540i 328 kupeja
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 56
- chevron_right
Šodiena svētīgā diena, kad beidzot tiku uz īsu brīdi līdz garāžai, neko daudz jau nepadarīju, bēt lēnu garu dodos uz eļļas filtra korpusa maiņu, cerams rītdien sanāks, jau piemērīt vai arī m50 korpus nemetās pret droselēm., nu ja metīsies tad būs diezgan skumji ap sirdi...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Radās jautājums par spriegotāja rulliti siksnām, reāli ir vesels un nekas nečikst , bet skatos ka ir kkads vaciņs virspusē, vai jēga kko štukot iesmeret, ja reiz noņemts, lai ilgāk kaplo kka ta..?
e36
Vai tad tur iekša nebija slēgtais gultnis?
yanks rakstīja:Vai tad tur iekša nebija slēgtais gultnis?
Nu ja...
Neaizdomājos palūrēt zem vāciņa pirms jautāju...
e36
ar ko atscirsies no m52? kada jega bija mainit?540i rakstīja:Lēnu garu pielāgoju M3 gaisa masas mērītāju, vajadzētu būt ok..,piegūlās lieliski katram gadījumam vel hermetiķi pa vidu saliku..
Vel ir izdevies dabūt m3 gaisa kastes karstuma aizsargu, izrādījās sakarīgs e-bay tirgonis, citreiz no LV paciņu gaidu ilgāk..
Pa lielam neredzu kad būs laiks pieķerties auto..līdz janvārim esmu nokrāmējies ar darbiem, tā ka neredz galu...
Diametrs, varēšu iztikt bez pārejām gofrā un uzlikt stock M3 gaisa kasti..,Noperkot jaunu gofru neceļās roka viņā likt vel kkadu gumijas rinķi vai tml...varāk oem skats
e36
Tātad, kā viemēr viss iet pēc plāna!....
M50 korpus derēs, pieslīpēšu aptuveni 2mm vāciņam un būs ok..
Bet ko lai dara ar stūres pastiprinātāja sūkni atškiŗas stiprināšanās veids m50 korpusā pašā ir vītne skrūvei m52 tikai vienai no abām ir vītne, un jā noliekot +/- vietā izskatās šadi, izmantojot radošo domāšanu varu viņu pielikt, bet velos uzklausīt jūsu ieteikumus..
M50 korpus derēs, pieslīpēšu aptuveni 2mm vāciņam un būs ok..
Bet ko lai dara ar stūres pastiprinātāja sūkni atškiŗas stiprināšanās veids m50 korpusā pašā ir vītne skrūvei m52 tikai vienai no abām ir vītne, un jā noliekot +/- vietā izskatās šadi, izmantojot radošo domāšanu varu viņu pielikt, bet velos uzklausīt jūsu ieteikumus..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
M50 sūknis, M50 trubas.
Var mēģināt kaut ko muhļīt ar starplikām, bet cik tas droši, nepateikšu.
Var mēģināt kaut ko muhļīt ar starplikām, bet cik tas droši, nepateikšu.
Rīt meiģīnāšu iemānīt ar starpliku savā vietā , liekās ka jau nekāda dižā slodze nav uz to sūkni tik cik paša svars un cik sikna piespiež divas M8 skruves noliekt spēku vajag diezgan starplikas biezums būs kkur uz 16mm un starplikai diametrs būs kkur uz 13mm, reāli jadeformē divi 13x16mm cilindra veida pildīti dzelzs gabali labi ja 3kg smagam sūknim kas peikarināts vienā galā, ta jutīs kā būs.., liekās ka jātur..
e36
Sūknis nolikts perfekti savā vietā, nekustās nekratās un nost arī nelūzst, par to ir prieks!..
Beeet, vajag jaunu m50 vanus eļļas filtra korpusu, nepaspēju nemaz pievilkt spriegotāju kā nolūza skrūve, reāli vel kādi 3mm bija palikuši un nebija tā ka ar trubu pievilku nolūza galīgi bez piepūles, tā kā dabūt to skrūvi ārā sanāk dārgāk - nervus bendējošāk, kā paņemt citu korpusu, tad būs cits korpus un citas skrūves...
Beeet, vajag jaunu m50 vanus eļļas filtra korpusu, nepaspēju nemaz pievilkt spriegotāju kā nolūza skrūve, reāli vel kādi 3mm bija palikuši un nebija tā ka ar trubu pievilku nolūza galīgi bez piepūles, tā kā dabūt to skrūvi ārā sanāk dārgāk - nervus bendējošāk, kā paņemt citu korpusu, tad būs cits korpus un citas skrūves...
e36
pamazam bet viss notiek sis ir viens no sii foruma topikiem kuriem regulari sekoju lidz un sadu nau daudz.
patik verot lietas, kuram pats driz iesu cauri
par to eljas filtra korpusu, drosi uztaisi speiserus, pareizajos garumos un viss tur turesies taa kaa jabut.
ko tu isti tam vanosam saplesi, taa ari nesapratu
patik verot lietas, kuram pats driz iesu cauri
par to eljas filtra korpusu, drosi uztaisi speiserus, pareizajos garumos un viss tur turesies taa kaa jabut.
ko tu isti tam vanosam saplesi, taa ari nesapratu
...
