Riebeklis Track Days sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 70
- chevron_right
Ā, tas tavs Opels? Tad jau manīju tevi MC, pirms dažā dienām.
Kas tas vispār ir par modeli?
Kas tas vispār ir par modeli?
Opel Speedsterfunkyasshit rakstīja:Ā, tas tavs Opels? Tad jau manīju tevi MC, pirms dažā dienām.
Kas tas vispār ir par modeli?
Cik tad tads izmaksa?-AF- rakstīja:Strocker hujokers vējā nauda.
M50turbo
Vai ari mums uz vietas plauktā ir teju viss nepieciešamais uz 1.8is turbo
85mm kaltie virzułi ar klańiem CR 7.5 tēmēt var uz 1000+hp ja interesē pm
Ja no 0 buvet motoru tad vismaz 5k
Sen nēesmu neko rakstījis.
Sacensību dienā no rīta malkojot kafiju kopā ar cigareti, izlēmu braukt agresīvi un uzstādīt labākus laikus nekā treniņā, jo treniņa gāja diezgan labi manuprāt.
Japiebilst ka trase bija izmaiņas pirmajā roterī, tas bija uztaisīts šaurāks. Trasei itkā būtu jābūt vienādai ar treniņos brauktu, bet nu pats vainīgs nepielāgojos ātri izmaiņām. Divas reizes pirmajā roterī nokrāsoju kreiso sānu ar gumijas krāsu un protams treša reize bija liktenīga auto sānam. Rezultāts ir acīmredzams.
Kā tas notika? Aizsapņojos un par vēlu sāku bremzēt, drīzāk var teikt sāku bremzēt jau ieejot roterī. Šoreiz mani nekas neglāba un ar sabloķētām riepām skaisti ieliku sānu roterī. Skats jau labs kā roteris aizlido prom no trieciena pāris metrus.
Pats interesantākais, ka sabloķejot riepas vienmēr auto pakaļa aiziet uz kreiso pusi. Šo problēmu vajadzētu risināt.
Uz pirmo sesiju biju maksimāli cietu aizmuguri noregulējis, auto uzvedība uzreiz pamainījās. Līkumos bija vieglāk iegriezt, bet pirms finiša braucot no kalna lejā, sānslīde bija garantēta. Veram vaļa linku un skatamies, man protams nebija tik skaisti, bet domu sapratāt. Vieta tā pati. https://www.instagram.com/p/BICMHrNgYyv/
Uz pēdējo sesiju noregulēju mīkstākus amortizātorus, saķere laba, bet braukt ir vienozīmīgi nedaudz grūtāk likumos. Domājams to varētu pamainīt uz labo pusi ar LSD.
Tagad saprotams uz praktiska piemēra kāpēc Arkady Tsaregradtsev iesaka mīkstāku aizmugurējo piekari ja nepieciešama labāka saķere un paātrinājums drifta. Bet nu foruma eksperti pielabo ja kļūdos.
Interesanti arī tas ka tās šaurais roteris maina braucēju laikus. Jo šo gabalu braucam jau kuro reizi un it kā laiki paliek labāki, bet viens roteris tomēr pamaina to visu. Citiem braucējiem varbūt ne tik jūtami kā man. Treniņbraucienos man bija labākais laiks 1:35.34, tad jau sacensībās man bija 1:39.86 It kā jau nekas traks, bet 4 sekundes ir tiešām daudz, priekšs manis.
Kā tad uzlabot laiku trasē. Ātrakais variants ir auto svars vai jauda, jo visvairāk manuprāt es zaudēju tieši taisnēs. Nu nespēj tas smagais klucis uzņemt tik ātri ātrumu kā man gribētos un mans braukšanas līmenis vēl nenodrošina man labu vidējo ātrumu braucot visos līkumos, roteros. Ir vajadzīgi treniņi un daudz, bet īsti neredzu kur trenēties, labi godīgi, pat nevaru atrast laiku kad trenēties. Rulītis varbūt ir foršs, bet nu tas segums. Par 333 cik dzirdēju tantes pieturā runājot ierubījis normālu ciparu.
Iedvesmu smeļos no https://www.youtube.com/channel/UCR5Vdj ... q0w/videos
Sacensību dienā no rīta malkojot kafiju kopā ar cigareti, izlēmu braukt agresīvi un uzstādīt labākus laikus nekā treniņā, jo treniņa gāja diezgan labi manuprāt.
