E36 Touring by Varis
kkā tās riepas arī ar visu sēdinājumu izskatās galīgi pa mazu, nav labi... auto zemāk un ripuļus čuķ cuķ lielākus
Pilniibaa piekritiishu - pasham arii tas nepatika, tapeec uz ieprieksheejaas vasaras beigaam uzliku bik augstaakas riepas, bet tad jau koilai amiitis bija izbeidzies...beigsies ziema ka likshu visu atpakalj tad jaabuut TipTop :)
Sen neko neesmu rakstiijis, bet auto veel joprojaam lietojas un par cik jau vasara pilnaa sparaa kkas arii bik ticis sadariits
Uzliku M-pakas bamperi, iedzeltinaaju miglas un vienaa jaukaa weekendaa centos auto nedaudz uzpuleet
Uzliku M-pakas bamperi, iedzeltinaaju miglas un vienaa jaukaa weekendaa centos auto nedaudz uzpuleet
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
izskatās labi
Lai veicas ar kombainu un M bamperis izmaina izskatu tikai uz labu!
Nixon rakstīja:Jāpiepilda sapņi pirms es piepildu bāku!
Kompots labs , tikai tā nepateicīgi sarkanā krāsa, kurai ļoti patīk saulē izbalēt
Vajag uzpulēt un tad ar vasku, kurš ir speciāli priekš sarkanās krāsas, rezultāti neizpaliks btw kompots ir OK!
Čau visiem Lai neveidotu jaunu topiku, pamainīju nosaukumu un turpināšu tepat
Tātad pirms pāris mēnešiem kompakts tika pārdots un nu pēc diezgan ilgiem meklējumiem ir atrasts vietā nepieciešamais un kārotais Tourings
Par auto - 97.gada ar M52b20 dzinēju un jau uzstādītu gāzes iekārtu. Auto aprīkots ar ādas salonu, kas gan nav nācis no rūpnīcas, bet iepriekšējā saimnieka likts, priekšējie beņķi ir no e46, bet priecē vismaz tas ka to ādas faktūra gandrīz 1:1 sapas ar aizmugurējiem.
No ekstrām kā jau parasti - el.logi, spoguļi, lūka, 11 pogu OBC, kondiška un klimats, kā arī bagāžnieka pārvalks ar suņu sietu, rokubalsti...
Pagājušajā vasarā likti TA Technix koiloveri, style 32 r16 diski.
Kā jau padzīvojušam auto ir savi kasjaki gan vizuāli, gan tehniski, bet nu pagaidām liekas ka nekas traks. Sliekšņi un domkrata vietas veselas, pacelt auto var bez stresa, protams ir kkur apakša paskrāpēta utt, bet nu tas viss ir sakopjams
Te pāris bildes:
Tātad pirms pāris mēnešiem kompakts tika pārdots un nu pēc diezgan ilgiem meklējumiem ir atrasts vietā nepieciešamais un kārotais Tourings
Par auto - 97.gada ar M52b20 dzinēju un jau uzstādītu gāzes iekārtu. Auto aprīkots ar ādas salonu, kas gan nav nācis no rūpnīcas, bet iepriekšējā saimnieka likts, priekšējie beņķi ir no e46, bet priecē vismaz tas ka to ādas faktūra gandrīz 1:1 sapas ar aizmugurējiem.
No ekstrām kā jau parasti - el.logi, spoguļi, lūka, 11 pogu OBC, kondiška un klimats, kā arī bagāžnieka pārvalks ar suņu sietu, rokubalsti...
Pagājušajā vasarā likti TA Technix koiloveri, style 32 r16 diski.
