Imis kupeja 1.8is
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right
situacija nebija tik vienkarsa, tas kas rakstits nav ta ka bija viss pilniba , bet anyway , kas bijis bijis
bouncin' with 68' chevy
Pilnīgi pareizi - Imi, tev neko nevar pārmest!
1. Tehnika ir tehnika un viņa vienmēr salūzīs neīstajā vietā un laikā! Tas nozīmē, ka tu vari nopirkt autiņu normālā stāvoklī, dienu pabraukt un tad viņš var salūzt - iepriekšējais saimnieks pie tā nav vainīgs!
2. Iepriekšējais saimnieks ir iepriekšējais saimnieks un tieši tāpēc viņu sauc par IEPRIEKŠĒJO saimnieku! Tiklīdz tu paņem auto uz sava vārda, tu pats esi parakstijies par to, ka tu viņu ņem savā īpašumā!
3. Tas ir bērnudārza līmenis - csdd pārrakstīt mašīnas un pēc tam zvanīties un draudēt, jo tev liekas, ka nepatīk darijums!
Tā normāli cilvēki nerīkojas! Normāli cilvēki atzīst, ka paši ir kļūdijušies un iegrābušies, nevis pārmet citiem, ka viņiem ir iesmērēts!
Es pats savu e36 pērkot arī nedaudz iegrābos - pats vainīgs, ka duraks! Nākamreiz būšu uzmanīgāks!
Vajag domāt pirms darīt, nevis otrādi!
1. Tehnika ir tehnika un viņa vienmēr salūzīs neīstajā vietā un laikā! Tas nozīmē, ka tu vari nopirkt autiņu normālā stāvoklī, dienu pabraukt un tad viņš var salūzt - iepriekšējais saimnieks pie tā nav vainīgs!
2. Iepriekšējais saimnieks ir iepriekšējais saimnieks un tieši tāpēc viņu sauc par IEPRIEKŠĒJO saimnieku! Tiklīdz tu paņem auto uz sava vārda, tu pats esi parakstijies par to, ka tu viņu ņem savā īpašumā!
3. Tas ir bērnudārza līmenis - csdd pārrakstīt mašīnas un pēc tam zvanīties un draudēt, jo tev liekas, ka nepatīk darijums!
Tā normāli cilvēki nerīkojas! Normāli cilvēki atzīst, ka paši ir kļūdijušies un iegrābušies, nevis pārmet citiem, ka viņiem ir iesmērēts!
Es pats savu e36 pērkot arī nedaudz iegrābos - pats vainīgs, ka duraks! Nākamreiz būšu uzmanīgāks!
Vajag domāt pirms darīt, nevis otrādi!
+328Veeteks rakstīja:Pilnīgi pareizi - Imi, tev neko nevar pārmest!
1. Tehnika ir tehnika un viņa vienmēr salūzīs neīstajā vietā un laikā! Tas nozīmē, ka tu vari nopirkt autiņu normālā stāvoklī, dienu pabraukt un tad viņš var salūzt - iepriekšējais saimnieks pie tā nav vainīgs!
2. Iepriekšējais saimnieks ir iepriekšējais saimnieks un tieši tāpēc viņu sauc par IEPRIEKŠĒJO saimnieku! Tiklīdz tu paņem auto uz sava vārda, tu pats esi parakstijies par to, ka tu viņu ņem savā īpašumā!
3. Tas ir bērnudārza līmenis - csdd pārrakstīt mašīnas un pēc tam zvanīties un draudēt, jo tev liekas, ka nepatīk darijums!
Tā normāli cilvēki nerīkojas! Normāli cilvēki atzīst, ka paši ir kļūdijušies un iegrābušies, nevis pārmet citiem, ka viņiem ir iesmērēts!
Es pats savu e36 pērkot arī nedaudz iegrābos - pats vainīgs, ka duraks! Nākamreiz būšu uzmanīgāks!
Vajag domāt pirms darīt, nevis otrādi!
Tu gudriniek es itkā pats esmu iesaistīts šajā procesā un cik zinu esmu uzrakstijis kā bija, ja tu atceries kko savadāk tad raksti, kapēc vajag dirst pa tukšu gaisu?
Un pārējiem es piekrītu, pat biju gatavs nakt pretī un atdot kompactu par 850Ls, pasaki ka tā vēl nebija!
