E36-civandri
Biju uz skati....
Nomainīta reika pa šito laiku.
Domāju ko darīt ar skaršanos - laikam jāceļ augšā?
Nomainīta reika pa šito laiku.
Domāju ko darīt ar skaršanos - laikam jāceļ augšā?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nekā traka. Daargaako jau esi sataisijis
koroče, kad nopērk E36/E46 ar steigu tiek meklēt kāds paziņa, čoms kam pieder serviss vai vismaz garāža. Ja tā nav - vot tad vāks.
Diegabiksis
Kāda jēga vest auto uz apskati, apzinoties, ka to neizies? Piem., normāls cilvēks pirms apskates saregulē/sataisa gaismas un paskatās, vai kaut kur netek eļļa. Tas kā minimums. Manuprāt, lētāk ir paņemt vienas dienas atļauju par 2 eur nekā iet atkārtoto apskati.
CaK rakstīja:Kāda jēga vest auto uz apskati, apzinoties, ka to neizies? Piem., normāls cilvēks pirms apskates saregulē/sataisa gaismas un paskatās, vai kaut kur netek eļļa. Tas kā minimums. Manuprāt, lētāk ir paņemt vienas dienas atļauju par 2 eur nekā iet atkārtoto apskati.
Lētāk ir iet TA, nekā braukt uz diagnostiku...
Par to var baigi pastrīdēties :) Es nodiagnosticēju ritošo daļu par 15 eur un bremžu diagnostiku iedeva bonusā. Bet nu vienalga, tu taču redzi, ka lampas šķības un riepas lisasZzevsS rakstīja:CaK rakstīja:Kāda jēga vest auto uz apskati, apzinoties, ka to neizies? Piem., normāls cilvēks pirms apskates saregulē/sataisa gaismas un paskatās, vai kaut kur netek eļļa. Tas kā minimums. Manuprāt, lētāk ir paņemt vienas dienas atļauju par 2 eur nekā iet atkārtoto apskati.
Lētāk ir iet TA, nekā braukt uz diagnostiku...
Atkārtotā TA maksā 12 eiro, tātad lētāk ir! Kāda jēga regulēt lampas, ja zin ka tāpatās neizies skati? Dirsā darbs, laiks un materiāli Tāpat viņas pa to mēnesi atkal atregulēsies!CaK rakstīja:Par to var baigi pastrīdēties :) Es nodiagnosticēju ritošo daļu par 15 eur un bremžu diagnostiku iedeva bonusā. Bet nu vienalga, tu taču redzi, ka lampas šķības un riepas lisasZzevsS rakstīja:CaK rakstīja:Kāda jēga vest auto uz apskati, apzinoties, ka to neizies? Piem., normāls cilvēks pirms apskates saregulē/sataisa gaismas un paskatās, vai kaut kur netek eļļa. Tas kā minimums. Manuprāt, lētāk ir paņemt vienas dienas atļauju par 2 eur nekā iet atkārtoto apskati.
Lētāk ir iet TA, nekā braukt uz diagnostiku...
Uzliec e36 paredzētus ripuļus virsū, nebūs jāčakarējas ar celšanu augšā...
Es taču saku, ka par šo var strīdēties Atkārtota pārbaude 14.78. Bet galvenais, laiku, kas iztērēts stāvot divas reizes csdd rindā, neatgūs nekā. Vienalga jābrauc uz servisu un vienalga jāregulē gaismas. Es vnk. domāju, ka tas būtu racionālāk vispirms braukt uz servisu un tad uz csdd. Un tur jau nāv tādi slēpti bojājumi, ko meistari nepamanītu. Domāju, ka cauro izpūtēju un izrūsējušās atsperes nav nekas tāds :) Nu ceru, ka domu saprati.
Tavu domu sapratu. Šajā gadījumā civandri varēja kko sataisit lai to divnieku nebutu tik daudz. Bet vispārēji es atbalstu braukšanu uz TA nemaz neķeroties autiņam klāt. Tā diezgan bieži pats daru. Kapeikas neskaitu, uz TA braucu darba dienas vidū, tad tur ir diezgan tukšš un man tā ir vienkāršāk nekā braukt uz auto diagnostiku, vai izzīst kafijas biezumos kas manam auto vainas.CaK rakstīja:Es taču saku, ka par šo var strīdēties Atkārtota pārbaude 14.78. Bet galvenais, laiku, kas iztērēts stāvot divas reizes csdd rindā, neatgūs nekā. Vienalga jābrauc uz servisu un vienalga jāregulē gaismas. Es vnk. domāju, ka tas būtu racionālāk vispirms braukt uz servisu un tad uz csdd. Un tur jau nāv tādi slēpti bojājumi, ko meistari nepamanītu. Domāju, ka cauro izpūtēju un izrūsējušās atsperes nav nekas tāds :) Nu ceru, ka domu saprati.
Novēlu civandri ātri tikt vaļā no defektiem un dabūt uzlīmi logā.
Topiku var slēgt.