ArchizLV TECHNO VIOLET
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 23
- chevron_right
Dari otrādi - kontūras taisi par smukajiem diskiem. Kontūras smukākas par spieķiem :marux_gaume:Archizlv rakstīja:Paldies!Atlaushos palabot, M3 diski! Bet nu uz ziemu likshu Kontuurus un shos pa ziemas gariem vakariem restaureeshu un paarkraasoshu un cerams uz pavasari arii plauktus nopuleeshu.
Kontuuras atjaunoshu peec ziemas, gribeeju jau tagad, bet visam laika nepietiek. Vieniigais kas shiem kontuuriem ir pa miinusu, vini skaitaas ziemas diski, jo ir ar vienaadiem plauktu izmeeriem, bet ja nemaldos vasaras variantam bij 7.5j un aizmuguree 8.5j . Bet taa, kontuuri man arii patiik.
Beidzot atnaaca jauni aizmugureejie amartizaatoru atbalsti un damperiishi, kaa arii melnaas naasis. Tas viss tika shodien uzstelleets un pie reizes arii nomainiiju tos damperiishu vaacinus no standarta uz neeruuseejoshaa teerauda un tad vel izaardiiju led gabariit lampinas, lai vareetu uztaisiit shtekeriiti engeliem, citaadaak nevareeju taa normaali ielikt tos dranka vadus Tagad var izraut aaraa kaaa spuldziiti. Un te paaris bildes, kvalitaates jau nekaadas, bet nu...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
vel paaris bilzhu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Cik tādas nāsis nāk.. ?
tev vismaz kaa cilveeki iedod bliiviites, man te paaris veikalos teica ka taadas nenaakot
Ja pareizi atceros, tad laikam bij 25-28 eiriki .jurcis rakstīja:Cik tādas nāsis nāk.. ?
Es Agri 80% gadijumos perku dalas savam autinam Ebayaa, vel 10% vienkaarshi kaut kur netaa atrodu un peedeejie 10% auto veikalos, jo visas taas pashas firmas, kas ir auto veikalos ebayaa maksaa, saakot ar 10 eiro leetaak!Agris rakstīja:tev vismaz kaa cilveeki iedod bliiviites, man te paaris veikalos teica ka taadas nenaakot
Un parasti Ebayaa rakstiits, kas naak liidzi un pajautaat pirceejam ar vienmeer var.
a kaa tu zini kaadas firmas preci nopeerc ebay. cik tur semsu redzeejis vienmeer kautkaadi noname..
Archizlv rakstīja:Kontuuras atjaunoshu peec ziemas, gribeeju jau tagad, bet visam laika nepietiek. Vieniigais kas shiem kontuuriem ir pa miinusu, vini skaitaas ziemas diski, jo ir ar vienaadiem plauktu izmeeriem, bet ja nemaldos vasaras variantam bij 7.5j un aizmuguree 8.5j . Bet taa, kontuuri man arii patiik.
Cik reāli ir dabūt OEM "Vasaras" variantu? Gribu orižinal kontūras, bet nepatīk vienādie platumi. Būtu visi vismaz 8j. Bet nu nepieciešams atrast 7,5 un 8,5 komplektu.. Reāli?
Ik pa laikam mums te paraadaas dazhaadu platumu kontuuri, bet taka man pagaidaam diskus nevajag, nepieveersu tam iipashu uzmaniibu, bet atrast var.
cik esmu mekleejis sev tad orginaalas kontuuras vispaar maz, ja ir tad saakot no 250 LS uz augshu pat motosport pa leeto nevar dabuut..Ruu rakstīja:Archizlv rakstīja:Kontuuras atjaunoshu peec ziemas, gribeeju jau tagad, bet visam laika nepietiek. Vieniigais kas shiem kontuuriem ir pa miinusu, vini skaitaas ziemas diski, jo ir ar vienaadiem plauktu izmeeriem, bet ja nemaldos vasaras variantam bij 7.5j un aizmuguree 8.5j . Bet taa, kontuuri man arii patiik.
Cik reāli ir dabūt OEM "Vasaras" variantu? Gribu orižinal kontūras, bet nepatīk vienādie platumi. Būtu visi vismaz 8j. Bet nu nepieciešams atrast 7,5 un 8,5 komplektu.. Reāli?
