dogMa's 328i coupé..

Visas slēgtās "Mans er" tēmas.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

09 Mar 2014, 12:52

Gailums rakstīja:
dogMa rakstīja:Turpinam.
un kā rūc?
kad test drive? :hahaha:
savu notestēju, sajūgs drīz jāmaina :lol:
Kad saliks visu plānoto, tad jābūt labi :super: Pagaidām rūc tīri labi :hahaha:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

13 Mar 2014, 22:41

Tuprinam :hahaha:

Ieplūdei maziņš apgreids.
IMG_20140313_222949.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 

13 Mar 2014, 22:43

liekas, ka šī ir pēdējā sezona Tavam auto "želejas" izskatā un nākamgad iesi Agņa pēdās :hahaha:
Profila bilde
Agnis
Ziņojumi: 2047
Pievienojies: 26 Jūl 2011, 23:48
Braucu ar: Kabri & kupeju
Atrašanās vieta: Rīga, Pļavnieki
Reputācija: 2
 

13 Mar 2014, 22:43

:lol:

p.s - b30 sadalene ir must have :super:
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

13 Mar 2014, 22:52

Ridlihs rakstīja:liekas, ka šī ir pēdējā sezona Tavam auto "želejas" izskatā un nākamgad iesi Agņa pēdās :hahaha:
Nē, nē :nenene: Mans brauks tikai taisni :hahaha:
Agnis rakstīja:b30 sadalene ir must have :super:
Uzliks, tad jau manīs :super:
Profila bilde
Rolands
Ziņojumi: 2500
Pievienojies: 13 Mar 2011, 17:49
Atrašanās vieta: Garkalne,Ādaži

13 Mar 2014, 22:57

Ko darīsi,kad visu iespējamo būsi apgreidojis? :hahaha:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

13 Mar 2014, 22:57

Man liekas, ka visu nekad nevar pabeigt... :hahaha:
Attēls
Profila bilde
Rapakivi
Ziņojumi: 1748
Pievienojies: 22 Feb 2012, 22:25
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 3
 

13 Mar 2014, 23:00

Tas gan, vienmēr atrodas, ko gribas uzlabot un pilnveidot.
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 

13 Mar 2014, 23:01

vecam autiņam jau nu vienmēr kaut kas ir saplīsis ko var paknibināt. Man tik pieredze ir tāda ka visu nedriķst taisīt, jo tad saplīst kaut kas cits un iespējams ka jaunā vaina ir daudz nopietnāka :lol:
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

14 Mar 2014, 06:12

Mega pluss par plisanas tendencem! ;)
Profila bilde
KLAVINS
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6347
Pievienojies: 07 Apr 2011, 08:45
Braucu ar: BMW
Atrašanās vieta: Titurga (Baloži)
Reputācija: 4
 

14 Mar 2014, 08:01

risinajums- restauret auto pilnibaa, un pusgadu tocna nekas nebus jalabo :gigigi:
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

14 Mar 2014, 08:10

Ar ļoti lielu interesi sekošu procesam!.. :super:
e36
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

25 Mar 2014, 11:35

Lēnām liekam kopā. Piestrādājam arī pie sīkumiem.

Uzlikta beidzot pēdējā EWS komponente savā vietā.
IMG_20140206_170827.jpg
Uzlikts arī aftermarket short-shifters.
IMG_20140121_150414.jpg
Uzlikta M54B30 ieplūdes sadalene.
IMG_20140322_125834.jpg
IMG_20140322_125751.jpg
Vajadzētu uzlikt zirnekli, izbraukāties kārtīgi ar benzīnu, lai adaptējas, tad pieregulēt gāzi.

Uzlikti kriieetni īsāki un stingrāki amīši. Nācās veidot cietākus augšējos atbalstus, bet ir tā vērts :super:
IMG_20140318_183554.jpg
IMG_20140324_131835.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Rolands
Ziņojumi: 2500
Pievienojies: 13 Mar 2011, 17:49
Atrašanās vieta: Garkalne,Ādaži

25 Mar 2014, 11:48

Par apņemšanos +1000 :super:
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

25 Mar 2014, 11:48

sport shock absorber :hahaha:

kas tur ar sadaleni, skatos kaut kas ir griezts utt. vari sīkāk apskaidrot no kurienes Tev info par to sadaleni? ;)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 

25 Mar 2014, 11:59

tur nogriests gals, kur vānoss liekas virsū, b30 sadalenei tas garāks kā m52/50

p.s kādi iespaidi ar b30 sadaleni
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