Kā jau padzīvojušam auto ir savi kasjaki gan vizuāli, gan tehniski, bet nu pagaidām liekas ka nekas traks. Sliekšņi un domkrata vietas veselas, pacelt auto var bez stresa, protams ir kkur apakša paskrāpēta utt, bet nu tas viss ir sakopjams
Te pāris bildes:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Reāli saulainā dienā ar labu tehniku jāsabildē,bet man jau liekas ,ka viņš vizuāli jau ir gatavs.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Nu prasās krāsu uzpulēt lai spidīgāks, ir pa kādai sīkai buktītei un skrāpējumam šur tur, bet jā piekrītu, tikai jāsagaida kad pie mums saule atgriezīsies
Labu laiku nekas nav ticis rakstīts, bet kopš iegādes sadarīti diezgan daudz darbi. Kā jau varēju gaidīt, pabraukājot kādu brīdi pēc iegādes sāka ārā līst visādi kasjaki. Pirmais tika nomainīts aizmugurējais rata gultnis kas gaudoja, tikai nesaprotamu iemeslu dēļ arī jaunais gultnis nepilna mēneša laikā sāka gaudot . Par cik iegādes brīdī rocence bija tikai vienā pusē, kas arī diezgan ātri atdeva galus, kā arī grabēja kluči, saliku jaunus bremžu disku aizsargus, rocences lokus, atsperītes un klučus. Tagad ar bremzēm viss ok Tāpat uzsākot braukt parādījās nepatīkami klakšķi no aizmugures- sāku ar tilta pārbaudi - viss itkā vietās, tad samainīju peldošās bukses un plauktu galējās bukses, bet nekas nemainījās, līdz netīšām uzķēru kā to klakšķi dabūt kustinot ratu un atklāju ka pie vainas reduktors - samainīts un viss ok Arī dzinējs nedarbojās kā nākas uz maziem apgriezieniem - sveces jau biju samainījis uzreiz pēc pirkšanas kopā ar filtriem un eļļām, bet tāpat likās gurdens, kā arī raustījās utt. Pieslēdzot kompi atklāju ka pie vainas nodeguši zondes apsildes elementi, kā arī viena aizdedzes spole nestrādāja pareizi - viss samainīts un motors atguva normālu tukšgaitu Samainīts arī kartera ventilācijas vārsts un satīrītas nedaudz aizsērējušās ventilācijas trubas. No dzinēja diagnostikas palika tikai viens Errors - Vanos Jammed - nu tad nācās labot arī to - paldies Siikais par padomu un palīdzību - salikts vanosa remkopmplekts kā arī protams samainītas ar vanosa noņemšanu saistītās blīves. Tagad auto atguvis arī elpu Tā pa īstam pārejot pāri sliekšņiem un grīdai sapratu ka arī šeit būs ko padarīt - ir pāris caurumi pie vienas domkrata vietas, kā arī tāda nedrošības sajūta ceļot auto uz OEM domkrata - izlemts ka jāpāriet pāri visām domkrata vietām lai viss ir tip top - shis gan vēl ir to do list, bet par cik metināšanas datumi jau sarunāti, tuvākajā laikā viss tiks salabots.
Gan jau ir vēl visādi sīkumi kas sadarīti, bet vairs visus jau neatceros - bija šādi tādi trūkstoši plastmasas sīkumi salonā kas salikti, centrālā ventilācijas lūka nomainīta pret tādu kurai var regulēt silto un auksto gaisu - nezinu kapēc bija ielikta lūka ar tikai vaļā/ciet pogu, sataisīti miglas lukturu štekeri, samainīta viena tuvā luktura lēca jo iepriekšējais saimnieks bija kautko ķīmiķojis un lampiņu nevarēja ielikt pareizā pozīcijā
Tuvākā laika to do list:
1. saregulēt savirzi
2. gāzes apkope
3. iziet TA līdz kurai paikušas pāris nedēļas
4. samainīt stūres pastiprinātāja sūkni jo gaudo
Par tālākajiem darbiem un updatiem info tiks papildināta
Bilžu daudz nav, turpmāk apsolos laboties
