Ch: 318is
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 12
- chevron_right
Bet mļec, cepuri nost kā esat pastrādājuši - katru reizi kā to auto ieraugu siekalas pašķīst.Orkaans rakstīja:Kautkur baigi redzeets kabris Vai tikai shim es to buferi neliimeeju
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Sevishkji tapeec ka Tu zini kaads tas auto bija, kad atdzina pie mums un kaadas detaljas tika atvestas
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Man viņi liekas bish pa čigānisku - tādi lieli un spīzdīgi.uteo rakstīja:Sit kaut nost, bet ziemas diski baigi cepī
Bet tur nav variantu, nebūs man viņi. 3 iemesli kāpēc:
1. tie ir fātera vasaras diski, kas man ir tikai aizlienēti, lai auto nebūtu jāatstāj uz klučiem, kamēr tiek sakopti bbs st5
2. viņi ir no 1er, līdz ar to, tiem ir šausmīgi mazs et. Lai viņus uzliktu vajag flančus un garākas skrūves, citādāk ķerās pret amīti priekšā un balku aizmugurē
3. man pašam bbs'i patīk daudz vairāk.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
viennozīmīgi bbs st.5
bet skaista kupeja
bet skaista kupeja
Šodien biju pie Driver.
Kārtējo reizi secināju, ka attieksme pret darbu un precizitāte ir mega + zinošāku cilvēku tajā jomā es, man šķiet, neesmu saticis.
Izčekoja un pārbaudīja, šķiet, pilnīgi visu visos veidos.
Visi devēji, lambda, MAF's utt darbojās nevainojami. Izņemot droseles stāvokļa devēju. Par to arī stāsts.
Kā jau teicu, autiņam iepriekš viss tur taisīts čerez žopu. Kāds no iepriekšejiem saimniekiem kko haotiski ņēmies, kko vienojis klāt, kko rāvis nost, kko nolauzis, kko satinis uz puņķiem utt. Vot žēl ka nav nobildēts kas tur darījās. Un jau ar testeri čekojot visu pats pamanīju, ka tam droseles devējam barošanas +5V pienāk uz nepareizo pinu. Likās, ka DIY diagnostikas manuālī kļūda.. Nospļavos un braucu pie Driver. Protams izrādījās, ka kāds līkrocis to dačiku laikam norāvis nost un tad centies vienot klāt, bet protams sajaucis vadus vietām. Attiecīgi auto stāvot tukšgaitā domāja, ka drosele ir atvērta līdz galam, bet dodot virsu - līdz galam ciet.
Tas protams, tika sataisīts, dačiks pievienots atpakaļ.. Uzreiz pamanījām, ka tukšgaita nav vienmērīga un auto pāātrinoties joprojām strādā uz 3 podiem.
Izmeklēšana turpinājās. Un noskaidrojās vēl viena interesanta fiška. Iepriekšējais saimnieks bija mainījis sveces, bet darot to nebija pamanījis, ka uz svečvada izveidojusies ogles kārta, kas protams, darbojās kā vadītājs. Kas attiecīgi radīja to, ka auto strādā uz 3 cilindriem. Ogle tika notīrīta, izmaukts testdrive un secināts, ka viss ir kedā! tukšgaita perfekta, paātrinās ideāli.. Un esmu pārsteigts, ka tas 318is iet tik labi!
Rezultātā remonts izmaksāja labi ja 10% no sākotnēji plānotās summas!
Stāsta morāle - ja auto raustās, slāpst, neiet, čakarējās utt, nepažēlojiet tos 15ls un aizbrauciet uz normālu diagnostiku, nevis mainiet visu uz savu galvu un labojiet auto internetā (tas protams, attiecās uz parasto cilvēku, nevis tiem, kas patiešām paši ir spečuki).. Sanāks krietni lētāk, ātrāk un vienkāršāk.
Kārtējo reizi secināju, ka attieksme pret darbu un precizitāte ir mega + zinošāku cilvēku tajā jomā es, man šķiet, neesmu saticis.
Izčekoja un pārbaudīja, šķiet, pilnīgi visu visos veidos.
Visi devēji, lambda, MAF's utt darbojās nevainojami. Izņemot droseles stāvokļa devēju. Par to arī stāsts.
Kā jau teicu, autiņam iepriekš viss tur taisīts čerez žopu. Kāds no iepriekšejiem saimniekiem kko haotiski ņēmies, kko vienojis klāt, kko rāvis nost, kko nolauzis, kko satinis uz puņķiem utt. Vot žēl ka nav nobildēts kas tur darījās. Un jau ar testeri čekojot visu pats pamanīju, ka tam droseles devējam barošanas +5V pienāk uz nepareizo pinu. Likās, ka DIY diagnostikas manuālī kļūda.. Nospļavos un braucu pie Driver. Protams izrādījās, ka kāds līkrocis to dačiku laikam norāvis nost un tad centies vienot klāt, bet protams sajaucis vadus vietām. Attiecīgi auto stāvot tukšgaitā domāja, ka drosele ir atvērta līdz galam, bet dodot virsu - līdz galam ciet.
