moro - family wagon
Autins vienk viss saas vietas .....
Bet kautka tie slieksni krit acis , tiesi tas tonis liekas gaisaks ,,, ka isti tur ir ??
Bet kautka tie slieksni krit acis , tiesi tas tonis liekas gaisaks ,,, ka isti tur ir ??
Dzīvē it ka neatšķiras tie toņi
Man te jautā vai šis joprojām ir - ir gan! Būs laikam jāiemet kādu bildi, bet pa 2 gadiem nekas nemainījās. Visu uzmanību paņem Roadster, bet e36 ir tīri ikdienas/ziemas kwadratisch praktisch gut :)
O, nemaz nezināju, ka moro arī te ir, parādās arī ārpus jdm.lv :)
Skaisti Tev tie auto, moro, skaisti! Un kopti!
Skaisti Tev tie auto, moro, skaisti! Un kopti!
Esmu biku apslimis un ir brīvs laiks - aprakstīšu kas pa diviem gadiem ir noticis. Par katru savu mašīnu es veicu uzskaiti google dokos, tāpēc nebūs problēma atcerēties.
Nobraukums iegādes brīdī (2011-jūl): 174500; tagad ir ap 205k km, neatceros precīzi.
Veikti darbi:
2011:
aizmugurēja tilta bukses
ātrumpārslēga uzgalis M OEM
Bosch lambda
salona filtrs
piepīpētāja ieliktnis
GoodYear UltraGrip Extreme+ 185/65R15 ar radzēm
eļļa, filtrs
mērinstrumentu panelis (vecais sāka ik pa laikam slēgties ārā)
2012
OEM M lūpa
Termostats
M moldingi (esošie tika nozagti)
Priekšējaja tilta bukses un stab. atsaites Lemforder
1x Style32 disks (biju iekramējis apmalē )
eļļa, filtri
Pa ziemu 2011-2012 iemētas rusa, tāpēc
Metināšāna/alvošāna/krāsošāna lai neiet tālāk
Krown apstrāde
2013
Krasniņas elektromotors
sveces
b/u priekšējie amortizatori (vecie izbeidzas, jauniem nebija naudas - Mazda tika gatavota Fastlapam)
b/u vasaras riepas Continental 205/55 R16
stāvbremžu loki, plaksnes, remkomplekts TRW+OEM
4x amortizatori Sachs Advantage (M Sport aizvietotājs)
atsperes Eibach Pro-Kit
putekļusargi, atsitēji Sachs, amortizatoru balsti Boge, lodbalsti Meyle
Depo miglas lukturi
stūres pirksti Lemforder
savirze
Nu tas +- viss, neskaitot pavisam sīkumus. Kopā 26 mēnešos / 30kkm detaļās un darbā (darba izmaksas minimālas jo lielu daļu veicu pats) 1700 Ls bez dažiem latiem. Manuprāt, diezgan lēti, ņemot vērā ka ar mašīnu braukt ir patīkami un nav sajutas ka esi vecā miskastē. Kaut kas jaunāks b/u būtu izmaksājis dargāk remontos, bet jauns no salona - daudz dārgāk vērtības zudumā.
Nobraukums iegādes brīdī (2011-jūl): 174500; tagad ir ap 205k km, neatceros precīzi.
Veikti darbi:
2011:
aizmugurēja tilta bukses
ātrumpārslēga uzgalis M OEM
Bosch lambda
salona filtrs
piepīpētāja ieliktnis
GoodYear UltraGrip Extreme+ 185/65R15 ar radzēm
eļļa, filtrs
mērinstrumentu panelis (vecais sāka ik pa laikam slēgties ārā)
2012
OEM M lūpa
Termostats
M moldingi (esošie tika nozagti)
Priekšējaja tilta bukses un stab. atsaites Lemforder
1x Style32 disks (biju iekramējis apmalē )
eļļa, filtri
Pa ziemu 2011-2012 iemētas rusa, tāpēc
Metināšāna/alvošāna/krāsošāna lai neiet tālāk
Krown apstrāde
2013
Krasniņas elektromotors
sveces
b/u priekšējie amortizatori (vecie izbeidzas, jauniem nebija naudas - Mazda tika gatavota Fastlapam)
b/u vasaras riepas Continental 205/55 R16
stāvbremžu loki, plaksnes, remkomplekts TRW+OEM
4x amortizatori Sachs Advantage (M Sport aizvietotājs)
atsperes Eibach Pro-Kit
putekļusargi, atsitēji Sachs, amortizatoru balsti Boge, lodbalsti Meyle
Depo miglas lukturi
stūres pirksti Lemforder
savirze
Nu tas +- viss, neskaitot pavisam sīkumus. Kopā 26 mēnešos / 30kkm detaļās un darbā (darba izmaksas minimālas jo lielu daļu veicu pats) 1700 Ls bez dažiem latiem. Manuprāt, diezgan lēti, ņemot vērā ka ar mašīnu braukt ir patīkami un nav sajutas ka esi vecā miskastē. Kaut kas jaunāks b/u būtu izmaksājis dargāk remontos, bet jauns no salona - daudz dārgāk vērtības zudumā.
30K KM pa 26 meneshiem nav daudz
Es ari lena gara mekleju e36 turingu, ja grib atrast +/- normalu ar benzina dzineju LV, gandriz nereali, ja nu vienigi shat tad pa kosmosu e46 turinga cena uzpeld
Es ari lena gara mekleju e36 turingu, ja grib atrast +/- normalu ar benzina dzineju LV, gandriz nereali, ja nu vienigi shat tad pa kosmosu e46 turinga cena uzpeld
Nu katram pašam jāizvēlas starp nojatu e46 un labu e36
Šo auto var iegādāties: sludinājums