Amish'a 330 affectus
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 19
- chevron_right
der jaa tik veel jaatiek pie 1k euro
Vairāk par 1k
ko Tu tur ar paneli mocies?
Gribu eļļas temperatūru ekonometra vietā. Bet iespraužot rādītāju manā panelī nestrādās, jo M3 panelim esot cits software. Dabuju plati no M3, bet no Angļa - jūdzēs. Ir doma nomainīt pret manējo Eiropas, bet vai pareizi rādīs apgriezieni? Vai nebūs kādi citi gļuki? (ātrums nākot no reduktora, attiecīgi problēmu nebūs). Kā arī - vai var pārslēgt, lai nobraukumu rāda km nevis jūdzēs?
Pēdējais labojis Amish - 09 Jūn 2014, 21:26, kopā labots 1 reizi.
es sapratu a no jūdzēm km esot tur gemarojs.
bet nu ja tiec galā ar to tad ieliec info, kas un kā.
bet nu ja tiec galā ar to tad ieliec info, kas un kā.
Kad paskatās pret gaismu var redzēt, ka tur ir arī "km" - ir aizdomas, ka jābūt opcijai kā pārslēgt.
atrumu ari var radit nepareizi, piemeram 280km/h spidometram, bultinjai stavot tiesi uz augsu butu 140km/h, bet 260km spidometram tas butu tikai 130km, nu domu saprati
...
Es šodien ilgi pētīju, liku vienu otram virsū - izskatās, ka sakrīt.
Yank, kur tahometrs ņem apgriezienus?
Ja nemaldos, no vadības bloka.Amish rakstīja:Yank, kur tahometrs ņem apgriezienus?
man stāv m3 spido un rāda pareizi.Armando rakstīja:atrumu ari var radit nepareizi, piemeram 280km/h spidometram, bultinjai stavot tiesi uz augsu butu 140km/h, bet 260km spidometram tas butu tikai 130km, nu domu saprati
BMWLIEPAJA.LV
jaa ari liekas ka taa bija.dogMa rakstīja:Ja nemaldos, no vadības bloka.Amish rakstīja:Yank, kur tahometrs ņem apgriezienus?
kad liku sev m3 spido ari ar comu patestejaam. gan atrumu gan rpm rada nedaudz nepareizi.romiic rakstīja:man stāv m3 spido un rāda pareizi.Armando rakstīja:atrumu ari var radit nepareizi, piemeram 280km/h spidometram, bultinjai stavot tiesi uz augsu butu 140km/h, bet 260km spidometram tas butu tikai 130km, nu domu saprati
m3 spido =8k rmp parastam 7k rpm. piemeram braucot ar vienadu atrumu teiksim uz 110km/h (atrumu meriju pec gps) pec vecaa spido bija kaukadi 3.5k rpm, ar m3 spido bija 4k rpm.
karoc pilna pulkstenja gadijumaa kluda ir 1k rpm, 50% tikai 500rpm. karoc sapratat ko saku. jo augstak kapj rpm jo lielaka kljuuda.
tas pats ar artumu, testejam ar divam mashinaam, sanak ka maksimalaa atruma gadijumaa raditu ka brauc ar 280km/h bet istenibaa pec vecaa spido butu 260km/h, pec gps vel mazaak.
tika testets ar divam mashinam braucot pec gps ar konstantu atrumu, ar veco spido radija abiem daudz maz vienadi, ar m3 spido jau radija pa kadiem 8km vairak nekaa bija jabut, (gps radija abiem 120km/h) vecais spido un coma spido kaukadus 125km/h, m3 spido kaukadus 133kmh
rezumee, auto nezin ka vinam m3 spido un vienkarsi raada pec parastaa spido, pacelot bultinu teiksim pa 50%, kas m3 spido gadijumaa jau ir vairak nekaa jabuut.
sorry par domrakstu, uznaca drukajamais pirms darba
...
