kri maurīcijmetāliskais sedans
Nu ko, dienasgaismā labāk nopētītas visas šaizes - mazi skrāpējumi uz kapota kantes, brilles, bampera un mazā moldinga, kas virs velkamās cilpas vietas, pagriezieniem stiprinājumi sačakarēti. Kapotam viena mala tagad stāv augstāk, gan jau pats bik ieliekts. Laikam arī bamera amis viens gatavs, trieciena pusē bampera mala tuvāk ratam un lielāka šķirba starp bamperu un brilli.
Nav tik traki, labi, ka nebiju izdomājis no tā krustojuma atvilkt
Par to atlīdzību skatīsies, es stipri šaubos, ka naudas izteiksmē piedāvās tādu, kas mani apmierinās, ja tā būs, došu, lai paši taisa un sataisa tik taisni kā bija. Ja nu izkalkulēs foršu ciparu, tad par to iespējams sadarīšu citas lietas, piemēram sajūgu nomainīšu un ar šitiem mazajiem kasjakiem pavasarī ņemšos, jo tāpat tad dēļ šādiem tādiem darbiem purns būs jāpajauc.
Šodien parkingā labs kolēģis
Nav tik traki, labi, ka nebiju izdomājis no tā krustojuma atvilkt
Par to atlīdzību skatīsies, es stipri šaubos, ka naudas izteiksmē piedāvās tādu, kas mani apmierinās, ja tā būs, došu, lai paši taisa un sataisa tik taisni kā bija. Ja nu izkalkulēs foršu ciparu, tad par to iespējams sadarīšu citas lietas, piemēram sajūgu nomainīšu un ar šitiem mazajiem kasjakiem pavasarī ņemšos, jo tāpat tad dēļ šādiem tādiem darbiem purns būs jāpajauc.
Šodien parkingā labs kolēģis
Tā skāde tur ir tik maza, ka nevajadzētu dot kādam citam taisīt, jo tur var labu lažu nolaist un var Tev to purnu vēl šķībāku uztaisīt.
Tur vajag smuki saregulēt atpakaļ visu vietā un lieta darīta... Vismaz neizskatās, ka kautkas būtu jākrāso.
Ar kapotu bišk savādāk, bet arī taisāms.
Tur vajag smuki saregulēt atpakaļ visu vietā un lieta darīta... Vismaz neizskatās, ka kautkas būtu jākrāso.
Ar kapotu bišk savādāk, bet arī taisāms.
Nu jā, labprātāk šīs lietas arī pats darītu. Es tikai nesaprotu kā tur pēc tam ar atlīdzībām. Eksperts visu no ārpuses safočēja, es saku, ka vēl stiprinājumi aplauzti ne tikai pagriezienam, bet lielajam lukturim. Šis atbild, ka tos pēc tam remonta laikā piekalkulēs, slēptais defekts. Kad šie zvanīs par summu, būs jāpainteresējas.
Kri, atceries, ka darījums ar apdrošinātājiem ir kā kaulēšanās tirgū. Viņi piedāvā savu cenu, bet tu raksti garas argumentētās vēstules un dod pretī. Viņi ir gatavi maksāt vairāk, bet vienmēr pamēģinās pa lēto izbraukt, lai ietaupītu - lohatrona princips.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Viens no darāmajiem darbiem beidzot paveikts - sataisīti logu mīzēji
Uzliku jaunas šļaukas, izskaloju visu sistēmu un nomainīju vienu sprauslu + to balto plastmasas spiediena regulatoru vai kā tur viņu, kurā sprausla maucas iekšā.
Uzliku jaunas šļaukas, izskaloju visu sistēmu un nomainīju vienu sprauslu + to balto plastmasas spiediena regulatoru vai kā tur viņu, kurā sprausla maucas iekšā.
Tā nu sanāca, ka sievai iegādājam E36 jaunāko brāli un man ir arī āķis lūpā un sāku mest acis uz tiem, attiecīgi pa pusei negribīgi šo gatavojos tirgot, pagaidām SSā nelikšu, tikai šeit.
