R3 e36 bez motora.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- chevron_right
Cik zinu 11.5 m3 var pabraukt ar e 95 bet uz robežas. 98 vēl ok
12.1- tas jau arī nekas liels nav, bet viss atkarīgs no degkameras.
Par cik m50/52 galvu degkamera nav tā labākā un rauj detonu daudz vieglāk par teiksim vag 1.8t
Tākā dzīvosim redzēsim, ceru ka detonācijas sensorus nopirkāt jaunus un pievilkāt pareizi.
12.1- tas jau arī nekas liels nav, bet viss atkarīgs no degkameras.
Par cik m50/52 galvu degkamera nav tā labākā un rauj detonu daudz vieglāk par teiksim vag 1.8t
Tākā dzīvosim redzēsim, ceru ka detonācijas sensorus nopirkāt jaunus un pievilkāt pareizi.
Pēdējais labojis -AF- - 27 Jūn 2017, 20:33, kopā labots 1 reizi.
Nefanosim. 10.8 CR kādas 3 reizes esmu dzirdējos ka sit pa virzuļiem ar e98. Ar e95 nezinu kā var pabraukt ar eur emku
12:1 ir nāve dzinējam. Bez spirta pat nav jēgas šķilt.
12:1 ir nāve dzinējam. Bez spirta pat nav jēgas šķilt.
Jālej tikai luķa 'sporta 98e'
Nu ar cr 11.7 ar e98 nekas nedetonēja, vismaz tajos 1500 km ko nobraucu, dažādos režīmos. Savam m50 tajā maģiskajā dienā, kad saņemšu detaļas, ja tāda pienāks, cr arī taps 12:1 ar cerību e98 virzienā (jā, jā kritika incoming )
Tam pašam heitotajam seeingman, ja nemaldos pēdējais 2.6 ir ar cr 12, vismaz liekot kopā saimnieks kaut ko tādu minēja, bet nu es jau vienmēr visu jaucu.
Bet nu tas ir tikai mans, interneta muldētāju viedoklis
Veiksmi motora būvēšanā
Tam pašam heitotajam seeingman, ja nemaldos pēdējais 2.6 ir ar cr 12, vismaz liekot kopā saimnieks kaut ko tādu minēja, bet nu es jau vienmēr visu jaucu.
Bet nu tas ir tikai mans, interneta muldētāju viedoklis
Veiksmi motora būvēšanā
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
pag pag, eur m3(vismaz b32) vispar ir 3 detonacijas deveji un vins baigi groza aizdedzi, kad kkas nav ar bendzu.A_C rakstīja:Nefanosim. 10.8 CR kādas 3 reizes esmu dzirdējos ka sit pa virzuļiem ar e98. Ar e95 nezinu kā var pabraukt ar eur emku
12:1 ir nāve dzinējam. Bez spirta pat nav jēgas šķilt.
ja tev ar 11.5 zvana, tad kaut kas nav rieksta ar degmaisijumu tb sprauslu raziba vrb atskiras utt., vai ari problema ir ar to, ka degkamera kaut kas veido karstos punktus (uzdegums, kada suda pec apkusis virzulis, iesitumi...)
s50b32 iet ar 98to ari ar 12.5:1, ja viss ir kartiba.
ir viens m52 salikts ari ar 12:1, nekas nezvana...
12:1 ir daudz, ja stockam noņem skaidu no galvas un saliek atpakaļ
Ir tādi faktori, kā kādas ir degkameru virsmas, formas, kādas ir sadalenes, kādi ir aizdedzes leņķi, kādi karstuma indeksi svecēm, kāds ir degmaisījums utt. Arī cr 9:1 var detonēt un kvēlaizdegties uttuvjp.
Ja visi šie faktori ir ievēroti, var arī 15:1 būt.
Ja jau 12:1 spridzina bez variantiem, tad kāds man paskaidro kā var stock pakāpe (10.5:1) rūkt ar benzīnu zem boosta? :)
Ir 2t motori, kuri uz e95 rūc ar 16:1
Protams, jāmeklē vēlāki aizdedzes leņķi būs, bet nu atmosfērai tur nav ko daudz stresot. Lai boosteri streso par knockiem
Ir tādi faktori, kā kādas ir degkameru virsmas, formas, kādas ir sadalenes, kādi ir aizdedzes leņķi, kādi karstuma indeksi svecēm, kāds ir degmaisījums utt. Arī cr 9:1 var detonēt un kvēlaizdegties uttuvjp.
Ja visi šie faktori ir ievēroti, var arī 15:1 būt.
Ja jau 12:1 spridzina bez variantiem, tad kāds man paskaidro kā var stock pakāpe (10.5:1) rūkt ar benzīnu zem boosta? :)
Ir 2t motori, kuri uz e95 rūc ar 16:1
Protams, jāmeklē vēlāki aizdedzes leņķi būs, bet nu atmosfērai tur nav ko daudz stresot. Lai boosteri streso par knockiem
Kā to var dabūt gatavu?-AF- rakstīja:pie ilkāt pareizi
1. Runa iet par pārs momentiem. Un uz īsu laika sprīdi.seeingman rakstīja:pag pag, eur m3(vismaz b32) vispar ir 3 detonacijas deveji un vins baigi groza aizdedzi, kad kkas nav ar bendzu.A_C rakstīja:Nefanosim. 10.8 CR kādas 3 reizes esmu dzirdējos ka sit pa virzuļiem ar e98. Ar e95 nezinu kā var pabraukt ar eur emku
12:1 ir nāve dzinējam. Bez spirta pat nav jēgas šķilt.
ja tev ar 11.5 zvana, tad kaut kas nav rieksta ar degmaisijumu tb sprauslu raziba vrb atskiras utt., vai ari problema ir ar to, ka degkamera kaut kas veido karstos punktus (uzdegums, kada suda pec apkusis virzulis, iesitumi...)
s50b32 iet ar 98to ari ar 12.5:1, ja viss ir kartiba.
ir viens m52 salikts ari ar 12:1, nekas nezvana...