Japiebilst ka trase bija izmaiņas pirmajā roterī, tas bija uztaisīts šaurāks. Trasei itkā būtu jābūt vienādai ar treniņos brauktu, bet nu pats vainīgs nepielāgojos ātri izmaiņām. Divas reizes pirmajā roterī nokrāsoju kreiso sānu ar gumijas krāsu un protams treša reize bija liktenīga auto sānam. Rezultāts ir acīmredzams.
Kā tas notika? Aizsapņojos un par vēlu sāku bremzēt, drīzāk var teikt sāku bremzēt jau ieejot roterī. Šoreiz mani nekas neglāba un ar sabloķētām riepām skaisti ieliku sānu roterī. Skats jau labs kā roteris aizlido prom no trieciena pāris metrus.
Pats interesantākais, ka sabloķejot riepas vienmēr auto pakaļa aiziet uz kreiso pusi. Šo problēmu vajadzētu risināt.
Uz pirmo sesiju biju maksimāli cietu aizmuguri noregulējis, auto uzvedība uzreiz pamainījās. Līkumos bija vieglāk iegriezt, bet pirms finiša braucot no kalna lejā, sānslīde bija garantēta. Veram vaļa linku un skatamies, man protams nebija tik skaisti, bet domu sapratāt. Vieta tā pati. https://www.instagram.com/p/BICMHrNgYyv/
Uz pēdējo sesiju noregulēju mīkstākus amortizātorus, saķere laba, bet braukt ir vienozīmīgi nedaudz grūtāk likumos. Domājams to varētu pamainīt uz labo pusi ar LSD.
Tagad saprotams uz praktiska piemēra kāpēc Arkady Tsaregradtsev iesaka mīkstāku aizmugurējo piekari ja nepieciešama labāka saķere un paātrinājums drifta. Bet nu foruma eksperti pielabo ja kļūdos.
Interesanti arī tas ka tās šaurais roteris maina braucēju laikus. Jo šo gabalu braucam jau kuro reizi un it kā laiki paliek labāki, bet viens roteris tomēr pamaina to visu. Citiem braucējiem varbūt ne tik jūtami kā man. Treniņbraucienos man bija labākais laiks 1:35.34, tad jau sacensībās man bija 1:39.86 It kā jau nekas traks, bet 4 sekundes ir tiešām daudz, priekšs manis.
Kā tad uzlabot laiku trasē. Ātrakais variants ir auto svars vai jauda, jo visvairāk manuprāt es zaudēju tieši taisnēs. Nu nespēj tas smagais klucis uzņemt tik ātri ātrumu kā man gribētos un mans braukšanas līmenis vēl nenodrošina man labu vidējo ātrumu braucot visos līkumos, roteros. Ir vajadzīgi treniņi un daudz, bet īsti neredzu kur trenēties, labi godīgi, pat nevaru atrast laiku kad trenēties. Rulītis varbūt ir foršs, bet nu tas segums. Par 333 cik dzirdēju tantes pieturā runājot ierubījis normālu ciparu.
Iedvesmu smeļos no https://www.youtube.com/channel/UCR5Vdj ... q0w/videos
Nekur nav zvanīts, ka trase treniņā būs tāda pati kā sacensībā. Driftā (ja jau kādudien taisies braukt) trase var mainīties vairākas reizes pat sacensību dienā - līdz kvalifikācijai, protams. Vēlāk ne. :)
Tu treniņus (kā pats rakstīji šeit, forumā, kad sāki braukt) brauc, lai mācītos braukt. Ātri. Nevis iekaltu trasi no galvas :)
Tu treniņus (kā pats rakstīji šeit, forumā, kad sāki braukt) brauc, lai mācītos braukt. Ātri. Nevis iekaltu trasi no galvas :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Ko ar vizuālo darīsi>?
Kikaps rakstīja:Nekur nav zvanīts, ka trase treniņā būs tāda pati kā sacensībā. Driftā (ja jau kādudien taisies braukt) trase var mainīties vairākas reizes pat sacensību dienā - līdz kvalifikācijai, protams. Vēlāk ne. :)
Tu treniņus (kā pats rakstīji šeit, forumā, kad sāki braukt) brauc, lai mācītos braukt. Ātri. Nevis iekaltu trasi no galvas :)
Itkā - nozīmē man likas vai es domaju Neapgalvoju ka tā būtu jābut.
Neticēsi, es vēl joprojām visu trasi nezinu no galvas. Ja vajadzētu domās izbraukt, tad nevarētu.
