m4z tourings
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right
m4z cīnies, cīnies
Tas ir to vērts.. paskaties no gaišās puses, nav vismaz jādzenā pa lielajiem sniegiem
Lai veicas
Tas ir to vērts.. paskaties no gaišās puses, nav vismaz jādzenā pa lielajiem sniegiem
Lai veicas
vienigais plus, bet liekas ka jau esmu aizmirsis kā ar viņu braukt gribas ātrāk gatavu
Be patient my friend
IIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR beeeeeidzooooot briesmonis iēt un ir atpakaļ uz strīpas, nav ko gari izplūst tekstos to pastāstīšu vēlāk, jamauc ielās, tiko tikai no servisa mājās
Galvenais: drift hard or go home
ir ir, pie servisa kā tiku uz bruģa tā jau radzes no riepām lidoja ārā
Apsveicu vecit. Iztureji lidz galam un izdevas pieskilt jauno dveseli.
paldies, jā prieks vnk neaprakstāms pec ilgi pavadītajām stundām pie viņaRapakivi rakstīja:Apsveicu vecit. Iztureji lidz galam un izdevas pieskilt jauno dveseli.
2.5 ieliki ?
V1Beta rakstīja:2.5 ieliki ?
Malacis, sveicieni arī no manis, super
Rēķinot ka kādu mēnesi nebiju braucis ar savu bembi, tad tagad liekas ka ar šo motoru lido Vel palikušas šādas tādas astītes, bet nu tās jau pa turpmākajām dienām tiks atrisinātas.
Tātad dzinējs ir m50b25 bezvanos ar vieglu sparatu,m52b28 galvu(itkā neko jau diži tas nemaina)bet kautkur lasijua ka m50 galvai salīdzinot ar m52 galvu nosverot visus loriņus(vārstus,atsperes utt) atšķiriba ir uz 1kg, ļoti iespējams ka pēc kāda ilgāka laika tiks bāsta iekšā 2.8 kloķene ar klaņiem un virzuļiem, bet to laiks rādīs. Jo tagad mocoties bija uznākusi gandrīz depresija, tapēc tagad kādu laiku gribu tikai braukt.
Ar dzinēju bija tā, iegādājoties itkā zināju ka ejoš, jo redzēju kā rūc. Bet ne pareizā veidā, jau pusārdīts bez dzesēšanas. Tad kad ieliku savējā, pierūcināju ātri un likās ka viss būs baigi labi, jo rūcēja uzreiz gandrīz perfekti, vel pie tam bez zondes,gaisa masas mērītāja. Tad nu stellēju tālāk, un kad saliku dzesēšanu un sāku liet iekšā antifrīzu tad jau jutu ka kautkas sāk iet greizi, sāka kūpēt ar baltiem dūmiem un ļurināties(negāja visi stobri). Atgaisot nebija iespējams, spiediens sistēmā nenormāls. Tā nu sapratu ka visticamāk galvai ir čau, to noņemot ieraudziju jau ātri uzmetot aci, ka vairākas plaisas ir. Antifrīzs bija līdis kādos 3 vai 4 cilindros. Par lielu laimi bija uzreiz dabūjama 2.8 galva kas jau bija pārbaudīta(bez plaisām) un arī noslīpēta. Tā nu krāmēju to virsū, un tad sākās. Vēlu vakarā noguris skruvejos un runādams ar čomu konkrēti nolohojos, nepareizi vilku sadaleni un saliecu divus vārstus un pats smieklīgākais, salauzu sadaleni . Tād nu atkal rāvu to galvu nost, ieliku jaunus divus vārstus kas bija saliekti. Nu bija prieks ka stelēšu kopā, bet redz atkal debīlisms, dēļ tā ka nepareizi iepakota galvas blīve, tika man iedota no 2.0, dabuju gaidīt lidz darba dienai(tas ir šodien ) Un tad nu beidzot šovakar dabūt dziesmā un nedaudz pasportots,nu ir mierīga sirds un var iet gulēt ar prieku, nevis kā citus vakarus saškrobijies. Tā nu man gāja, tagad ir lietas kas paliks atmiņā uz mūžu, un vairākas kārtīgas mācības pašam par ko neaizmirsīs vairs.
