MARUX bavārietis
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 30
- chevron_right
Dzīvē tiešām izskatās labāk, un arī sēdinājums, tiešām, nenāktu par ļaunu, bet -DSSD rakstīja:Pieļauju domu, ka dzīvē izskatās labāk nekā bildēs, labs sēdinājums vēl nenāktu par ļaunu
Un ar zemāku auto es vienkārši nevarētu iebraukt pat darba vietas pagalmā... Kaut gan, ja tā labi padomā...erda rakstīja:ar labu sēdinājumu tas vairs nebūtu marux auto!
Ja šo auto ieraudzītu ziemas sprintu trasē tad neko neteiktu, bet uz ielas ar šādiem krāsojumiem negribētos izbraukt
Šodien eksperimentālā kārtā noskaidroju, ka fūres ritenis ir stiprāks par E36 priekšu Pats pie stūres nebiju, biju ērti atlaidies aizmugures beņķī. Lietus, tumsa, vēls vakars dara joku lietas... Sīkākas info nebūs - šoferis skaidrā, nevienam nekas nenotika, nedaudz cieta bavārietis un šofera pašapziņa.
No skata nekas traks, braukt var. Brille salocīta, buferim balka saplēsta, bufera amortizators iespiests,migliniekiem rāmīši lupatās, numura zīme saburzīta kā tualetes papīrs. Pēc ātras defektācijas tika veikts zvans, un pēc pusstundas pie garāžas pieripoja melns E38 ar visu nepieciešamo. Šobrīd esmu šāds, ar šķību facelift purniņu, jo regulēšana šobrīd nav aktuāla - rīt no rīta auto ir jābrauc. Migliniekus domāju reanimēt tāpat, vienīgi numurs jāņem būs jauns un kaut kad tālā nākotnē jāpārkrāso brille. Pats nepatīkamākais - manas foršās nierītes man vairs neder. Jābrauc būs pie Orkāna laikam, lai sakrāso jaunās tikpat smuki kā bija vecās.
No skata nekas traks, braukt var. Brille salocīta, buferim balka saplēsta, bufera amortizators iespiests,migliniekiem rāmīši lupatās, numura zīme saburzīta kā tualetes papīrs. Pēc ātras defektācijas tika veikts zvans, un pēc pusstundas pie garāžas pieripoja melns E38 ar visu nepieciešamo. Šobrīd esmu šāds, ar šķību facelift purniņu, jo regulēšana šobrīd nav aktuāla - rīt no rīta auto ir jābrauc. Migliniekus domāju reanimēt tāpat, vienīgi numurs jāņem būs jauns un kaut kad tālā nākotnē jāpārkrāso brille. Pats nepatīkamākais - manas foršās nierītes man vairs neder. Jābrauc būs pie Orkāna laikam, lai sakrāso jaunās tikpat smuki kā bija vecās.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
baac, bet nu labi ka nekas traks, un atkal braucams bus vairak laika un lidzekli sakopsi plus partaps par feislifta
...
Stulbākais ir neplānotie izdevumi. Šomēnes TA priekšā + motoru gribas ātrāk pārlasīt. Tagad motors nedaudz atkāpjas
pilnibaa saprotu radusos situaciju, bet pats redzesi, lietas nokartosies un viss buz labak kaa bija pirms tam
...
Tauta sāk ienīst BMW, viens pēc otra skādējas
Sasodīts..., katru reizi, kad šitās štelles par damage e36 no foruma lasu, domāju, kad pienāks mana kārta?!
Veiksmi darbos, lai viss sokas no rokas!
Veiksmi darbos, lai viss sokas no rokas!
Veksmi darbos.
tiešām veiksmi darbos. es sāku domāt ka man japiebremzē ar savu baukšanu savadak.... tfu tfu tfu
Kaads luudzu var izstaastiit kas tieshi ir vajadziigs lai dabuutu piechuraato efektu lampaas priekshaa? :)
viewtopic.php?f=18&t=4173
vajag dzelteno limplevi un tas ari viss, nu speciali paredzeto preks lampam nevis necaurspidigu
...
Viss būs labi, turies.
Kaut kur pa ausu galam dzirdēju, ka ar dzeltenām miglām laiž, bet ar tālajiem nē.
Marux, lai veicas auto atjaunošanā
Marux, lai veicas auto atjaunošanā
Tieši to pašu nodomāju pāris dienas atpakaļ...erda rakstīja:Sasodīts..., katru reizi, kad šitās štelles par damage e36 no foruma lasu, domāju, kad pienāks mana kārta?!
Paldies visiem par atbalstu Visticamāk, ka līdz pavasarim arī neko nemainīšu, tikai saregulēšu spraugas un sakarā ar TA tiks likvidēti čuru lukturi. Doma par feislifta buferi arī iezagās galvā, bet visticamāk, ka paliks vecais, jo pirms feislifta priekša man patīk labāk. Diemžēl vecā tipa brilles nebija pa rokai, tāpēc tā tagad būs jaunā tipa.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 30
- chevron_right