Drīzāk cik cilindrīga motora:
Engine type: n = 2 for 4-cylinder engine, 3 for 6-cylinder, and 4 for 8-cylinder
http://www.bmw-m.net/techproc/test.htm
Test 2: Engine Data - This display is an "engine factor" value that is stored
in the coding plug. The instrument cluster processor uses this factor in
addition to the "TD" signal from the DME control module to process and
display tachometer RPM based on the engine installed. For EXAMPLE:
*ENGINE FACTOR 2 = 4 CYLINDER
*ENGINE FACTOR 3 = 6 CYLINDER
*ENGINE FACTOR 4 = 8 CYLINDER
Engine type: n = 2 for 4-cylinder engine, 3 for 6-cylinder, and 4 for 8-cylinder
http://www.bmw-m.net/techproc/test.htm
Test 2: Engine Data - This display is an "engine factor" value that is stored
in the coding plug. The instrument cluster processor uses this factor in
addition to the "TD" signal from the DME control module to process and
display tachometer RPM based on the engine installed. For EXAMPLE:
*ENGINE FACTOR 2 = 4 CYLINDER
*ENGINE FACTOR 3 = 6 CYLINDER
*ENGINE FACTOR 4 = 8 CYLINDER
amish, iespied pedaali griidaa, pats redzesi ka ar m3 spido rpm aizies lidz 8 vai tuvu tam, vajadzigo 7k vietaa
...
Šodien liku spoguļus. Uzliku vadītāja puses, bet negriežas pietiekoši, lai būtu laba redzamība. Pārliku motoriņu no labās puses, ideāli viss. Uzliku labās puses spoguli - a tur neko nevar redzēt, pat mašīnu Spoguļi no Angļa. Pēc detalizētākas izpētes izrādās trijstūru spoguļa stiprinājumu vietas ļoti atšķiras no otras puses, cits leņķis un liekums. Uzliku atpakaļ parastos, jātirgo šie nost UK ebayā.
Šodien paņēmu M3 plati un piespraudu no sava spidometra priekšu, nekas nedarbojas, izņemot mirgo Airbag lampiņa(kas man mirgo arī ar manu paneli, jo stūre noņemta) un lodziņā rāda CODE 1.
Šodien paņēmu M3 plati un piespraudu no sava spidometra priekšu, nekas nedarbojas, izņemot mirgo Airbag lampiņa(kas man mirgo arī ar manu paneli, jo stūre noņemta) un lodziņā rāda CODE 1.
Pēdējais labojis Amish - 10 Jūn 2014, 21:07, kopā labots 1 reizi.
Man griez tik cik jabut liidz 7k rmp,8k rmp nav grizis nekad. un atrumu +/- pareizi rādaArmando rakstīja:amish, iespied pedaali griidaa, pats redzesi ka ar m3 spido rpm aizies lidz 8 vai tuvu tam, vajadzigo 7k vietaa
BMWLIEPAJA.LV
Nē, tur ir kautkāds štruntiņš vēl apaļš maziņš cilindra formas zem kolektora.yanks rakstīja:tipa pievienota pa taisno pie ieplūdes kolektora?
tad jau ar ieplūdi tiek taisīts vakuums un sūkta bāka kopā
Pēdējais labojis Amish - 10 Jūn 2014, 23:40, kopā labots 1 reizi.
tev tiesam ir m3 orginals panelis vai kaukada kjimija? jo manam taa nau. jau paskaidroju kapec, kas gribeja saprast sapratisromiic rakstīja:Man griez tik cik jabut liidz 7k rmp,8k rmp nav grizis nekad. un atrumu +/- pareizi rādaArmando rakstīja:amish, iespied pedaali griidaa, pats redzesi ka ar m3 spido rpm aizies lidz 8 vai tuvu tam, vajadzigo 7k vietaa
...
Nemāku teikt, nofotogrāfēt nevar, jo nevar tik dziļi iebāzt tur telefonu.Armando rakstīja:vienviziena varsts?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 19
- chevron_right