element laižamais
Jaatceraas veel taada viltiiba, ka BMW veelams atgaisot sliipumaa
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
purnu augšā un parasti lēju pa to mazo skruviti, kas blakus lielajam korkjim pie rucosa silta motora - vienmeer izdevies....
opā, to nemaz nezināju. bet tgd tieši bembim priekša stāv gaisā uz klučiem tā kā varēšu to izdarīt.Orkaans rakstīja:Jaatceraas veel taada viltiiba, ka BMW veelams atgaisot sliipumaa
ā un vēl jautājums! Ievietojot termostatu kādā pozīcijā ir jābūt tai bultiņai uz termostata? Uz augšu, uz leju vai kā?
uz augšu
man atkal te viens vislaik borē, ka jābūt uz leju bultiņai. Reāli kādas izmaiņas varētu būt, ja bultiņai jābūt uz augšu bet ieliek uz leju??
Savam kad mainīju termostatu, bultiņa vispār bija sānā,bet nu ieliku atpakaļ gan uz augšu,kā jābūt...
Element rakstīja:man atkal te viens vislaik borē, ka jābūt uz leju bultiņai. Reāli kādas izmaiņas varētu būt, ja bultiņai jābūt uz augšu bet ieliek uz leju??
nu man domat ka ir divi varianti,vai nu atversies pie nepareizas temp. vai nu vispar neatversies
trubas uz pečku un no pečkas ir siltas. Atverot korķīti var redzēt, ka cirkulācija notiek, bet akumulatora pusē trubas gals, kas atrodas pie kolektora ir silts, bet otrs gals ir auksts. Darba temperatūra turās, kad mašīna vnk stāv uz vietas un rūc, bet kā sāk braukt tā arī temperatūra sāk kāpt. Silto gaisu arī salonā nepūš. Kas pa s*diem?
kā tas iespējams, ka atnākošā truba no salona radiatora ir silta, bet salonā ir aukstums? viņa tak nāk taisni no salona radiatora!
salonā gaisu pūš aukstu vai, vrbt, vispār nepūš? Man, kad klimas bloks bij čupā, tad arī visādi brīnumi notika, jo vadība haotiski vēra vai nevēra vaļā gaisa lūkas. Bet ja braucot kāpj t' tad jau jāskata kas par vainu dzesēšanai, un tad jāmeklē salona apsildes problēmas.Element rakstīja:trubas uz pečku un no pečkas ir siltas. Atverot korķīti var redzēt, ka cirkulācija notiek, bet akumulatora pusē trubas gals, kas atrodas pie kolektora ir silts, bet otrs gals ir auksts. Darba temperatūra turās, kad mašīna vnk stāv uz vietas un rūc, bet kā sāk braukt tā arī temperatūra sāk kāpt. Silto gaisu arī salonā nepūš. Kas pa s*diem?
kko pūš bet neko daudz!korsa rakstīja:salonā gaisu pūš aukstu vai, vrbt, vispār nepūš? Man, kad klimas bloks bij čupā, tad arī visādi brīnumi notika, jo vadība haotiski vēra vai nevēra vaļā gaisa lūkas. Bet ja braucot kāpj t' tad jau jāskata kas par vainu dzesēšanai, un tad jāmeklē salona apsildes problēmas.Element rakstīja:trubas uz pečku un no pečkas ir siltas. Atverot korķīti var redzēt, ka cirkulācija notiek, bet akumulatora pusē trubas gals, kas atrodas pie kolektora ir silts, bet otrs gals ir auksts. Darba temperatūra turās, kad mašīna vnk stāv uz vietas un rūc, bet kā sāk braukt tā arī temperatūra sāk kāpt. Silto gaisu arī salonā nepūš. Kas pa s*diem?
cik litru tosola tev aizgaja lai piepildit sistemu? tada sajuta ka nav atgaisots tev,cirkulacija sudiga un par tam trubam tu neņemi viņas nost?un ja gaiso sistemu tad slīpumam ir jabūt lielam nevis vienkarši uz klučiem stāvot
Kas izdarīts līdz 15. martam?
Tā kā autiņu maz kustināju pa ziemu un pārsvarā viņš nogulēja ziemas miegā, tad pienākot nedaudz siltākam laikam sāku ārdīt nost visu paneli lai tiktu klāt pie pečkas un tās klapēm. Kkas manāmi bija nosprūdis un tāpēc salonā pūta tikai auksto gaisu. Tika arī nomainīts salona filtrs. Sataisot gaisa klapes pavērās vēl daži "jauki" pārsteigumi. Puse no vadiem, kas atrodas zem paneļa bijuši vienkārši sapiņķerēti kopā bez izolācijas un visa pārējā. Konkrēti kapi Nesaprotu ar kuru galu iepriekšējais saimnieks ir domājis. Tā kā vēl šogad mācos, tad šis brīvlaiks man paiet garāžā. Sataisot pečkas klapes, nomainot visas gaismiņas salonā, kuras bija izdegušas vai vnk nebija un tad ķēros pie vadu pārvilkšanas, izolēšanas. Lēnām, pacietīgi vadu pa vadam un nu jau viss izskatās +/- okey. Pēc kādas stundas jau braucu atpakaļ uz garāžu likt visu paneli un pārējo kopā.
