Nixona 320iSPORT

Visas slēgtās "Mans er" tēmas.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

05 Nov 2015, 14:49

neliels copy paste no manas puses
Z3 non-M racks are all the same.
- LINEAR ratio (same rack travel per input turn across the entire rack length)
- 53.5 mm of linear rack travel per 1 360 degree rotation input.
- 144.5 mm of total rack travel (translates to 2.7 turns L2L)
- installed 13.9:1 ratio

Z3 M racks and '96+ E36 M3 racks are the same.
- PROGRESSIVE ratio (rack is slower on-center, quicker towards L&R rack locks)
- 45.5 mm of linear rack travel on-center per 1 360 degree rotation input.
- 145.6 mm of total rack travel(translates to 3.2 turns L2L)
- installed 15.6:1 mean ratio
- Same p/n rack as E36 non-M, but locks were modified to shorten gear travel from 154.7 to 145.6mm

'95 M3 racks are the slowest and shortest of all US-spec E36 racks, until 200 deg of rotation from on-center.
- PROGRESSIVE ratio
- 39.0 mm of linear rack travel on-center per 1 360 degree rotation input.
- 117mm of total rack travel (translates to 3.0 turns L2L)
- installed 17.6:1 mean ratio

And btw, regular z3 rack > z3M rack = regular e36 rack

So the regular z3 rack would be the best. Sucks for me cuz I JUST had my '95 M3 rack installed after I discovered this info. FML!!!!!
...
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

05 Nov 2015, 14:51

Ko īsti Tu ar to gribēji pateikt? :rolleyes:
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

05 Nov 2015, 14:55

ja tev ir z3M reika, ieguvums nebus 2.7 bet gan 3.2 apgriezieni, bet tas viss neliksies neko atraak del atskirigas sazobes, vina tikai paliek atraka kad saak iet uz beigaam, pirmais grieziens tads pats kaa standarta vien esot.
...
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

05 Nov 2015, 15:16

Pēc part nr (1 092 031) sanāk, ka tā ir non-M reika. ;)
20151028_175151.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

05 Nov 2015, 15:21

tad jau gan viss kartibaa :super:
...
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

05 Nov 2015, 16:31

Ā, un vēl kas, laikam sanāk, ka manam dzinējam ir M52 galva...
20151103_222553.jpg
Spriežu pēc tā ''96'', ka tā varētu būt 96. gada galva un tas arī izskaidro to, ka ir lielāki ieplūdes kanāli. :rolleyes:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05

06 Nov 2015, 00:03

Stures gumijas krustinu var aizvietot ar e34 krustinu .. bus viss pacieto, vari pajautat gustam, vinam tads stav

Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

06 Nov 2015, 00:35

Nezināju. :super:
Attēls
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

06 Nov 2015, 02:17

Kāds tad e34 nāk?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

06 Nov 2015, 07:57

Nixon rakstīja:Ā, un vēl kas, laikam sanāk, ka manam dzinējam ir M52 galva...
20151103_222553.jpg
Spriežu pēc tā ''96'', ka tā varētu būt 96. gada galva un tas arī izskaidro to, ka ir lielāki ieplūdes kanāli. :rolleyes:
kanālu lielums nemainās no tā vai tas ir m52 vai nav, m52 vs m50 atšķiras nedaudz lējums pašā kanālā iekšā, sadalenes stāvokļa devēja caurums, vārstu atsperes un vanos vs nonvanos vārsta kāts.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

06 Nov 2015, 19:14

Skaidrs, tad būs jāsalīdzina sadalenes devēja caurumi, lai tiktu skaidrībā.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Attēls
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05

06 Nov 2015, 19:45

māriņš rakstīja:Kāds tad e34 nāk?
Parasts krustins, bez tas jobanas gumijas kas ir 36tajam
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

15 Nov 2015, 15:48

Kamēr B20 būvēsies :hahaha:
IMG_20151115_153440.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

15 Nov 2015, 15:58

Uztaisi man ar vienu tādu setapu :hahaha:
- ikey07
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

15 Nov 2015, 16:01

nuugjis rakstīja:Stures gumijas krustinu var aizvietot ar e34 krustinu .. bus viss pacieto, vari pajautat gustam, vinam tads stav

Sent from my LG-P710 using Tapatalk
nav baiga vibracija?
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

15 Nov 2015, 16:02

ikey07 rakstīja:Uztaisi man ar vienu tādu setapu :hahaha:
Man jau pašam vēl kolektors jāuzčirkstina... Skatīšos kā tas viss strādās, ja strādās, tad varēsi gādāt man turbīnu ar kūleri un varēšu uztaisīt. :hahaha:

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

15 Nov 2015, 16:08

Būvēsi tad tomēr tūrbo?Turbīna tdsa?Man arī interesanti,kas notiks ar m43 vadību,kad sajutīs boostu,jo domāju savu m40 turbo apveltīt ar tādu :hahaha:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

15 Nov 2015, 16:17

Protams, vakar motoru iegādājos un sāku jau kolektoru pēc Tavas metodes piegriezt. :super:
Turbīna no 1.9TDI Passata (Garrett GT1544), kūleris no MK3 Golfa.

Tik sūdīgi, ka šai turbīnai pienākošā truba no kolektora nav tik izdevīgā leņķī kā TDSa turbīnai. Līdz ar to, turbīna visticamāk stāvēs šeit
2015-11-15 16.15.30.jpg
Tikai jautājums, vai turbīna var stāvēt kautkā sagāzta vai obligāti jābūt taisni? [emoji38]
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

15 Nov 2015, 16:19

Jā,bet viņai ir jāstāv tieši tā,kā viņa ir paredzēta,citādi būsi normāls zilo dūmu kompresors,tobiš atplūdei jābūt lēzenai,bez šķēršļiem,jebkādiem,cita lieta,ja izmantosi eļļas sūkni atplūdē,ko diez vai darīsi :hahaha: Šitai turbīnai veistgeits ir jeb tas vnt?
Ļoti ieteiktu nejāties un nenožēlot 30eur m21 turbīnas iegādei :hahaha:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

15 Nov 2015, 16:29

Tad sanāk, ka galvenais, lai eļļas atplūde iet paštecē uz leju, ja? Tā itkā nebūtu problēma, vienīgi man turbīnai izplūdes gals varētu iet bišk uz leju un ieplūdes gals uz augšu.

Paldies nē, es jau M43 nopirku pa 30eur, kuram vēl blīves jānomaina, tā kā tērēties vairs negribu, jākrāj nauda, lai var M50 sākt būvēt. :hahaha:

Ak jā, es ceru, ka tas boosts nebūs tik liels, ka vadība sāks protestēt. :hahaha:
Attēls