OEM kontūras pirkšu tikai tādā gadījumā, ja būs dažādu platumu.
ArchizLV - uz Latviju jau diskus atsūtīt baigais kosmoss sanāktu ne?
ArchizLV - uz Latviju jau diskus atsūtīt baigais kosmoss sanāktu ne?
par tiem kontaktiniem laba ideja, bet nezinu kapec nevareji tapat visu smuki salikt,
ps melnaas nazis uzreiz uzlabo izskatu
ps melnaas nazis uzreiz uzlabo izskatu
...
Shodien atnaaca galva atpakal no remonta un taapeec aizbraucu apciemot savu beeriiti. Galva nosliipeeta, vaarstini savesti kaartiiba un salniki arii tiem nomainiiti, plaisa galvai sametinaata, izsliipeeta un atkal sametinaata. Tagad gaidu jaunas skruuves galvai un cerams ka 1dien, 2dien varees jau kustinaat.
Un te arii paaris bildes.
Un te arii paaris bildes.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nu kaadu labu laicinu nebiju atziimeejies. Pa sho laiku motors tika sachiniits, jaunas bliives saliktas visaas malaas, jauns uudens suuknis, jaunas sveces, ella/filtrs, antifriiz, siksnas. Tagad auto arii raujaas patiikamaak uz priekshu.
Arii nomainiiju stuures pirkstus gan ieksheejos, gan aarejos un arii jaunas puteklu gumijas. Priekshaa arii jaunas bremzhu trubinas uzliku, vel aizmuguree jaaliek gan kapara, gan gumijas, kuras jau ir iepirktas. Vel uzliku to pribambasu(oil catch tank) kur visi dranki satek, lai motoru nebojaatu. Te arii paaris bildes, kvalitaates nekaadas.
Arii nomainiiju stuures pirkstus gan ieksheejos, gan aarejos un arii jaunas puteklu gumijas. Priekshaa arii jaunas bremzhu trubinas uzliku, vel aizmuguree jaaliek gan kapara, gan gumijas, kuras jau ir iepirktas. Vel uzliku to pribambasu(oil catch tank) kur visi dranki satek, lai motoru nebojaatu. Te arii paaris bildes, kvalitaates nekaadas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
izstast kas ir sis?
"to pribambasu(oil catch tank) kur visi dranki satek, lai motoru nebojā"
"to pribambasu(oil catch tank) kur visi dranki satek, lai motoru nebojā"
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Oil Catch tanku pievieno pie kartera ventilācijas caurules, kas smago frakciju patur sevī (eļļu), bet gaisu laiž tālāk ieplūdes kolektoru (tāds kā starpposms). Tas tā pavisam pavirši stāstot. Līdz ar to mazāk eļļa nokļūst ieplūdes kolektorā un līdz ar to degkamerā, kaut gan tas daudzums pavisam vērā neņemams, bet tāpat patīkami, ka vārsti un degkamera tīra, salīdzinoši :)
M52 motoriem tā sistēma +/- tādi pat, tikai ar membrānu, tas tāds sarežģītāks stāsts.
M52 motoriem tā sistēma +/- tādi pat, tikai ar membrānu, tas tāds sarežģītāks stāsts.
Nu ja, tik es nevareeju atrast pareizos vaardus. Shis pribambas man paliidzees uztureet motoru tiiraaku + vel arii mitrums no motora kraajaas tajaa mazaajaa ellas bachokaa, veelak tik atskruuvee skruuviiti un iztecina visas drazas.
dogMa rakstīja:Oil Catch tanku pievieno pie kartera ventilācijas caurules, kas smago frakciju patur sevī (eļļu), bet gaisu laiž tālāk ieplūdes kolektoru (tāds kā starpposms). Tas tā pavisam pavirši stāstot. Līdz ar to mazāk eļļa nokļūst ieplūdes kolektorā un līdz ar to degkamerā, kaut gan tas daudzums pavisam vērā neņemams, bet tāpat patīkami, ka vārsti un degkamera tīra, salīdzinoši :)
M52 motoriem tā sistēma +/- tādi pat, tikai ar membrānu, tas tāds sarežģītāks stāsts.
Esmu dzirdēwjis, ka no tā oilTank bišķi veidojās piesmaka salonā pēc degošas eļļas!
Bet to tik tantes saka!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 23
- chevron_right