Tas protams, tika sataisīts, dačiks pievienots atpakaļ.. Uzreiz pamanījām, ka tukšgaita nav vienmērīga un auto pāātrinoties joprojām strādā uz 3 podiem.
Izmeklēšana turpinājās. Un noskaidrojās vēl viena interesanta fiška. Iepriekšējais saimnieks bija mainījis sveces, bet darot to nebija pamanījis, ka uz svečvada izveidojusies ogles kārta, kas protams, darbojās kā vadītājs. Kas attiecīgi radīja to, ka auto strādā uz 3 cilindriem. Ogle tika notīrīta, izmaukts testdrive un secināts, ka viss ir kedā! tukšgaita perfekta, paātrinās ideāli.. Un esmu pārsteigts, ka tas 318is iet tik labi!
Rezultātā remonts izmaksāja labi ja 10% no sākotnēji plānotās summas!
Stāsta morāle - ja auto raustās, slāpst, neiet, čakarējās utt, nepažēlojiet tos 15ls un aizbrauciet uz normālu diagnostiku, nevis mainiet visu uz savu galvu un labojiet auto internetā (tas protams, attiecās uz parasto cilvēku, nevis tiem, kas patiešām paši ir spečuki).. Sanāks krietni lētāk, ātrāk un vienkāršāk.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
+318 par Driver darbu - tieši tās pašas domas - neko zinošāku neesmu saticis par bmw elektribaam...
Super, būsi vedis velvienu auto pie dzīvajiem
Iepirku audumu.
Varbūt nav gluži tas tonis, ko gribēju, bet man viņš tīri labi patīk + vismaz ir pietiekami biezs, līdz ar to nevajadzētu rasties problēmām līmējot. Vienīgais, kas bish biedē ir tas, ka viņš nav pārak elastīgs. Bet nu jācer uz to labāko.
Šodien viss tika piegriezts kā vajag un pa vīkendu sākšu līmēt.
Plānā ir aplīmēt visas 4 abšivkas, stoikas un griestus. Pelēkie loriņi no griestiem tiks krāsoti melni.
Un šodien uzšuvu kārbas prezīti. Kad dabūšu normālu ātrumkloķa uzgali, tad salikšu līdz galam, pagaidām viņš tur uzmests tīri piemērīšanai.
Varbūt nav gluži tas tonis, ko gribēju, bet man viņš tīri labi patīk + vismaz ir pietiekami biezs, līdz ar to nevajadzētu rasties problēmām līmējot. Vienīgais, kas bish biedē ir tas, ka viņš nav pārak elastīgs. Bet nu jācer uz to labāko.
Šodien viss tika piegriezts kā vajag un pa vīkendu sākšu līmēt.
Plānā ir aplīmēt visas 4 abšivkas, stoikas un griestus. Pelēkie loriņi no griestiem tiks krāsoti melni.
Un šodien uzšuvu kārbas prezīti. Kad dabūšu normālu ātrumkloķa uzgali, tad salikšu līdz galam, pagaidām viņš tur uzmests tīri piemērīšanai.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Bļāviens, nekad nedomāju, ka man varētu patikt kas tāds, bet izskatās tiešām labi Ja vēl tās uzlīmes varētu dabūt Pieskaņotākas audumam, tad vispār būtu pa pirmo pekeli
Izdomā Tev netrūkst
Tas klizmas ātrumkloķis arī labi izskatās
Tas klizmas ātrumkloķis arī labi izskatās
Būs riktīgs HIPmobīlis!
labs labs, vismaz kkas savadaks kaa citiem un pieduuriigs :)
aa es sodien braucu reisaa, iedomajos par shito isku un parecu pie sevim, nezkaa kads no bijushajiem ipasniekiem, meginajushi kautko sataisiit, sapisushies ar vadiem, saacis raustities un domajushi, blin jaiesmere shitaa mashina kadam kgan izradas ka nekaa tur nebij
aa es sodien braucu reisaa, iedomajos par shito isku un parecu pie sevim, nezkaa kads no bijushajiem ipasniekiem, meginajushi kautko sataisiit, sapisushies ar vadiem, saacis raustities un domajushi, blin jaiesmere shitaa mashina kadam kgan izradas ka nekaa tur nebij
Nu jā, cik sapratu, iepriekšējam saimniekam bija apnicis jāties gar viņu..
Bet 20ls Driveram un ripo stīgā.
