Nixona 320iSPORT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 27
- chevron_right
Nu ja buvee for fun , tad jaa viss kartiiba , lai viss izdodas
Ļoooti interesē gala iznākums, ja nav grūti tad visu sīki apraksti ko un kā Tu dari.
Nūu paga,man jau arī viss iet ar stock vadību,bet ar dažiem hakiem,tā jau nebūs,ka pūtīsi iekšā spiedienu un baigais powers tagad pavērsiesbaumanis rakstīja:Atbrauc ciemos un paradisu ka viss iet ar stock vadibu , busi parsteigtsĢirts rakstīja:Tā jau nu nav,ka ar vadību nekas nav jādara,degvielu vajag drusku piesviest boostaa,man un seeingmanam ir risinājums,ja interesē pm
Ari man ir visadi brinumi , lai viss stradatu ka vajag
man vispar nekas nav dariits ar kompi utt, vnk uzlikta turba un vis parejais , tikai spiediens pareizi saregulets, lai nebutu nekas ar vadibu jadara, nu ja 2.0 iet labak ka 2.8 tad domaju ka jauda pieaugums ir normals, protams ja grib vairak , tad protams pie turbochipa visu vajag regulet , lielakas sprauslas utt ,Ģirts rakstīja:Nūu paga,man jau arī viss iet ar stock vadību,bet ar dažiem hakiem,tā jau nebūs,ka pūtīsi iekšā spiedienu un baigais powers tagad pavērsiesbaumanis rakstīja:Atbrauc ciemos un paradisu ka viss iet ar stock vadibu , busi parsteigtsĢirts rakstīja:Tā jau nu nav,ka ar vadību nekas nav jādara,degvielu vajag drusku piesviest boostaa,man un seeingmanam ir risinājums,ja interesē pm
Ari man ir visadi brinumi , lai viss stradatu ka vajag
Jānotīra putekļi topikam.
Nekas ievērības cienīgs gan nav noticis saistībā ne ar turbīnu, ne ar divnieka būvēšanu, jo visas finanses aiziet citās lietās.
Bet kautkas ko parādīt un pastāstīt ir.
Ā, jā. Sezonas kopvērtējumā otrā vieta. 1.6 tika uzpucēts, jo bija nopuņķojies - jauni kloķenes saļņiki un eļļas filtra korpusa blīve, pārējo gan uz Victor Reinz hermētiķi saliku. Eļļas filtra korpuss bija tikai uz hermētiķa iepriekš
Sākam rasēt un mērīt kolektoram vietu Flanči Beigās gan tika nolemts būvēt šādu kolektoru Tad atkal motors izrauts ārā, lai nomainītu pusrāmi, jo vecais izrādās bija šāds Atpakaļ uz ratiem, arī īsā reika uzlikta Gala bundulis arī pārtaisīts no Audi A6 dīzeļa Tad kādu laiku bija pauze, jo biju aizņemts ar citām lietām un pagājušonedēļ beidzot izlēmu, ka nav ko marinēt un jāsāk likt kopā. Domāju iemest to 1.6 un izrūcināt, lai pēc tam saprastu jēgu no tā turbo.
Bija diezgan saspringta nedēļa, tajā video parādīti tikai ziediņi... Piektdienas naktī ap 5.00 metu mieru un jau 8.00 sestdien cēlos, lai paspētu visu atlikušo salikt, lai var aizbraukt uz trasi. Protams bez starpgadījumiem neiztikt, ielēju stūres pastiprinātājam eļļu un truba uzsprāga, jo biju samoģelu uztaisijis. Kautkas laikam nesagāja tur. Jo nekur nevarēju dabūt šādu šļauku, kas nāk tiem facelifta M43. Neko, braucu bez pastiprinātāja. Nav nemaz tik traki izgrozīt, tikai baigi sit pa rokām uz bedrēm. Ceru, ka sūkni un reiku tā nevar nokaut. Sūknis itkā nedīc, kā ir, kad brauc bez eļļas. Izbraukājos diezgan un tā īsā reika ir tāda štelle, tik viegli vadāms auto uzreiz liekas.
Tagad jāsameklē tā stūres pastiprinātāja šļauka, jāsameklē pāris ar labām ziemas riepām, vēl pāris sīkumi jāpielabo un sestdien uz krosu Igaunijā.
Ja kādam ir šāda šļauka, dodat ziņu!
Nekas ievērības cienīgs gan nav noticis saistībā ne ar turbīnu, ne ar divnieka būvēšanu, jo visas finanses aiziet citās lietās.
Bet kautkas ko parādīt un pastāstīt ir.
