Mans 323i
butu baigi labi, ja varetu redzet ari kadu bildi, savadak nekua nevar saprast par ko tu runa !!! ja tu runa par paneli kurs iet prieksa radiatoram, tiesi zem ta gaisa kanala preks radiatora, tad tas ir paredzets ka aizsargs radiatoram, ja ieskrien kaukur ar nelielu atrumu tad veiksmes gadijuma tas tavu autinju pasargas no jauna radiatora iegades, ari stabilitatei palidzigu roku vins sniedz, ja runajot par augstak minetajiem postiem, tad truba no turienes sprakst nost, jo korkis nefunkcionee un pie vajadzigaa spiediena nenolaiz to, ka rezultata kaukam ir jasprakst valaa un ta truba nau kartigi pievilkta un viss, bet ari parvilkt nevar, jo nolauzis to trubu kas no radiatora nak. ka vienkarss un pavisam neticams iemesls ir slikti stradajos/ nestradajoss udens suknis ( mans variants)
...
nu a vot šķirstīju tevis ielikto bentley manuāli a tur šitāds, saucas driver's knee bolster
P.S. tā kā man gan bagāžnieks, gan tā detaļa zem bagāžnieka ir izrūsējuši, doma ir likt kupejas bagāžnieku, to daļu zem bagāžnieka un lampas, vai tas viss pasākums varētu izdoties?
Pamats tam ir tas, ka kupeju platās lampas liekas vizuāli pievilcīgākas
P.S. tā kā man gan bagāžnieks, gan tā detaļa zem bagāžnieka ir izrūsējuši, doma ir likt kupejas bagāžnieku, to daļu zem bagāžnieka un lampas, vai tas viss pasākums varētu izdoties?
Pamats tam ir tas, ka kupeju platās lampas liekas vizuāli pievilcīgākas
nu man tada problema ari bija un tika izarsteta nomainot spararatu!, bet no sakuma pamegini iemest ortaja un padedzini sajugu kadu laicinju un tad uzsac braukt, jo mok vienkarsi ella tiek uz pararatu un tad vibre, jo sajugs isti nesaker, un ja pariet vibracijas uz kadu laiku tad ta ari ir, bet ja nepariet, tad jau varbut sajugs pats vainigs vai ari spararats, katra gadijuma karbai janak nost un vaininieks atradisies, vel jau var ari but kardans galigi karajas un judzem talu no kautcik centriskas vietas, bet to jau tu justu ari lielakiem atrumiem
...
Paņēmu iztīriju salonu ar to turtlewax brīnumu zaļajā pudelē, rezultāts:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
grūti pateikt...
A nav bildes pirms tīrīšanas???
A nav bildes pirms tīrīšanas???
pirms tam bija vienkārši netīrs - suņa pēdas utt.
jaunāku salonu jau viņš tāpat nepadara, viņš pataisa spīdīgāku un mīkstāku ļoti minimāli.
jaunāku salonu jau viņš tāpat nepadara, viņš pataisa spīdīgāku un mīkstāku ļoti minimāli.
Galvenais lai uz tausti būtu labi
galvenais lai ar baltam biksem iesezoties, tas nepaliktu netiras no ta vaska...man taa gadijaas
ar sho turtle ir ok, samitrina un ir labi uz 2 -3 nedeelaam.
Pamēģināju cūku taukus+ melna krāsa, uz sākumu bija ok, bet tad nedēļu jāberž un jāsmērē drēbes, ar melnu krāsas pielikumu nekad neieteiktu ņēm. vienīgais ko vajag ir ļoti mitrinošu un nežūstošu līdzekli.
Pamēģināju cūku taukus+ melna krāsa, uz sākumu bija ok, bet tad nedēļu jāberž un jāsmērē drēbes, ar melnu krāsas pielikumu nekad neieteiktu ņēm. vienīgais ko vajag ir ļoti mitrinošu un nežūstošu līdzekli.
Tik ilgi smērējies? Nabadziņs. Es izdarīju, kā tev stastīju un nākamajā dienā vairs nesmērēja drēbes
notiiriit tad vareeja benkjus, bet visvairaak no diegiem nevareeja nokasiit.
Man lūznis kā vienmēr, līdz ko sāku kaut ko taisīt tā plīst kas cits izbeidzās sajūgs + spararats + degvielas sūknis mirst
šoreiz ņēmu bremzes un piekari mainīt. vecās ručņika tapiņas un atsperes bija galīgi izbeigušās...
Tā arī izdevās sataisīt ručņiku un jaunus comline bremžu diskus aizmugurē uzstutēt.
Bet "peldošās" bukses gan nomainīt neizdevās, grosā pirku topran iepakojuma, viena izrādījās ar 0,15mm mazāku diametru kā otra, kas bija pietiekami lai viņa gredzenam brīvi slīdētu cauri, un otrai dauzot iekšā, diemžēl sabojāju gumiju
Tā nu tagad zaļais rūsas klucis sēž servisā un gaida uz jaunu spararatu un sajūgu.
Pēc tam plānos ir uzlikt jau iegādātos pr. bremžu diskus, iepresēt šaras un plaukta gala bukses priekšā un tikt skaidrībā ar tām peldošajām buksēm aizmugurē
šoreiz ņēmu bremzes un piekari mainīt. vecās ručņika tapiņas un atsperes bija galīgi izbeigušās...
Tā arī izdevās sataisīt ručņiku un jaunus comline bremžu diskus aizmugurē uzstutēt.
Bet "peldošās" bukses gan nomainīt neizdevās, grosā pirku topran iepakojuma, viena izrādījās ar 0,15mm mazāku diametru kā otra, kas bija pietiekami lai viņa gredzenam brīvi slīdētu cauri, un otrai dauzot iekšā, diemžēl sabojāju gumiju
Tā nu tagad zaļais rūsas klucis sēž servisā un gaida uz jaunu spararatu un sajūgu.
Pēc tam plānos ir uzlikt jau iegādātos pr. bremžu diskus, iepresēt šaras un plaukta gala bukses priekšā un tikt skaidrībā ar tām peldošajām buksēm aizmugurē
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.