Bet 20ls Driveram un ripo stīgā.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
izdoma tev laba... ceru ka viss sanaks
sen, sen šitā nopirku e21ch. rakstīja:Nu jā, cik sapratu, iepriekšējam saimniekam bija apnicis jāties gar viņu..
Bet 20ls Driveram un ripo stīgā.
Saimnieks teica "ņe na hadu" atbraucu, ievilku un aizgāja... īstenībā aķis bija nosprādzis! Kad mašīna ierūcās saimnieks vairs pat pārdot negribēja...
MAn patīk tas "prezis"!
Par tavu izdomu nešaubos!
P.S. Atminos par disku krāsām!
Par tavu izdomu nešaubos!
P.S. Atminos par disku krāsām!
u-u man arī ludzu vienu tāduch. rakstīja:Iepirku audumu.
Varbūt nav gluži tas tonis, ko gribēju, bet man viņš tīri labi patīk + vismaz ir pietiekami biezs, līdz ar to nevajadzētu rasties problēmām līmējot. Vienīgais, kas bish biedē ir tas, ka viņš nav pārak elastīgs. Bet nu jācer uz to labāko.
Šodien viss tika piegriezts kā vajag un pa vīkendu sākšu līmēt.
Plānā ir aplīmēt visas 4 abšivkas, stoikas un griestus. Pelēkie loriņi no griestiem tiks krāsoti melni.
Un šodien uzšuvu kārbas prezīti. Kad dabūšu normālu ātrumkloķa uzgali, tad salikšu līdz galam, pagaidām viņš tur uzmests tīri piemērīšanai.
Smuki! Gaidu bildes ar nolīmētiem griestiem! Pamēģini arī griestu ručkas nolīmēt ar to pašu audumu - būs daudz labāk par krāsotāmch. rakstīja:Iepirku audumu.
Varbūt nav gluži tas tonis, ko gribēju, bet man viņš tīri labi patīk + vismaz ir pietiekami biezs, līdz ar to nevajadzētu rasties problēmām līmējot. Vienīgais, kas bish biedē ir tas, ka viņš nav pārak elastīgs. Bet nu jācer uz to labāko.
Šodien viss tika piegriezts kā vajag un pa vīkendu sākšu līmēt.
[imghttp://img715.imageshack.us/img715/571/img250en.jpg[/img]
Plānā ir aplīmēt visas 4 abšivkas, stoikas un griestus. Pelēkie loriņi no griestiem tiks krāsoti melni.
Un šodien uzšuvu kārbas prezīti. Kad dabūšu normālu ātrumkloķa uzgali, tad salikšu līdz galam, pagaidām viņš tur uzmests tīri piemērīšanai.
[imghttp://img841.imageshack.us/img841/911/img236mf.jpg[/img]
Reāli interesanti izskatās!!!
+1 par izdomu!
+1 par izdomu!
tā, šodien brīvdiena, sāku līmēt!
pagaidam esmu ticis tik tālu,tagad ienācu iekšā pārmaiņas pēc paeelpot ko citu, kā līmi. :shura:
Secinājumi:
1. līmēt ne-vienkrāsainu audumu ir reāla pisha visu izdarīt tā, lai tās rūtis ir daudz maz taisni,brīžos kad audums tiek stiepts
2. ja ir iespēja, jāpērk pēc iespējas staipīgāks audums.
Saistībā ar otro secinājumu, aizmugurējā abšifka sanāca diezgan sūnaina. :roll:
Bet tā citādāk kopskats man ļoti patīk un es esmu ļoti apmierināts! :yo:
Kopskats: Pr.durvju abšifka: Aizm.durvju abšifka: Pr. stoikas: tagad jāsalīmē vēl abas pārējās durvju abšifkas un jāravē laukā griesti.
Aizmugurējām stoikām pietrūka auduma
pagaidam esmu ticis tik tālu,tagad ienācu iekšā pārmaiņas pēc paeelpot ko citu, kā līmi. :shura:
Secinājumi:
1. līmēt ne-vienkrāsainu audumu ir reāla pisha visu izdarīt tā, lai tās rūtis ir daudz maz taisni,brīžos kad audums tiek stiepts
2. ja ir iespēja, jāpērk pēc iespējas staipīgāks audums.
Saistībā ar otro secinājumu, aizmugurējā abšifka sanāca diezgan sūnaina. :roll:
Bet tā citādāk kopskats man ļoti patīk un es esmu ļoti apmierināts! :yo:
Kopskats: Pr.durvju abšifka: Aizm.durvju abšifka: Pr. stoikas: tagad jāsalīmē vēl abas pārējās durvju abšifkas un jāravē laukā griesti.
Aizmugurējām stoikām pietrūka auduma
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 12
- chevron_right