E36 danislv
Shito motoru tochna necel augsha, suuds tas m40 ir! Un pa tiem 200ls tu kadus 5cus tos m40tos vari nopirkt. Tad jau labak sac ar M43B18(1.8) vai M42B18/M44B19 vai jau kadu m50b20(2.0)/M50b25(2.5). M50B25 butu vislabakais variants, bet ja satrauc paterimsh tad M42(1.8) vai M44(1.9) abi iS motorishi. Katra zina es nekada gadijuma negrustu naudu taja M40 tarkshi.
+360Archizlv rakstīja:Shito motoru tochna necel augsha, suuds tas m40 ir! Un pa tiem 200ls tu kadus 5cus tos m40tos vari nopirkt. Tad jau labak sac ar M43B18(1.8) vai M42B18/M44B19 vai jau kadu m50b20(2.0)/M50b25(2.5). M50B25 butu vislabakais variants, bet ja satrauc paterimsh tad M42(1.8) vai M44(1.9) abi iS motorishi. Katra zina es nekada gadijuma negrustu naudu taja M40 tarkshi.
Nu neko lielāko par 2.0 nelikšu tikai viena iemesla dēļ - negribas iet cauri tam mizlīgajam čakaram mainot visu, ko vien var iedomāties, jo nu cik sapratu, tad pie tāda swapa esot jāmaina principā viss, līdz ar to arī finansiāli sanāk principā vēl 2 tādu mašīnu cena.
Pašlaik domāju par M42B18, kādās cenās vispār šamie nāk?
Pašlaik domāju par M42B18, kādās cenās vispār šamie nāk?
Nepareizi noformolēju atbildi - neko lielāku par 1.8 negribu likt :)
pateerinsh tam 1.8 pa litru mazaaks kaa 2.5-ir ko apdomaat:)
BMW_The Ultimate Repair Bill
Piekrītu pārējiem, labāk necel šito augšā, ieliec m42b18(1.8IS), jo, ja nemaldos, m44b19 sanāks jau ar EWS čakarēties. Izmaksu ziņā m42b18 motoram 100 latos var iekļauties.
Tā arī darīšu, likšu M42B18, tagad cenšos atrast kādu sakarīgu variantu.
Tiem, kas saka, lai tomēr liek 2.5 vai 2.8, protams, ka man arī gribētos, taču nepieciešamie ieguldījumi nav tā vērti.
Tiem, kas saka, lai tomēr liek 2.5 vai 2.8, protams, ka man arī gribētos, taču nepieciešamie ieguldījumi nav tā vērti.
Arī M42B18 jaunākiem ir EWS.melaro rakstīja:Piekrītu pārējiem, labāk necel šito augšā, ieliec m42b18(1.8IS), jo, ja nemaldos, m44b19 sanāks jau ar EWS čakarēties. Izmaksu ziņā m42b18 motoram 100 latos var iekļauties.
Fcuk, 4.0 dīzelim patēriņš ir vēl mazāks par 1.8 (6,0 litri pa šoseju, 10.5 pa pilsētu) Tikai problemātiski viņu žurkā iekrāmēt...ramyrez rakstīja:pateerinsh tam 1.8 pa litru mazaaks kaa 2.5-ir ko apdomaat:)
Varbūt kāds var apstāstīt, kas tieši nepieciešams swapam no m40b18 uz m42b18 vai m42b19? Pašlaik esmu motora meklējumos, bet nu būtu labi uzzināt, kas tieši nepieciešams - kas der un kas neder no vecā 1.8i.
Par to es arī domāju - ka tad skaitās tas "pilnais komplekts"?
Dzinējs, ģenerators, stūres pastiprinātājs, vadi ar visiem štekeriem, kompis, gaisa masas mērītājs, tukšgaitas regulators utt...
Izrādās m42 Latvijā dabūt principā neiespējami (ja neskaita to gudrinieku, kurš man pa 1k EUR + 400 EUR vadības bloku piedāvāja ), un bez auto ar vairs nevar palikt, tad sapirktas visas detaļas un rīt mašīna atkal būs ielās.
PS. Zināšanai - principā pie visiem detaļu izplatītājiem LV klejo nepareizi m40b18 vārstu izmēri, neviens nezin kapēc, bet var uzrauties uz nepareiziem, tapēc iesaku pēc vārstiem iet ar konkrētiem izmēriem nevis tikai motora kodu.
PS. Zināšanai - principā pie visiem detaļu izplatītājiem LV klejo nepareizi m40b18 vārstu izmēri, neviens nezin kapēc, bet var uzrauties uz nepareiziem, tapēc iesaku pēc vārstiem iet ar konkrētiem izmēriem nevis tikai motora kodu.
bullshit, kā nevar atrast Is motoru, ko tu te stāsti
Tika apzvanīti VISI ss.lv sludinājumi par šiem motoriem un visi šroti aptuveni 1-2nedēļu garumā, NEVIENAM nebija ko piedāvāt, ā nu ja vēl neskaita kkādu Sabilē, par kura stāvokli onka neko nezināja, ja nu vienīgi to, ka puse no cilindriem nestrādā...baumanis rakstīja:bullshit, kā nevar atrast Is motoru, ko tu te stāsti
Da labi! Es pa 60ls dabūju, pie tam automāta... Nu, OK - nebija man tas dzinējs tāds, lai swapu taisītu, jo vadību liku no sava vecā dzinēja un vēl ģeni dabūju meklēt, bet nu tāpat sviestmaize. Un atrast var, ja labi meklē.