Kon4a's E36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 37
- chevron_right
Šito nezināju, bet okey, ja būs pa mīkstu, tad domās kautkoAlps rakstīja:TA koiliem priekša mīkstāka, aizmugure cietāka
FK koiliem priekša cietāka, pakaļa mīkstāka
Tā tauta runā.
Beidz sapņot un reāli sāc kautko darīt
Bet nu jā, tā ir problēma ar lētajiem coiliem, kad laiž zemāk tad paliek mīkstāki, ne velti ir coilas kuras maksā daudz dārgāk un vismaz strādā kā vajag
Bet nu jā, tā ir problēma ar lētajiem coiliem, kad laiž zemāk tad paliek mīkstāki, ne velti ir coilas kuras maksā daudz dārgāk un vismaz strādā kā vajag
Varētu padomāt, ka neko nedaru un tikai sapņoju, pagāšvasar auto izskatījās tieši tā, kā vēlējoa to redzēte30 rakstīja:Beidz sapņot un reāli sāc kautko darīt
Bet nu jā, tā ir problēma ar lētajiem coiliem, kad laiž zemāk tad paliek mīkstāki, ne velti ir coilas kuras maksā daudz dārgāk un vismaz strādā kā vajag
Tiklīdz iegūstu finanses, tiek mainīti koili, krāsoti diski, un atkarībā no tā, kad būs iespēja, nākammēnes vai nedaudz vēlāk tiek metināts un aplīmēts auto
Protams, ka dārgāki labāki, bet tomēr tik daudz finanses uz koiliem negribu atdot, neesmu jau miljonārs
Es par roza disku centriem - butu traki labi
Top skaists, traks - individuals auto malacis...
Top skaists, traks - individuals auto malacis...
Ko tad viņam vakar vakarā jau bija jāskrien visu darīt tajā momentā, kad rakstīja?e30 rakstīja:Beidz sapņot un reāli sāc kautko darīt
Bet nu jā, tā ir problēma ar lētajiem coiliem, kad laiž zemāk tad paliek mīkstāki, ne velti ir coilas kuras maksā daudz dārgāk un vismaz strādā kā vajag
Nesatraucies, paspēs izdarīt visu.
Par tiem koiliem runājot.. arī esmu dzirdējis, ka TA koili esot atsaucīgāki uz cietību un vadāmību par FK.
Protams - lētie, lētie koili, bet ja gribi monstruālu stāju savam bembim, tad tas ir vislabākais variants starp kkādam 60/40 sēdinātajām un stock amjiem, kur vsp augstumu nevari regulēt.. bet tā vismaz vari pieregulēt attiecībā pret diska platumu/iznesumu, riepu izmēru utt.. + 170ls par 2 gadu lietošanu ir baigi okey. Un pēc atsauksmēm - neesot ne vainas.
P.S. Jaatzīst, ka neesmu nekad lietojis TA koilas .. taču šosezon būs laiks paprovēt kas un kā
Man arī nav pieredzes ar TA koiliem, ar saviem 10k km lietotajiem FK pa LV nomaucu pusotru gadu, pa ~1,5k km mēnesī +STUDENTS rakstīja:Ko tad viņam vakar vakarā jau bija jāskrien visu darīt tajā momentā, kad rakstīja?e30 rakstīja:Beidz sapņot un reāli sāc kautko darīt
Bet nu jā, tā ir problēma ar lētajiem coiliem, kad laiž zemāk tad paliek mīkstāki, ne velti ir coilas kuras maksā daudz dārgāk un vismaz strādā kā vajag
Nesatraucies, paspēs izdarīt visu.
Par tiem koiliem runājot.. arī esmu dzirdējis, ka TA koili esot atsaucīgāki uz cietību un vadāmību par FK.
Protams - lētie, lētie koili, bet ja gribi monstruālu stāju savam bembim, tad tas ir vislabākais variants starp kkādam 60/40 sēdinātajām un stock amjiem, kur vsp augstumu nevari regulēt.. bet tā vismaz vari pieregulēt attiecībā pret diska platumu/iznesumu, riepu izmēru utt.. + 170ls par 2 gadu lietošanu ir baigi okey. Un pēc atsauksmēm - neesot ne vainas.
P.S. Jaatzīst, ka neesmu nekad lietojis TA koilas .. taču šosezon būs laiks paprovēt kas un kā
visa braukšana uz Dāniju, kas bija 4k km turp atpakaļ, kopā ap 40k km sanāk, pa 90Ls ļoooti labi
Reāli ielai TA varētu būt labi, manuprāt :) laiks rādīs
Sorry par to sapņošanu,nebija tā domāts,tā ka galīgi neko nedari pie sava auto. Vnk palasot tavu topicu, liekas ka tavas domas un plāni mainās diezgan bieži
ir vispār reāli restaurēt tos koloveris kas tev virsū?
ielikt viņos kautkādu sakarīgāku amortizatoru?
ir vispār reāli restaurēt tos koloveris kas tev virsū?
ielikt viņos kautkādu sakarīgāku amortizatoru?