Armando rakstīja:pamazam bet viss notiek sis ir viens no sii foruma topikiem kuriem regulari sekoju lidz un sadu nau daudz.
patik verot lietas, kuram pats driz iesu cauri
par to eljas filtra korpusu, drosi uztaisi speiserus, pareizajos garumos un viss tur turesies taa kaa jabut.
ko tu isti tam vanosam saplesi, taa ari nesapratu
Paldies, cik kabata atļauj atlikt autiņam, tik cenšos kko lēnu garu čubināt!..
Pašam vanusam vel neko nesalauzu, bet eļļas filtra korpusam pievelkot siknas spriegotāju nolauzu vienu no divām skrūvēm, meiģināju viltīgi ar 2 uzgriežņiem atskrūvēt,jo vītne bija palikusi, bet tā skrūve bija tā ieēdusies ka lieca nost vītni, reāli pasildot vaļā dabūtu, bet nav pašam ar ko, un tā vakar pie "marihuana" veiksmigi iepirks vel viens M50 eļļas filtra korpus, tīrāks, svigāks un ar vissu spriegotāju, tagad tik jasagaida blīve starp eļļas filtra korpusu un bloku. Kā arī uz siltākām telpām aizvests ieplūdes kolektors, tiks atsvaidzināts ar svaigu melno krāsu, gribās sapucēt vissu esošo, lai var stukot ko jaunu..
e36
Šodien iemetu klipšus m-power vārstu vāka uzlikai,stūres pastiprinātāja sūknis ir pieskrūvēts pie jaunā eļļas filtra korpusa, 2h lēkājot rinķī un meklējot kašķi, izksatās ka būs īstajā vietā , pieļauju ja arī būtu kļūda starplikā tad 1mm robežās, nu kad nojuks šis sūknis tad likšu uzreiz m50 sūkni, pagaidām mainīt labu ejošu sūkni negribējās..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Mazliet izksatot galerijas atradu vecas bildes no 2010.gada ar pirmajiem R17 un , un kā mūsdienās saka džips uz baloniem, bet tais laikos varēja vel izslīdēt cauri bez džipa titula...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Lēnu garu gaidod blīvi starp bloku un eļļas filtra korpusu(rīt ienāk LV, pasūtīta oem tpc tik ilgi arī gaidu), pieslīpēju eļļas filtra korpusa vāku, vairs nedrīkst nederēt, bet vajadzības gadījumā vel 1-2mm vismaz var noņemt, biezums atlauj, bet tad tikai ar roku un smilšpapīru, negrības tikt pie cauruma.. , tā jau bez visas slīpēšanas derēja ja lika klāt eļļas filtra korpusu ar vāku virsū, bet nevarēja noņemt vāciņu, attiecīgi nomainīt filtru nevarēja un viss pasākums pa velti būtu..
Moš tp vāciņu melnu pēc tam nopūtīšu...
Moš tp vāciņu melnu pēc tam nopūtīšu...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis 540i - 26 Nov 2013, 17:01, kopā labots 1 reizi.
e36
Caur kurieni sūti OEM detaļas? kaut kā liekas ka ar to banānijas BMW dīleru restrukturizāciju oem detaļas baigi ilgi pēdejā laikā jāgaida.
https://www.eparts.lv/ ,līdz šim patīk ka iemetot jebkuru detaļas nr no ETK kataloga, kurš man ir bijis vajadzīgs atrod ko piedāvāt, bieži vien kaut kadiem salona sīkumiem citur neko neatrod..
e36
aa nu tas zināms. es atkal no handler.lv - ir par paris ls lētāk kā e-parts, vismaz tā liekas uz BMW daļām. Bet baigā aizdoma ka šiem abiem tas detaļu piegādes tīkls utt ir viens un tas pats. Ja man rīt parādīsies, ka daļas ir noliktavā tad toč būs skaidrs.
Ir jau jā handler.lv bišk lētākas m3 ieplūdes gofrai cena pat pa gandrīz 7ls atšķirās, e-partā biju iepircies pirms uzgāju handler.lv, bonus nauda uzkrājusies bija un atiiecīgi blīve par uzkrāto bonus naudu sanāca lkm kkadi 3ls ar kapeikām maksāja + plus piegāde uz statoil bez maksas un kafija bonusā, šoreiz tāds patīkams pirkums..
e36
kaadaa tankaa tu seedi un focee to vaacinju?
nepiemirsti ka tam vacinjam var uzmetinat no iekspuses kaadu matrealu nedaudz lai lautu tev vel noslipet kadus 3mm mierigi, bez trauceshanas parejam detalam
nepiemirsti ka tam vacinjam var uzmetinat no iekspuses kaadu matrealu nedaudz lai lautu tev vel noslipet kadus 3mm mierigi, bez trauceshanas parejam detalam
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 56
- chevron_right