Nixona 318iSPORT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 23
- chevron_right

Principā pati augša, ko gribētu sasniegt ir rallijkross ar S42B20 dzinēju.
Un paldies par komplimentu! 



es Tevi gribētu redzēt driftā, autošosejā , F3, F2 , F1 vai Dakārā, katrā ziņā interesanti būt ko vari ar augstākās līgas tehniku, nu kaut kā tā 



Street klasē iesākumā Tev īpašas grūtības nebūtu man liekas pamēģināt 


Baigais prieks par Tevi!
Lasot pārņēma pozitīvas emocijas!
Pēdējo video skatoties, likās, ka kādam pļutka un visu laiku brīvā dabā nokārtojas
Tās izplūdes skaņas ļoti dīvainas 


Pēdējo video skatoties, likās, ka kādam pļutka un visu laiku brīvā dabā nokārtojas



Heh, tad man prieks arī rakstīt.
Nu, vairāk par pļerkšķi no tā 4 cyl ārā nedabūt.
Ā, vakar aizmirsu ierakstīt - pēc katra brauciena motors skan kā dīzelis un kad padziest, tad atkal skaņa paliek normāla... Eļļa paliek pa šķidru vai kas?

Nu, vairāk par pļerkšķi no tā 4 cyl ārā nedabūt.

Ā, vakar aizmirsu ierakstīt - pēc katra brauciena motors skan kā dīzelis un kad padziest, tad atkal skaņa paliek normāla... Eļļa paliek pa šķidru vai kas?


Tieši tā! Ieteiktu liet iekšā kādu 15W50 sportam paredzētu eļļu. Motors būs kluss pēc jebkuras gonkas, kā arī saglabāsi jaudu, t.i., pareizu gāzu sadali, jo kompensatori strādās pilnvērtīgi
Kā arī pati eļļa ilgāk kalpos. Pārbaudīts dzīvē (Liqui Moly 15W50). Bet katram motoram un slodzei tomēr vajadzētu atrast īsto eļļu.

S42B20 gan es gribētu redzēt un izbraukt 


Skaidrs, tad iespējams jānomaina eļļa... Paldies par padomu!dogMa rakstīja:Tieši tā! Ieteiktu liet iekšā kādu 15W50 sportam paredzētu eļļu. Motors būs kluss pēc jebkuras gonkas, kā arī saglabāsi jaudu, t.i., pareizu gāzu sadali, jo kompensatori strādās pilnvērtīgiKā arī pati eļļa ilgāk kalpos. Pārbaudīts dzīvē (Liqui Moly 15W50). Bet katram motoram un slodzei tomēr vajadzētu atrast īsto eļļu.

Es arī.yanks rakstīja:S42B20 gan es gribētu redzēt un izbraukt


Par cik, sestdien jau kross, pirmdien jau sāku ķimerēties.
Nomainīts atbalsta gultnis
Saārstēta pirmā kara brūce
Pārtaisīts gāzes pedālis un logu tīrītājam uzlikts slēdzis
Ielieta 15W40 eļļa un nomainīts eļļas filtrs (MANN, jo Filtron jau bija sadalījies
) un gaisa filtrs (pagaidām Filtron, bet gribēju un būs Mann), kā arī, nedaudz ''uzpucēta'' motortelpa
Pārtaisīts ātrumkloķis, lai var katapultēt līdzbraucēju...
Patiesībā tā podziņa ir, lai ieslēgtu logu mazgājamo - ļoti parocīgi.
Uztaisīts statīvs, lai var telefonu ielikt un nofilmēt onboard
Pašvaki jau ir, bet nu vismaz.
Svars bagāžniekā...
Kautgan tas jau bija iepriekšējā gonkā arī un ir ļoti OK.
Nu, un te turpmāko plānu sarakstiņš
Pa lielam, esmu gatavs sestdienas gonkai... Rītvakar vēl pāris uzlīmes jāuzlīmē un tad jau velkos uz trasi.
Svētdien arī ir gonka... Bet nolēmu, ka labāk gribu pabraukt Sapatas trasē, jo tā ir nedaudz interesantāka - tramplīni un tā.

Nomainīts atbalsta gultnis






Uztaisīts statīvs, lai var telefonu ielikt un nofilmēt onboard

Pašvaki jau ir, bet nu vismaz.

Svars bagāžniekā...



Pa lielam, esmu gatavs sestdienas gonkai... Rītvakar vēl pāris uzlīmes jāuzlīmē un tad jau velkos uz trasi.

Svētdien arī ir gonka... Bet nolēmu, ka labāk gribu pabraukt Sapatas trasē, jo tā ir nedaudz interesantāka - tramplīni un tā.

Novēlu Tev veiksmi gonkā! 


Lai veicas nākošajā gonkā.




Kāpēc ne kādu 15W50 vai 10W50?

Kā vienmēr, šis topiks viens no interesantākajiem
Veiksmi krosā

Veiksmi krosā

It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām


Viss ir labi, pēc tava to do list izskatās ka 4.44 reduktoru vairs negribi. Kā tā?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Kristapinnss rakstīja:Novēlu Tev veiksmi gonkā!
Paldies, vīri!Rapakivi rakstīja:Lai veicas nākošajā gonkā.![]()

Nav man lieku 40-50ls uzreiz eļļai vien.dogMa rakstīja:Kāpēc ne kādu 15W50 vai 10W50?

Heh, paldies, paldies!Linda rakstīja:Kā vienmēr, šis topiks viens no interesantākajiem![]()
Veiksmi krosā

Izspriedu, ka 4.44 ir par īsu... Tas būtu tas pats, kas tagad - tikai tad otrais būtu par īsu un trešais par garu.Jānis.P rakstīja:Viss ir labi, pēc tava to do list izskatās ka 4.44 reduktoru vairs negribi. Kā tā?



Ātrumpārslēgs toč labais!

Gaidu kādu on board video no pašiem sačiem. 


RedISRacing Team
Treniņbraucienos man izbeidzās motors
Bet vismaz komandas biedram 1. vieta...
Tagad meklēju IS dzinēju, ko likt vietā un ceru 4. augustā startēt Moizakilā, Igaunijā.




olalalaaa :O
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 23
- chevron_right