Kon4a's E36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 37
- chevron_right
Pareizi dari, protams, ka labāk darbosies, bet pēc būtības kā tādas, pietiek ar to pašu 95, ja grib "iepist" kapeiku!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Nu es vismaz neesmu kapeikpisējs, auto ziņā toč nē, tāpēc arī gāzu iekšā labako ko var dabūt, un kas labāks auto pašam
vairak bildes!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Doma tāda, ka jāpaciešas līdz uzmērīšanai gan Jums visiem, gan man pašamjenchs rakstīja:vairak bildes!
mums lidzigi diski vasarai bus
Bildi negribi parādīt? Nezinu vnk kā manejie uz E36 izskatīsies Vai arī tev vēl arī noslēpumā?Vitalx325 rakstīja:mums lidzigi diski vasarai bus
Tādi paši kā kobretī http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=306
Nū, neesmu 100% pārliecināts ka tādi paši, bet līdzīgi irError rakstīja:Tādi paši kā kobretī http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=306
Kāds izmērs diskiem?
Man liekas ka šitie ir 16..
RENIO rakstīja:Kāds izmērs diskiem?
Ir, ir :) 16x8.5Ruu rakstīja:Man liekas ka šitie ir 16..
Tā,aiz gara laika izlēmu, ka jāsataisa beidzot normāls apraksts, kā tad man tas auto līdz tagadējam skatam ir nonācis, varbūt nesakarīgi to darīt tagad, bet nu lai jau jums tiek palasīties
Tad nu sākam:
Auto kad dabūju, jau zināju, ka zemu vinu gribu un viss. Sencis joprojām nonstopā stāsta ka nevajag tik zemu, bet nu ko darīt, ja patīk. Nav jau arī pārāk zems.
Pirmais, kas tika iegādāts bija vasarenes ar mazo profiliņu. Auto palika mazliet zemāks, bet ne tik ļoti kā gribās + tā lielā sprauga starp arku un ripuļiem
Nākamais, no psih-arno tika iegādātas regulējamās atsperes aizmugurei. Uzmontētas un noskrūvētas tā, lai purns ar pakaļu būtu beidzot vienā līmenī: Rezultātā: Tad nomainīju oriģinālo izplūdi, kura skanēja pēc konzervu bundžas, pret oriģinālo 2.5 izplūdi. Tonis cits, iet labāk un vispār laime pilnīga
Daudzu ilgi gaidītā salona bilde. Pirmais ko salonā izdarīju - atbrīvojos no Rumbula Orižinal ātrumkloķa plastmasas uzmaukteņa un nopirku BMW oriģinālo. Diemžēl koka, bet tas pēc tam tika labots ar līmplēvi: Līplēves man patīk, aiz gara laika paspēlējos: Nākamais solis bija pretīgās četrstaru apskrubušās un ļurīgās stūres nomaiņa pret kautko mazliet sakarīgāka paskata: Sorry par kvalitāti utt., testēju savu 1Ls "fisheye" lēcu ziepītim
Mazgājot auto uzdarbojos ar melno matēto krāsu - atjaunoju moldingus kaut cik nenobružātā paskatā (iepriekšējais saimnieks bija daiļā dzimuma pārstāve - tātad piedodams) :P Pats sava slinkuma un nespejas iekrāt naudu dēļ nepaspēju paņemt no psih-arno priekšējos koilus, tika par lētāku summu iegādāti nedaudz lietoti koili, tie tika arī aši uzfrišināti, lai izskatītos jaunāki Tad arī +/- vēlamais augstums bija panākts: Salīdzinājumam: Pēc pāris dienām, atkal garlaicības rezultātā spelējos ar matēto baloniņu, nopūtu nāsis un resti zem numura. Baigā starpība restei nav, bet nu doma, ka kaut ko esi izdarījis tomēr pa galvu skraida Kaut kādā brīdi visam pa vidu bija arī pagriezienu tonēšanas darbi, bet nu tas nav tik svarīgi... Tad jau Augusts bija klāt un bija laiks doties prom uz Dāniju. Auto savedu kārtībā un atdevu sencim, lai šis vizinās
Visam pa vidu ik pa brīdim vēl bija planā tik vaļā no rūsas. Kāmēr biju Dānijā, sencis saprata, ka ir laiks. Tad nu sākās pagaidām ilgākā auto vizīte servisā.
Rūsas nebija daudz, bet tomēr bija, tāpēc viss tika izslīpēts, kur vien bija aizdomas par Ruslana iemitināšanos. Maināmās detaļas neslīpēja, taču vistrakāko - arkas gan.
Kreisā arka pirms: Procesā: Un pēc: Tapat sametināja arī slīmības vietu - zem akumulatora, kur visu vel trakāku bija pataisījusi skābe, kas tecēja no aķīša.
Auto tik netīrs vēl nekad nebija bijis, vismaz manās rokās esot: Tā nu mans nabaga auto guleja servisā gandrīz 3 nedēļas, kāmēr tika viss sametināts, samastikots, sašpaktelēts, saslīpēts, sagruntēts utt. Pats uz brīvlaiku atrbaucu uz Latviju un gaju sencim palīgā. Vēl viena nedēļa pa servisu slīpējot, gruntējot, atkal slīpējot un visbeidzot krāsojot. Nē, nekrāsoju pats.
kad viss bija salikts, auto mājās nomazgāts un ievaskots, es savai mīlulei uzdāvināju dāvaniņu Beigu beigās, gatavojoties braucienam uz DK tika uzliktas ziemas riepas, nomainīti kluči aizmugurē, salabota rocene un novirpoti pakaļējie bremžu diski. Viss tā, lai točna līdz Dānijai tiktu.
