R3 e36 bez motora.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 20
- chevron_right
Ms41.0, ms41.1 un ms41.2 visiem ecu dzelži ir vienādi, atšķiras tikai softs.
Vai nu tev kāds smagi sprauž batonus ausīs, vai īsti neorientējas lauciņā, par kuru runā.
Tehniski devējos/pravotkā ir daudz atšķirību un softs pakārtots tiem. Uz EUR m52 ar 41.2 būs diezgan daudz ar rociņu jāpabaksta softs, lai tas auto nebrauktu avārijas režīmā.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Vai nu tev kāds smagi sprauž batonus ausīs, vai īsti neorientējas lauciņā, par kuru runā.
Tehniski devējos/pravotkā ir daudz atšķirību un softs pakārtots tiem. Uz EUR m52 ar 41.2 būs diezgan daudz ar rociņu jāpabaksta softs, lai tas auto nebrauktu avārijas režīmā.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Vot reāli nafig tu pats tagad runā totālas mulkības???he9600 rakstīja:Ms41.0, ms41.1 un ms41.2 visiem ecu dzelži ir vienādi, atšķiras tikai softs.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Tā nav, ar MS4x siemens sāka ik pēc 2-3 mēnešiem ražot iekšēji atškirīgus ecu, kuriem iekšējās sastāvdałas atškīrās, nerunājot par softa tipiem.
Bet nu dariet kā ziniet pateicoties tādiem tekstiem drīz arī Ms4x ecu uzleks gaisā
Tas nu tā kā būtu imho skaidrs, ka runa visiem iet par pēc 09/95 ražojumiem.-AF- rakstīja:Vot reāli nafig tu pats tagad runā totālas mulkības???he9600 rakstīja:Ms41.0, ms41.1 un ms41.2 visiem ecu dzelži ir vienādi, atšķiras tikai softs.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Tā nav, ar MS4x siemens sāka ik pēc 2-3 mēnešiem ražot iekšēji atškirīgus ecu, kuriem iekšējās sastāvdałas atškīrās, nerunājot par softa tipiem.
Bet nu dariet kā ziniet pateicoties tādiem tekstiem drīz arī Ms4x ecu uzleks gaisā
Tālāk jau, nekādas izmaiņas softa "arhitektūrā" nebija.
Zini kaut ko vairāk? Lūdzu, piemēru kas tad, piemēram, 97.g ms41.2 dzelzī ir krasi atšķirīgs no 97.g ms41.0, ka savstarpēji pāršujot auto nerūks (abiem galā jādarbina EUR m52). Vienīgā man zināmā vērā ņemamā atšķirība ir misfire monitorings, kas saistīts ar atšķirīgu kloķenes devēju.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Jums abiem ir taisnība. Dzelži un softi patiešām atšķīrās (piemēram, ms41.0 nav OBD2 supporta), bet tieši tāpat softi ir savstarpēji savietojami. ms41.0 var pārfleshot uz ms41.2 un visam būtu jāstrādā, bet jāatslēdz misfire detection, dēļ atšķirīgā kloķenes devēja.
Priekš kupejas
Jarikam vajag.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Ok, stupicā šlices diameetru pamērijāt ?
Un jā, reāli, manā skatījumā bezjēdzīgs upgreids, loti smaga pusass kura tikai palielinās transmisijas zugumu, un nav necikmdaudz izturīgāka par 2.8 pusasi, tik grūtāk atrodama.
P.s 3.0 pusasis ir dažāda garuma ja kas labā un kreisā
Un jā, reāli, manā skatījumā bezjēdzīgs upgreids, loti smaga pusass kura tikai palielinās transmisijas zugumu, un nav necikmdaudz izturīgāka par 2.8 pusasi, tik grūtāk atrodama.
P.s 3.0 pusasis ir dažāda garuma ja kas labā un kreisā
Rumbas iepresējas no e46, reduktora flančus e36 un e46 metu pret sienu kamēr sanāca viens flancis no viņiem.
AF - abas pusasis ir vienāda garuma un vinas sver 6.1kg, tieši tāpat kā e36 2.8 pusass. Beidz pļūtīt sūdu šinī topikā!!!
AF - abas pusasis ir vienāda garuma un vinas sver 6.1kg, tieši tāpat kā e36 2.8 pusass. Beidz pļūtīt sūdu šinī topikā!!!
A kur viņas parasti lūzt, pa vidu vai pie gala, ja pa vidu lūzt, kāpēc neviens nav pa vidu iemetinājis custom kāda normāla tērauda biezsienu trubu?
Gan jau jau domats bija pa e46 pusasim, jo 46tai virsbuvei pusasis atskiras laba no kreisas.. 100%
Kāpēc jāsūta kakāt cilvēku kurš ir izbūries cauri veselai e46 epopejai un noteikti zin pastāstīt par pusasīmValtmeikers rakstīja: Rumbas iepresējas no e46, reduktora flančus e36 un e46 metu pret sienu kamēr sanāca viens flancis no viņiem.
AF - abas pusasis ir vienāda garuma un vinas sver 6.1kg, tieši tāpat kā e36 2.8 pusass. Beidz pļūtīt sūdu šinī topikā!!!
Jo viņš teica ka e46 baigi smagas esot un dažādu garumu, bet es nomērīju ka vienādas un nosverot atkal konstatēju, ka viņš muļķības stāsta. Viņš savu viedokli, kā viņam "liekas" pasniedz kā faktu
E36 parasti lūzt zem ieksējā putekļusarga, bet šīs ir pamatīgi resnas tajās vietās (bilde augstāk)seeingman rakstīja:A kur viņas parasti lūzt, pa vidu vai pie gala, ja pa vidu lūzt, kāpēc neviens nav pa vidu iemetinājis custom kāda normāla tērauda biezsienu trubu?
Bet ne saja topikaGunchs rakstīja:Gan jau jau domats bija pa e46 pusasim, jo 46tai virsbuvei pusasis atskiras laba no kreisas.. 100%
Tu esi uzlicis abas labās puses pusasis :) Uz E46 katrā pusē savs garums, atšķiras par dažiem cm.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 20
- chevron_right