Riebeklis Track Days sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 70
- chevron_right
Nu R15 sanaca man 75*4 Eur. Var tak ieķert kaut ko pa 40-50 Eur gab un sakumam bus pat ļoti labi.TomSkarsts rakstīja:Par apdrošināšanu riktīgs fail man. Likās jau ka nevar būt LLP man.
Anyway, tad jau riepās arī jāieliek kādi 300-400eur vismaz, dzinējs ar būtu jātaisa vaļā. Cipars jau savāktos, ja grib kaut cik sakarīgu mašīnu nolikt trasē.
Es savam dzinējam nomainiju sveces, eļļu, eļļas filtru. Griežu redline, vienīgais izskatās ka izplūdes sistēmas atliekas izdegušas un auto palicis skaļaks.
Mans personīgais ieteikums ir nepiespringti uz kadiem uzlabojumiem, etc, bet gan ņemt dalību uzreiz! Attiecīgi vēlāk uzlabot ja ko vajag uzlabot.
Ja plāno tikai sākt braukt gonkās, tad muļķīgākais ko var darīt ir ielikt kaudzi naudas "uzlabojumos". Pirmajās reizēs tu arī ar kosmosa dzinēju un Yoko riepām tāpat būsi kaut kur beigās, vajag pieredzi pakrāt un saprast kā vispār pareizi ir jābraucTomSkarsts rakstīja:Par apdrošināšanu riktīgs fail man. Likās jau ka nevar būt LLP man.
Anyway, tad jau riepās arī jāieliek kādi 300-400eur vismaz, dzinējs ar būtu jātaisa vaļā. Cipars jau savāktos, ja grib kaut cik sakarīgu mašīnu nolikt trasē.
Par apdrošināšanu - parasta dzīvības apdrošināšana, bet nepieciešams lai autosports ir iekļauts pie riskiem, parasti tas nav iekšā. Nokārtot var arī LAF, man liekas ka es 16 eur par gadu samaksāju.
Jāpiekrīt ir, bet ideja bij par pamata lietām, lai var brīvi spiest redline, ka kkas nesāk jukt. t.i. tīri savest visu drošā kārtībā.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Skaties pats. Var jau vienkārši nobraukt, nespiežot max lauka uzreiz.TomSkarsts rakstīja:Jāpiekrīt ir, bet ideja bij par pamata lietām, lai var brīvi spiest redline, ka kkas nesāk jukt. t.i. tīri savest visu drošā kārtībā.
Aizmirsu piebilsti ka vajag ugunsdžešamo aparatu. Maksa 17 eur, Depo.
Pilnīgi piekritu visam! Esmu dzīvs piemērsh2o rakstīja: Ja plāno tikai sākt braukt gonkās, tad muļķīgākais ko var darīt ir ielikt kaudzi naudas "uzlabojumos". Pirmajās reizēs tu arī ar kosmosa dzinēju un Yoko riepām tāpat būsi kaut kur beigās, vajag pieredzi pakrāt un saprast kā vispār pareizi ir jābrauc
Bet es izmantoju iespēju un sagatavoju auto tehniski cik varēju.
Protams, ir svarīgi lai mašīna reāli iztur gonkuriebeklis rakstīja:Pilnīgi piekritu visam! Esmu dzīvs piemērsh2o rakstīja: Ja plāno tikai sākt braukt gonkās, tad muļķīgākais ko var darīt ir ielikt kaudzi naudas "uzlabojumos". Pirmajās reizēs tu arī ar kosmosa dzinēju un Yoko riepām tāpat būsi kaut kur beigās, vajag pieredzi pakrāt un saprast kā vispār pareizi ir jābrauc
Bet es izmantoju iespēju un sagatavoju auto tehniski cik varēju.
Vienkārši nevajag domāt ka līderi ir priekšā tikai tāpēc, ka tehnika viņiem kosmiska - lielākā daļa top braucēju būtu augšgalā arī ar +- standarta tehniku
Vakar biju Jelgavā Rullītī patrenēties braukt labākas trajektorijas, bremzēšanu un stūrēšanu.
Trenēja mani h2o, par ko viņam Milzīgs Paldies! Iesaku, ja kāds grib uzlabot savu braukšanas māku trasē!!
