EgilZ 1.8is kupeja
Sen nekas nav rakstīts Njā mans bembuks piedzīvojis šādas tādas pārmaiņas, gan labas gan ne tik labas
Jāsāk jau ar to ka izieta skate, nekas traks tur cik atceros nebija, tikai ar rokas bremzi labi izčakarēja, pirmajā reizē pateica kas jamaina un to ka rocene neturot, labi visu sataisīju braucu uz atkārtoto, saka ka viss OK. Beeeeet tagad rocene tura, bet nu atkal nelaižas vaļā, atkal neiedeva uzlīmi pašam liekas jau ka rocene strādā labi, aizbraucu trešo reiz neko netaisot, nočekoja roceni uz bremžu stenda, un pateica viss kārtībā, wtf pati no sevis sataisījās pa pāris dienām Vēl tas čalis paprasīja kāpēc neizlaida iepriekš, es saku ka rocene nelaidās vaļā, vot ej nu saproti citam, labi citam slikti, bet nu poh vismaz skate logā
Nāca septembris izdomāju ka gribās kko niknāku par 1.8is, un tad tika iegādāts 1993.gada 2.5 motorītis ar vanosu un individuāli čipotu vadību Vispirms nodevu pa forumiem, kur salasījos visādas grudrības kas jāzin vecot šādu swapu, un tad ķēros klāt, nebija nemaz tik grūti kā biju iedomājies, pa nedēļu mtoors bija iekšā, viss pievienots, atlika tik piešķilt, sanāca ar pirmo reizi protams bija baigie prieki, ja ņem vērā ka visu darīju viens pats un pirmo reizi
No 318is ir palicis tikai mazais reduktors un pusasis, ceru ka līdz pavasarim izturēs, jo tad liksies virsū nomāls 2,5 bloķis Tāpēc pagaidām netiek baigi spolēts un driftots, jo bail ka pusasis neizturēs Bet biku jau pakūpinu riepas šad tad
Nevar salīdzināt kā gāja ISka un šitais, pirmkārt tagad nevajaga skaļu izpūtēju, jo motoram jau tā ir patīkama skaņa, kas nav jāslēpj ar skaļu trobeli no pakaļgala Benzīna patēriņš ar nav drakoniski mainījies Nu un protams vismaz tagad kad 5tajā robā iespied grīdā tad jūti ka autinsh arī iet Protams arī iska salīdzinoši gāja labi priekš 1.8, bet nu 2,5 ir 2,5
Vienīgā šaize kas sanāca ir m-bufera sadalīšanās reizinātājos , tagad vālēju ar parasto buferi, kas nav labākājā skatā, bet nu vismaz ir auto krāsā un ziemu jau izturēs
Uz pavasari tiks iegādāts atkal m-buferis gan, priekšā, gan aizmugurē, protams arī sliekšņi, visa optika mainīsies uz stock, tik ar baltajiem pagriezieniem, a pa ziemu nobraukāšu ar tādu skatu kā tagad
Jāsāk jau ar to ka izieta skate, nekas traks tur cik atceros nebija, tikai ar rokas bremzi labi izčakarēja, pirmajā reizē pateica kas jamaina un to ka rocene neturot, labi visu sataisīju braucu uz atkārtoto, saka ka viss OK. Beeeeet tagad rocene tura, bet nu atkal nelaižas vaļā, atkal neiedeva uzlīmi pašam liekas jau ka rocene strādā labi, aizbraucu trešo reiz neko netaisot, nočekoja roceni uz bremžu stenda, un pateica viss kārtībā, wtf pati no sevis sataisījās pa pāris dienām Vēl tas čalis paprasīja kāpēc neizlaida iepriekš, es saku ka rocene nelaidās vaļā, vot ej nu saproti citam, labi citam slikti, bet nu poh vismaz skate logā
Nāca septembris izdomāju ka gribās kko niknāku par 1.8is, un tad tika iegādāts 1993.gada 2.5 motorītis ar vanosu un individuāli čipotu vadību Vispirms nodevu pa forumiem, kur salasījos visādas grudrības kas jāzin vecot šādu swapu, un tad ķēros klāt, nebija nemaz tik grūti kā biju iedomājies, pa nedēļu mtoors bija iekšā, viss pievienots, atlika tik piešķilt, sanāca ar pirmo reizi protams bija baigie prieki, ja ņem vērā ka visu darīju viens pats un pirmo reizi
No 318is ir palicis tikai mazais reduktors un pusasis, ceru ka līdz pavasarim izturēs, jo tad liksies virsū nomāls 2,5 bloķis Tāpēc pagaidām netiek baigi spolēts un driftots, jo bail ka pusasis neizturēs Bet biku jau pakūpinu riepas šad tad
