Nixona 316is
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- chevron_right
Nu, tad tas brīdis ir klāt, ka grabošais M40 jau ir citos medību laukos.
Mocīju, mocīju viņu kamēr nokrita izpūtējs, palika caurs, zili dūmi jau sāka nākt, palika kauns braukāt ar tādu un sāku ķidāt ārā, lai liktu iekšā M43.
19. jūnija vakarā izcēlu M43 no donora. Nākošā dienā nomazgāju. 21. jūnijā sāku celt ārā M40 no savējā. M43 motors +/- sakopts, ieliktas normālas sveces, svečvadi, sajūgs uzlikts manējais no M40, jo tam slīdēja, pielāgota M40 ieplūde utt. 27. jūnija vakarā tika iecelts iekšā. Visu nakti, negulējis, skrūvēju un 28. jūnija vēlā vakarā jau bija pirmie testa braucieni... Viss itkā gāja, bet nospiežot pedāli līdz galam kautkas rijās ciet un tukšgaitā bija nevienmērīgi apgriezieni. Testēju, kamēr beidzās benzīns (kādus 20km tik nobraucu) Nākošajā rītā mēģināju visu saglābt... Bija tā, ka droseli nedrīkstēja vērt līdz galam vaļā, jo tad aizrijās - to atrisināju, izskrūvējot atduri zem pedāļa uz āru.
Likās, ka apgriezieni pa zemu... Tā līdz 19.00 vakarā cīnījos, mainot tukšgaitas regulatorus utt., beigās noregulēju, ka drosele ir biš vairāk pavērta vaļā un tad itkā bija OK. Vairs nebija laika čakarēties un bija jābrauc uz ''Pīlādzi'' (~460km), jo biļetes jau bija un kompāniju arī negribēju uzmest.
Sametu pusi no atslēgu kastes bagāžniekā un ar bailēm braucu, ka tik kautkas nenotiek.
Bet viss bija OK un bez aizķeršanās tiku gan turp, gan atpakaļ. Tomēr jutu, ka tas M43 ar to M40 ieplūdi īsti neceļ... 190km/h ārā dabūt varēja, bet ļoti lēni.
Un tad jau sākās atkal nevienmērīgi apgriezieni, slāpa nost utt... Kad atvienoju tukšgaitas regulatoru, tad itkā vairs neslāpa tik traki.
Mans pacietības mērs bija pilns, kad netiku līdzi dīzelim... Nākošajā dienā liku atpakaļ M43 ieplūdi. Un nu gan viss iet... Tika arī nokurināts pāris ar riepām. Kurināšanas laikā bija arī neliels starpgadījums...
Bet viss labs, kas labi beidzas.
Te pāris random bildes. Vēl varu uzskaitīt, ka vairs netek radiators un stūres reika... Ā, un priekšā normāli KYB amīši - viss no donora.
Uztaisīju itkā shortshifteri, bet laikam pa daudz pagarināju to vienu ķegu (17mm) un nevarēja ielikt pirmajā.
Pie 2.5 izplūdes arī vēl neesmu ticis, jo nav pazīstams neviens metinātājs (ja neskaita senci).
Bet iespējams, ka šovakar vai tuvākajās dienās tiks uzliktas zemprofila riepas... Tā kā būšu vēl tuvāk zemei.
Mocīju, mocīju viņu kamēr nokrita izpūtējs, palika caurs, zili dūmi jau sāka nākt, palika kauns braukāt ar tādu un sāku ķidāt ārā, lai liktu iekšā M43.
19. jūnija vakarā izcēlu M43 no donora. Nākošā dienā nomazgāju. 21. jūnijā sāku celt ārā M40 no savējā. M43 motors +/- sakopts, ieliktas normālas sveces, svečvadi, sajūgs uzlikts manējais no M40, jo tam slīdēja, pielāgota M40 ieplūde utt. 27. jūnija vakarā tika iecelts iekšā. Visu nakti, negulējis, skrūvēju un 28. jūnija vēlā vakarā jau bija pirmie testa braucieni... Viss itkā gāja, bet nospiežot pedāli līdz galam kautkas rijās ciet un tukšgaitā bija nevienmērīgi apgriezieni. Testēju, kamēr beidzās benzīns (kādus 20km tik nobraucu) Nākošajā rītā mēģināju visu saglābt... Bija tā, ka droseli nedrīkstēja vērt līdz galam vaļā, jo tad aizrijās - to atrisināju, izskrūvējot atduri zem pedāļa uz āru.