Tātad dzinējs ir m50b25 bezvanos ar vieglu sparatu,m52b28 galvu(itkā neko jau diži tas nemaina)bet kautkur lasijua ka m50 galvai salīdzinot ar m52 galvu nosverot visus loriņus(vārstus,atsperes utt) atšķiriba ir uz 1kg, ļoti iespējams ka pēc kāda ilgāka laika tiks bāsta iekšā 2.8 kloķene ar klaņiem un virzuļiem, bet to laiks rādīs. Jo tagad mocoties bija uznākusi gandrīz depresija, tapēc tagad kādu laiku gribu tikai braukt.
Ar dzinēju bija tā, iegādājoties itkā zināju ka ejoš, jo redzēju kā rūc. Bet ne pareizā veidā, jau pusārdīts bez dzesēšanas. Tad kad ieliku savējā, pierūcināju ātri un likās ka viss būs baigi labi, jo rūcēja uzreiz gandrīz perfekti, vel pie tam bez zondes,gaisa masas mērītāja. Tad nu stellēju tālāk, un kad saliku dzesēšanu un sāku liet iekšā antifrīzu tad jau jutu ka kautkas sāk iet greizi, sāka kūpēt ar baltiem dūmiem un ļurināties(negāja visi stobri). Atgaisot nebija iespējams, spiediens sistēmā nenormāls. Tā nu sapratu ka visticamāk galvai ir čau, to noņemot ieraudziju jau ātri uzmetot aci, ka vairākas plaisas ir. Antifrīzs bija līdis kādos 3 vai 4 cilindros. Par lielu laimi bija uzreiz dabūjama 2.8 galva kas jau bija pārbaudīta(bez plaisām) un arī noslīpēta. Tā nu krāmēju to virsū, un tad sākās. Vēlu vakarā noguris skruvejos un runādams ar čomu konkrēti nolohojos, nepareizi vilku sadaleni un saliecu divus vārstus un pats smieklīgākais, salauzu sadaleni . Tād nu atkal rāvu to galvu nost, ieliku jaunus divus vārstus kas bija saliekti. Nu bija prieks ka stelēšu kopā, bet redz atkal debīlisms, dēļ tā ka nepareizi iepakota galvas blīve, tika man iedota no 2.0, dabuju gaidīt lidz darba dienai(tas ir šodien ) Un tad nu beidzot šovakar dabūt dziesmā un nedaudz pasportots,nu ir mierīga sirds un var iet gulēt ar prieku, nevis kā citus vakarus saškrobijies. Tā nu man gāja, tagad ir lietas kas paliks atmiņā uz mūžu, un vairākas kārtīgas mācības pašam par ko neaizmirsīs vairs.
forši, ka dari pats!
Protams, sanāk arī pamācīties no savām kļūdām!
Protams, sanāk arī pamācīties no savām kļūdām!
Apsveicu ar m50b25 Zinu kāds prieks ir, kad pēc mēneša ilgas skrūvēšanas var braukt atkal. Tev bildes nav kādas no procesa visa?
Zinko, gribas kkādu viģiku vai vismaz fotkas redzēt..
KO tauta saka?
P.S. Pag, tad Tev tagad niknāks ir nekā stock 2.5 ja?
KO tauta saka?
P.S. Pag, tad Tev tagad niknāks ir nekā stock 2.5 ja?
Congrats
Apsveicu!
Paldies visiem. Kautkādi telefon snapi ir , vēlāk apskatīšos ko var ielikt
Tagad kautko jasadomā ar vārstu vāka ventilācijas trubu, laikam jauzriktē kautkāds oil catch tank,jo tādā veidā kā tagad ir piemests rauj eļļu droselē pa daudz un met zilu dūmu. Galīgi nepatīk
p.s. student, nezinu vai diži jaudīgāks, varbūt nedaudz asāks ir
Tagad kautko jasadomā ar vārstu vāka ventilācijas trubu, laikam jauzriktē kautkāds oil catch tank,jo tādā veidā kā tagad ir piemests rauj eļļu droselē pa daudz un met zilu dūmu. Galīgi nepatīk
p.s. student, nezinu vai diži jaudīgāks, varbūt nedaudz asāks ir
Stutē ofic iekšā 2.8 kloķeni, nesen vienam 2,5 vanosam ielikām, saregulējām/sačipojām vadību UHHHHH kā iet
BMW-Big Money Waste
Apsveicu ar ilgi gaidīto 2.5 No malas izskatījās, ka braši turējies tik ilgi bez savējā ripināties
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right