Pagaidām tas arī viss, kad tikšu uz LV droši vien būs vēl ko pielikt auto klāt, pašlaik ceru dabūt normālus īsos amīšus aizmugurei.
Tad nu sākam:
Auto kad dabūju, jau zināju, ka zemu vinu gribu un viss. Sencis joprojām nonstopā stāsta ka nevajag tik zemu, bet nu ko darīt, ja patīk. Nav jau arī pārāk zems.
Pirmais, kas tika iegādāts bija vasarenes ar mazo profiliņu. Auto palika mazliet zemāks, bet ne tik ļoti kā gribās + tā lielā sprauga starp arku un ripuļiem
Nākamais, no psih-arno tika iegādātas regulējamās atsperes aizmugurei. Uzmontētas un noskrūvētas tā, lai purns ar pakaļu būtu beidzot vienā līmenī: Rezultātā: Tad nomainīju oriģinālo izplūdi, kura skanēja pēc konzervu bundžas, pret oriģinālo 2.5 izplūdi. Tonis cits, iet labāk un vispār laime pilnīga
Daudzu ilgi gaidītā salona bilde. Pirmais ko salonā izdarīju - atbrīvojos no Rumbula Orižinal ātrumkloķa plastmasas uzmaukteņa un nopirku BMW oriģinālo. Diemžēl koka, bet tas pēc tam tika labots ar līmplēvi: Līplēves man patīk, aiz gara laika paspēlējos: Nākamais solis bija pretīgās četrstaru apskrubušās un ļurīgās stūres nomaiņa pret kautko mazliet sakarīgāka paskata: Sorry par kvalitāti utt., testēju savu 1Ls "fisheye" lēcu ziepītim
Mazgājot auto uzdarbojos ar melno matēto krāsu - atjaunoju moldingus kaut cik nenobružātā paskatā (iepriekšējais saimnieks bija daiļā dzimuma pārstāve - tātad piedodams) :P Pats sava slinkuma un nespejas iekrāt naudu dēļ nepaspēju paņemt no psih-arno priekšējos koilus, tika par lētāku summu iegādāti nedaudz lietoti koili, tie tika arī aši uzfrišināti, lai izskatītos jaunāki Tad arī +/- vēlamais augstums bija panākts: Salīdzinājumam: Pēc pāris dienām, atkal garlaicības rezultātā spelējos ar matēto baloniņu, nopūtu nāsis un resti zem numura. Baigā starpība restei nav, bet nu doma, ka kaut ko esi izdarījis tomēr pa galvu skraida Kaut kādā brīdi visam pa vidu bija arī pagriezienu tonēšanas darbi, bet nu tas nav tik svarīgi... Tad jau Augusts bija klāt un bija laiks doties prom uz Dāniju. Auto savedu kārtībā un atdevu sencim, lai šis vizinās
Visam pa vidu ik pa brīdim vēl bija planā tik vaļā no rūsas. Kāmēr biju Dānijā, sencis saprata, ka ir laiks. Tad nu sākās pagaidām ilgākā auto vizīte servisā.
Rūsas nebija daudz, bet tomēr bija, tāpēc viss tika izslīpēts, kur vien bija aizdomas par Ruslana iemitināšanos. Maināmās detaļas neslīpēja, taču vistrakāko - arkas gan.
Kreisā arka pirms: Procesā: Un pēc: Tapat sametināja arī slīmības vietu - zem akumulatora, kur visu vel trakāku bija pataisījusi skābe, kas tecēja no aķīša.
Auto tik netīrs vēl nekad nebija bijis, vismaz manās rokās esot: Tā nu mans nabaga auto guleja servisā gandrīz 3 nedēļas, kāmēr tika viss sametināts, samastikots, sašpaktelēts, saslīpēts, sagruntēts utt. Pats uz brīvlaiku atrbaucu uz Latviju un gaju sencim palīgā. Vēl viena nedēļa pa servisu slīpējot, gruntējot, atkal slīpējot un visbeidzot krāsojot. Nē, nekrāsoju pats.
kad viss bija salikts, auto mājās nomazgāts un ievaskots, es savai mīlulei uzdāvināju dāvaniņu Beigu beigās, gatavojoties braucienam uz DK tika uzliktas ziemas riepas, nomainīti kluči aizmugurē, salabota rocene un novirpoti pakaļējie bremžu diski. Viss tā, lai točna līdz Dānijai tiktu.
Pagaidām tas arī viss, kad tikšu uz LV droši vien būs vēl ko pielikt auto klāt, pašlaik ceru dabūt normālus īsos amīšus aizmugurei.
+ par padarito darbu
E36, manuprāt, ir auto, kurš IR jākopj un jāloloArchizlv rakstīja:Prieks skatiities ka kopj un lolo savu E36!
Vēl jau visi darbi tik pusē, daudz kas vēl priekšā, bet paldiesVitalx325 rakstīja:+ par padarito darbu
Šodien sāku domāt par Ziemassvētku dāvanu sev un auto, nevaru izlemt - Mtech stūrīte vai cietie, īsie amīši aizmugurē?
Es dāvinātu pirmo variantu :)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Nē, riebjas man viņai forma, gribu parasto trīsstaru Emkas stūrīti bez airbaga. Protams, super jau būtu ar airbagu, bet nu šis monstrs man toč nepatīk Tāpat kā priekšējie emkas bamperijenchs rakstīja:Šādu!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 37
- chevron_right