Jā mērķis ir mācities, nu jau no savām ķlūdām
Ko gan es daudz varu darīt, nomainit durvis vai izklapēt viņas. Aizmugurējas, cietušas diezgan.elksnis rakstīja:Ko ar vizuālo darīsi>?
Pec bildem spriezhot, tev shvaka ta piekare. Nereaali iesveras likumos
ar kompatu pa brugji
Spried pēc vienas bildes vai tomēr skatijies vairakas bildes?cipruss18 rakstīja:Pec bildem spriezhot, tev shvaka ta piekare. Nereaali iesveras likumos
Jā švaka piekare, pastasti par savējā auto piekari, pamācīšos no tevis!
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Samaina durvis un gāž tālāk.riebeklis rakstīja:Ko gan es daudz varu darīt, nomainit durvis vai izklapēt viņas. Aizmugurējas, cietušas diezgan.elksnis rakstīja:Ko ar vizuālo darīsi>?
Taču tīri teorētiski jāpiekrīt, ka tas auto tiešām ir ievērojami galertaināks kā vairums trases auto.
Sorry, ka neparullēju atpakaļ un nemeklēju attiecīgos postus, bet kas tur bija virsū, HSD Mono, Dual? Jebkurā gadījumā - kādas cietības atsperes ir virsū un vai amortizatoriem cietība regulējas?
Jebkurā gadījumā iesaku pamēģināt pabraukt ar cietāku setupu. Ja arī nepatiks, tad vismaz pamēģinājis būsi, jo katram braucējam ir savas komforta nianses, kuras jāatrod.
Sorry, ka neparullēju atpakaļ un nemeklēju attiecīgos postus, bet kas tur bija virsū, HSD Mono, Dual? Jebkurā gadījumā - kādas cietības atsperes ir virsū un vai amortizatoriem cietība regulējas?
Jebkurā gadījumā iesaku pamēģināt pabraukt ar cietāku setupu. Ja arī nepatiks, tad vismaz pamēģinājis būsi, jo katram braucējam ir savas komforta nianses, kuras jāatrod.
Pat ja arī neko nedaru, galvenais ka varu GĀZT tālakmāriņš rakstīja:Samaina durvis un gāž tālāk.riebeklis rakstīja:Ko gan es daudz varu darīt, nomainit durvis vai izklapēt viņas. Aizmugurējas, cietušas diezgan.elksnis rakstīja:Ko ar vizuālo darīsi>?
Bet ir viena ideja, redzēs tad.
Varbūt pie vainas mana saraustītā braukšanaKurlis rakstīja:Taču tīri teorētiski jāpiekrīt, ka tas auto tiešām ir ievērojami galertaināks kā vairums trases auto.
Sorry, ka neparullēju atpakaļ un nemeklēju attiecīgos postus, bet kas tur bija virsū, HSD Mono, Dual? Jebkurā gadījumā - kādas cietības atsperes ir virsū un vai amortizatoriem cietība regulējas?
Jebkurā gadījumā iesaku pamēģināt pabraukt ar cietāku setupu. Ja arī nepatiks, tad vismaz pamēģinājis būsi, jo katram braucējam ir savas komforta nianses, kuras jāatrod.
BC Racing RM series 10/8kg, regulējas bet grūti, dēļ koilu specifikas.
Priekša max cieta, meģinājis nēesmu regulēt, nav ērti. Esmu tikai aizmuguri regulējis.
Rekur bildes, lai izrēķiņatu GALERTA koeficientu.
https://www.facebook.com/minisoseja/pho ... 4066366460
Pēdējais labojis riebeklis - 27 Jūl 2016, 16:54, kopā labots 1 reizi.
Kāda vēl durvju mainīšana, paņem ar āmuru izdauzi lai ir +- taisnas un gāz tālāk, nemainīs tak pēc katra rotera durvis
Un piekarei ar regulēšanu nav ko daudz aizrauties kamēr tev ir metinātais un tas auto nevadās. Arī vispār bez bloķa tev jau tas auto paliks ievērojami labāks, ar LSD būtu ideāli un tad varētu kaut ko domāt par cietībām. Ātri var pabraukt arī ar pilnīgu galertu, tik drusku citādi tad jābrauc
Un piekarei ar regulēšanu nav ko daudz aizrauties kamēr tev ir metinātais un tas auto nevadās. Arī vispār bez bloķa tev jau tas auto paliks ievērojami labāks, ar LSD būtu ideāli un tad varētu kaut ko domāt par cietībām. Ātri var pabraukt arī ar pilnīgu galertu, tik drusku citādi tad jābrauc
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 70
- chevron_right