Nerunājami EUR 1700
Principā, viss par auto ir aprakstīts topikā, bet īsumā plusi un mīnusi:
Plusi:
Šī gada sākumā parlasīta visa priekšējā piekare (iekšējie, ārējie lodbalsti, ekscentriskās plauktu gala bukses, stabilizatora atsaites), uzlikts jauns ūdenssūknis ar metāla lāpstiņām un termostats + tā korpuss, nomainītas aizmugurē peldošās bukses, jauna vārstu vāka blīve, stūres pirksti un stieņi, kā arī stūres krustiņš (pēdējais gan likts lietots), jauns antifrīzs
Būts pie Driver'a uz diagnostiku, kļūdu nav, zonde strādā kā jauna
Pagājušā gada septembrī mainīta eļļa, eļļas filtrs, gaisa filtrs (pēc tā nobraukts zem 7k), sveces, jauni bremžu diski priekšā un aizmugurē, uzlikas, kā arī loki, jauna eļļa reduktorā
Dzīvs dzinējs, kārba slēdzas labi
Mīnusi:
Sīki vizuālie defekti pēc topikā aprakstītās sadursmes, bildēs viss redzams
Lūka lielākoties nestrādā, kaut kas ar vadiem, motoriņš dzīvs, iesērējusi nav
Sācis slīdēt sajūgs
Rūsas maz - nedaudz virspusēja un labajā pusē zem spārna
Vadītāja pusē jāpiestiprina durvju abšifka un jāpaskatās kas grab bardačokā
Nerunājami EUR 1700
Principā, viss par auto ir aprakstīts topikā, bet īsumā plusi un mīnusi:
Plusi:
Šī gada sākumā parlasīta visa priekšējā piekare (iekšējie, ārējie lodbalsti, ekscentriskās plauktu gala bukses, stabilizatora atsaites), uzlikts jauns ūdenssūknis ar metāla lāpstiņām un termostats + tā korpuss, nomainītas aizmugurē peldošās bukses, jauna vārstu vāka blīve, stūres pirksti un stieņi, kā arī stūres krustiņš (pēdējais gan likts lietots), jauns antifrīzs
Būts pie Driver'a uz diagnostiku, kļūdu nav, zonde strādā kā jauna
Pagājušā gada septembrī mainīta eļļa, eļļas filtrs, gaisa filtrs (pēc tā nobraukts zem 7k), sveces, jauni bremžu diski priekšā un aizmugurē, uzlikas, kā arī loki, jauna eļļa reduktorā
Dzīvs dzinējs, kārba slēdzas labi
Mīnusi:
Sīki vizuālie defekti pēc topikā aprakstītās sadursmes, bildēs viss redzams
Lūka lielākoties nestrādā, kaut kas ar vadiem, motoriņš dzīvs, iesērējusi nav
Sācis slīdēt sajūgs
Rūsas maz - nedaudz virspusēja un labajā pusē zem spārna
Vadītāja pusē jāpiestiprina durvju abšifka un jāpaskatās kas grab bardačokā
ja Tu plāno e46 3.0 benzīnu ar 6 robu manuāli, tad es saprotu, citādi nekā
Tiek mestas acis uz 2.8, 3.0 benzīniem vai 3.0 dīzeli, ticamāk gan tomātiem. Ziemas priekiem paņems kādu lētu puvekli :)
Ak jā, auto tomēr netiks pārdots
Šobrīd tuvākos plānos tikt galā ar mazajiem ruslaniņiem kas pēc ziemas parādījušies un vēl neesmu 100% līdz galam izšķīries, bet ļoti iespējams, ka auto vasarā tiks sagāzēts.
Šobrīd tuvākos plānos tikt galā ar mazajiem ruslaniņiem kas pēc ziemas parādījušies un vēl neesmu 100% līdz galam izšķīries, bet ļoti iespējams, ka auto vasarā tiks sagāzēts.
Activity
Beidzot kādi jaunumi no manis
No februāra kad sieva iepirka sagāzētu E46, manējais žurkulis tika ļoti minimāli kustināts, ekonomisku apsvērumu dēļ Uz darbiem tāpat braucām ar vienu auto un tā kā ar E46 bija +/- 3x lētāk kā ar manējo, tad jautājumi lieki.
Sanāca man pamainīt darbošanos un nu šancēju no mājām, bet jābraukā pie klientiem un visādu citādu iemeslu dēļ sāku žurkuli kustināt. Pēc 2.0i E46, 2.5i E36 jauda bija kā svaigs gaiss. Tā nu kādu laiku pabraukāju, līdz sāka tuvoties šodien - tehniskās skates beigas.
Pirms kādām 3 dienām sāku ņemties garāžā un taisīt priekš skates un citus sīkumus, sataisīju:
Pēc tehniskās auto pa taisno aizvests Koijota no kaimiņforuma uz sagāzēšanu. Rīt jau iekārta būšot uzstādīta
No februāra kad sieva iepirka sagāzētu E46, manējais žurkulis tika ļoti minimāli kustināts, ekonomisku apsvērumu dēļ Uz darbiem tāpat braucām ar vienu auto un tā kā ar E46 bija +/- 3x lētāk kā ar manējo, tad jautājumi lieki.
Sanāca man pamainīt darbošanos un nu šancēju no mājām, bet jābraukā pie klientiem un visādu citādu iemeslu dēļ sāku žurkuli kustināt. Pēc 2.0i E46, 2.5i E36 jauda bija kā svaigs gaiss. Tā nu kādu laiku pabraukāju, līdz sāka tuvoties šodien - tehniskās skates beigas.
