KV_ Jelgavas e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 26
- chevron_right
nav baigais čakars vilkt to pravotku logiem?
man uz vienām durvīm aiziet pie 1.5-2h + mehānismu nomainīt kādas 30min.
ja ir kaut cik plug&play variants tad nav tik traki.
Tātad, vecais mehanisms (airīši) pamazām dodas prom un vietā nāk 21.gs. tehnika
Pogas rūpīgi ir vietā
el.motora sistema ir pieskruvēta, tomēr izlēmu pagaidām bez kniedēm vinju stiprinaat, pieskruveju ar 20mm 4.gb skruvēm. Vadi salikti klāt lai nekas nekur negrabētu un neberztos Izvilkti cauri aizsarggumijai, varbūt varēja arī vienoties klāt pie štekera liekajiem vadiem un tad no kuzava iekšpuses mekleet paareju un turpinaat vilkt no turienes vadus, bet any way padomāju arī lai lūku varētu izmantot ipaši neceļot roku aukšā, bet gan spiežot pie vidus konsules piekto pogu, atvilku arī vadus no turienes smuki taa lai vadi nekur nekaratos ara tad piereguleju lai logs atraak un vieglak staigatu pa sliedi, nedaudz ari saeļoju jauno mehanismu, taa atvieglinot el.motoram darba dienu viss strada tgd smuki un var likt atpakalj apšifku ar pārējām detaļam Paliek vēl 3 logiem pārlikt rokas mehanismus uz el.mehanismiem, visu savienot pie vidus konsules, salikt lai nekas negrabētu
čučam un jaa, auto ir atpakaļ stock el.spoguļi+apsilde...
Pogas rūpīgi ir vietā
el.motora sistema ir pieskruvēta, tomēr izlēmu pagaidām bez kniedēm vinju stiprinaat, pieskruveju ar 20mm 4.gb skruvēm. Vadi salikti klāt lai nekas nekur negrabētu un neberztos Izvilkti cauri aizsarggumijai, varbūt varēja arī vienoties klāt pie štekera liekajiem vadiem un tad no kuzava iekšpuses mekleet paareju un turpinaat vilkt no turienes vadus, bet any way padomāju arī lai lūku varētu izmantot ipaši neceļot roku aukšā, bet gan spiežot pie vidus konsules piekto pogu, atvilku arī vadus no turienes smuki taa lai vadi nekur nekaratos ara tad piereguleju lai logs atraak un vieglak staigatu pa sliedi, nedaudz ari saeļoju jauno mehanismu, taa atvieglinot el.motoram darba dienu viss strada tgd smuki un var likt atpakalj apšifku ar pārējām detaļam Paliek vēl 3 logiem pārlikt rokas mehanismus uz el.mehanismiem, visu savienot pie vidus konsules, salikt lai nekas negrabētu
čučam un jaa, auto ir atpakaļ stock el.spoguļi+apsilde...
20mm skruve tu domaaji garumaa nevis diametraa vai ne?
respekt tā tik turpināt
Kas varētu būt pa vainu kādēļ nestrādā el.spoguli?
Izgāju cauri vadiem ar testeri, visur strava pienak, regulacijas pogu ari izjaucu un izskatas vesela, motorinji pashi ari strada, drošinātāji arī visi veseli
Izgāju cauri vadiem ar testeri, visur strava pienak, regulacijas pogu ari izjaucu un izskatas vesela, motorinji pashi ari strada, drošinātāji arī visi veseli
stikliņi veseli ? man viens apsildāmais stikls ir. paņemšu pie tevis braucot un pārbaudīsim.
Vel ir aizdomas par to regulacijas pogu, parspraudisim no taveja, vai stradas
stiklini veseli
stiklini veseli
man ir divi stikli. abi ir apsildāmie, bet viens nestrādā, otrs darbojās uz abiem spoguļiem. kas tam stiklam notiek nezinu. varbūt kontakta nav.
