Nixona 316is
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 13
- chevron_right
Viens no lasāmākajiem aprakstiem šajā forumā. Interesanti bija lasīt
Veiksmi turpmākajos darbos!
Veiksmi turpmākajos darbos!
lai veicas darbos un labi kalpo!
I like it
Malacis
Malacis
Tiešām interesanti palasīt, nodzīs šito, ņems nākošo, ne jau visus ir vērts pucēt un celt Normāli, ka arī ar mašīnu pagāž, nav jau nekāda kolekcionējamā
Romāna cienīgi notikumiemi ap šo auto grozījušies
Veiksmi turpmāk! :)
Veiksmi turpmāk! :)
Prieks, ka ir interesanti lasīt.
Tātad, pirmdien, pēc viena maza burnouta, izbeidzās reduktors. Pats labākais, ka biju sarunājis otrdien braukt mammai uz lidostu pakaļ. Otrdien no rīta operatīvi tiku telpā un uz bedres... Noskrūvēju reduktoru nost, attaisīju vaļā un sapratu, ka bez cita reduktora uzstādīšanas cauri netikšu. Tā kā vakarā 23:30 bija jābūt lidostā, ap 12:00 sāku meklēt reduktoru... Varianti jau, protams, bija daudz, bet iespējas maz, jo vajadzēja atrast pēc iespējas tuvāk. Pulkstens 16:00 uz BMWPower.lv man atnāca PM, ka ir iespējams nopirkt redukoru Limbažos... Pēc iespējas ātrāk arī braucu pakaļ un reduktors bija tieši ar tādu attiecību, kā man vajag - 3.45. Bija iespēja ņemt 3.38, bet čalis teicās, ka tā neiešot cauri... Jāskatoties atbilstība kārbai utt. Cik tur tās taisnības?
Reduktoru nopircis, braucu likt virsū... Ielēju 1l 80W90 eļļu (gribēju liet 75W90, bet vietā, kur pirku, nebija), jo iekšā bija pilnīgs sausums. :aiwa: Vakarā ap 20:00 jaunais reduktors jau bija vietā un gatavojos braukt uz Rīgu.
Pirmo reizi redzēju savam auto tik augstu pacēlušos degvielas dačiku - 40l. Domāju, ka smagi nokavēšos, bet biju tieši laikā un pa ceļam pat paspēju veikt vienu dīlu ar lietotāju jenchs - notirgoju vienu ZKW priekšējo lukturi, kas palika pēc kraša vesels.
Nākošajā dienā iepirku šo to: Sēdekļi un visas četras durvju apšifkas.
Sēdekļi labā stāvoklī... Tikai šofera sēdeklim bija izdilis mazs caurumiņš, bet tas jau tika sašūts. Liekot viņus iekšā gan atklājās pāris nepatīkamas lietas ar aizmugurējo atzveltni - vienā vietā izkusis caurumiņš, bet tas tā, jo pa virsu nāk drošības josta... Otra nepatīkamākā lieta, ka nolauztas metāla kājiņas, kas stiprinā atzveltnes apakšu un viņa īsti nestāv vietā.
Apšifkas bija nepārāk labā stāvoklī... Priekšējās bija skrūvētas ar samoreziem un tā. Bet par manējām labākas ir... Man audums ira nost un tumbām nebija sietiņi, un pašas tumbas bija pieskrūvētas caur apšifkām.
Izlēmu mainīt tikai priekšējās apšifkas, jo aizmugurējās man bija OK, bet pirktajām nepārāk OK.
Pirktajām apšifkām iekšā bija kautkādas oriģinālās MB Quart tumbas ar visiem sietiņiem... Domāju, ka likšu tās, bet aplauzos, jo vajag vēl divus vadus izvilkt katrai tumbai. Tā nu ieliku tās pašas Pioneer tumbiņas tajos MB Quart sietiņos. Salons pagaidām izskatās šādi, cik nu var saprast: Grabažnieka tūnings: Powered by:
Reduktoru nopircis, braucu likt virsū... Ielēju 1l 80W90 eļļu (gribēju liet 75W90, bet vietā, kur pirku, nebija), jo iekšā bija pilnīgs sausums. :aiwa: Vakarā ap 20:00 jaunais reduktors jau bija vietā un gatavojos braukt uz Rīgu.
Pirmo reizi redzēju savam auto tik augstu pacēlušos degvielas dačiku - 40l. Domāju, ka smagi nokavēšos, bet biju tieši laikā un pa ceļam pat paspēju veikt vienu dīlu ar lietotāju jenchs - notirgoju vienu ZKW priekšējo lukturi, kas palika pēc kraša vesels.
Nākošajā dienā iepirku šo to: Sēdekļi un visas četras durvju apšifkas.
Sēdekļi labā stāvoklī... Tikai šofera sēdeklim bija izdilis mazs caurumiņš, bet tas jau tika sašūts. Liekot viņus iekšā gan atklājās pāris nepatīkamas lietas ar aizmugurējo atzveltni - vienā vietā izkusis caurumiņš, bet tas tā, jo pa virsu nāk drošības josta... Otra nepatīkamākā lieta, ka nolauztas metāla kājiņas, kas stiprinā atzveltnes apakšu un viņa īsti nestāv vietā.
Apšifkas bija nepārāk labā stāvoklī... Priekšējās bija skrūvētas ar samoreziem un tā. Bet par manējām labākas ir... Man audums ira nost un tumbām nebija sietiņi, un pašas tumbas bija pieskrūvētas caur apšifkām.
Izlēmu mainīt tikai priekšējās apšifkas, jo aizmugurējās man bija OK, bet pirktajām nepārāk OK.
Pirktajām apšifkām iekšā bija kautkādas oriģinālās MB Quart tumbas ar visiem sietiņiem... Domāju, ka likšu tās, bet aplauzos, jo vajag vēl divus vadus izvilkt katrai tumbai. Tā nu ieliku tās pašas Pioneer tumbiņas tajos MB Quart sietiņos. Salons pagaidām izskatās šādi, cik nu var saprast: Grabažnieka tūnings: Powered by:
Pēdējais labojis Nixon - 25 Mar 2012, 17:07, kopā labots 1 reizi.
Cik samaksāji par salonu? man ar šķiet ka jāsāk meklēt jauns jo manējam viņš ir vienkārši krimināls
15ls par beņķiem, 15ls par apšifkām... Ja nu kādam vēl interesē, tad pa reduktoru 20ls.
diezgan leti tiki cauri
padoma par rat style!
Topikam ne vainas! Un tās sārtās lampas - Ideaļņiks! Ko saka skatē?
P.s. Gribu Copy - Paste savējam..
P.s. Gribu Copy - Paste savējam..
nu tas salons jau jauks!
man gan bija ta ka pirku bruno adas salonu ari pa 150ls!
nu ja!
man gan bija ta ka pirku bruno adas salonu ari pa 150ls!
nu ja!
Nemācēšu teikt, jo nolakoju tikai pēc skates... Bet 100%, ka piesietos par pagriezienu krāsu un atpakaļgaitas uguni.sdm rakstīja:Topikam ne vainas! Un tās sārtās lampas - Ideaļņiks! Ko saka skatē?
Sīkums, bet patīkami (uzlīme, nevis numurs).
Otra uzlīmējās šādi:
Paldies kaķim par kārtējo paintjobu!
Izrādās, ka uz slapja kautkā šķērsām salikt arī var.
Izrādās, ka uz slapja kautkā šķērsām salikt arī var.
Pēdējais labojis Nixon - 25 Mar 2012, 17:09, kopā labots 1 reizi.
Neīstā uzlīme.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 13
- chevron_right