Gan jau ir vēl visādi sīkumi kas sadarīti, bet vairs visus jau neatceros - bija šādi tādi trūkstoši plastmasas sīkumi salonā kas salikti, centrālā ventilācijas lūka nomainīta pret tādu kurai var regulēt silto un auksto gaisu - nezinu kapēc bija ielikta lūka ar tikai vaļā/ciet pogu, sataisīti miglas lukturu štekeri, samainīta viena tuvā luktura lēca jo iepriekšējais saimnieks bija kautko ķīmiķojis un lampiņu nevarēja ielikt pareizā pozīcijā
Tuvākā laika to do list:
1. saregulēt savirzi
2. gāzes apkope
3. iziet TA līdz kurai paikušas pāris nedēļas
4. samainīt stūres pastiprinātāja sūkni jo gaudo
Par tālākajiem darbiem un updatiem info tiks papildināta
Bilžu daudz nav, turpmāk apsolos laboties
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Atkal šis tas sadarīts Izjaukts salons un sakopta grīda no iekšpuses, apakšas un sametinātas domkrata vietas
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Uz skati uzlikti citi diski, jo esošie bez starplikaam ļoti ļoti tuvu koilas uzgrieznim, sorry bet auto gan vel bildee nemazgaats
Un pēc pāris stundām, jauna TA uz gadu logā izieta ar pirmo reizi un ar diviem 1, viens par punktu vējstiklā, otrs par nenozīmīgu eļļas noplūdi
Un pēc pāris stundām, jauna TA uz gadu logā izieta ar pirmo reizi un ar diviem 1, viens par punktu vējstiklā, otrs par nenozīmīgu eļļas noplūdi
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pāris Random bildes no telefona:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pa ilgiem laikiem izdomāju ka nedaudz jāatjauno topiks, jo auto nekur nav pazudis, vēl joprojām tiek ikdienā lietots un aprūpēts.
Pēdējā info tipikā bija par izietu skati 2014. gada beigās, bet jāsaka ka kopš tā laika līdz apkopei pirms skates 2015. gada oktobrī nekas daudz arī netika darīts, vien veiktas regulāras apkopes kā arī samainīts sajūga komplekts un pie viena arī kloķenes galējais blīvslēgs kārbas pusē. Izdevās arī salabot oriģinālo centrālās atslēgas tālvadību - nomainīju atslēgā shēmu un pieprogrammēju - viss strādā :)
Lielākie darbi sākās pirms 2015.gada skates, kad gan tehniski vajadzēja auto šo to samainīt, gan arī vizuāli bija sākušas rūsas vietas par sevi atgādināt. Pirms plānotās apkopes Rīgā pie luksafora kāds Volvo izdomāja mana auto aizmuguri nedaudz pabakstīt - rezultātā paskrāpēts bamperis un nolauzts sāna stiprinājums.
Tad arī sākās nedaudz lielāki darbi ap auto - tika samainīti stūres pirksti un stieņi, stabilizatora atsaites un visi šarnīri. Aizmugurē samainītas plauktu galējās bukses. Aizmugurē koiloveru atsperes bija "atsēdušās" tā ka nepildīja vairs atsperu funkciju, tās arī samainītas. Tika samainīts logu tīrītāja mehānisms kā arī salabota bagāžnieka vāka slēdzene lai atverot iedegtos salona apgaismojums. Dzinējam tika atklāta neliela dzesēšanas šķidruma noplūde pie pečkas radiatora trubām un par cik tur klāt tikt galīgi nav viegli, norāvu nost ieplūdes kolektoru, salaboju noplūdi un pie viena protams saliku jaunas blīves gan ieplūdes kolektoram, gan eļļas filtra korpusam. Tagad dzinējs sauss un tīrs gan no dzesēšanas gan no eļļas noplūdēm.
Vizuāli bija parādījušās rūsas visādās vietās - durvju apakšas, pie durvju moldingiem, priekšā uz brilles, uz aizmugurējām un priekšējām arkām...lai gan rūsa bija virspusēja tāpat bija vēlme no tās atbrīvoties. Tad nu tika rūsa slīpēta nost, viss apstrādāts, gruntēts, krāsots. Beidzot tika arī uzliktas sliekšņu uzlikas, kas jau no auto iegādes brīža stāvēja garāžā. Cik nu paša spēkiem mācēju pēc krāsošanas auto sapulēts. Visi darbi, arī krāsošana, veikti mājas apstākļos. Tālāk dažas bildes no procesa un gala rezultāta.
