element laižamais

Visas slēgtās "Mans er" tēmas.
Profila bilde
Orkaans
Ziņojumi: 3176
Pievienojies: 14 Mar 2011, 19:52
Braucu ar: BMW E90
Atrašanās vieta: Jelgava
Reputācija: 6
 

03 Jan 2012, 22:13

Jaatceraas veel taada viltiiba, ka BMW veelams atgaisot sliipumaa ;)
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Profila bilde
možais
Ziņojumi: 2635
Pievienojies: 09 Apr 2011, 13:10
Braucu ar: m52tub28 & e61
Atrašanās vieta: Cēsis, Allaži

03 Jan 2012, 22:15

purnu augšā un parasti lēju pa to mazo skruviti, kas blakus lielajam korkjim pie rucosa silta motora - vienmeer izdevies.... :bmw:
Profila bilde
Element
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 01 Apr 2011, 01:42
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Saldus

08 Jan 2012, 13:11

Orkaans rakstīja:Jaatceraas veel taada viltiiba, ka BMW veelams atgaisot sliipumaa ;)
opā, to nemaz nezināju. :D bet tgd tieši bembim priekša stāv gaisā uz klučiem tā kā varēšu to izdarīt. :supeer:
Profila bilde
Element
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 01 Apr 2011, 01:42
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Saldus

08 Jan 2012, 13:13

ā un vēl jautājums! Ievietojot termostatu kādā pozīcijā ir jābūt tai bultiņai uz termostata? Uz augšu, uz leju vai kā?
Profila bilde
exx89
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 17 Nov 2011, 13:41
Braucu ar: 318is

08 Jan 2012, 13:52

uz augšu :yes:
Profila bilde
Element
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 01 Apr 2011, 01:42
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Saldus

08 Jan 2012, 13:58

man atkal te viens vislaik borē, ka jābūt uz leju bultiņai. Reāli kādas izmaiņas varētu būt, ja bultiņai jābūt uz augšu bet ieliek uz leju??
Profila bilde
Jānis
Ziņojumi: 316
Pievienojies: 12 Mar 2011, 18:31
Braucu ar: e36, e46, e53, e87
Atrašanās vieta: Cēsu r.
Reputācija: 3
 

08 Jan 2012, 14:22

Savam kad mainīju termostatu, bultiņa vispār bija sānā,bet nu ieliku atpakaļ gan uz augšu,kā jābūt...
Profila bilde
exx89
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 17 Nov 2011, 13:41
Braucu ar: 318is

08 Jan 2012, 14:38

Element rakstīja:man atkal te viens vislaik borē, ka jābūt uz leju bultiņai. Reāli kādas izmaiņas varētu būt, ja bultiņai jābūt uz augšu bet ieliek uz leju??

nu man domat ka ir divi varianti,vai nu atversies pie nepareizas temp. vai nu vispar neatversies :giggle:
Profila bilde
Element
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 01 Apr 2011, 01:42
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Saldus

10 Jan 2012, 15:07

trubas uz pečku un no pečkas ir siltas. Atverot korķīti var redzēt, ka cirkulācija notiek, bet akumulatora pusē trubas gals, kas atrodas pie kolektora ir silts, bet otrs gals ir auksts. Darba temperatūra turās, kad mašīna vnk stāv uz vietas un rūc, bet kā sāk braukt tā arī temperatūra sāk kāpt. Silto gaisu arī salonā nepūš. Kas pa s*diem? :emo: :grrr: :stupid: :dusma:
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

10 Jan 2012, 15:37

kā tas iespējams, ka atnākošā truba no salona radiatora ir silta, bet salonā ir aukstums? viņa tak nāk taisni no salona radiatora!
Profila bilde
korsa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1363
Pievienojies: 10 Jūn 2011, 20:59
Braucu ar: Pilnpiedziņu
Atrašanās vieta: Rīga;Koknese, Helsinki
Reputācija: 3
 

10 Jan 2012, 17:44

Element rakstīja:trubas uz pečku un no pečkas ir siltas. Atverot korķīti var redzēt, ka cirkulācija notiek, bet akumulatora pusē trubas gals, kas atrodas pie kolektora ir silts, bet otrs gals ir auksts. Darba temperatūra turās, kad mašīna vnk stāv uz vietas un rūc, bet kā sāk braukt tā arī temperatūra sāk kāpt. Silto gaisu arī salonā nepūš. Kas pa s*diem? :emo: :grrr: :stupid: :dusma:
salonā gaisu pūš aukstu vai, vrbt, vispār nepūš? Man, kad klimas bloks bij čupā, tad arī visādi brīnumi notika, jo vadība haotiski vēra vai nevēra vaļā gaisa lūkas. Bet ja braucot kāpj t' tad jau jāskata kas par vainu dzesēšanai, un tad jāmeklē salona apsildes problēmas.
Profila bilde
Element
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 01 Apr 2011, 01:42
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Saldus

