28ti by ercis
nevis atsperes, bet amortizatori(iekš kw coilu statnēm, atsperes sūtīšu no us)!jenchs rakstīja:Un tikai ne plazas atsperes! Aizmirsti!;)3
nevar, piekasījās, ka rati šķībi, teicu, ka no m3 plaukti, bet ielika tomēr 2 un paskaidroja, ka nedrīkst tā, baigi neuzprasījos uz sīkāku pamatojumu, jo sākumā vispār 3 gribēja ierubītsirmaiz rakstīja:labs gāžamais :)
Ar e46 plauktiem vai tad var iziet tehnisko?
un D2 piedāvā coilus ar unibolt , tehniskaja problemu nebus lejā linkā var atrast
atbalstus jau esmu praktiski dabūjis, bet coilām trūkst tikai atsperes, tās arī būs :)
yap! thxmožais rakstīja:gadijumā pirms kāda mēneša nevizinājies bez pakaļējā bampera.. ?
sveikts mūsu bariņā....
jā, virzuļa kronis pa 1mm augstāks(reāli ~1 vienība :) ) un uzliku uz svariem interes pēc salīdzināt ar b28 virzuļiem, pat nedaudz vieglāki(gramus nepateikšu)Wcoast rakstīja:Loti interesanta motora recepte
b25 virzuli ir lai palielinatu kompresiju?
m54b30 ieplūdes sadales vārpsta bija plug & play?
sadales vārpsta pati pa sevi plug&play, tikai vanosa zobratiņš savādāk stiprinās, vajadzēja m52 zobratiņu nedaudz apvirpot :)
Arī gribu rezultātu redzēt un galvenokārt sajust bet skati visticamāk ne ātrāk kā uz pavasara sezonu(pēc 1.marta), un tam sekojoši coilas, hidro, par regulēšanu vel nezinu, jo tie ir ~200ls gan turbochipa variantā, gan sūtot motronic online čipu(pats var regulēt, - tas, ka paietu laiks un vel nauda jaudas stendam, + iespējams to darīt atkārtoti un citiem motoriem :) )
taisīts ar domu lai izskatītos brutāli, tā arī sanāca, tikai šajā skatpunktā nevar redzētosis rakstīja:tas glusaka gals vnk iespārda
nu tas biji tu kas man pa prieksu slidinajies zem wef tilta un nogriezies uz dominu biju aiz tewim ar peleku e39... Skaņa jau graujosa - tad ari nopratu, ka projekts kaut kads
nu tā mēneša laikā tur daudz kas mainījās, sākot ar gaisa sūču problēmu novēršanu, beidzot ar sprauslu un izplūdes kolektora nomaiņu, tagad bļin katru dienu sapņoju kad varēšu izgāzt un ručkā iedot domāju, ka nenocietīšos un kādu dienu tāpat izgāzīšu un uzfilmēšu kā kūp
un par vizuālo - jā, primārais ir funkcija, bet, protams, taisīts tiks arī lai mazajām patīk
un par vizuālo - jā, primārais ir funkcija, bet, protams, taisīts tiks arī lai mazajām patīk
mazajām ..
nu čuvakiem toč nē, kam vajadzēs - sapratīs, pārējie pie tirsas
varu nopārdot tev m50b25 vadības turbočipu
Sajaucu, biju domaahis plazas amortinjus, neiesaku, jo atri izteces, tas nekas ka vinji ir leti, mes servisa tos sudus katram otrajam mainam un kartigi nolamajam, mekle labak bilstein patronu un liec ieksh tas kw statnes!!!
Bet par tiem b25 virzuliem, jaa no sakuma ari taadi bija ieksha, bet pec izpustas blives atliku atpakal b28 virzulus. Hvz jaliek bus atpakal!
Bet par tiem b25 virzuliem, jaa no sakuma ari taadi bija ieksha, bet pec izpustas blives atliku atpakal b28 virzulus. Hvz jaliek bus atpakal!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Starpcitu man ir b28TU klanji ar virzuliem, kuri ir vel vieglaaki par b25!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
yap, zinu par tam plazam, ir daudz braki vinam, coms ziema vnk pret sienu spiezot izspieda vienam amitim blivslegu otrs pie manim metajas un nav kur likt reali, bet tas, kas man ir jau bija virsu ieprieks(ieks parbuvetam e36 statnem) un no problemo :) izjuks, meklesu citus amisus.
Lai topiks nenomirst.