Un pārējiem es piekrītu, pat biju gatavs nakt pretī un atdot kompactu par 850Ls, pasaki ka tā vēl nebija!
imis rakstīja:Tu gudriniek es itkā pats esmu iesaistīts šajā procesā un cik zinu esmu uzrakstijis kā bija, ja tu atceries kko savadāk tad raksti, kapēc vajag dirst pa tukšu gaisu?
Un pārējiem es piekrītu, pat biju gatavs nakt pretī un atdot kompactu par 850Ls, pasaki ka tā vēl nebija!
bla savu nevareji pardot, abi nonem no uzskaites, un caur kantori panem lapeli lai varetu tikai ta uzlikt uzskaite uz savu vardu , kamer nebija uzlikti vnk ignoreji un atrunajies n nemainijies
un alternativs lai cilveks pardod tavu huli kas dzirkstelo ka brinumsvece jau pirmajos km , un vel atperk pa lielam sumaam, nu loti jauka pretimnaksana
vislabakais parts caur pazistamiem tas tika darits, un re pazinas mak ta rikoties ar
bouncin' with 68' chevy
Arī man ir viedoklis.
1. VIENMĒR vajag pārrakstīt uzreiz un līdz galam. Kaut vai tapēc, ka visi sodi, ko jaunais īpašnieks sataisa joprojām nāk uz tevi un pofig ka esi viņu noņēmis no sava vārda.
2. ja otram nav naudas, tad vajag delikāti pasūtīt drst, norādot linku uz kādu vaz vai ford sierra sludinājumu. Jo nu galu galā - ja čalim nav naudas pārrakstīšanai, kāda vēl var būt runa par kkādu auto uzturēšanu kārtībā? Tādiem der e-talons, nevis auto.
3. pēc tam kad auto ir pārrakstīts, vari viņu sūtīt drst (un pat ne tik delikāti), ja viņš īd kko par uzmešanu, sliktu stāvokli utt. Viņš auto taču apskatījās, dzina uz servisu, taisīja diagnostiku utt. Ja neko neatrada, pats vainīgs. Un ja nedzina uz servisu, arī pats vainīgs. tādus dzīve izārstēs.
4. visiem no pieredzes iesaku mēģināt filtrēt ar ko veicat darījumus. muļķus vajag sūtīt ratā jau laicīgi. Ja cilvēks pērkot 20gadus vecu auto par summu, kas ir labi ja 10% no tā sākotnējās vērtības (un pasarg'dies vēl auto zem tirgus cenas) skatās kkādas ielaisājušas gumijiņas, noberztas plastmasiņas utt, tad nav jēgas talāk runāt, kāp mašīnā un brauc prom. Tāpat tur beigās nekas nesanāks. Un pat ja sanāks, viņš čakarēs vēl prātu ar dažādām stulbībām, gluži kā šis primāts, kas pēc darījuma veikšanas, vēlas mainīties atpakaļ.
1. VIENMĒR vajag pārrakstīt uzreiz un līdz galam. Kaut vai tapēc, ka visi sodi, ko jaunais īpašnieks sataisa joprojām nāk uz tevi un pofig ka esi viņu noņēmis no sava vārda.
2. ja otram nav naudas, tad vajag delikāti pasūtīt drst, norādot linku uz kādu vaz vai ford sierra sludinājumu. Jo nu galu galā - ja čalim nav naudas pārrakstīšanai, kāda vēl var būt runa par kkādu auto uzturēšanu kārtībā? Tādiem der e-talons, nevis auto.
3. pēc tam kad auto ir pārrakstīts, vari viņu sūtīt drst (un pat ne tik delikāti), ja viņš īd kko par uzmešanu, sliktu stāvokli utt. Viņš auto taču apskatījās, dzina uz servisu, taisīja diagnostiku utt. Ja neko neatrada, pats vainīgs. Un ja nedzina uz servisu, arī pats vainīgs. tādus dzīve izārstēs.