2. Kad noreseto vadību maisījums nedaudz adaptējās pirms ir pareizs.
3. Dzinējam viss ir pareizi arī detonācijas devējiem.
Nesalīdzinat dzinēju kas brauc mierīgi ikdienā ar to kas dzīvo redlainā trasē. Latvijā nav tāda e98 kas turēs augstas temperaturas trases rezima pie cr 12:1. Tadelj bus sa vai ta nedaudz jalej klat spirts. Labak uzreiz iepirkt vadibu sprauslas suknus trubas un neiepist 1500€ uz to ka vasja teica viss turees.
Kur devāt uz ultraskaņu?
Nekur nedevām, paši nomazgājām xD
Es viņu gaujas ielā lieku kopā
Es viņu gaujas ielā lieku kopā
pag, bildē ir alumīnija bloks un vitņu vietas ir atjaunotas ar spec ielikņiem? vai arī kaut ko nesaprotu?
Yes.-AF- rakstīja:pag, bildē ir alumīnija bloks un vitņu vietas ir atjaunotas ar spec ielikņiem? vai arī kaut ko nesaprotu?
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Ookeeeyyyyyr3served rakstīja:Yes.-AF- rakstīja:pag, bildē ir alumīnija bloks un vitņu vietas ir atjaunotas ar spec ielikņiem? vai arī kaut ko nesaprotu?
Meklējam 12 m54b30 Izplūdes vārstus, kā arī 1x s54 ieplūdes vārstu, lai varētu kārtīgi salikt šo 2.5.
Aparātam līdz 15.07 jādabon slimības lapa, par cik ar šo auto braukšu savās kāzās, tā kā aktīvi darbojamies.
Drīzumā arī būs vairāk bildes no kopā likšanas, tehniskais razklads no Valta, mākslinieciskais no manas puses.
Aparātam līdz 15.07 jādabon slimības lapa, par cik ar šo auto braukšu savās kāzās, tā kā aktīvi darbojamies.
Drīzumā arī būs vairāk bildes no kopā likšanas, tehniskais razklads no Valta, mākslinieciskais no manas puses.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Jau ar šo 2.5 sāk visai interesanti izskatīties
Motors nopirkts viss sborā. M50b25nv ar bosch400. Vienīgais tika parlikti izplūdes kolektori uz zirneklīšiem. Dzinējs iecelts, piešķilts un sapratām ka neiet stobri kā vajadzētu. Noņēmām galvu, tur problēmas ar vārstiem. Nebij gribēšana meklēt tos 7mm kāta vārstus, uzlikām galvu, kura figurē kautkur tepat augstāk. (ar lielajiem vārstiem).
Sadalenes palika 228°/240° un virsū zirneklīši. Nu teikšu tā, ka motors rūca vnk pisģec. Pat no zemiem apgriezieniem uzsitot pa gāzi, tohemtrs ar blīkšķi līdz galam (2.5tds spararats). Pie lielākas pamocīšanas viņš uzmeta vārstus, un izplūdniekiem galvas šķības. Tikai nav līdz galam saprotams - kapēc.
Tagad arī šī galva atkal nost, virsū šoreiz būs s54 ārējās atsperes. (Iepriekš m50 cilindriskās ieplūdē, m54 koniskās izplūdē), cietie bīdītāji un pačakarēs bedres virzuļiem lielākas.
Motors nopirkts viss sborā. M50b25nv ar bosch400. Vienīgais tika parlikti izplūdes kolektori uz zirneklīšiem. Dzinējs iecelts, piešķilts un sapratām ka neiet stobri kā vajadzētu. Noņēmām galvu, tur problēmas ar vārstiem. Nebij gribēšana meklēt tos 7mm kāta vārstus, uzlikām galvu, kura figurē kautkur tepat augstāk. (ar lielajiem vārstiem).
Sadalenes palika 228°/240° un virsū zirneklīši. Nu teikšu tā, ka motors rūca vnk pisģec. Pat no zemiem apgriezieniem uzsitot pa gāzi, tohemtrs ar blīkšķi līdz galam (2.5tds spararats). Pie lielākas pamocīšanas viņš uzmeta vārstus, un izplūdniekiem galvas šķības. Tikai nav līdz galam saprotams - kapēc.
Tagad arī šī galva atkal nost, virsū šoreiz būs s54 ārējās atsperes. (Iepriekš m50 cilindriskās ieplūdē, m54 koniskās izplūdē), cietie bīdītāji un pačakarēs bedres virzuļiem lielākas.
Mle es, un daži citi, brauc ar 6mm varstiem un koniskām stock atsperēm uz liela turbo , un viss ok uz 7200rpm, Bet jūs dabūjat pa vārstiem ar stocku , var būt jāaizdomājas par to, ka pie vainas škība salikšana?
Nē, salikšana tur noteikti nebija sķība. Bija pilnīg sajūta ka tas limiteris viņu nespēj noturēt uz vietas. Vai arī tam kompim ir limiteris pacelts
Tai pirmajai galvai arī 3 podos bij cepures pieliekušās, bet to atstājām ar domu ka kāds robu pa zemu trāpījis
Tai pirmajai galvai arī 3 podos bij cepures pieliekušās, bet to atstājām ar domu ka kāds robu pa zemu trāpījis
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- chevron_right