Nevar salīdzināt kā gāja ISka un šitais, pirmkārt tagad nevajaga skaļu izpūtēju, jo motoram jau tā ir patīkama skaņa, kas nav jāslēpj ar skaļu trobeli no pakaļgala Benzīna patēriņš ar nav drakoniski mainījies Nu un protams vismaz tagad kad 5tajā robā iespied grīdā tad jūti ka autinsh arī iet Protams arī iska salīdzinoši gāja labi priekš 1.8, bet nu 2,5 ir 2,5
Vienīgā šaize kas sanāca ir m-bufera sadalīšanās reizinātājos , tagad vālēju ar parasto buferi, kas nav labākājā skatā, bet nu vismaz ir auto krāsā un ziemu jau izturēs
Uz pavasari tiks iegādāts atkal m-buferis gan, priekšā, gan aizmugurē, protams arī sliekšņi, visa optika mainīsies uz stock, tik ar baltajiem pagriezieniem, a pa ziemu nobraukāšu ar tādu skatu kā tagad
tad jau tik jaabrauc tagad!
P>S par bampereim pareiz dari ka ziemaa neliec M.. nav veerts netisihaam ieslidieet valnii un atkal 100 ls pa kaaju :)
P>S par bampereim pareiz dari ka ziemaa neliec M.. nav veerts netisihaam ieslidieet valnii un atkal 100 ls pa kaaju :)
EgilZ rakstīja:Sen nekas nav rakstīts Njā mans bembuks piedzīvojis šādas tādas pārmaiņas, gan labas gan ne tik labas
Jāsāk jau ar to ka izieta skate, nekas traks tur cik atceros nebija, tikai ar rokas bremzi labi izčakarēja, pirmajā reizē pateica kas jamaina un to ka rocene neturot, labi visu sataisīju braucu uz atkārtoto, saka ka viss OK. Beeeeet tagad rocene tura, bet nu atkal nelaižas vaļā, atkal neiedeva uzlīmi pašam liekas jau ka rocene strādā labi, aizbraucu trešo reiz neko netaisot, nočekoja roceni uz bremžu stenda, un pateica viss kārtībā, wtf pati no sevis sataisījās pa pāris dienām Vēl tas čalis paprasīja kāpēc neizlaida iepriekš, es saku ka rocene nelaidās vaļā, vot ej nu saproti citam, labi citam slikti, bet nu poh vismaz skate logā
Nāca septembris izdomāju ka gribās kko niknāku par 1.8is, un tad tika iegādāts 1993.gada 2.5 motorītis ar vanosu un individuāli čipotu vadību Vispirms nodevu pa forumiem, kur salasījos visādas grudrības kas jāzin vecot šādu swapu, un tad ķēros klāt, nebija nemaz tik grūti kā biju iedomājies, pa nedēļu mtoors bija iekšā, viss pievienots, atlika tik piešķilt, sanāca ar pirmo reizi protams bija baigie prieki, ja ņem vērā ka visu darīju viens pats un pirmo reizi
No 318is ir palicis tikai mazais reduktors un pusasis, ceru ka līdz pavasarim izturēs, jo tad liksies virsū nomāls 2,5 bloķis Tāpēc pagaidām netiek baigi spolēts un driftots, jo bail ka pusasis neizturēs Bet biku jau pakūpinu riepas šad tad
Nevar salīdzināt kā gāja ISka un šitais, pirmkārt tagad nevajaga skaļu izpūtēju, jo motoram jau tā ir patīkama skaņa, kas nav jāslēpj ar skaļu trobeli no pakaļgala Benzīna patēriņš ar nav drakoniski mainījies Nu un protams vismaz tagad kad 5tajā robā iespied grīdā tad jūti ka autinsh arī iet Protams arī iska salīdzinoši gāja labi priekš 1.8, bet nu 2,5 ir 2,5
Vienīgā šaize kas sanāca ir m-bufera sadalīšanās reizinātājos , tagad vālēju ar parasto buferi, kas nav labākājā skatā, bet nu vismaz ir auto krāsā un ziemu jau izturēs
Uz pavasari tiks iegādāts atkal m-buferis gan, priekšā, gan aizmugurē, protams arī sliekšņi, visa optika mainīsies uz stock, tik ar baltajiem pagriezieniem, a pa ziemu nobraukāšu ar tādu skatu kā tagad
gribi teikt,ka bremzes arī mainiji un visu hadeni
vari spolēt droši,mazais arī tur un ja nav gluži r18 tad pusasis arī nelūzīs
bremzes un hedeni nemainīju jo isam, tak viss pilnīgi tāds pats kā 2,5, pats vēl salīdzināju visu ar drauga orģinālo 2,5
krāsa
jakas gaisa filtra nodaliijusm izskataas ljoti atbilstosh koniskajiem! taa teikt nav no leetajiem priekiem taa sieninja, ja ir pirkta.