Šodien saliktas jaunas miglas un noreguleti stari;
Iegādāts BMW RDS maģis - paldies userim Baumanis ;
Nokrāsots GT spoilers.
Iegādāts BMW RDS maģis - paldies userim Baumanis ;
Nokrāsots GT spoilers.
kā veco mehānismu kniedes dabūji nost?
es manuprāt kādus 30 urbjus izmēģināju, līdz dabūju kaut kādus krutos, tad tos arī salauzu...
beigās paņēmu kaltu un āmuru - 5min un visiem četriem logiem kniedes bija nost
jaunos mehānismus pieliku ar 6mm kniedēm, ceru, ka nenožēlošu, jo kniedes ir alumīnija.
es manuprāt kādus 30 urbjus izmēģināju, līdz dabūju kaut kādus krutos, tad tos arī salauzu...
beigās paņēmu kaltu un āmuru - 5min un visiem četriem logiem kniedes bija nost
jaunos mehānismus pieliku ar 6mm kniedēm, ceru, ka nenožēlošu, jo kniedes ir alumīnija.
Ar lomiku, neredzu jegu baigi tur iespringt un kniedet atpakalj ar kniedem
Atvainojos visu prātigo cilvēku priekšā, bet apdirsties var šito forumu lasot. Jopcik nu kā var krāsot suportus nenoņemot no auto. Dirsā darbs un materiāls. Noķellēt bremžu diskus vispār ir pati svaīgākā auto detaļa...
Nogāza pēctam vēl komentārs
Atliek cerēt ka tas bija prikols...m4z rakstīja:manuprāt vislabāk vispār ir pūst melnus ja krāso, lai viņi vispār nelec acīs. jo sarkanais vienmēr asociējies ar šķūneriem,bet nu ja kvalitatīvi nokrāso tad nav ne vainas :)
pēc izbraukšanas no sētas sarkanā krāsa vairs nebūs uz tā diska. tā kā esi lieki apdirsies
KV_ rakstīja:Dabuti vēl pāris upgreidi: nomainīts vecais gaismas sledzis jo bij nodilushi tie zimejumi, savienota lūkas "provotka",dabuta viduskonsule prieksh 5 pogaam, bet naksies pasham griezt pogam vietas un jadabun vel pilnais pogu ramiits... Līdz sezonas sakumam bus krietni vairāk elektronikas, tik vēl nezinu ko lai dara ar to dalīto klimu varbut ir kads variants ka var to grieztus patiriit, jo ir tadi kaa noputejushi turpinājums sekos...
Vo, kā reiz iespēja pajautāt... paskaidro man, diletantam, kā elektrisko logu pogas ņemas ārā, jo man pasažiera pusē ir nobeigusies, jāmaina!
Anyway šādi krāsot suportus ir dziļais purvs. Izskatās slikti (es laikam to jau kkad esmu teicis )V1Beta rakstīja:pēc izbraukšanas no sētas sarkanā krāsa vairs nebūs uz tā diska. tā kā esi lieki apdirsies
Ar plakano skrūvgriezi aiz maliņas un ķeksē laukā Ja pats baidies, piebrauc pie manisParamount rakstīja:
Vo, kā reiz iespēja pajautāt... paskaidro man, diletantam, kā elektrisko logu pogas ņemas ārā, jo man pasažiera pusē ir nobeigusies, jāmaina!
KV_ - laba ideja par lūkas pogas pārvietošanu uz leju Man arī ir tāda pati sen izlolota doma, bet nekad laika nesanāk
Pēdējais labojis puikaa20 - 22 Feb 2013, 15:14, kopā labots 1 reizi.
Sodas strūkla
Alumīnija, Nerūsējošais tērauds, metināšanas
https://www.instagram.com/smilts_vs/
+371 28-802-203 ( Valdis )
Alumīnija, Nerūsējošais tērauds, metināšanas
https://www.instagram.com/smilts_vs/
+371 28-802-203 ( Valdis )
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 26
- chevron_right