Kas tālāk plānos?
1. Jānoņem starteris, jo tas ir sācis parādīt raksturu un pretoties manas aizdedzes iegribām
2. Jānomaina eļļa. Varbūt varat ieteikt kādu eļļu izvēlēties?
3. Jānomaina visi filtri.
4. Jāsāk apstrādāt lietie diski ar smilšu strūklu lai var pārkrāsot un likt virsū.
5. Jāapkaro rūsa, kur tā parādījusies nedaudz.
Tā kā fočiku uz garāžu līdz neņemu tad uzņēmu pāris bildes ar telefonu. Atvainojos par kvalitāti, bet neesmu miljonārs ar miljons pixeļu fotokameru telefonā
Tā kā autiņu maz kustināju pa ziemu un pārsvarā viņš nogulēja ziemas miegā, tad pienākot nedaudz siltākam laikam sāku ārdīt nost visu paneli lai tiktu klāt pie pečkas un tās klapēm. Kkas manāmi bija nosprūdis un tāpēc salonā pūta tikai auksto gaisu. Tika arī nomainīts salona filtrs. Sataisot gaisa klapes pavērās vēl daži "jauki" pārsteigumi. Puse no vadiem, kas atrodas zem paneļa bijuši vienkārši sapiņķerēti kopā bez izolācijas un visa pārējā. Konkrēti kapi Nesaprotu ar kuru galu iepriekšējais saimnieks ir domājis. Tā kā vēl šogad mācos, tad šis brīvlaiks man paiet garāžā. Sataisot pečkas klapes, nomainot visas gaismiņas salonā, kuras bija izdegušas vai vnk nebija un tad ķēros pie vadu pārvilkšanas, izolēšanas. Lēnām, pacietīgi vadu pa vadam un nu jau viss izskatās +/- okey. Pēc kādas stundas jau braucu atpakaļ uz garāžu likt visu paneli un pārējo kopā.
Kas tālāk plānos?
1. Jānoņem starteris, jo tas ir sācis parādīt raksturu un pretoties manas aizdedzes iegribām
2. Jānomaina eļļa. Varbūt varat ieteikt kādu eļļu izvēlēties?
3. Jānomaina visi filtri.
4. Jāsāk apstrādāt lietie diski ar smilšu strūklu lai var pārkrāsot un likt virsū.
5. Jāapkaro rūsa, kur tā parādījusies nedaudz.
Tā kā fočiku uz garāžu līdz neņemu tad uzņēmu pāris bildes ar telefonu. Atvainojos par kvalitāti, bet neesmu miljonārs ar miljons pixeļu fotokameru telefonā
Eļļa, BP 10w40 Visko.
10w40 liqui moly vai motul!!!!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
BP un Liqui Moly var pie manis dabūt, ja nu ir vēlme.
p.s. jenchs - kapēc vispār iesaku moliju? BP sliktāks? Svārstos starp abiem, nezinu ko īsti ieliet savējā..
p.s. jenchs - kapēc vispār iesaku moliju? BP sliktāks? Svārstos starp abiem, nezinu ko īsti ieliet savējā..
Es perkot ellju parasti mekleju bmw standartus aizmugure. Ja ir apmeram 92 gada bmw standars, tad ir ok Vel ir ellja kas tieshi domata M50 motoriem.
pa cik viņas tev tirgojas litrā? Vnk negribu iegrābties te kkādos vietējos veikalos un nopirkt kkādu atrubotku Pašas eļļas kā tādas labas?Ruu rakstīja:BP un Liqui Moly var pie manis dabūt, ja nu ir vēlme.
p.s. jenchs - kapēc vispār iesaku moliju? BP sliktāks? Svārstos starp abiem, nezinu ko īsti ieliet savējā..
Liqui moly ideāla alternatīva Motul`am.Element rakstīja:pa cik viņas tev tirgojas litrā? Vnk negribu iegrābties te kkādos vietējos veikalos un nopirkt kkādu atrubotku Pašas eļļas kā tādas labas?Ruu rakstīja:BP un Liqui Moly var pie manis dabūt, ja nu ir vēlme.
p.s. jenchs - kapēc vispār iesaku moliju? BP sliktāks? Svārstos starp abiem, nezinu ko īsti ieliet savējā..
Pats personīgi savam m52 pēdējo reizi kad lēju, gāzu long life 5w40 sintētiku, tieši bmw dzinējam paredzētu GM Dexos Drošvien nebūsiet dzirdējuši(paredzēta arī MB,VW...BMW), lai nenobītos šos visu lej wessaa, bm, basse motors utt, caur mani var nopirkt kaut Agipu lētāk!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7