Ā, jā. Sezonas kopvērtējumā otrā vieta. 1.6 tika uzpucēts, jo bija nopuņķojies - jauni kloķenes saļņiki un eļļas filtra korpusa blīve, pārējo gan uz Victor Reinz hermētiķi saliku. Eļļas filtra korpuss bija tikai uz hermētiķa iepriekš
Sākam rasēt un mērīt kolektoram vietu Flanči Beigās gan tika nolemts būvēt šādu kolektoru Tad atkal motors izrauts ārā, lai nomainītu pusrāmi, jo vecais izrādās bija šāds Atpakaļ uz ratiem, arī īsā reika uzlikta Gala bundulis arī pārtaisīts no Audi A6 dīzeļa Tad kādu laiku bija pauze, jo biju aizņemts ar citām lietām un pagājušonedēļ beidzot izlēmu, ka nav ko marinēt un jāsāk likt kopā. Domāju iemest to 1.6 un izrūcināt, lai pēc tam saprastu jēgu no tā turbo.
Bija diezgan saspringta nedēļa, tajā video parādīti tikai ziediņi... Piektdienas naktī ap 5.00 metu mieru un jau 8.00 sestdien cēlos, lai paspētu visu atlikušo salikt, lai var aizbraukt uz trasi. Protams bez starpgadījumiem neiztikt, ielēju stūres pastiprinātājam eļļu un truba uzsprāga, jo biju samoģelu uztaisijis. Kautkas laikam nesagāja tur. Jo nekur nevarēju dabūt šādu šļauku, kas nāk tiem facelifta M43. Neko, braucu bez pastiprinātāja. Nav nemaz tik traki izgrozīt, tikai baigi sit pa rokām uz bedrēm. Ceru, ka sūkni un reiku tā nevar nokaut. Sūknis itkā nedīc, kā ir, kad brauc bez eļļas. Izbraukājos diezgan un tā īsā reika ir tāda štelle, tik viegli vadāms auto uzreiz liekas.
Tagad jāsameklē tā stūres pastiprinātāja šļauka, jāsameklē pāris ar labām ziemas riepām, vēl pāris sīkumi jāpielabo un sestdien uz krosu Igaunijā.
Ja kādam ir šāda šļauka, dodat ziņu!
izskatas kad jasaliek m43 motors kaste un m50 kas ir palicis no ta un jaaizved tev ka davana
bet par to izvizinasi
bet par to izvizinasi
tad jaapdrosinas pasamNixon rakstīja:Varu iedot arī izbraukt.
tev ar 1,2 pietiktu lai skersam ietuNixon rakstīja:Man tak 1.6
kadas vel izvirtibas planos iznemot motora buvesanu?
Plānā ir baigais kodiens @nxgarageAndzaK_LV rakstīja:tev ar 1,2 pietiktu lai skersam ietuNixon rakstīja:Man tak 1.6
kadas vel izvirtibas planos iznemot motora buvesanu?
janeks rakstīja:Plānā ir baigais kodiens @nxgarageAndzaK_LV rakstīja:tev ar 1,2 pietiktu lai skersam ietuNixon rakstīja:Man tak 1.6
kadas vel izvirtibas planos iznemot motora buvesanu?
Man jautājums. Bieži esmu redzējis, bet vēl neesmu sapratis... Kāpēc tiek borēti tie caurumi aizmugurējā bamperā?
Nav nekādi baigie plāni itkā. Protams, gribas visu pa smuko ar poly buksēm utt, bet finanses ir tik, cik ir. Kad kautkas paspīdēs, tad arī kautkas vairāk būs.AndzaK_LV rakstīja:kadas vel izvirtibas planos iznemot motora buvesanu?
Vispār jā, lielais paldies janeks par priekšējo pusrāmi, plauktiem un kloķenes devēja atgādāšanu piektdienas naktī.janeks rakstīja:Plānā ir baigais kodiens @nxgarage
Weight reduction bro! Nezinu, man vairāk tas ir tāds stila elements, lai dubļi nekrājas zem bampera.Kaskadieris rakstīja:Man jautājums. Bieži esmu redzējis, bet vēl neesmu sapratis... Kāpēc tiek borēti tie caurumi aizmugurējā bamperā?
kad būs tuuuurbo?
Izskatas, ka bus japalidz
Tev arī paldies, ka sarunāji to kloķenes devēju.Fujaks. rakstīja:Te viss pa čotko.
Tapēc ja ir jābūvē kaut kas izvēlos Nixona pakalpojumus.
Bišk iekavējies man tas kolektora rasējums, bet līdz pavasarim gribētos lai pūš.Ģirts rakstīja:kad būs tuuuurbo?
Kādā ziņā?seeingman rakstīja:Izskatas, ka bus japalidz
Japabaksta
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 27
- chevron_right