Nixona 320iSPORT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 27
- chevron_right
Pa ilgu! Vajag kaujas divnieku buvet jau. Sezona nav aiz kalniem.
par kolektoru - pirmais variants ir pietiekosi labs. nav vaidzibas tur taisit baigas zarnas
Galīgi nav lieki līdzekļi tam pašlaik.seeingman rakstīja:Pa ilgu! Vajag kaujas divnieku buvet jau. Sezona nav aiz kalniem.
Kad seeingmans uzbūvēja ko tādu, tad gan visi bija lielie bļāvēji.boris737 rakstīja:par kolektoru - pirmais variants ir pietiekosi labs. nav vaidzibas tur taisit baigas zarnas
Līkumi jau ir sapirkti, būs zirneklis.
Paga stop, paskaties velreiz to manu levo kolektoru un tad uz savu. Manejais jau ari funkcioneja, tikai karsa baigi un dega ara, jo bija parak plans un levijs materials + man par 2 trubam rindina vairak bija.
Paskaties manu jauno kolektoru, stradaja lieliski.
Tubular tipa kolektors ir labaks ar to ka tas viss mazak karst. LPT aplikacijai nav tik liela ndpieciesamiba pec kolektora perfekcijas.
Paskaties manu jauno kolektoru, stradaja lieliski.
Tubular tipa kolektors ir labaks ar to ka tas viss mazak karst. LPT aplikacijai nav tik liela ndpieciesamiba pec kolektora perfekcijas.
Mēs varam aizbraukt,nogruzīt Tevi,ka viss tur ir slikti un moš sāksi kko darīt večukNixon rakstīja:Bakstītāji man pietiek.
Es jau Toma tēmā argumentēti izskaidroju, tāpēc neredzēju iemeslu vēl te ko rakstīt
Brutāli strādāja, kur tad tām gāzēm likties ja ne nākt ārā, bet runa jau par to, runa ir par to, ka nepariezi strādāja, ne par to vai vispār strādāja, dirst var arī stāvus un teikt, ka padirst jau var tavā gadījumā tā arī bija
Un te nav runa par pedantisku, fanātisku kolektoru kā F1 tiek izpulēts no iekšas, lai neviena savienojuma nebūtu, te runa tikai par daudz maz pareiziem garumiem.
Un karsa viņš visvairāk tāpēc, ka no blakus cilindriem tas tika uzkarsēts, ja ir daudz maz vienādi garumi, kast mazākseeingman rakstīja:karsa baigi un dega ara
Brutāli strādāja, kur tad tām gāzēm likties ja ne nākt ārā, bet runa jau par to, runa ir par to, ka nepariezi strādāja, ne par to vai vispār strādāja, dirst var arī stāvus un teikt, ka padirst jau var tavā gadījumā tā arī bija
Un te nav runa par pedantisku, fanātisku kolektoru kā F1 tiek izpulēts no iekšas, lai neviena savienojuma nebūtu, te runa tikai par daudz maz pareiziem garumiem.
Nixon lasiju un lasiju un velreiz lasiju tapec pm atsuti savu bankas kontu pers kodu un vardu uzvardu uz nakamo sezonu meiginasu tevi atbalstit ka nu varesu ari paskatisos varbut no manas vecas zurkas kadas dalas metajas tad mosk tas varesu tev aizvest :)
Intresanti so visu lasit ja aizvedisu tev dalas mosk iedosi izgast?
A un velviens jautajums braucot trase neskatas jau uz to ka tiesibas ir atnemtas vai ari jabut vaditaja apliecibai tik un ta jo vienreiz gribeju kaut ko sakt taisit un darit un daudzi saka teikt ka vaig paditaja apliecubu lai piedalitos ka tur isti ir?
Intresanti so visu lasit ja aizvedisu tev dalas mosk iedosi izgast?
A un velviens jautajums braucot trase neskatas jau uz to ka tiesibas ir atnemtas vai ari jabut vaditaja apliecibai tik un ta jo vienreiz gribeju kaut ko sakt taisit un darit un daudzi saka teikt ka vaig paditaja apliecubu lai piedalitos ka tur isti ir?
