R3 e36 bez motora.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 20
- chevron_right
Es nevaru saprast a kāpēc jūs domājat ka vairāk RPM ir labāk? Ar m50 galvu nav tā ka vnk izdomā griezt vairāk un viņš tipa iet labāk, nē , priekš tā vajag attiecīgās Sadalenes, vārstus , atsperes- bīdītājus (kompensators) un pats galvenais - pareizos kanālus.
Nu viniem jau tur ir hvz ciktur gradu sadalenes, kanali ari tipa aiztikti, cr ari neslikts...
Es tik nevaru saprast kapec sezas neviens netaisa? Dazi labi daily passudam 1.9tdi sezas uztaisa a bmw racing nodala doma, ka tas ir prieks kakiem
Es tik nevaru saprast kapec sezas neviens netaisa? Dazi labi daily passudam 1.9tdi sezas uztaisa a bmw racing nodala doma, ka tas ir prieks kakiem
Es jau teicu, ka tās sadalenes var dupsī ielikt, jo nekam vairāk kā tikai top rpm amplitudai tās neder - jeb dragrace
Te cilvēks grib driftā laist, bet nu ar šitiem pīrādzińiem kulaku vietā, vińam uz vidējiem rpm nekādas pārsedzes nebūs, tā kā par griezi tur var aizmirst
Te cilvēks grib driftā laist, bet nu ar šitiem pīrādzińiem kulaku vietā, vińam uz vidējiem rpm nekādas pārsedzes nebūs, tā kā par griezi tur var aizmirst
Par kādām sēžām Tu domā? Vārstiem ?seeingman rakstīja:Nu viniem jau tur ir hvz ciktur gradu sadalenes, kanali ari tipa aiztikti, cr ari neslikts...
Es tik nevaru saprast kapec sezas neviens netaisa? Dazi labi daily passudam 1.9tdi sezas uztaisa a bmw racing nodala doma, ka tas ir prieks kakiem
Tas viss tur ir-AF- rakstīja:Es nevaru saprast a kāpēc jūs domājat ka vairāk RPM ir labāk? Ar m50 galvu nav tā ka vnk izdomā griezt vairāk un viņš tipa iet labāk, nē , priekš tā vajag attiecīgās Sadalenes, vārstus , atsperes- bīdītājus (kompensators) un pats galvenais - pareizos kanālus.
Es arī īsti nesaprotu, ko tieši ar sēžām. Atjaunot? Pārtaisīt uz citiem grādiem?
Izborēt lielāka diametra, un uzgrieztmcitus grādus, teorijā, bet praksē neesmu redzējis nevienu reālu piemēru kā būtu labāk. Tik kkādi sausi apgalvojumi ka redz šitāds leńkis ir labāks jo es tā uztaisīju, krč drišńa
Vārstu leņķi diezgan tieši ietekmē gaisa plūsmu, bet to var pārbaudīt darot un testējot uz stenda, katrai galvai strāda, kas cits labāk. Domāju, ka paliekot pie standarta 30-45-60 jābūt ok.
AF.. paskaties bildē. Tur ir ne tikai izborētas tās sēžas, bet brutāli iepresētas citas, ar lielāku diametru. Tur vairs lielāku nav kur. Starp ieplūdes vārstiem 1mm paliek-AF- rakstīja:Izborēt lielāka diametra, un uzgrieztmcitus grādus, teorijā, bet praksē neesmu redzējis nevienu reālu piemēru kā būtu labāk. Tik kkādi sausi apgalvojumi ka redz šitāds leńkis ir labāks jo es tā uztaisīju, krč drišńa
Klaņi izsvaroti/ nobalansēti, nekas dižs
Virzuļi 86mm?
Bildē jau hren saprast, es tik tā saku, ka par łaunu nenāks, bet nekur nav pieradījumu kuri leńki būtu labāki priekš šī motoraValtmeikers rakstīja:AF.. paskaties bildē. Tur ir ne tikai izborētas tās sēžas, bet brutāli iepresētas citas, ar lielāku diametru. Tur vairs lielāku nav kur. Starp ieplūdes vārstiem 1mm paliek-AF- rakstīja:Izborēt lielāka diametra, un uzgrieztmcitus grādus, teorijā, bet praksē neesmu redzējis nevienu reālu piemēru kā būtu labāk. Tik kkādi sausi apgalvojumi ka redz šitāds leńkis ir labāks jo es tā uztaisīju, krč drišńa
86.4x91kasiks rakstīja:Virzuļi 86mm?
Noņemts pakaļējais tilts - konstatēts ka vajag pastiprināt plauktu vietas.
Izspiestas vecās tilta bukses, vietā saliktas PowerFlex Poly.
Tuvākajās dienās jāsaliek plauktu bukses - PowerFlex Black Series, kā arī MSR regulējamās sagāzuma sviras, jāpastiprina plauktu stiprinājuma vietas.
Rīt ienāks S54 atsperes, izlēmām ka šīs būs sakarīgākas. Jāskatās kā būs ar ielikšanu.
Nolemts arī, ka auto vadīsies no MS41.1
Izspiestas vecās tilta bukses, vietā saliktas PowerFlex Poly.
Tuvākajās dienās jāsaliek plauktu bukses - PowerFlex Black Series, kā arī MSR regulējamās sagāzuma sviras, jāpastiprina plauktu stiprinājuma vietas.
Rīt ienāks S54 atsperes, izlēmām ka šīs būs sakarīgākas. Jāskatās kā būs ar ielikšanu.
Nolemts arī, ka auto vadīsies no MS41.1
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Ko darīsi ar Mrods koiliem?
Braukšu.kars rakstīja:Ko darīsi ar Mrods koiliem?
Kaut kad sezonas laikā pakaļas amīšiem jāiepresē poly bukses, visticamāk.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Ms41.1 nav ne kripatu labāks par ms41.0, tikai papildus nevajadzīgi ekoloģijas risinājumi, kuri no softa jāķeksē ārā un jāatrisina kloķenes stāvokļa devēja nesakritība.
Ms41.2 jau būs kaut kas startā piemērotāks strokerim.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Ms41.2 jau būs kaut kas startā piemērotāks strokerim.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Mani jau pakonsultēja - ms41.1 jāpārflešo uz .2he9600 rakstīja:Ms41.1 nav ne kripatu labāks par ms41.0, tikai papildus nevajadzīgi ekoloģijas risinājumi, kuri no softa jāķeksē ārā un jāatrisina kloķenes stāvokļa devēja nesakritība.
Ms41.2 jau būs kaut kas startā piemērotāks strokerim.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- …
- 20
- chevron_right