Auto bija gatavs skatei. Tā izieta ar pirmo reizi un pašam par lielu brīnumu, tikai ar vienu vieninieku par neprecīzi noregulētu tuvo lukturi
Šobrīd nekādi lielie darbi plānā nav, tik jāsamaina viena zonde. Uz vasaru plānots sakrāsot garāžā esošo aizmugurējo M bamperi kā arī iegādāties un sakrāsot priekšējo. Bet pagaidām tikai braukšanas vaina
Pēdējā info tipikā bija par izietu skati 2014. gada beigās, bet jāsaka ka kopš tā laika līdz apkopei pirms skates 2015. gada oktobrī nekas daudz arī netika darīts, vien veiktas regulāras apkopes kā arī samainīts sajūga komplekts un pie viena arī kloķenes galējais blīvslēgs kārbas pusē. Izdevās arī salabot oriģinālo centrālās atslēgas tālvadību - nomainīju atslēgā shēmu un pieprogrammēju - viss strādā :)
Lielākie darbi sākās pirms 2015.gada skates, kad gan tehniski vajadzēja auto šo to samainīt, gan arī vizuāli bija sākušas rūsas vietas par sevi atgādināt. Pirms plānotās apkopes Rīgā pie luksafora kāds Volvo izdomāja mana auto aizmuguri nedaudz pabakstīt - rezultātā paskrāpēts bamperis un nolauzts sāna stiprinājums.
Tad arī sākās nedaudz lielāki darbi ap auto - tika samainīti stūres pirksti un stieņi, stabilizatora atsaites un visi šarnīri. Aizmugurē samainītas plauktu galējās bukses. Aizmugurē koiloveru atsperes bija "atsēdušās" tā ka nepildīja vairs atsperu funkciju, tās arī samainītas. Tika samainīts logu tīrītāja mehānisms kā arī salabota bagāžnieka vāka slēdzene lai atverot iedegtos salona apgaismojums. Dzinējam tika atklāta neliela dzesēšanas šķidruma noplūde pie pečkas radiatora trubām un par cik tur klāt tikt galīgi nav viegli, norāvu nost ieplūdes kolektoru, salaboju noplūdi un pie viena protams saliku jaunas blīves gan ieplūdes kolektoram, gan eļļas filtra korpusam. Tagad dzinējs sauss un tīrs gan no dzesēšanas gan no eļļas noplūdēm.
Vizuāli bija parādījušās rūsas visādās vietās - durvju apakšas, pie durvju moldingiem, priekšā uz brilles, uz aizmugurējām un priekšējām arkām...lai gan rūsa bija virspusēja tāpat bija vēlme no tās atbrīvoties. Tad nu tika rūsa slīpēta nost, viss apstrādāts, gruntēts, krāsots. Beidzot tika arī uzliktas sliekšņu uzlikas, kas jau no auto iegādes brīža stāvēja garāžā. Cik nu paša spēkiem mācēju pēc krāsošanas auto sapulēts. Visi darbi, arī krāsošana, veikti mājas apstākļos. Tālāk dažas bildes no procesa un gala rezultāta.
Auto bija gatavs skatei. Tā izieta ar pirmo reizi un pašam par lielu brīnumu, tikai ar vienu vieninieku par neprecīzi noregulētu tuvo lukturi
Šobrīd nekādi lielie darbi plānā nav, tik jāsamaina viena zonde. Uz vasaru plānots sakrāsot garāžā esošo aizmugurējo M bamperi kā arī iegādāties un sakrāsot priekšējo. Bet pagaidām tikai braukšanas vaina
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Smuka kūtiņa!
Kā ar paneli? Neesi domājis mainīt uz melnu? Kad man bija pelēkais, krita uz nerviem un gribējās ātrāk likt iekšā melnu! Smuka kūtiņa, labs darbs padarīts!
Instagram - RWDKuldiga
Facebook - RWDKuldiga
Facebook - RWDKuldiga
Jā, doma ir mainīt, tikai kaut kā neesmu saņēmies to izdarītEdzy rakstīja:Kā ar paneli? Neesi domājis mainīt uz melnu? Kad man bija pelēkais, krita uz nerviem un gribējās ātrāk likt iekšā melnu! Smuka kūtiņa, labs darbs padarīts!