Ja daļas ved, kad esmu trasē, tad varu iedot izbraukt, nav problēmu. Pie garāžas man īsti nav kur braukt.
Slēgtajās trasēs vadītaja apliecību nevajag, tapēc jau tās ir trases.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Slēgtajās trasēs vadītaja apliecību nevajag, tapēc jau tās ir trases.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Krossā varbūt nevajag, bet ir gonkas kur vajag, piemēram autsprintā ''itkā'' nolikumā ir prasība, ka pirms sacensībām ir jauzrāda, bet cik runāju ar organizatoriem, viņiem tas nav svarīgi, jo trasē neeksistē CSN un tas ir nolikumā dēļ LAF noteikumiem.
Nu tas kā kur. Smiltenes sprintā nolikumā nekas nav minēts un uz vietas arī neko neprasa.
Pa tēmu, tikko tik no garāžas. Dabūju stūres pastiprinātaja šļauku, par to paldies DN-848 un Kneikam. Bet laikam sūkni būšu nokāvis braucot bez eļļas. [emoji38] Baigi dīc. Testdraivs vēl gan nebija, nezinu cik stingra stūre. Diezvai pa šodienu dabūšu citu sūkni, bet ja nu stūre būs stingra, tad jāgāž eļļa ārā un jāmauc bez pastiprinātāja.
Vakarā centīšos ielikt kautkādas bildes, kas vēl sadarīts, jo darba vēl diezgan, lai svētdien uz trases pašam patiktu atrasties.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Pa tēmu, tikko tik no garāžas. Dabūju stūres pastiprinātaja šļauku, par to paldies DN-848 un Kneikam. Bet laikam sūkni būšu nokāvis braucot bez eļļas. [emoji38] Baigi dīc. Testdraivs vēl gan nebija, nezinu cik stingra stūre. Diezvai pa šodienu dabūšu citu sūkni, bet ja nu stūre būs stingra, tad jāgāž eļļa ārā un jāmauc bez pastiprinātāja.
Vakarā centīšos ielikt kautkādas bildes, kas vēl sadarīts, jo darba vēl diezgan, lai svētdien uz trases pašam patiktu atrasties.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Ja der no m50 sūknis tad man ir viens lieks, nezinu cik ejošs - varu uzdavinat.
e36
Ja pareizi atceros tad neder.540i rakstīja:Ja der no m50 sūknis tad man ir viens lieks, nezinu cik ejošs - varu uzdavinat.
Es ar braucu ar beigtu like real man
uz m43 no m50 nederēja, ja pareizi sapratu, kam vajag, un bez eļļas braucot sūknis izbeidzas.
Man bija līdzīga problēma, es Hansaflexā nopirku pāreju, m16 uz m14(vai 14 uz 12, neatceros kas tur bija) un pieskrūvēju ar to augstpiediena šļauku kura man bija.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Neder, neder no M50. Jāmeklē būs vien no M43 jaunā tipa, kautkad.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Tikko no garāžas...
Par cik, kulise bija pagaidu variants - ķīniešu shortshifters ar E46 apakšējo pārslēdzējsviru, kas nejēgā berzējās pret kardāna slaveno ''inerces bumbu''. Tad pārtaisīju kautkādu citu sviru tā, lai der un nekas nestrīķējas. Iegriezu vītni un uzregulēju tā, lai ir īstais garums, jo pa rokai nekur nebija 4cyl svira, ko uzlikt.
Aizmugurējie atbalsti arī bija izbeigušies paša kļūdas pēc un tos atkal uztaisīju no VAZ buksēm... Izmaksas 1eur. Te sākās vizuāli darbi, kā piemēram, spārnu taisnošana, bampera krāsošana utt. Gatavs startam Protams, sadarīti vēl simts visādi sīkumi, ko vajadzēja un beigās izbraucot testa braucienu sadzirdēju no aizmugures ļoti nepatīkamu metālisku čīkstoņu/sitienu, kad rati spolējas sniegā. Tā arī netiku skaidrībā, kas tā par tizlu skaņu. Sākumā domāju, ka atbalsti, bet ar tiem itkā viss OK. Ceru, ka pa rītdienu tikšu skaidrībā, kas tur sitas.
