Nixona 318iSPORT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 23
- chevron_right
Neuzspēju... Piektdien dabūju trubas, divus galvenos lokus drošības karkasam paspējām uztaisīt, bet beigās jau sestdienas vakarā pulkstens bija 00:00 un nolēmām, ka nav ko sasteigt, jo pie visādiem sīkumiem vēl jāpiestrādā.
Aizbraucu atbalstīt čomu, kurš dabūju 3. vietu ar savu IS Compactu. Tagad arī nedaudz zinu, kas sev vēl jāuzlabo... 9. jūnijā otrais posms un uz to gan būšu.
Aizbraucu atbalstīt čomu, kurš dabūju 3. vietu ar savu IS Compactu. Tagad arī nedaudz zinu, kas sev vēl jāuzlabo... 9. jūnijā otrais posms un uz to gan būšu.
nu jā, un arī galīgi neatpūties būtu, lai gan to nejustu adrenalīna iespaidā
Nu, tad tā - pastāstīšu kas pa šo laiku noticis. Divas dienas pirms tā krosa, uz kuru nepaspēju, kā jau teicu, dabūju trubas, nopirku riepas priekšai un tad sākām metināt drošības karkasu...
Metinājām, nemetinājām, tad atkal metinājām un atkal nemetinājām, jo pusautomāts visu laiku pigorus taisīja un laikapstākļi arī nebija diezko patīkami, un ap 00:00 sapratām, ka būs vien jāizlaiž pirmais posms.
Pēc tam sencis no darba aizņēmās normālu pusautomātu... Un nu jau uz priekšu gāja ļoti raiti. Pa diviem vakariem dugas bija iemetinātas. Vēl jau sadarīta čupa ar sīkumiem, kā piemēram, izņemts lūkas mehānisms un lūkas vāks vienkārši ieskrūvēts, un pa prosto ar silikonu nohermetizēts, tad vēl logu mazgājamie pārtaisīti (bez sprauslām), uzliktas 6 cyl atsperes, kapots atvieglināts, salīmētas uzlīmes, gabarītgaismas uzliktas uz slēdzi un gan jau vēl šis tas, ko vienkārši uzreiz nevaru atcerēties. Nu, un tad šodien samontēju riepas priekšā un aizbraucu uz vietējo trasi patrenēties...
Viss ļoti labi - dzinējs griežās (kautgan iekšā sēž tāda neticība viņam, jo šad tad tukšgaitā kautkāda minimāla graboņa parādās ), dzesēšana OK (lai gan, gribu likt mazo radiatoru un elektro ventilatoru, bet to drīzāk tad, kad kautkas sāks čakarēties ar to dzesēšanu , jo tagad iekšā svaigs antifrīzs un līmenis arī turās perfekti ), priekšā amīši ļoti OK, bet aizmugurē gan pēc pāris apļiem jau izbeidzās... Bet ar tādu mērķi jau tika braukts uz treniņu, lai saprastu, kas vēl jāuzlabo. Aizmugurē tās rallija riepas tomēr nebūs labas , jo kad uzliku čoma ''pumpenes'' (tādas kā man priekšā), uzreiz juta, ka ātrums aug.
Vēl nedēļa laika, lai uztaisītu aizsargpannu, sameklētu pāri ar riepām, nomainītu aizmugurē amīšus un vēl ir pāris sīkumiņi palikuši, kā piemēram organiskais stikls jāiemāna durvīs utt... Vēl itkā gribu 4.44 reduktoru, bet to gan jau līdz 9. jūnijam nepaspēšu atrast un vēl uzlikt.
Pēc tam sencis no darba aizņēmās normālu pusautomātu... Un nu jau uz priekšu gāja ļoti raiti. Pa diviem vakariem dugas bija iemetinātas. Vēl jau sadarīta čupa ar sīkumiem, kā piemēram, izņemts lūkas mehānisms un lūkas vāks vienkārši ieskrūvēts, un pa prosto ar silikonu nohermetizēts, tad vēl logu mazgājamie pārtaisīti (bez sprauslām), uzliktas 6 cyl atsperes, kapots atvieglināts, salīmētas uzlīmes, gabarītgaismas uzliktas uz slēdzi un gan jau vēl šis tas, ko vienkārši uzreiz nevaru atcerēties. Nu, un tad šodien samontēju riepas priekšā un aizbraucu uz vietējo trasi patrenēties...