10 Jan 2012, 20:11

korsa rakstīja:
Element rakstīja:trubas uz pečku un no pečkas ir siltas. Atverot korķīti var redzēt, ka cirkulācija notiek, bet akumulatora pusē trubas gals, kas atrodas pie kolektora ir silts, bet otrs gals ir auksts. Darba temperatūra turās, kad mašīna vnk stāv uz vietas un rūc, bet kā sāk braukt tā arī temperatūra sāk kāpt. Silto gaisu arī salonā nepūš. Kas pa s*diem? :emo: :grrr: :stupid: :dusma:
salonā gaisu pūš aukstu vai, vrbt, vispār nepūš? Man, kad klimas bloks bij čupā, tad arī visādi brīnumi notika, jo vadība haotiski vēra vai nevēra vaļā gaisa lūkas. Bet ja braucot kāpj t' tad jau jāskata kas par vainu dzesēšanai, un tad jāmeklē salona apsildes problēmas.
kko pūš bet neko daudz!
Profila bilde
exx89
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 17 Nov 2011, 13:41
Braucu ar: 318is

16 Jan 2012, 13:38

cik litru tosola tev aizgaja lai piepildit sistemu? tada sajuta ka nav atgaisots tev,cirkulacija sudiga un par tam trubam tu neņemi viņas nost?un ja gaiso sistemu tad slīpumam ir jabūt lielam nevis vienkarši uz klučiem stāvot
Profila bilde
Element
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 01 Apr 2011, 01:42
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Saldus

15 Mar 2012, 19:07

Kas izdarīts līdz 15. martam?
Tā kā autiņu maz kustināju pa ziemu un pārsvarā viņš nogulēja ziemas miegā, tad pienākot nedaudz siltākam laikam sāku ārdīt nost visu paneli lai tiktu klāt pie pečkas un tās klapēm. Kkas manāmi bija nosprūdis un tāpēc salonā pūta tikai auksto gaisu. Tika arī nomainīts salona filtrs. Sataisot gaisa klapes pavērās vēl daži "jauki" pārsteigumi. Puse no vadiem, kas atrodas zem paneļa bijuši vienkārši sapiņķerēti kopā bez izolācijas un visa pārējā. Konkrēti kapi :stupid: Nesaprotu ar kuru galu iepriekšējais saimnieks ir domājis. Tā kā vēl šogad mācos, tad šis brīvlaiks man paiet garāžā. Sataisot pečkas klapes, nomainot visas gaismiņas salonā, kuras bija izdegušas vai vnk nebija un tad ķēros pie vadu pārvilkšanas, izolēšanas. Lēnām, pacietīgi vadu pa vadam un nu jau viss izskatās +/- okey. Pēc kādas stundas jau braucu atpakaļ uz garāžu likt visu paneli un pārējo kopā.
Kas tālāk plānos?
1. Jānoņem starteris, jo tas ir sācis parādīt raksturu un pretoties manas aizdedzes iegribām :D
2. Jānomaina eļļa. Varbūt varat ieteikt kādu eļļu izvēlēties?
3. Jānomaina visi filtri.
4. Jāsāk apstrādāt lietie diski ar smilšu strūklu lai var pārkrāsot un likt virsū.
5. Jāapkaro rūsa, kur tā parādījusies nedaudz.

Tā kā fočiku uz garāžu līdz neņemu tad uzņēmu pāris bildes ar telefonu. Atvainojos par kvalitāti, bet neesmu miljonārs ar miljons pixeļu fotokameru telefonā :D

Attēls


Attēls
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

15 Mar 2012, 21:29

Eļļa, BP 10w40 Visko.
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

15 Mar 2012, 21:34

10w40 liqui moly vai motul!!!!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

16 Mar 2012, 09:19

BP un Liqui Moly var pie manis dabūt, ja nu ir vēlme. :hahaha:


p.s. jenchs - kapēc vispār iesaku moliju? BP sliktāks? Svārstos starp abiem, nezinu ko īsti ieliet savējā..
Profila bilde
Wcoast
Ziņojumi: 315
Pievienojies: 09 Mar 2011, 10:08
Braucu ar: GU-325 & 525d
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 2
 

16 Mar 2012, 10:19

Es perkot ellju parasti mekleju bmw standartus aizmugure. Ja ir apmeram 92 gada bmw standars, tad ir ok :D Vel ir ellja kas tieshi domata M50 motoriem.
Profila bilde
Element
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 01 Apr 2011, 01:42
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Saldus

16 Mar 2012, 13:03

Ruu rakstīja:BP un Liqui Moly var pie manis dabūt, ja nu ir vēlme. :hahaha:


p.s. jenchs - kapēc vispār iesaku moliju? BP sliktāks? Svārstos starp abiem, nezinu ko īsti ieliet savējā..
pa cik viņas tev tirgojas litrā? Vnk negribu iegrābties te kkādos vietējos veikalos un nopirkt kkādu atrubotku :D Pašas eļļas kā tādas labas?
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

16 Mar 2012, 13:52

Element rakstīja:
Ruu rakstīja:BP un Liqui Moly var pie manis dabūt, ja nu ir vēlme. :hahaha:


p.s. jenchs - kapēc vispār iesaku moliju? BP sliktāks? Svārstos starp abiem, nezinu ko īsti ieliet savējā..
pa cik viņas tev tirgojas litrā? Vnk negribu iegrābties te kkādos vietējos veikalos un nopirkt kkādu atrubotku :D Pašas eļļas kā tādas labas?
Liqui moly ideāla alternatīva Motul`am.

Pats personīgi savam m52 pēdējo reizi kad lēju, gāzu long life 5w40 sintētiku, tieši bmw dzinējam paredzētu GM Dexos
Attēls
Drošvien nebūsiet dzirdējuši(paredzēta arī MB,VW...BMW), lai nenobītos šos visu lej wessaa, bm, basse motors utt, caur mani var nopirkt kaut Agipu lētāk! ;)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7