element laižamais
+318Vitalx325 rakstīja:lietots vinsh maksa tik cik par vinju prasa
Someone who knows fuck all about he's BMW.
Jauns ezis priekš dalītās klimas maksā kādas 35 eiras, lietotu var pa 5-10 eiro daabūt.
Kur var atrast par 35euro? kad mekleju letak par kadiem 70ls neatradu jaunu.
nujau nujauArchizlv rakstīja:Jauns ezis priekš dalītās klimas maksā kādas 35 eiras, lietotu var pa 5-10 eiro daabūt.
...
Griežos pie jums ar padomu! Aizvakar palīdu zem mašīnas un nočekoju ka tā jau taisnajai izplūdei (iepriekšējā saimnieka šķūnings) beigu bundulis ir izvarots. čaula atlobījusies un kkur pūš garām. Trobele liela un pretīga. Tātad kādi ieteikumi? Paņemot bunduli no kāda 2.0 vai 2.5 varu dabūt klusāku un dobjāku skaņu savējam? Gribu tādu patīkami dobju, bet tajā pašā laikā arī ne baigi skaļu. Vai tomēr nāksies mainīt visu izplūdi?
Paldies jau iepriekš par padomiem!
Paldies jau iepriekš par padomiem!
2,5 un 2,8 izputeji ir ar divam trubam!
Ja nemaldos no 1,6 lidz 2,0 laikam ari 2,3 ir izputeji ar vienu trubu!
Ja gribesi skanu bus kas jakombine
Ja nemaldos no 1,6 lidz 2,0 laikam ari 2,3 ir izputeji ar vienu trubu!
Ja gribesi skanu bus kas jakombine
ja, lidz 323 ir ar vienu trubu, un uzlikot gala bundulia no 2,0 vai 2,3 diez vai bus dobja skanja ar 1.8 motoru, bet klusak bus
kādi tad ieteikumi ko varētu darīt, lai būtu patīkami dobja, bet ne skaļa skaņa?
nez man standarta 2,5 izpludes sistema ar visiem katalizatoriem, ar skanju esu apmierinats, diezgan dobja, mozh tapec ka bishku izdegusi. Par skanju uz 4 cil uzprasi 1.8 is braucejiem mozh kas ko ieteiks.
no 4cyl nekādu dižu skaņu nevar dabūt ārā... - tas pļurkšķis vien paliks... vienigi galā piekabini k-kādu magnaflow un aiz zondes - katalizatora vietā iemetini rezonatora... varbuut skaņa būs patīkamāka... :)
patīkamo skaņu jau dod 6 cyl ne izpūtējs....
patīkamo skaņu jau dod 6 cyl ne izpūtējs....
ja tik tiesham grib kauko tadu darit, tad iznem pedejaa bundula ieksas, vai dalju no tam un skanja bus daudz dobjaka, bet vai ir ta verts?
nuu istenibaa jau taa ir, katram jaizslimo taa slimiba
nuu istenibaa jau taa ir, katram jaizslimo taa slimiba
...
Šodien bija galīgā žopa. Aizbraucu uz vietējo veikalu nopirkt termostatu. Vīri atrod pēc kataloga un iedod man termostatu kuram temperatūra ir 92 grādi. Prasu vai būs ok a šie atbild: jā jā viss būs baigi labi utt. Okey nomainu termostatu, atgaisoju sistēmu, padarbinu mašīnu, bet siltais gaiss kā nav tā nav salonā. Braucot mājās gandrīz uzvārīju motoru. Temperatūra sāka strauji kāpties, bet paspēju noreaģēt. Nevar būt tā, ka kāds cirkulācijas sūknis vai kkas tāds ir noklājies?? Netieku skaidrībā un mašīnu laidīšu garāžā uz kādu mēnesi. Ir vēl pāris lietas kas ir jāsataisa..
Vienkaarshi neatgaisoji ,vot i visa probleema!
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
visdrīzākais, ka neatgaisoji tomēr - man arī sākumā bija tāpat...Element rakstīja:Šodien bija galīgā žopa. ..
bet arī pirmstam bij problēmas ar temperatūru un aukstais gaiss tikai nāca salonā. Truba kas atrodas akumulatora pusē ir pilnīgi auksta..
maybe pe4kas vārsti nobeigušies, kas nak blakus vakumniekam? un tagad vienkarsi vel neatgaisoji - tas mans secinajums no shii visa..
bet vaitad lielai trubai nevajadzeej butu karstai kas naak akumulatora pusee? kaut arii pe4ka nestraadaa..
tad jau izklausaas ka nekaada cirkulaacija tur nenotiek..
tad jau izklausaas ka nekaada cirkulaacija tur nenotiek..
atskrūvē raditatora korķi un pagazē ar roku un pskaties vai ir strūkla, cirkulārija no kreisās puses vai nav... ja ir tad termostats maybe joprojām nelaiž lielo loku, kas ir, ka neesi atgaisojis joprojām...