4. visiem no pieredzes iesaku mēģināt filtrēt ar ko veicat darījumus. muļķus vajag sūtīt ratā jau laicīgi. Ja cilvēks pērkot 20gadus vecu auto par summu, kas ir labi ja 10% no tā sākotnējās vērtības (un pasarg'dies vēl auto zem tirgus cenas) skatās kkādas ielaisājušas gumijiņas, noberztas plastmasiņas utt, tad nav jēgas talāk runāt, kāp mašīnā un brauc prom. Tāpat tur beigās nekas nesanāks. Un pat ja sanāks, viņš čakarēs vēl prātu ar dažādām stulbībām, gluži kā šis primāts, kas pēc darījuma veikšanas, vēlas mainīties atpakaļ.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
+325 ch
jo tev vel neaiziet tas, ka ir vienalga ka vel nebija parakstiti. normāli cilvēki atpakaļ nemaināsdvp rakstīja:es joprojam nesaprotu kapec es rakstu
izskatās, ka Tu nezini likumdošanu Bet es tikai saku, nebrauc neko virsū man tagad, es kā no malas skatītājsm4z rakstīja:jo tev vel neaiziet tas, ka ir vienalga ka vel nebija parakstiti. normāli cilvēki atpakaļ nemaināsdvp rakstīja:es joprojam nesaprotu kapec es rakstu
šo lūdzu izskaidro sīkāk..Pacha rakstīja:izskatās, ka Tu nezini likumdošanu Bet es tikai saku, nebrauc neko virsū man tagad, es kā no malas skatītājs
Privātpersonai pārdodot auto nav jāgarantē preces kvalitāte..
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
tu man par to likumdošanu?Pacha rakstīja:izskatās, ka Tu nezini likumdošanu Bet es tikai saku, nebrauc neko virsū man tagad, es kā no malas skatītājsm4z rakstīja:jo tev vel neaiziet tas, ka ir vienalga ka vel nebija parakstiti. normāli cilvēki atpakaļ nemaināsdvp rakstīja:es joprojam nesaprotu kapec es rakstu
Visiem čillax, nēesmu kūdītājs
Šitiem tekstiem var vairāk kā piekrist, nesaprotu tos nīdekļus kas lietotam auto meklē sīkākos kasjakus, šitā ar pasūtīju vienu opi beigās dirst, kad gribēja no manis volvo s40 pirkt, auto jau tā bija ļoti sterils, bet šim redz divi punktiņi mazi, kas uz kapota ar akmentiņiem krāsu iesituši trucējotch. rakstīja:Arī man ir viedoklis.
1. VIENMĒR vajag pārrakstīt uzreiz un līdz galam. Kaut vai tapēc, ka visi sodi, ko jaunais īpašnieks sataisa joprojām nāk uz tevi un pofig ka esi viņu noņēmis no sava vārda.
2. ja otram nav naudas, tad vajag delikāti pasūtīt drst, norādot linku uz kādu vaz vai ford sierra sludinājumu. Jo nu galu galā - ja čalim nav naudas pārrakstīšanai, kāda vēl var būt runa par kkādu auto uzturēšanu kārtībā? Tādiem der e-talons, nevis auto.
3. pēc tam kad auto ir pārrakstīts, vari viņu sūtīt drst (un pat ne tik delikāti), ja viņš īd kko par uzmešanu, sliktu stāvokli utt. Viņš auto taču apskatījās, dzina uz servisu, taisīja diagnostiku utt. Ja neko neatrada, pats vainīgs. Un ja nedzina uz servisu, arī pats vainīgs. tādus dzīve izārstēs.
4. visiem no pieredzes iesaku mēģināt filtrēt ar ko veicat darījumus. muļķus vajag sūtīt ratā jau laicīgi. Ja cilvēks pērkot 20gadus vecu auto par summu, kas ir labi ja 10% no tā sākotnējās vērtības (un pasarg'dies vēl auto zem tirgus cenas) skatās kkādas ielaisājušas gumijiņas, noberztas plastmasiņas utt, tad nav jēgas talāk runāt, kāp mašīnā un brauc prom. Tāpat tur beigās nekas nesanāks. Un pat ja sanāks, viņš čakarēs vēl prātu ar dažādām stulbībām, gluži kā šis primāts, kas pēc darījuma veikšanas, vēlas mainīties atpakaļ.
Gribētos protams dzirdēt otra īpaSnieka razkladu
bet līdz šim neredzu nekādu uzmetienu.
bet līdz šim neredzu nekādu uzmetienu.
+1 renio. nevar neko spierst, ka viens izstāsta un otrs klusē-- tā teikt klusēšana piekrišana :)
Piemērītas vasaras tupeles, bet nu jau ir nost un sākās pucēšana, par centra krāsu nezinu, vēl neesmu izdomājis
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right