Likās, ka apgriezieni pa zemu... Tā līdz 19.00 vakarā cīnījos, mainot tukšgaitas regulatorus utt., beigās noregulēju, ka drosele ir biš vairāk pavērta vaļā un tad itkā bija OK. Vairs nebija laika čakarēties un bija jābrauc uz ''Pīlādzi'' (~460km), jo biļetes jau bija un kompāniju arī negribēju uzmest.
Sametu pusi no atslēgu kastes bagāžniekā un ar bailēm braucu, ka tik kautkas nenotiek.
Bet viss bija OK un bez aizķeršanās tiku gan turp, gan atpakaļ. Tomēr jutu, ka tas M43 ar to M40 ieplūdi īsti neceļ... 190km/h ārā dabūt varēja, bet ļoti lēni.
Un tad jau sākās atkal nevienmērīgi apgriezieni, slāpa nost utt... Kad atvienoju tukšgaitas regulatoru, tad itkā vairs neslāpa tik traki.
Mans pacietības mērs bija pilns, kad netiku līdzi dīzelim... Nākošajā dienā liku atpakaļ M43 ieplūdi. Un nu gan viss iet... Tika arī nokurināts pāris ar riepām. Kurināšanas laikā bija arī neliels starpgadījums...
Bet viss labs, kas labi beidzas.
Te pāris random bildes. Vēl varu uzskaitīt, ka vairs netek radiators un stūres reika... Ā, un priekšā normāli KYB amīši - viss no donora.
Uztaisīju itkā shortshifteri, bet laikam pa daudz pagarināju to vienu ķegu (17mm) un nevarēja ielikt pirmajā.
Pie 2.5 izplūdes arī vēl neesmu ticis, jo nav pazīstams neviens metinātājs (ja neskaita senci).
Bet iespējams, ka šovakar vai tuvākajās dienās tiks uzliktas zemprofila riepas... Tā kā būšu vēl tuvāk zemei.
Pēdējais labojis Nixon - 06 Jūl 2012, 16:56, kopā labots 1 reizi.
Apsveicu ar jauno motoru.
Šo topiku vienmēr ir interesanti lasīt
Šo topiku vienmēr ir interesanti lasīt
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
tas video labs gandrīz noliki opā
vienīgais nesapratu kapēc tu vispār gribēji likt to m40 ieplūdi?
vienīgais nesapratu kapēc tu vispār gribēji likt to m40 ieplūdi?
Jā, labi, ka sadzēsos un stūri parāvu uz pareizo pusi.
Kad liku atpakaļ M43 ieplūdi, arī to pašu domāju... KĀPĒC!? Viens čoms sastāstīja, ka esot labāka... Bet tā arī neviens argumentēts fakts neizskanēja un bāzu tik virsū. Zinu tik, ka M42/M43 turbīnniekiem liek to M40 ieplūdi.
Bet nu, turpmāk pieturēšos pie pārbaudītām vērtībām.
Kad liku atpakaļ M43 ieplūdi, arī to pašu domāju... KĀPĒC!? Viens čoms sastāstīja, ka esot labāka... Bet tā arī neviens argumentēts fakts neizskanēja un bāzu tik virsū. Zinu tik, ka M42/M43 turbīnniekiem liek to M40 ieplūdi.
Bet nu, turpmāk pieturēšos pie pārbaudītām vērtībām.
Nixon,Tu esi monstrs!
Tagad jau dīc patīkamāk, nevis kaļ
Salona bilde laba
Nevar saprast, kas tur bija, aiz kkā aiķēries, ka noliki uz diviem ratiem?