25 Mar 2014, 12:20

jenchs rakstīja:sport shock absorber :hahaha:

kas tur ar sadaleni, skatos kaut kas ir griezts utt. vari sīkāk apskaidrot no kurienes Tev info par to sadaleni? ;)
:lol:
Salīdzinoši daudz info par B30 sadalenēm uz M52B28. Kā jau Slim raksta, B30 sadalenēm vanosu "gliemeži" garāki, nākas 5-6mm nogriezt nost, lai varētu uzlikt uz M52, bet pārējais 1:1, liekas uz standarta metkām.
Tas tāds mazs apgreids, jo B30 ieplūdes sadalene ir mazliet agresīvāka, kā stock M52..
M50/M52 vanosa ieplūdes sadalenei ir 228 grādi, 9mm lifts, bet B30 240 grādi un 9,7mm lifts. Līdz ar to, var likt arī M50 bezvanosa ieplūdes sadaleni M52 izplūdes sadalenes vietā (tik mazliet jānoslīpē plānāka vieta, kur zobrats skrūvējas klāt), un viss smuki strādā. Ne visa jauda slēpjas tilpumā, bet arī gāzu sadalē :super: Tikai prasās dikti pēc zirnekļa, nevaru sagaidīt, kad to uzlikšu :sarunats:
Slim rakstīja:tur nogriests gals, kur vānoss liekas virsū, b30 sadalenei tas garāks kā m52/50

p.s kādi iespaidi ar b30 sadaleni
Nuu, ir niknāk, bet prasās pēc adaptēšanās un gāzes pārregulēšanas, jo uz gāzes man zondes negrib normāli strādāt. Salikšu M50 ieplūdi, zirnekli, droseli, tad arī iespringšu uz to visu.
Profila bilde
možais
Ziņojumi: 2635
Pievienojies: 09 Apr 2011, 13:10
Braucu ar: m52tub28 & e61
Atrašanās vieta: Cēsis, Allaži

25 Mar 2014, 12:59

veciit.... praats un apņēmiiba tew ir kur vajag un cik vajag.... uz prieksu.. :supeer:

varbuut negribot, bet liekas pec projektauto no pareizaa gala saak tapt..... :supeer: :supeer:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

25 Mar 2014, 13:40

Es saprotu, ka es kā ne-īsts bembists sāku no salona, bet tagad tehniskais + vizuālais. Plānots šogad pabeigt :gigigi:
Plānā arī B30 apakšu uzlikt, bet tas uz ziemu tuvāk.
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

25 Mar 2014, 14:41

dogMa rakstīja:
jenchs rakstīja:sport shock absorber :hahaha:

kas tur ar sadaleni, skatos kaut kas ir griezts utt. vari sīkāk apskaidrot no kurienes Tev info par to sadaleni? ;)
:lol:
Salīdzinoši daudz info par B30 sadalenēm uz M52B28. Kā jau Slim raksta, B30 sadalenēm vanosu "gliemeži" garāki, nākas 5-6mm nogriezt nost, lai varētu uzlikt uz M52, bet pārējais 1:1, liekas uz standarta metkām.
Tas tāds mazs apgreids, jo B30 ieplūdes sadalene ir mazliet agresīvāka, kā stock M52..
M50/M52 vanosa ieplūdes sadalenei ir 228 grādi, 9mm lifts, bet B30 240 grādi un 9,7mm lifts. Līdz ar to, var likt arī M50 bezvanosa ieplūdes sadaleni M52 izplūdes sadalenes vietā (tik mazliet jānoslīpē plānāka vieta, kur zobrats skrūvējas klāt), un viss smuki strādā. Ne visa jauda slēpjas tilpumā, bet arī gāzu sadalē :super: Tikai prasās dikti pēc zirnekļa, nevaru sagaidīt, kad to uzlikšu :sarunats:
Slim rakstīja:tur nogriests gals, kur vānoss liekas virsū, b30 sadalenei tas garāks kā m52/50

p.s kādi iespaidi ar b30 sadaleni
Nuu, ir niknāk, bet prasās pēc adaptēšanās un gāzes pārregulēšanas, jo uz gāzes man zondes negrib normāli strādāt. Salikšu M50 ieplūdi, zirnekli, droseli, tad arī iespringšu uz to visu.
Tas viss skaidrs, esmu braucis autošosejas, lai gan ar golfu, bet uz tilpumu tā pat eksperimentējām ar sadalenēm, klaņiem, zirnekļiem, te ir tieši tas pats, atmo dzinējam ieplūde ir vienlīdz svarīga ar izplūdi, lai dzinējs dabūtu pareizo inerci sākot ar ieplūdi un beidzot ar izplūdi, svarīgi arī izplūdes diametri, to kur atrodas pirmais savienojums un vēl daudz kas, tad dzinējs var darboties kā ar mazu turbīniņu bez turbīnas, aj, gan jau saprati domu. :hahaha:
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7