To, ka mainās domas es zinu, bieži to piespiež darīt līdzekļi vai kādas neparedzētas situācijase30 rakstīja:Sorry par to sapņošanu,nebija tā domāts,tā ka galīgi neko nedari pie sava auto. Vnk palasot tavu topicu, liekas ka tavas domas un plāni mainās diezgan bieži
ir vispār reāli restaurēt tos koloveris kas tev virsū?
ielikt viņos kautkādu sakarīgāku amortizatoru?
Man jau šķiet, ka mierīgi var uzveidot korpusu amīša patronai no veciem koiloveriem, bet cik tas maksā un vai ir jēga? Tas ir jautājums
Jā, tikko rokoties pa PC atradu bildes ar salonu - pirms un pēc, tā kā savs progress šajā daļā arī ir manāms
Pats pirmais, neilgi pēc nopirkšanas:
tad ar Sporsitzēm un Mtech II:
Un gala variants papildināts ar OBC:
Plānā Digi klima (vēlreiz mājiens ar slotaskātu Korsam ) un benķu, abšifku pāršūšana (tas gan paliek pats pēdējais ko auto darīt
Pats pirmais, neilgi pēc nopirkšanas:
tad ar Sporsitzēm un Mtech II:
Un gala variants papildināts ar OBC:
Plānā Digi klima (vēlreiz mājiens ar slotaskātu Korsam ) un benķu, abšifku pāršūšana (tas gan paliek pats pēdējais ko auto darīt
Patīkams salons, tos benķus prasās tumšus
Būs, būs tumši, sapnis ir pus āda - pus zamšāda, melna, melnie griesti un zamžādas abšifkas. tagad atliek tikai izdomāt kuru banku uz ausīm noliktSTUDENTS rakstīja:Patīkams salons, tos benķus prasās tumšus
Pēc lietotāju atsauksmēm varu apstiprināt to ko Kon4a minēja sākumā - vairums lietotāju, kas mēģinājuši gan FK, gan TA-Technix otros atzīst par nedaudz cietākiem.
Par augstākminēto koilu mīkstumu, manuprāt, var runāt tikai tie, kas vairāk laika pavada ar savu auto trasē, nevis uz ielas.
Pats pirms gada biju nobriedis pāriet uz ko dārgāku par Rokkor, kas šobrīd stāv uz auto, bet pavasarī, kad no ziemas miega izņēmu auto sapratu, ka cietība ir tieši tāda kā vēlos. Auto ir pietiekami ciets aktīvai braukšanai, svētdienas izbraucieniem trasē, bet nav pilnīgi nebaudāms uz mūsu ''labajiem ceļiem''.
Par augstākminēto koilu mīkstumu, manuprāt, var runāt tikai tie, kas vairāk laika pavada ar savu auto trasē, nevis uz ielas.
Pats pirms gada biju nobriedis pāriet uz ko dārgāku par Rokkor, kas šobrīd stāv uz auto, bet pavasarī, kad no ziemas miega izņēmu auto sapratu, ka cietība ir tieši tāda kā vēlos. Auto ir pietiekami ciets aktīvai braukšanai, svētdienas izbraucieniem trasē, bet nav pilnīgi nebaudāms uz mūsu ''labajiem ceļiem''.
arī lieki piebilst,ka lieku lomu cietībā spēlē pašas piekares stāvoklis
Ritošā tiks salabota pirms koilu mainīšanas - aizmugure tika sataisīta vasarā, tur tik zaltātus jānomaina, priekšā gan tagad bēdīgāks skats - jāmaina stūres pirksti, atbalsti, ārējie šarnīri, zaltāti, stabilizatora bukses, un paši koiloveri Labi, ka vismaz daļa no detaļām jau ir salikta garāžā
Pa nākamo nedēļu tas viss tiks sadarīts, ja būšu jau dabūjis jaunos koilus
Pa nākamo nedēļu tas viss tiks sadarīts, ja būšu jau dabūjis jaunos koilus
Šodien iegādāti jauni atbalsti pr amīšiem, stūres pirksti un atsiates, lai var salabot to, ko nabaga ritošajai daļai nodarīja brauciens pār Ulmaņa gatves pārvadu Izmisīgi gaidu koilus, savādāk noriebies jau driblēt pa ceļu
atbalstus ņēmi poliuretāna?
RENIO rakstīja:atbalstus ņēmi poliuretāna?
Nevarēju atrast tādus, tapec paņēmu parastos :) kādā cenā parasti ir poly atbalsti?
Ap 20,-LVL
Jāskatās, varbūt uz vasaru būs jāpaņemRENIO rakstīja:Ap 20,-LVL
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 37
- chevron_right