Salona bilde laba
Nevar saprast, kas tur bija, aiz kkā aiķēries, ka noliki uz diviem ratiem?
Gan dūc patīkamāk, gan arī patēriņš patīkamāks.
Laikam jau to divriteni izraisīja ceļmalas stabiņš... Nedaudz pārcentos ar to čūskiņu un nošķērēju no asfalta ar pakaļējo ratu pret to stabiņu un tā uzrāvās tas sāns augšā. Domāju, ka tas dēļ tā, ka bezbloķis - tad viens rats ņem, tad otrs utt.
Laikam jau to divriteni izraisīja ceļmalas stabiņš... Nedaudz pārcentos ar to čūskiņu un nošķērēju no asfalta ar pakaļējo ratu pret to stabiņu un tā uzrāvās tas sāns augšā. Domāju, ka tas dēļ tā, ka bezbloķis - tad viens rats ņem, tad otrs utt.
Ielaid svarku reduktorā!Nixon rakstīja:tas dēļ tā, ka bezbloķis - tad viens rats ņem, tad otrs utt.
Ļoti interesanti palasīt
Būs... Atkal problēma ar metinātāju. Tikai laika jautājums, bet būs.streetrat rakstīja:Ielaid svarku reduktorā!Nixon rakstīja:tas dēļ tā, ka bezbloķis - tad viens rats ņem, tad otrs utt.
Liels pluss par šo topiku, izlasiju katru zilbi visās 10lpp un varu pateikt vienu - Tu māki izmantot auto kā pienākas, ja spīdzini tad pēctam uzlabo kko, tas viss ir apsveicami, un tgd jau pēc acīm tīkama e36 izskatās.
Lai veicas turpmākos darbos un nedarbos
Lai veicas turpmākos darbos un nedarbos
318is Limited Edition 94'
Low'N'Slow
Low'N'Slow
nu gandrīz jau norakstīji.
Man izskatās ka tev bloķi vajag ASAP.
Man izskatās ka tev bloķi vajag ASAP.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Būs... Ir jau ko darīt - šaras grab, aizmugurē kautkas čīkst, aizmugurē amīši jāmaina un tad arī kautkad vajadzētu saņemties un reduktoru noskrūvēt un sametināt.
Šodien ieliku rižos pagriezienrādītājus priekšā... Iepatīkās un atstāju.
Kā arī, uzmontētas zemprofila riepas... Priekšā 195/55 un aizmugurē 195/50. Sākumā gribēju otrādāk, bet priekšā ar 50 galvu arkā varēja iebāzt. Tagad tik aizmugurē flancīšus prasās, jo tiem diskiem nav nekāda iznesuma.
Ūn, protams, patestēju, kā slīd ar šitām mizām.
Ūn, protams, patestēju, kā slīd ar šitām mizām.
Rižie pagriezieni laikam tagad modē man ar likam vajadzēs priekšā jo aizmugurē jau ir
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
Aizmugurē gan, manuprāt, rižiki ir garām.. Tas vairs nav tas
P.S. Nav komentāri par video Tas ir Nixons
P.S. Nav komentāri par video Tas ir Nixons
+1, bet es nesaprotu kā ar 1.6 to var dabūt gatavu, tas ir jāmāk, es ar savu is'ku ar vienriteni tā nemāku, laikam jau tur viss spēlē uz to cik tev žēl mašīna, un līdz ar to tu vari drošāk tam līkumam pieiet nekā zemapziņā vēl saudzē auto un vienlaicīgi škrobe, ka nesanāca līkums pa sauso asfaltu
318is Limited Edition 94'
Low'N'Slow
Low'N'Slow
Jā, man ar brīžiem liekas, ka šis auto var vairāk kā mans divlitrīgais
sito topiku tiesam ir intresanti lasiit,nav garlaicigi
kas butu ja tev Nixon iedotu 2.5 ko ta tu mums raadiitu?
kas butu ja tev Nixon iedotu 2.5 ko ta tu mums raadiitu?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- chevron_right