Kautkā pamaz bildes, bet rīt gan jau kādu vēl ielikšu pēc gonkas. Stūres pastiprinātājs arī klusāks palicis. Iespējams, ka lēnām atgaisojies. Palabojiet, ja kļūdos! Ar labu nakti, jāpaguļ arī nedaudz.
Par cik, kulise bija pagaidu variants - ķīniešu shortshifters ar E46 apakšējo pārslēdzējsviru, kas nejēgā berzējās pret kardāna slaveno ''inerces bumbu''. Tad pārtaisīju kautkādu citu sviru tā, lai der un nekas nestrīķējas. Iegriezu vītni un uzregulēju tā, lai ir īstais garums, jo pa rokai nekur nebija 4cyl svira, ko uzlikt.
Aizmugurējie atbalsti arī bija izbeigušies paša kļūdas pēc un tos atkal uztaisīju no VAZ buksēm... Izmaksas 1eur. Te sākās vizuāli darbi, kā piemēram, spārnu taisnošana, bampera krāsošana utt. Gatavs startam Protams, sadarīti vēl simts visādi sīkumi, ko vajadzēja un beigās izbraucot testa braucienu sadzirdēju no aizmugures ļoti nepatīkamu metālisku čīkstoņu/sitienu, kad rati spolējas sniegā. Tā arī netiku skaidrībā, kas tā par tizlu skaņu. Sākumā domāju, ka atbalsti, bet ar tiem itkā viss OK. Ceru, ka pa rītdienu tikšu skaidrībā, kas tur sitas.
Kautkā pamaz bildes, bet rīt gan jau kādu vēl ielikšu pēc gonkas. Stūres pastiprinātājs arī klusāks palicis. Iespējams, ka lēnām atgaisojies. Palabojiet, ja kļūdos! Ar labu nakti, jāpaguļ arī nedaudz.
Palasīju pēdējās lapas - kruta, malacis!
Baigi gribas kaut kad vasarā uz Tavu galu aizskriet, kādu alu iedzert un sapļāpāt.
Patīk Tava attieksme - nečīksti, ka valsts sūds, utt., bet dari, cik vari un rezultāts neizpaliek. Domāju, ka, skrūvējot šīs lamatas, gan auto uzbūvi esi pamatīgi apguvis, gan arī tiec pie šādām, tādām haltūrām. Citi cilvēki tikmēr vienkārši dzer, slaistās un neko nedara.
Par stūres past. sūkni - manam Ex audi A4B6 gaudoja sūknis un ik pa brīdim nestrādāja (bļin, tik jobnuta sajūta, kad līkuma vidū pēkšņi nomirst pastūzis ), es samainīju šķidrumu. Izsūknēju visu veco un ielēju jaunu, pēc kataloga atbilstošu. Sākumā sūknis vēl sīca, bet ar katru nobraukto km palika aizvien labāk un pēc pāris dienām strādāja perfekti. Vēl gadu nobraucu un ar stūres iekārtu problēmu nebija.
Baigi gribas kaut kad vasarā uz Tavu galu aizskriet, kādu alu iedzert un sapļāpāt.
Patīk Tava attieksme - nečīksti, ka valsts sūds, utt., bet dari, cik vari un rezultāts neizpaliek. Domāju, ka, skrūvējot šīs lamatas, gan auto uzbūvi esi pamatīgi apguvis, gan arī tiec pie šādām, tādām haltūrām. Citi cilvēki tikmēr vienkārši dzer, slaistās un neko nedara.
Par stūres past. sūkni - manam Ex audi A4B6 gaudoja sūknis un ik pa brīdim nestrādāja (bļin, tik jobnuta sajūta, kad līkuma vidū pēkšņi nomirst pastūzis ), es samainīju šķidrumu. Izsūknēju visu veco un ielēju jaunu, pēc kataloga atbilstošu. Sākumā sūknis vēl sīca, bet ar katru nobraukto km palika aizvien labāk un pēc pāris dienām strādāja perfekti. Vēl gadu nobraucu un ar stūres iekārtu problēmu nebija.
