Nixona 318iSPORT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 23
- chevron_right
Tā ir, ka visu laiku slīpi liec
jebaķ,izklausās ka dzinējā normāls kultenis
laikam zīme ka tev jaliek 2.5
laikam zīme ka tev jaliek 2.5
Ko Tu spīdzini tos nemotorus.. 2.5 un ne mazāk
Motors arī ilgāk pavilks moš
P.S. Veiksmi jaukšanas darbos
Motors arī ilgāk pavilks moš
P.S. Veiksmi jaukšanas darbos
Nu, nezinu par 2.5, nav naftas atradnes pie mājas.
P.S. Lūdzu, nesākam diskusiju par degvielas patēriņiem! Labāk variantus par to, kas motoram vainas!
P.S. Lūdzu, nesākam diskusiju par degvielas patēriņiem! Labāk variantus par to, kas motoram vainas!
kapēc tas pastmas uz radiatora tā kustas?mufta to neķer?
bet nu katrā ziņā nekādus interneta padomus tagad vari necerēt sagaidīt, tur ir tikai jaķeras klāt un jaskatas kas par vainu.Cel tik nost galvu un tad visticamāk redzēsi kautko biedējošu
bet nu katrā ziņā nekādus interneta padomus tagad vari necerēt sagaidīt, tur ir tikai jaķeras klāt un jaskatas kas par vainu.Cel tik nost galvu un tad visticamāk redzēsi kautko biedējošu
Nē, tas plastmass tur neskaras... Arī cerēju uz to, bet tad jau motors negurtu.
Labs ir, eju ķerties klāt... Neesmu pat brokastis vēl šodien ēdis. Kā pamodos, tā braucu redukotru mainīt.
Labs ir, eju ķerties klāt... Neesmu pat brokastis vēl šodien ēdis. Kā pamodos, tā braucu redukotru mainīt.
Jā, izklausās briesmīgi... iemet kādu bezgalvaina motora bildi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Ē, tas nevar būt tāpēc, ka eļļa pa maz? Tikko norāvu vārsta vāku, tur viss itkā OK, bet paskatījos eļļas līmeni - krietni zem minimālā.
Moš nemaz nav vērts galvu raut nost, bet tik eļļa jāuzlej? :shura_naivs:
Moš nemaz nav vērts galvu raut nost, bet tik eļļa jāuzlej? :shura_naivs:
Tas ka limens nebija varetu but iemesls del ta kkas bloka notika
nu nez ir braukts ar auto kuram maz ellas limens nu teiksim ta tik 1 litrs ieksha un nekadas tadas skanas toch nav ..
nu nez ir braukts ar auto kuram maz ellas limens nu teiksim ta tik 1 litrs ieksha un nekadas tadas skanas toch nav ..
Auto remonta pakalpojumi,Imantā Kandavas iela 41A (Sajers teritorijā) 27741401
ir 2.5 dzinejs pilna swapa! ja kas (pm)
mēs vienreiz ar čomu un viņa e30 kam bija M50B25 bez nevienas eļļas pilītes apmeram 2.5-3 km nobraucām un nebija nekādu problēmu, pirmo rudenī uzsnigušo sniega pļecku baudot sanāca ar visiem četriem uzlekt uz gājēju celiņa, atstājot kartera eļļas bļodu pirms apmales, uzlikām jaunu karteri, salējām eļļu un pat dzenis neiestājāskopitar rakstīja:Tas ka limens nebija varetu but iemesls del ta kkas bloka notika
nu nez ir braukts ar auto kuram maz ellas limens nu teiksim ta tik 1 litrs ieksha un nekadas tadas skanas toch nav ..
Šitik tālu šovakar tiku un metu mieru... Labāk iešu alu padzert.
Rīt turpināšu un tad jau skatīsies, kas pa vainu... Pie reizes pāris lietas izsvītrosies no to do lista - tikšu pie tīra motora un tā.
Skatīšos, kas tur darīsies un domāju pie reizes uztaisīt kapitalku.
Skatīšos, kas tur darīsies un domāju pie reizes uztaisīt kapitalku.
Pārāk vēls, lai klausītos skaņas, bet paskaties priekšējos ķēdes spriegotājus, mierinātājus. IS'kām raksturīga problēma, ka salūzt un ķēde kā penis pret ķieģeli sitas.
Šodien nebiju nekāds īpašais darītājs un sanāca tikai noņemt ķēdes vāku... Augšā viss normāli, bet bija pavisam nedaudz metāla skaidiņas, ir aizdomas, ka apakšā kautkas sagājis kultenī.
Kas ar šo Ferrari notiekās? Atrasts dzinēja defekts?
Vainu vēl neesmu atradis, jo nav īsti sanācis laika pieķerties tam, bet rīt ir doma jaukt tālāk to motoru... Pagaidām esmu noņēmis kondicioniera sūkni, kurš tāpat tur pa velti stāvēja, jo trūkst radiators un pāris trubas. Vēl noārdīju motoru tik tālu, lai apskatītu ķēdi un tur viss izskatās kārtībā... Tātad, būs jāceļ nost galva utt.
Ieguvu savā īpašumā mazu, bet priekš saviem izmēriem ņipru (Sony Xplod 800w) subīti un pastiprinātāju (700w). Tad vēl pa tumšajiem vakariem izdomāju izjaukt un iztīrīt lukturus... Pie reizes ienāca prātā doma uztaisīt un ielikt krustus. Lēnā garā tas arī tika izdarīts. Pagaidām mans Ferrari stāv uz R16 Schnitzer replikām, jo savas M Contour replikas iedevu palietot čomam... Ir doma šīs M Contour replikas notirgot un ņemt vietā Borbet type A, jo sagribējās ko platu un interesantāku. Vēl tikai jāizlemj ņemt R17, R16 vai R15... Ar R17 laikam nevarēs nolaist tik zemu, cik ar R15 un R16. Bet nu tas tik tā, vēl idejas līmenī.
Ieguvu savā īpašumā mazu, bet priekš saviem izmēriem ņipru (Sony Xplod 800w) subīti un pastiprinātāju (700w). Tad vēl pa tumšajiem vakariem izdomāju izjaukt un iztīrīt lukturus... Pie reizes ienāca prātā doma uztaisīt un ielikt krustus. Lēnā garā tas arī tika izdarīts. Pagaidām mans Ferrari stāv uz R16 Schnitzer replikām, jo savas M Contour replikas iedevu palietot čomam... Ir doma šīs M Contour replikas notirgot un ņemt vietā Borbet type A, jo sagribējās ko platu un interesantāku. Vēl tikai jāizlemj ņemt R17, R16 vai R15... Ar R17 laikam nevarēs nolaist tik zemu, cik ar R15 un R16. Bet nu tas tik tā, vēl idejas līmenī.
R15 toch nenem
r16 ir grīda un r17 - griesti
Takā daudz variantu nemaz nav
Takā daudz variantu nemaz nav
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 23
- chevron_right