas, kad savam, salidzinosi ar sejieni sikumus pirku,(udensuknis, un tml.) pie sevis nodonāju o viens b25 swaps, nakam menes vel viens b25 swaps.., sezona nobraukta eļļa un dzeses skidrums vietā, sitie motori ir diezgan izturigi
Lai veicās ar kopa liksanu!
M-dalas ir dargas, kad savam, salidzinosi ar sejieni sikumus pirku,(udensuknis, un tml.) pie sevis nodonāju o viens b25 swaps, nakam menes vel viens b25 swaps.., sezona nobraukta eļļa un dzeses skidrums vietā, sitie motori ir diezgan izturigi
Lai veicās ar kopa liksanu!
e36
paldies
jamegjina rit atrast laiku to visu izstenot
jamegjina rit atrast laiku to visu izstenot
tikai par parlasishanu vien kadi 2k salasas mierigi un tas ir neskaitot visadus sikumus kuri vel nauKaskadieris rakstīja:Waii, par to naudu tiik daudz alus sanāktu, pat pie manis Norvēģijā!
Ja nav noslēpums, tad uz cik nostājas tāda dzinēja restaurācija? Vienkārši filozofēju vai nesanāk lētāk uzreiz krāmēt iekšā motoru un tad, ja noklājas, vēlreiz nomainīt
...
Man M54B30 gredzeni (Mahle), šāles ... tas viss vēl saprotams. Bet kad sākās tās dzeses plastmasas trubiņas .... sasodīts kur dārgi! Tad vēl tādi sīkumi kā blīvītes visas pēc kārtas, kuras 1/2 nācās OEM sūtīt. Brrr. Katru reizi kad ieraugu Borisa sludinājumu ar M54 swapu par 1.5k .... sirds sažņaudzās, cik tas lēti !
Vai tad nav labāk un lētāk likt tās krāsainās silikona trubas?sirmais rakstīja:Man M54B30 gredzeni (Mahle), šāles ... tas viss vēl saprotams. Bet kad sākās tās dzeses plastmasas trubiņas .... sasodīts kur dārgi! Tad vēl tādi sīkumi kā blīvītes visas pēc kārtas, kuras 1/2 nācās OEM sūtīt. Brrr. Katru reizi kad ieraugu Borisa sludinājumu ar M54 swapu par 1.5k .... sirds sažņaudzās, cik tas lēti !
Domāts bija tās plastmasas kas atrodas zem ieplūdes kolektora un spraužas blokā iekšā! Tur diemžēl nav alternatīvu.Riks* rakstīja:Vai tad nav labāk un lētāk likt tās krāsainās silikona trubas?sirmais rakstīja:Man M54B30 gredzeni (Mahle), šāles ... tas viss vēl saprotams. Bet kad sākās tās dzeses plastmasas trubiņas .... sasodīts kur dārgi! Tad vēl tādi sīkumi kā blīvītes visas pēc kārtas, kuras 1/2 nācās OEM sūtīt. Brrr. Katru reizi kad ieraugu Borisa sludinājumu ar M54 swapu par 1.5k .... sirds sažņaudzās, cik tas lēti !
Sodien nedaudz sanaca laika piekjerties autinjam.
Tatad. Gredzeni un arp skruves un jaunas saales saliktas un virzuli ielikti vietaa. Protams pirms liksanas ieksaa tika izsverti un velreiz parmerits un saprast kadaas vietaas jaliek lai butu vispareizaak.
Talak viss pievilkts pec pareiziem spekiem un gradiem.
Ja gadijumaa kads brinas ka lenkjis ir 105 nevis 60 tad tas tapec ka arp skruvem ir savi parametri un oem speeki uz tam neattiecas.
Talak vareja salikt kjedes spriegotajus un laiks bija taisit valjaa galvas blives iesainjojumu.
Jaunaa bliive virsuu vareja sakt likt galvu klat. Jaunas galvas skruves sasmeretas un viss pievilts atkal pec pareizajiem parametriem un secibam.
Talak jau vareja salikt jaunos oringus videjai galvas daljai un skruvet to ari klat. Beigas salikti visi kompensatori pareizajas vietas un diemzel pie tiem ari apstajos jo divi ir jamaina.
Pagaidam tas viss. Driz viss turpinasies
Tatad. Gredzeni un arp skruves un jaunas saales saliktas un virzuli ielikti vietaa. Protams pirms liksanas ieksaa tika izsverti un velreiz parmerits un saprast kadaas vietaas jaliek lai butu vispareizaak.
Talak viss pievilkts pec pareiziem spekiem un gradiem.
Ja gadijumaa kads brinas ka lenkjis ir 105 nevis 60 tad tas tapec ka arp skruvem ir savi parametri un oem speeki uz tam neattiecas.
Talak vareja salikt kjedes spriegotajus un laiks bija taisit valjaa galvas blives iesainjojumu.
Jaunaa bliive virsuu vareja sakt likt galvu klat. Jaunas galvas skruves sasmeretas un viss pievilts atkal pec pareizajiem parametriem un secibam.
Talak jau vareja salikt jaunos oringus videjai galvas daljai un skruvet to ari klat. Beigas salikti visi kompensatori pareizajas vietas un diemzel pie tiem ari apstajos jo divi ir jamaina.
Pagaidam tas viss. Driz viss turpinasies
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Virzuļus tā nesvaro
To visu dara atsevišķi, virzuļus sver atsevišķi, tiem ir speciālas vietas, kuras paredzētas nofrēzēšanai svarojot, klaņus sver atsevišķi un tieši tāpat izsvaro noņemot metālu konkrētās vietās, lai nepadarītus tos fiziski švakus. Pēc tam to visu saliek kopā un vēl izsvaro, bet ne jau liekot visu virzuli ar klani uz svariem
To visu dara atsevišķi, virzuļus sver atsevišķi, tiem ir speciālas vietas, kuras paredzētas nofrēzēšanai svarojot, klaņus sver atsevišķi un tieši tāpat izsvaro noņemot metālu konkrētās vietās, lai nepadarītus tos fiziski švakus. Pēc tam to visu saliek kopā un vēl izsvaro, bet ne jau liekot visu virzuli ar klani uz svariem
Vel var pieminet ka virzulji lien araa 0.7mm tas it tiesi tas ko es gribeju
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- …
- 103
- chevron_right