nu to heat-shield vai kā vinju tur sauca, tasīju paša spēkiem, diena darba un bij gatavs
Hm, isam tak ar 2.5 atsperes nav vienādas. Tāpēc jau priekša ir pa zemi. 4cyl atsperes no 6cyl atšķirās.
Priekšā ir koilas un kad tos pirku, kaut kāda aizdoma bij ka drīz ISka liksies pa īsu un būs jāliek smagāks motors, tāpēc koilas paņēmu no 6cilindrīgā e36, tā ka ar atsperojumu viss kārtībā. Nu pašlaik ir biku tāds gludeklis tā mašīna, bet uz ziemu purns būs gaisā
Vai tad coilas dalās 4cyl un 6cyl?
Cik interesejos pie psih-arno, tad vinam nedalas der gan 4cyl, gan 6cyl!
Cik interesejos pie psih-arno, tad vinam nedalas der gan 4cyl, gan 6cyl!
teoreetiski jau butu jaadalaas. kaa nekaa lielaaka slodze jaiztur.. kautgan katalogaa h&r izskataas vienaadi peec kodiem
Neesmu manīji ka psih-arno pie koilu sludinājumiem uzrāda 6cyl vai 4cyl, tāpēc es neizpratnē. Pašam ir is un doma nāktonē ko ņiprāku ielikt, tāpēc jautāju psih-arno cik cyl koilas paredzētas, viņš atbildēja der gan 4cyl, gan 6cyl
labs aparāts,tikai ātrāk prasās tos lukturus mainīt bet kā jau teici ka būs citi,tad viss ok
nevaru noskatīties,pašam arī gribas 2.5 iecelt
nevaru noskatīties,pašam arī gribas 2.5 iecelt
krāsa vnk
lukturi ar pasam sitadi bija, nu tuipa izslimoju, pēc 4 menesiem vairs neiztureju izraveju un ieliku orginalos!
ta visa visuma ir ok!!!
lukturi ar pasam sitadi bija, nu tuipa izslimoju, pēc 4 menesiem vairs neiztureju izraveju un ieliku orginalos!
ta visa visuma ir ok!!!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Man bez lukturiem vel nepatik tas uzacis bet ta jav gaumes lieta, bet auto kopumaa smuks
sim uzcim nav ne vainas, nesmukakas ir tas kuras ir lidz pagriezienam! bet nu ka jau teikts gaumes lieta!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Krāsa tiešam ideāla, auto nujau var konkurēt ar lielajiem brāļiem. labs darbiņš paveikts.
Sāka slīdēt sajūgs, tāpēc ieķerts jauns komplets Tagad tik jāsaņemas nomainīt
man ar 318 is
kur pirki motoru un pa cik nemi ja nau noslepums
radiators palika stock?
kur pirki motoru un pa cik nemi ja nau noslepums
radiators palika stock?
kur tu liki veco 1.8is motoru ja vej ir tad pa cik tirgo?kada stavokli?