Pirms kādām 3 dienām sāku ņemties garāžā un taisīt priekš skates un citus sīkumus, sataisīju:
- Pakaļējos lukturus (nedega viens gabarīts un migla)
Atpakaļgaitas gaismas (tā kā slēdzis pie kārbas salauzts, pakaļgaitas uguņi man ieslēdzas ar logu bloķēšanas pogu)
Lūka tagad šancē, vienā relejā bija aukstais lodējums
Signalizācija vairs netaisa viltus trauksmes
Tā kā pagaidām vēl neesmu nobriedis metināšanas priekiem, tad rūsu zem spārniem apstrādāju ar pretrūsas līdzekli, kā arī visai apakšai pārgāju ar mastiku
Saregulētas gaismas
Savirze un nomainīts kreisais stūres stienis (Jauns Delphi stienis nosprāga +/- 7 mēnešu laikā)
Priekšā uzliktas nelisas riepas, jo vecās nodila dēļ savirzes, kuru biju aizmirsis uztaisīt
Salodēti bagāžnieka vadi (populārā E36 problēma)
Beidzot pielikts OBC pagrieziena slēdzis
Pievienots gongs, kas hvz kāpec bija atvienots
Uzlikts jauns drošinātāju bloka vāks, vecajam bija salauzti stiprinājumi
Pēc tehniskās auto pa taisno aizvests Koijota no kaimiņforuma uz sagāzēšanu. Rīt jau iekārta būšot uzstādīta
Noripināti pirmie pārsimts km ar gāzes iekārtu. Jaudas zudumus nejūtu un, ja vajadzēs, sola saregulēt vēl niknāk Iekārta ielikta ļoti smuki un civilizēti, skat bildes zemāk. Principā arī varēja paslēpt reduktoru, ieliekot to ogļu filtra vietā, bet pēdējo man negribējās nahrenizēt. Balons - zapaskas vietā, uzpilde arī pa civilizēto - zem bākas vāciņa.
Ar 20 EUR gāzes noripināti 250km, sanāk 8 EUR jeb 13.3 litri gāzes uz 100 km. Vadoties pēc OBC benzīna patēriņš būtu 10.9 litri uz 100, jeb +/-14.5 EUR. Sanāk uz 100 km iesipt 6.5 eiro uz 100 Tas vēl ņemot vērā, ka pēdējā mēneša laikā gāzes cenas uzlekušas par +/- 10 centiem.
Ar 20 EUR gāzes noripināti 250km, sanāk 8 EUR jeb 13.3 litri gāzes uz 100 km. Vadoties pēc OBC benzīna patēriņš būtu 10.9 litri uz 100, jeb +/-14.5 EUR. Sanāk uz 100 km iesipt 6.5 eiro uz 100 Tas vēl ņemot vērā, ka pēdējā mēneša laikā gāzes cenas uzlekušas par +/- 10 centiem.
Turpināšu savu dienasgrāmatu
Šodien pie Sīkā pastiprināta aizmugurējā labā glāze, uzliktas koilas, 10mm flanči priekšā un nomainītas priekšējā stabilizatora bukses.
Zemāk bildes ar pašu sākumu kad tiku pie šī E36, jaunajiem diskiem bez sēdinājuma un kā ir tagad. Man sāk izskatīties, ka laikam priekšu vajadzēs nedaudz zemāk, vai arī pakaļu bik, bik augstāk. Vēl gan kādas dienas pabraukāšu, lai viss iesēžās un tad domās sīkāk.
Šādu nopirku:
Ar jaunajiem diskiem (neforšs leņķis bildei):
Ar jaunajiem diskiem, koilām un flančiem:
Šodien pie Sīkā pastiprināta aizmugurējā labā glāze, uzliktas koilas, 10mm flanči priekšā un nomainītas priekšējā stabilizatora bukses.
Zemāk bildes ar pašu sākumu kad tiku pie šī E36, jaunajiem diskiem bez sēdinājuma un kā ir tagad. Man sāk izskatīties, ka laikam priekšu vajadzēs nedaudz zemāk, vai arī pakaļu bik, bik augstāk. Vēl gan kādas dienas pabraukāšu, lai viss iesēžās un tad domās sīkāk.
Šādu nopirku:
Ar jaunajiem diskiem (neforšs leņķis bildei):
Ar jaunajiem diskiem, koilām un flančiem:
prieksu vajag zemaku nedaudz
Tie diski uz iepriekšējā saimnieka auto izskatijās daudz labāk. Bet nu daudz labāki par iepriekšējiem ir viennozīmīgi!
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Man gan baigi patīk, uz šiem siekala tecēja jau ilgi. Vienīgais, prasās pareizā krāsa.