Par treniņu, viss notika ļoti vienkārši, izstaigājām sākumā trasi, izrunājam trajektorijas, kad jābremzē, kur jāskatās riepām likumos. Pāris apļi treniņa režīma, pēc tam uzņēmām apļa laiku. Tad h2o nobrauca uz apļa laiku. Tālāk man attiecīgi trenējoties braukt un klausoties komentārus bija nepieciešams precīzāk nobraukt un uzlabot apļa laikus.
Pēc tam pamainījām trases virzienu un atkal, izstaigājām, izrunājam. Izbraucu treniņu, tad h2o apļu laiks un tālāk jau mani apļu laiki.
Secinājumos, ar manu auto var braukt ātrāk un precīzi un šāds treniņš dod vairāk saprašanas par braukšanu, trajektorijām un visu pārējo, kā braucot vienam pašam trenēties. Jo no malas kļūdas ir labāk redzamas.
Agresivitāte, nesaprotu ko ar viņu darīt un kā izmantot, lai brauktu ātrāk, jo pašlaik viņa konkrēti traucē, uzreiz kļūdos un par vēlu bremzēju
Vēl nepieciešams tikt vaļa no sliktā ieraduma - ripināties pa trasi, tas ir kad nav nospiests ne bremžu pedālis, ne gāzes pedālis, jābūt vai nu vienam vai nu otram nospiestam.
Ikdienā jāietrenē bremzēšana ar kreiso kāju, jo pašlaik nelietderīgi viena kāja atpūšas kamēr otrā dara visu darbu. Visu trasi braucu ar otro ātrumu.
Stūrēšana, ir jaiemācas pareizi rokas turēt uz stūres stūrēšanas laikā
Pirmo reizi izvizināju draudzeni racing režīmā, pirmais aplis viņai bija ar smaidu, pēc tam jau slikti palika Jābrauc nesaraustītāk
Pat mana meitiņa izturēja visu pasākumu lieliski!
Trenēja mani h2o, par ko viņam Milzīgs Paldies! Iesaku, ja kāds grib uzlabot savu braukšanas māku trasē!!
Par treniņu, viss notika ļoti vienkārši, izstaigājām sākumā trasi, izrunājam trajektorijas, kad jābremzē, kur jāskatās riepām likumos. Pāris apļi treniņa režīma, pēc tam uzņēmām apļa laiku. Tad h2o nobrauca uz apļa laiku. Tālāk man attiecīgi trenējoties braukt un klausoties komentārus bija nepieciešams precīzāk nobraukt un uzlabot apļa laikus.
Pēc tam pamainījām trases virzienu un atkal, izstaigājām, izrunājam. Izbraucu treniņu, tad h2o apļu laiks un tālāk jau mani apļu laiki.
Secinājumos, ar manu auto var braukt ātrāk un precīzi un šāds treniņš dod vairāk saprašanas par braukšanu, trajektorijām un visu pārējo, kā braucot vienam pašam trenēties. Jo no malas kļūdas ir labāk redzamas.
Agresivitāte, nesaprotu ko ar viņu darīt un kā izmantot, lai brauktu ātrāk, jo pašlaik viņa konkrēti traucē, uzreiz kļūdos un par vēlu bremzēju
Vēl nepieciešams tikt vaļa no sliktā ieraduma - ripināties pa trasi, tas ir kad nav nospiests ne bremžu pedālis, ne gāzes pedālis, jābūt vai nu vienam vai nu otram nospiestam.
Ikdienā jāietrenē bremzēšana ar kreiso kāju, jo pašlaik nelietderīgi viena kāja atpūšas kamēr otrā dara visu darbu. Visu trasi braucu ar otro ātrumu.
Stūrēšana, ir jaiemācas pareizi rokas turēt uz stūres stūrēšanas laikā
Pirmo reizi izvizināju draudzeni racing režīmā, pirmais aplis viņai bija ar smaidu, pēc tam jau slikti palika Jābrauc nesaraustītāk
Pat mana meitiņa izturēja visu pasākumu lieliski!
Kārtējais to do:
- Jānomaina izpūtējs un janoņem vidus daļa izplūdei
- BC koili, joprojām nezinu kad būs, japiebilst ka tas ir Special Order
- Armētas bremžu sļaukas
- Bremžu sķidruma maiņa
- Dzesēšanas škidruma maiņa un atgaisošana
- Durvju apšifkas aizvietot ar ko citu
- Paklājs un varbūt skaņas izlācijas likvidēšana
- Parnest akumulātoru uz aizmuguri.
