Mans 325tds individual touring!
nu ja, sataisīsi un vismaz zināsi ka tās lietas tev kalpos un varēsi gāst
Tieši tā... Nav jau mirstamās kaites. Stulbi tik, ka viss reizē nojucis.
Jaa ir pastulbi, turbina visstulbakais, lietotu nau jegas pirkt, visizdevigakais restauret so pasu! Vai pirkt jau restauretu! Izvelejos restauret to pasu un tas nozime, ka masina nostaves vairakas dienas!
Jautajums, ja turbine visur ir ellu sadzinusi, intercoolers viss noelots pat no arpuses melns, vinu var notirit vai labak likt jaunu??
Jautajums, ja turbine visur ir ellu sadzinusi, intercoolers viss noelots pat no arpuses melns, vinu var notirit vai labak likt jaunu??
Kaut kas briest!
Var notīrīt. Tik ar izpūtēju trakākais. Eļļa tur sadzīta, piedegusi, sodrēji, kvēpi. Ieteiktu izpūtēju noņemt un nolikt pie sienas lai eļļa visa var iztecēt, kas vēl dzīva palikusi ir. savādāk kad elļā sāks degt piedzīs visu rezonatoru un klusinātāju ar kvēpiem un, sveiks jaudas zudmus un melnā "pīpēšana". + nedaudz pārāk liels pretspiediens turbīnai. Nav labi. Bet ieplūdes sistēmu VISU ieteikstu iztīrīt. Ieskaitot ieplūdes kolektoru. visu noņemt, iztecināt eļļu, izmazgāt, notīrīt, satīrīt. Jo ja kko neiztīrīsi, eļļa sakrāsies, ar gaisa spiedienu sadzīs visu cilindros un būs raznoss. ļaunākais tajā visā var būt tā kā man, izdedzināja galvas blīvi un nedaudz galvu, jo neiztīrīju ieplūdi pilnīgi. tad seko dzinēja remonts (nav lēti) vai kā manā gadījuma dzīneja maiņa. (lētāk kā remonts)
P.S. visi novērojumi veikti uz 96 gada m41.
P.S. visi novērojumi veikti uz 96 gada m41.
Paldies tev, pec tevis teikta reali visa prieksa janoarda! Buus jautri! Velreiz paldies!!
Kaut kas briest!
jā par to, ka visu vajag izmazgāt - intercooleru, trubas, iepludnieku - velams izputeju pa lielam gan tasniiba...
pārbaudits un redzets praksee kaa m57b30 dzinejs x5 aiziet raznosā tikai dēl tā, ka eļļa palikusi tur iekšā... - rezultātā bija vajadzigas citas sprauslas...
pārbaudits un redzets praksee kaa m57b30 dzinejs x5 aiziet raznosā tikai dēl tā, ka eļļa palikusi tur iekšā... - rezultātā bija vajadzigas citas sprauslas...
manam 318tds turbīnas restaurācija izmaksāja 125Ls, cik zinu ta meisters veda viņu uz baldoni restaurēt. Iedeva arī garantiju 6mēn. (pie pareizas eksplutācijas).
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
Vari noglušīt to truiņu pa kuru tiek dzīts karstais gaiss uz ieplūdes kolektoru, priekš auto tas būs veselīgāk. Atskrūvē to trubiņu ieliec tur 20 sant. un un skrūvē atpakaļ. Ies arī labāk.
vieglāk ir noglušīt egr vakuma vadīibas caurulīti - d=5-6mm skrūvīte...>bandiT< rakstīja:vina ir resnaka pa 20sant.
Paldies par padomiem! A nekadi tas nevar iespaudot sii trausla motora uzvediibu?
Kaut kas briest!
Latvijas ( it kā spečuki saka , ka nē) Krievijas "zinātnieki " izskaitļojuši , tomēr,ka paaugstina sadegšanas temperatūru degkamerā... un no tā viss ir slikti...>bandiT< rakstīja:Paldies par padomiem! A nekadi tas nevar iespaudot sii trausla motora uzvediibu?
Buus japarokas pasam ko viri stasta! Tagad mekleju visas detalas, gaidu atbildi paslaik no neeringa! Cerams, ka buus viss kaa vaig!
Kaut kas briest!
Laikam labi, ka šito neiepirku
Biju jau sarunājis braukt skatīties, bet čalis zvanīja, ka nav varējis iedarbināt un aizvilcis uz servi čekot, kas un kā. Beigās tā arī palika, ka vairs nesakontaktējām.
Dīvaini, ka ex īpašnieks strādāja auto servisā, bet tādas šaizes lien laukā
Biju jau sarunājis braukt skatīties, bet čalis zvanīja, ka nav varējis iedarbināt un aizvilcis uz servi čekot, kas un kā. Beigās tā arī palika, ka vairs nesakontaktējām.
Dīvaini, ka ex īpašnieks strādāja auto servisā, bet tādas šaizes lien laukā
vins nestradaja servisa cik zinu! Vins pats reali neko nau darijis, visu servisa darija! Teiksu atklati nemaz tik traki nau, visadi komponenti nobrukusi kas itka ir normali masinai ar 300k un 15 gadiem! Paldies dievam nekas motoram pasam nau un ritosa arii ir ideala!
Kaut kas briest!
Nu tad taa! Sodien masina palika servisa, sakas remonti. Viss sakas ar pastiprinataja sukni, kamer bus pacelts panemsu turbinas numuru lai varu to ari piemeklet! tagad braukasos ar a4 :p
Kaut kas briest!
Nu kaa izradas nau turbina, beidzot kartigi izloznaju un izskatas, ka ir gredzeni kaput! Kompresijas nau utt. Tapec tika iegadats cits motorins ar daudz mazaku nobraukumu! Tresdien saksim kramet!
Kaut kas briest!
beigās tāda šaize tomēr, tagad tik jacer ka jaunais dzinējs būs normāls>bandiT< rakstīja:Nu kaa izradas nau turbina, beidzot kartigi izloznaju un izskatas, ka ir gredzeni kaput! Kompresijas nau utt. Tapec tika iegadats cits motorins ar daudz mazaku nobraukumu! Tresdien saksim kramet!
Ja es ari ceru, ka viss bus labi! Motors ir 96 ar 186k nobraukumu, perku no arvalstim tapec domaju, ka viss bus labak! Negribu vairs nekadu parsteigumus!
Sodien saku stradat pie sparna, bildes tik driz nebus jo laikam paies laicins pie vina! Vairak neka jauna nav! :P
Sodien saku stradat pie sparna, bildes tik driz nebus jo laikam paies laicins pie vina! Vairak neka jauna nav! :P
Kaut kas briest!
Tirsaa nopirkt autinju ar noklapeetu motoru , nevienam nenoveeleetu taa iegraabties ..
Prieks ,ka ir liidzeklji un veeleeshanaas kko tur dariit
Veiksmi darbos..
Prieks ,ka ir liidzeklji un veeleeshanaas kko tur dariit
Veiksmi darbos..