Nixona 320iSPORT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 27
- chevron_right
neliels copy paste no manas puses
Z3 non-M racks are all the same.
- LINEAR ratio (same rack travel per input turn across the entire rack length)
- 53.5 mm of linear rack travel per 1 360 degree rotation input.
- 144.5 mm of total rack travel (translates to 2.7 turns L2L)
- installed 13.9:1 ratio
Z3 M racks and '96+ E36 M3 racks are the same.
- PROGRESSIVE ratio (rack is slower on-center, quicker towards L&R rack locks)
- 45.5 mm of linear rack travel on-center per 1 360 degree rotation input.
- 145.6 mm of total rack travel(translates to 3.2 turns L2L)
- installed 15.6:1 mean ratio
- Same p/n rack as E36 non-M, but locks were modified to shorten gear travel from 154.7 to 145.6mm
'95 M3 racks are the slowest and shortest of all US-spec E36 racks, until 200 deg of rotation from on-center.
- PROGRESSIVE ratio
- 39.0 mm of linear rack travel on-center per 1 360 degree rotation input.
- 117mm of total rack travel (translates to 3.0 turns L2L)
- installed 17.6:1 mean ratio
And btw, regular z3 rack > z3M rack = regular e36 rack
So the regular z3 rack would be the best. Sucks for me cuz I JUST had my '95 M3 rack installed after I discovered this info. FML!!!!!
Z3 non-M racks are all the same.
- LINEAR ratio (same rack travel per input turn across the entire rack length)
- 53.5 mm of linear rack travel per 1 360 degree rotation input.
- 144.5 mm of total rack travel (translates to 2.7 turns L2L)
- installed 13.9:1 ratio
Z3 M racks and '96+ E36 M3 racks are the same.
- PROGRESSIVE ratio (rack is slower on-center, quicker towards L&R rack locks)
- 45.5 mm of linear rack travel on-center per 1 360 degree rotation input.
- 145.6 mm of total rack travel(translates to 3.2 turns L2L)
- installed 15.6:1 mean ratio
- Same p/n rack as E36 non-M, but locks were modified to shorten gear travel from 154.7 to 145.6mm
'95 M3 racks are the slowest and shortest of all US-spec E36 racks, until 200 deg of rotation from on-center.
- PROGRESSIVE ratio
- 39.0 mm of linear rack travel on-center per 1 360 degree rotation input.
- 117mm of total rack travel (translates to 3.0 turns L2L)
- installed 17.6:1 mean ratio
And btw, regular z3 rack > z3M rack = regular e36 rack
So the regular z3 rack would be the best. Sucks for me cuz I JUST had my '95 M3 rack installed after I discovered this info. FML!!!!!
...
ja tev ir z3M reika, ieguvums nebus 2.7 bet gan 3.2 apgriezieni, bet tas viss neliksies neko atraak del atskirigas sazobes, vina tikai paliek atraka kad saak iet uz beigaam, pirmais grieziens tads pats kaa standarta vien esot.
...
Pēc part nr (1 092 031) sanāk, ka tā ir non-M reika.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ā, un vēl kas, laikam sanāk, ka manam dzinējam ir M52 galva...
Spriežu pēc tā ''96'', ka tā varētu būt 96. gada galva un tas arī izskaidro to, ka ir lielāki ieplūdes kanāli. Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Stures gumijas krustinu var aizvietot ar e34 krustinu .. bus viss pacieto, vari pajautat gustam, vinam tads stav
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Kāds tad e34 nāk?
kanālu lielums nemainās no tā vai tas ir m52 vai nav, m52 vs m50 atšķiras nedaudz lējums pašā kanālā iekšā, sadalenes stāvokļa devēja caurums, vārstu atsperes un vanos vs nonvanos vārsta kāts.Nixon rakstīja:Ā, un vēl kas, laikam sanāk, ka manam dzinējam ir M52 galva...Spriežu pēc tā ''96'', ka tā varētu būt 96. gada galva un tas arī izskaidro to, ka ir lielāki ieplūdes kanāli.
Skaidrs, tad būs jāsalīdzina sadalenes devēja caurumi, lai tiktu skaidrībā.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Parasts krustins, bez tas jobanas gumijas kas ir 36tajammāriņš rakstīja:Kāds tad e34 nāk?
nav baiga vibracija?nuugjis rakstīja:Stures gumijas krustinu var aizvietot ar e34 krustinu .. bus viss pacieto, vari pajautat gustam, vinam tads stav
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Man jau pašam vēl kolektors jāuzčirkstina... Skatīšos kā tas viss strādās, ja strādās, tad varēsi gādāt man turbīnu ar kūleri un varēšu uztaisīt.ikey07 rakstīja:Uztaisi man ar vienu tādu setapu
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Būvēsi tad tomēr tūrbo?Turbīna tdsa?Man arī interesanti,kas notiks ar m43 vadību,kad sajutīs boostu,jo domāju savu m40 turbo apveltīt ar tādu
Protams, vakar motoru iegādājos un sāku jau kolektoru pēc Tavas metodes piegriezt.
Turbīna no 1.9TDI Passata (Garrett GT1544), kūleris no MK3 Golfa.
Tik sūdīgi, ka šai turbīnai pienākošā truba no kolektora nav tik izdevīgā leņķī kā TDSa turbīnai. Līdz ar to, turbīna visticamāk stāvēs šeit Tikai jautājums, vai turbīna var stāvēt kautkā sagāzta vai obligāti jābūt taisni? [emoji38]
Turbīna no 1.9TDI Passata (Garrett GT1544), kūleris no MK3 Golfa.
Tik sūdīgi, ka šai turbīnai pienākošā truba no kolektora nav tik izdevīgā leņķī kā TDSa turbīnai. Līdz ar to, turbīna visticamāk stāvēs šeit Tikai jautājums, vai turbīna var stāvēt kautkā sagāzta vai obligāti jābūt taisni? [emoji38]
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Jā,bet viņai ir jāstāv tieši tā,kā viņa ir paredzēta,citādi būsi normāls zilo dūmu kompresors,tobiš atplūdei jābūt lēzenai,bez šķēršļiem,jebkādiem,cita lieta,ja izmantosi eļļas sūkni atplūdē,ko diez vai darīsi Šitai turbīnai veistgeits ir jeb tas vnt?
Ļoti ieteiktu nejāties un nenožēlot 30eur m21 turbīnas iegādei
Ļoti ieteiktu nejāties un nenožēlot 30eur m21 turbīnas iegādei
Tad sanāk, ka galvenais, lai eļļas atplūde iet paštecē uz leju, ja? Tā itkā nebūtu problēma, vienīgi man turbīnai izplūdes gals varētu iet bišk uz leju un ieplūdes gals uz augšu.
Paldies nē, es jau M43 nopirku pa 30eur, kuram vēl blīves jānomaina, tā kā tērēties vairs negribu, jākrāj nauda, lai var M50 sākt būvēt.
Ak jā, es ceru, ka tas boosts nebūs tik liels, ka vadība sāks protestēt.
Paldies nē, es jau M43 nopirku pa 30eur, kuram vēl blīves jānomaina, tā kā tērēties vairs negribu, jākrāj nauda, lai var M50 sākt būvēt.
Ak jā, es ceru, ka tas boosts nebūs tik liels, ka vadība sāks protestēt.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 27
- chevron_right