Plus novērst vibrāciju kas parādijās pēc Rullīša, izskatās ka kārbas vai motora stiprinājumam pienācis gals.
- Jānomaina izpūtējs un janoņem vidus daļa izplūdei
- BC koili, joprojām nezinu kad būs, japiebilst ka tas ir Special Order
- Armētas bremžu sļaukas
- Bremžu sķidruma maiņa
- Dzesēšanas škidruma maiņa un atgaisošana
- Durvju apšifkas aizvietot ar ko citu
- Paklājs un varbūt skaņas izlācijas likvidēšana
- Parnest akumulātoru uz aizmuguri.
Plus novērst vibrāciju kas parādijās pēc Rullīša, izskatās ka kārbas vai motora stiprinājumam pienācis gals.
Pēdējais labojis riebeklis - 02 Mai 2016, 15:08, kopā labots 1 reizi.
Paldies, tu biji domājis tehniski vai neValtersZ rakstīja:Vakar dzīvē redzēts. Iet uz labo pusi.
Visu laiku piemirsās uzrakstīt par EBC klučiem. Ir viena liela nianse, ko varbūt neviens skaļi nav teicis. Tikko sakot braukti ar EBC Yellow klučiem bremzēm neuzsilstot un nospiežot bremžu pedāli apstāšanas ceļs varbūt garāks nekā cerēts. Šo man pašam vajag atcerēties treniņu un sacensību laika neveikt pirmo apli ar max atdevi, bet gan uzsildīt riepas un bremzes.
Vel tas ka 1 treniņu nobraucu ar spiedienu 2.2 bet pašas sacensības braucu ar 2bar. Mērīts tika Statiol, riepas bija siltas, nevis aukstas.
Vel tas ka 1 treniņu nobraucu ar spiedienu 2.2 bet pašas sacensības braucu ar 2bar. Mērīts tika Statiol, riepas bija siltas, nevis aukstas.
Vakar pabiju Driftdarbnīcā uz mazu remontu:
- motora "poduška" nomainīta
- dzesēšanas šķidrums nomainīts
Plānos:
- izplūde
- x-brace
- varbūt vel kaut kas
- motora "poduška" nomainīta
- dzesēšanas šķidrums nomainīts
Plānos:
- izplūde
- x-brace
- varbūt vel kaut kas
Vakar treniņa gāja labi - auto dzīvs un nekas nesalūza, tikai dzesēšanas sistēma netiek galā ar savu uzdevumu.
Pirmo sesiju nobraucu kopā ar Jānis Vanks. Pirmais aplis bija manā ierastajā braukšanas režīmā, nākamie apļi bija lēnāki, jo Jānis stāstīja pareizās trajektorijas, lai sanāktu plūdenāks brauciens un sev nezagtu trases platumu, kā arī ātrumu pārslēgšana pirms roteriem, un kur īpaši jāpiebremzē, lai mēs nenonāktu Biķernieku dīķī peldēties. Diemžēl uzreiz ieteikumus attiecība uz trajektorijām iegaumēt un piefiksēt nevar, tas nāks ar laiku.
Trasē bija divas īpašas vietas pirmais līkums pēc starta un Raganu katla beigas, kur auto nestrādājošas piekares rezultātā kļuva par lēkājošu zaķi un es to izjutu atsitot galvu pret auto jumtu. Pirmās reizes ķivere izglāba mani, pēc tam jau automātiski pieliecos.
Otrās sesijas laikā vienā no apļiem pirmajā roterī gandrīz ielidoju sāniski, tas jau kļūst par tradīciju. Šoreiz, aizsapņojos un par vēlu uzsāku bremzēšanu. Ar kaucošam riepām un dūmiem iegriezu roterī iekša, kādu laiku pakavējies roteri un izcīnījis cīņu ar pirmā ātruma ieslēgšanu, tiku pie zilā karoga no trases tiesneša. Nācās nedaudz trases malā uzgaidīt aiz manis braucošo.
Katrs asāks moments trasē izsauc foršo sajūtu - "Fuu, proņeslo!"