Patīkams posts. Droši, garāžā parasti tās labākās sarunas. Vislabāk pirms gonkas braukt vai uz gonku, lai nav galīgi vējā iztērēts laiks.
Stūres pastūzis laikam jau, ka strādā, tik nedaudz īd, bet eļļa, ko ielēju arī dīvaina - baigi šķidrā. Doma arī ir, ka jāizlaiž ārā un jāielej bišk labāka, plus man vēl plauktā stāv Protec nano piedeva pastūzim tieši.
Par šodienas gonku... Nobraucot kvalifikācijas braucienu, sapratu, ka ar tām ziemenēm, kas man ir aizmugurē, spolē nejēgā un uz priekšu galīgi negrib iet. Tad tika izlemts, ka priekšējās riepas (tās pašas, kas bija vasarā (ķipa zāģi, bet bez naglām)) jāliek aizmugurē, lai kautko vismaz rok un rauj uz priekšu. Kvalifikācijā trešais laiks. Jā, labāk palika ar tām riepām, taču startā visi Žiki normāli aizrāva garām. Pirmos trīs priekšbraucienus ar pāris apdzīšanām nobraucu pa otro un finālā startu sāku ar otro pārnesumu un sanāca pat ātrāko Žiku izkost. Tad nu finišēju pirmais.
Bija arī autosprints tajā pašā trasē, tad domāju tur arī uzbraukt... Beigās ar visu apmešanos riņķī sanāca pat otro vietu arī tur dabūt. Gonka super, protams, ļoti lēni likās pēc vasaras braukšanas, bet arī ķert pareizās trajektorijas ir interesanti. Un re, 1.6 arī var parādīt rezultātu. Tehniski nekādu problēmu arī nebija, ja nu vienīgi tā mistiskā skaņa no aizmugures, kuru varēs dzirdēt arī video.
Tagad mēģināšu no onboardiem interesantāko sagraizīt un salikt kopā, lai nav jāskatās viss garlaicīgais video.
Stūres pastūzis laikam jau, ka strādā, tik nedaudz īd, bet eļļa, ko ielēju arī dīvaina - baigi šķidrā. Doma arī ir, ka jāizlaiž ārā un jāielej bišk labāka, plus man vēl plauktā stāv Protec nano piedeva pastūzim tieši.
Par šodienas gonku... Nobraucot kvalifikācijas braucienu, sapratu, ka ar tām ziemenēm, kas man ir aizmugurē, spolē nejēgā un uz priekšu galīgi negrib iet. Tad tika izlemts, ka priekšējās riepas (tās pašas, kas bija vasarā (ķipa zāģi, bet bez naglām)) jāliek aizmugurē, lai kautko vismaz rok un rauj uz priekšu. Kvalifikācijā trešais laiks. Jā, labāk palika ar tām riepām, taču startā visi Žiki normāli aizrāva garām. Pirmos trīs priekšbraucienus ar pāris apdzīšanām nobraucu pa otro un finālā startu sāku ar otro pārnesumu un sanāca pat ātrāko Žiku izkost. Tad nu finišēju pirmais.
Bija arī autosprints tajā pašā trasē, tad domāju tur arī uzbraukt... Beigās ar visu apmešanos riņķī sanāca pat otro vietu arī tur dabūt. Gonka super, protams, ļoti lēni likās pēc vasaras braukšanas, bet arī ķert pareizās trajektorijas ir interesanti. Un re, 1.6 arī var parādīt rezultātu. Tehniski nekādu problēmu arī nebija, ja nu vienīgi tā mistiskā skaņa no aizmugures, kuru varēs dzirdēt arī video.
Tagad mēģināšu no onboardiem interesantāko sagraizīt un salikt kopā, lai nav jāskatās viss garlaicīgais video.
Malacis!
Galvenais, ka lēto krievu šampi dabuj
Galvenais, ka lēto krievu šampi dabuj
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 27
- chevron_right