Tāds nu viņš izskatās tagad(kaut kad uztaisīšu baudāmas bildes): cockpits: Kas pa lielam izdarīts:
-nokrāsots(lielākā daļa, izņemot spārnus, jo jāvalcē arkas būs, un bamperi, jo nav jēgas , un piebildīšu, ka darīju to pats, un pirmo reizi, tātad ir kasjaki un daudz bet vēl nav pulēts)
-salikts salons, salīmēti melni griesti
-bišķiņ paregulētas sadalenes, lai mierīgāk strādā
-uzlikti stock plaukti priekš TA(pašreiz slimībene, jāliek parasto reduktoru, jo nevarēja nomērīt bremzes )
-pabūts pirmajā oficiālajā drifta treniņā ar šo auto. Te jāpiezīmē, ka motram nebija uztaisīta aukstā gaisa piekļuve, kā rezultātā jau pēc pirmā līkuma vairs negāja kā vajag, tad vēl secināts, ka vajag hidraulisko rokasbremzi, coilas priekšā, cietākas atsperes aizmugurē un saregulēt beidzot motoru! redzēju daudzus e36.lv biedrus, bet kaut kā neērti bija iet klāt + vēl tas satraukums, kaut arī tikai treniņš, bet vienalga.
Nu tā, šobrīd vizinos apkārt, jau divas pusasis aprautas , uzsists disks, kārba iet uz beigām, trūkst moldingi, nav pielikti sliekšņi u.c. sīkumi, bet pa lielam auto braucams un var satikt ielās!
Plānos - iziet TA, sapulēt, veikt jau iepriekš minētos tehniskos uzlabojumus, aplīmēt ar kaut kādām foršām uzlīmēm, un 1. slīdēt 2. skrūvēt 3. slīdēt (otro punktu gan negribu, bet ir skaidrs, ka būs )
Tāds nu viņš izskatās tagad(kaut kad uztaisīšu baudāmas bildes): cockpits: Kas pa lielam izdarīts:
-nokrāsots(lielākā daļa, izņemot spārnus, jo jāvalcē arkas būs, un bamperi, jo nav jēgas , un piebildīšu, ka darīju to pats, un pirmo reizi, tātad ir kasjaki un daudz bet vēl nav pulēts)
-salikts salons, salīmēti melni griesti
-bišķiņ paregulētas sadalenes, lai mierīgāk strādā
-uzlikti stock plaukti priekš TA(pašreiz slimībene, jāliek parasto reduktoru, jo nevarēja nomērīt bremzes )
-pabūts pirmajā oficiālajā drifta treniņā ar šo auto. Te jāpiezīmē, ka motram nebija uztaisīta aukstā gaisa piekļuve, kā rezultātā jau pēc pirmā līkuma vairs negāja kā vajag, tad vēl secināts, ka vajag hidraulisko rokasbremzi, coilas priekšā, cietākas atsperes aizmugurē un saregulēt beidzot motoru! redzēju daudzus e36.lv biedrus, bet kaut kā neērti bija iet klāt + vēl tas satraukums, kaut arī tikai treniņš, bet vienalga.
Nu tā, šobrīd vizinos apkārt, jau divas pusasis aprautas , uzsists disks, kārba iet uz beigām, trūkst moldingi, nav pielikti sliekšņi u.c. sīkumi, bet pa lielam auto braucams un var satikt ielās!
Plānos - iziet TA, sapulēt, veikt jau iepriekš minētos tehniskos uzlabojumus, aplīmēt ar kaut kādām foršām uzlīmēm, un 1. slīdēt 2. skrūvēt 3. slīdēt (otro punktu gan negribu, bet ir skaidrs, ka būs )
Nākamreiz nāc tik klāt, ja kas interesē, tad droši var vērsties! autiņš!!!!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
kopiga pazinja ir mana meitene!
Kaa pazisti?
Mans e36 stāv pažobelē, tehniskā apkope tiek veikta!
Kaa pazisti?
Mans e36 stāv pažobelē, tehniskā apkope tiek veikta!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
nē nē, mums ar viņu ir kopīga paziņa, pats tavu meiteni pazīstu tikpat daudz, cik tevi un vairumu no foruma(necik dooh)
daily drifter
skaists kompots Un trasē giežās pietiekoši labi,es pat teiktu pārak labi
nea, vajag vēl laigan tajos brīžos kad viss kārtībā un trāpot īstajā(virs 5.5k rpm) diapazonā arī 3. robs pa sausu ar r17 ir spolējams
laimīgais manam pa slapjo ar 3 sajūgs jau slids,nerunāsim par sausu un tas ir uz R15