Viss ļoti labi - dzinējs griežās (kautgan iekšā sēž tāda neticība viņam, jo šad tad tukšgaitā kautkāda minimāla graboņa parādās ), dzesēšana OK (lai gan, gribu likt mazo radiatoru un elektro ventilatoru, bet to drīzāk tad, kad kautkas sāks čakarēties ar to dzesēšanu , jo tagad iekšā svaigs antifrīzs un līmenis arī turās perfekti ), priekšā amīši ļoti OK, bet aizmugurē gan pēc pāris apļiem jau izbeidzās... Bet ar tādu mērķi jau tika braukts uz treniņu, lai saprastu, kas vēl jāuzlabo. Aizmugurē tās rallija riepas tomēr nebūs labas , jo kad uzliku čoma ''pumpenes'' (tādas kā man priekšā), uzreiz juta, ka ātrums aug.
Vēl nedēļa laika, lai uztaisītu aizsargpannu, sameklētu pāri ar riepām, nomainītu aizmugurē amīšus un vēl ir pāris sīkumiņi palikuši, kā piemēram organiskais stikls jāiemāna durvīs utt... Vēl itkā gribu 4.44 reduktoru, bet to gan jau līdz 9. jūnijam nepaspēšu atrast un vēl uzlikt.
Pēdējais labojis Nixon - 03 Jūn 2013, 00:26, kopā labots 1 reizi.
interesanti sekot šim topikam
Ir labi Prasās sacīkšu krēslu ar jostām. Varbūt arī derētu sliekšņus nopūst melnus vai sarkanus, būtu nedaudz smukāk.
Jostas man ir 4 punktu (bildē tik neredz) un beņķis, protams, tiek meklēts... Pagaidām maks neveras pirkt pa 70-80ls.
Un jā, man krāsa beidzās... Sliekšņi būs sarkani un iespējams, ka vēl pastiprināti ar kādu cauruli.
Un jā, man krāsa beidzās... Sliekšņi būs sarkani un iespējams, ka vēl pastiprināti ar kādu cauruli.
Topiks sāk palikt interesantālks
Kur var dabūt tādu trubu lokāmo un cik miljonus tāds maksā?
Kur var dabūt tādu trubu lokāmo un cik miljonus tāds maksā?
Nezinu, kur tādu var iegādāties, bet maksā viņš diezgan labi, man šķiet. Šito sencis no darba aizņēmās.
Man patīk tava profila bilde
Paldies, paldies par labajiem vārdiem!
Šodien nepažēloju naudu un nopirku aizmugurē jaunus gāzes amīšus un jaunus atbalstus. Gribējās jau Bilstein, bet nebija uz vietas.
No vecajiem atbalstiem tiks taisīta glāžu atsaite.
Šodien nepažēloju naudu un nopirku aizmugurē jaunus gāzes amīšus un jaunus atbalstus. Gribējās jau Bilstein, bet nebija uz vietas.
No vecajiem atbalstiem tiks taisīta glāžu atsaite.
Bilsteini ir galīgi mīksti, šie pat kas tev varētu būt ka ir labāki sportošanai.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
šie ir diezgan pacieti, pašam tādi stāv
hmm intresanti paverties topiks. tik kaukas jadara lietas labaa jo skanja ir lielaka nekaa jega, nu taa vismaz istas ka uz vietas vien vins tos ratus griezh.
ps kur nosperat nerzas trubas kuras metinajat ieksaa?
ps kur nosperat nerzas trubas kuras metinajat ieksaa?
...
Nu, es saku, ka riepas vajag niknākas aizmugurē un nedaudz svaru iemest uz aizmugurējā tilta... Kā arī reduktoru vajag īsāku tad.
Tās nav ņeržas trubas, un tika pirktas pa 1.20ls metrā.
Tās nav ņeržas trubas, un tika pirktas pa 1.20ls metrā.
apsveicami vecit ta turpinat
man tik radas jautajums tagad kas katrs var nemt metinat dugas un gazt vaitad nevajaga kaut kadu tur sertifikatu un tad vel sporta pasi
man tik radas jautajums tagad kas katrs var nemt metinat dugas un gazt vaitad nevajaga kaut kadu tur sertifikatu un tad vel sporta pasi
Nebraucu es LČ, varu iztikt bez sertifikāta un sporta pases... Priekš Folkreisa gan, šķiet, ka tikai vēl kāds stienis pietrūkst, bet varbūt arī nē.
a kapēc tu neliec pumpenes pakaļā un rallija riepas priekšā?
folkreisam vajag durvīs krustu un papīrus trubām un metinātājam
folkreisam vajag durvīs krustu un papīrus trubām un metinātājam
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 23
- chevron_right