E36-zeltinsh
Es ar nesaprotu, fizikas likumus neizmainīsi un saspiedīsies tak pirmā tā atspere kura būs mīkstāka, neatkarīgi no tā vai viņa ir augšā vai apakšā.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Es ar tā nekad neesmu darījis, un arī īsti neizprotu, kas tur mainās, bet nu jā, izdarīt jau to var.
loti vienkarsi... principa vienalga, bet var just.. jega? easy, komforta atspere pirma panem uz sevi no augshas versto speku un tik pectam apakseja... nu kjip tavo ideja... tiri teoretiski pareizi ir, vienalga kada izkartojuma vinas ir, pirma saspiezas mikstaka, bet atskiribu var just kad vinas ir augspuse :)
Tātad kādā secībā ir jāliek, lai būtu komfortablāka/mīkstāka braukšana?gda33 rakstīja:loti vienkarsi... principa vienalga, bet var just.. jega? easy, komforta atspere pirma panem uz sevi no augshas versto speku un tik pectam apakseja... nu kjip tavo ideja... tiri teoretiski pareizi ir, vienalga kada izkartojuma vinas ir, pirma saspiezas mikstaka, bet atskiribu var just kad vinas ir augspuse :)
Atstaj ka ir.pa lielam nekas nemainaas.ne pa velti razotajs shadu secibu salicis
ar kompatu pa brugji
Sen nekas nav rakstīts, bet izdarīts ir daudz un nobraukts ar auto vēl mazāk!
Nomainīts jauns OBD kloķenes devējs
Uzlikts bloķējošais reduktors,
Nomainītas visas 6 indukcijas spoles
Sakrāsots aizmugurējais bampers un vēl šis tas
Iegādāti parkingsensori. Jāsaliek vēl viss, kā bijis no rūpnīcas, jo agrāk tie ir bijuši un trūka tikai paši sensori.
Tiku pie m3 spoilera, bet vedot mājās no krāsotāja paspēju sačakarēt! Labi, ka krāsa palika pāri, nāksies pašam pārkrāsot.
Uzlikti arī jauni kapota amortizātori
kāds snaps, pēc krāsotāja. Auto saņēmu šodiena atpakaļ. Moldingu vēl nēesmu pielicis.
Nomainīts jauns OBD kloķenes devējs
Uzlikts bloķējošais reduktors,
Nomainītas visas 6 indukcijas spoles
Sakrāsots aizmugurējais bampers un vēl šis tas
Iegādāti parkingsensori. Jāsaliek vēl viss, kā bijis no rūpnīcas, jo agrāk tie ir bijuši un trūka tikai paši sensori.
Tiku pie m3 spoilera, bet vedot mājās no krāsotāja paspēju sačakarēt! Labi, ka krāsa palika pāri, nāksies pašam pārkrāsot.
Uzlikti arī jauni kapota amortizātori
kāds snaps, pēc krāsotāja. Auto saņēmu šodiena atpakaļ. Moldingu vēl nēesmu pielicis.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis zeltinsh - 18 Okt 2014, 19:03, kopā labots 1 reizi.
Te vēl kāda bilde, uzņemta ar kartupeli.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Auto ir iespējams iegūt savā īpašumā. Drīz laikam ies uz tirdziņu. Sāk rasties nepieciešamība pēc kā komfortablāka.
Pārdot toteikti nesteidzos un neiespringšu. Ja kādu interesē, tad PM
Pārdot toteikti nesteidzos un neiespringšu. Ja kādu interesē, tad PM
visticamāk, ka tiks uzlikts brīvdienās
Par to iepriekš apspriesto tēmu - as far as I know "komforta" atsperes vienīgais uzdevums ir noturēt vietā parasto, galveno atsperi brīdī, kad auto riteņi atslogojas.. Viņu tak ar rokām var saspiest.. Kad tā stāv uz auto un auto ir uz zemes, šī atspere ir gandrīz maksimāli saspiesta.
Lai viņa kaut ko ietekmētu braukšanas komfortā, jābūt tā, ka auto nolaižot uz zemes galvenā atspere nedeformējas ne par milimetru, bet tā, protams, nenotiek..
Lai viņa kaut ko ietekmētu braukšanas komfortā, jābūt tā, ka auto nolaižot uz zemes galvenā atspere nedeformējas ne par milimetru, bet tā, protams, nenotiek..
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Ja būtu tāds topiks "pārāk zems auto" tu būtu starp līderiem. Manuprāt vajag atrast vidus ceļu un būtu ..
Nu tā jau arī nav. Protams, Rīgas ceļi apgrūtina pārvietošanos ar šādu sēdinājumu, taču šī foruma ietvaros nedomāju, ka būtu pat top 20 zemākajos auto.Emzī rakstīja:Ja būtu tāds topiks "pārāk zems auto" tu būtu starp līderiem. Manuprāt vajag atrast vidus ceļu un būtu ..
Uzliks ziemas riepas un būs jau arī jāceļ augšā.
Lai topiks nenogrimst.
Uzlikts aizmugurē spoileris, ziemas diski un pacelts auto augstāk, iegūstot džipa statusu.
Atliek vēl uzlikt ziemas bamperu priekšā un apstrādāt atkal apakšu, lai nekādas rūsas pazīmes tur nav arī pēc ziemas.
Uzlikts aizmugurē spoileris, ziemas diski un pacelts auto augstāk, iegūstot džipa statusu.
Atliek vēl uzlikt ziemas bamperu priekšā un apstrādāt atkal apakšu, lai nekādas rūsas pazīmes tur nav arī pēc ziemas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Spoileri laikam vienmēr ir bijuši un būs gaumes lieta... vasaras diski ļllloooti labi....
man patiik kad visi taa domaa, ka taa atspere ir kautkaadam tur komfortam, bet skarbaa realitaate ir taada, ka viss kam vinja ir vajadziiga, lai kad amiitis ir bez slodzes, "komforta atspere" piespiestu atsperi lai taa nekratiitos, tak kad auto staav uz ritenjiem, taa atspere ir pilniibaa saspiestagda33 rakstīja:loti vienkarsi... principa vienalga, bet var just.. jega? easy, komforta atspere pirma panem uz sevi no augshas versto speku un tik pectam apakseja... nu kjip tavo ideja... tiri teoretiski pareizi ir, vienalga kada izkartojuma vinas ir, pirma saspiezas mikstaka, bet atskiribu var just kad vinas ir augspuse :)