Pirmo sesiju nobraucu kopā ar Jānis Vanks. Pirmais aplis bija manā ierastajā braukšanas režīmā, nākamie apļi bija lēnāki, jo Jānis stāstīja pareizās trajektorijas, lai sanāktu plūdenāks brauciens un sev nezagtu trases platumu, kā arī ātrumu pārslēgšana pirms roteriem, un kur īpaši jāpiebremzē, lai mēs nenonāktu Biķernieku dīķī peldēties. Diemžēl uzreiz ieteikumus attiecība uz trajektorijām iegaumēt un piefiksēt nevar, tas nāks ar laiku.
Trasē bija divas īpašas vietas pirmais līkums pēc starta un Raganu katla beigas, kur auto nestrādājošas piekares rezultātā kļuva par lēkājošu zaķi un es to izjutu atsitot galvu pret auto jumtu. Pirmās reizes ķivere izglāba mani, pēc tam jau automātiski pieliecos.
Otrās sesijas laikā vienā no apļiem pirmajā roterī gandrīz ielidoju sāniski, tas jau kļūst par tradīciju. Šoreiz, aizsapņojos un par vēlu uzsāku bremzēšanu. Ar kaucošam riepām un dūmiem iegriezu roterī iekša, kādu laiku pakavējies roteri un izcīnījis cīņu ar pirmā ātruma ieslēgšanu, tiku pie zilā karoga no trases tiesneša. Nācās nedaudz trases malā uzgaidīt aiz manis braucošo.
Katrs asāks moments trasē izsauc foršo sajūtu - "Fuu, proņeslo!"
Kausu un 6 punktu jostas drīkst likt?
Piekare nestrādā tāpēc ka lētos koilus sasēdinot nav gājiens viņiem + mīksti un viegli caursit līdz atboiņikiem?
Piekare nestrādā tāpēc ka lētos koilus sasēdinot nav gājiens viņiem + mīksti un viegli caursit līdz atboiņikiem?
Pēdējais labojis Kristaps85 - 11 Mai 2016, 00:12, kopā labots 2 reizes.
Nedrīkst, ja vien nav drošības karkasaKristaps85 rakstīja:Kausu un 6 punktu jostas drīkst likt?
Pr. riteņi izskatās, ka īsti nestāv savā vietā. Nav mazliet "pa dziļu"?
A kausu un parasto jostu? Tur pirms katras gonkas pārbauda?h2o rakstīja:Nedrīkst, ja vien nav drošības karkasaKristaps85 rakstīja:Kausu un 6 punktu jostas drīkst likt?
benķi ar regulējamo muguru ir smagāki un nevar noregulēt līdz grīdai, noturība sūdīgāka un izskatās gaļima
Beņķim jābūt regulējamam, kausu bez karkasa likt nedrīkst.Kristaps85 rakstīja:A kausu un parasto jostu? Tur pirms katras gonkas pārbauda?h2o rakstīja:Nedrīkst, ja vien nav drošības karkasaKristaps85 rakstīja:Kausu un 6 punktu jostas drīkst likt?
benķi ar regulējamo muguru ir smagāki un nevar noregulēt līdz grīdai, noturība sūdīgāka un izskatās gaļima
Es gan īsti nesaprotu to stresu par beņķiem, man kompaktā ir padilušas sportsitzes, kaut kā gan sprintos gan driftā es no beņķa nekrītu ārā, un neesmu 50 kg skaliņš
Papildu tam, ja tev liekas, ka beņķu svars tev traucē uzrādīt rezultātu, man tev ir sliktas ziņas...
Aizbraucam uz kādu trasi un noskrien mani ar savu tehniku, tad varēs sākt domāt par beņķiem, siksnām, jaudas celšanu vai kādiem citiem tēriņiem
Ir jāsaprot, ka tie noteikumi ir paša drošībai. Regulējamos benķos ar oriģinālajām siksnām, tev ir vieta kur aizslīdēt, pabīdites utt. Kausā ar daudz punktu jostām tu esi burtiski nekustīgs, sēdi vienā vietā, ja uzmetīsi uz jumta, sprandu uzreiz pārlauzīs. Ar stock benķi kaut kur noslīdēsi un viss būs geraiKristaps85 rakstīja:A kausu un parasto jostu? Tur pirms katras gonkas pārbauda?h2o rakstīja:Nedrīkst, ja vien nav drošības karkasaKristaps85 rakstīja:Kausu un 6 punktu jostas drīkst likt?
benķi ar regulējamo muguru ir smagāki un nevar noregulēt līdz grīdai, noturība sūdīgāka un izskatās gaļima
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- …
- 70
- chevron_right