Nixona 320iSPORT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 27
- chevron_right
Nu, kas šeit notiek?
Svētdien gonka. Darbi rit pilnā sparā. Razklads būs, kad būs laika visu apkopot.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Steidzami vajag m52 droseli. Var ari gofru piedavaat
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Vienā no taviem video redzēju ka tev ir AFR ekrāniņš, tas kkāds paštaisīts vai aftermarketa?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Tas ir voltmetrs
Kompis nomiris, tapēc joprojām nav razklads. Bet šī sezona iesākusies ļoti slikti. Tas "turbo projekts" visu izsitis no sliedēm.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Kompis nomiris, tapēc joprojām nav razklads. Bet šī sezona iesākusies ļoti slikti. Tas "turbo projekts" visu izsitis no sliedēm.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Tur 14,7 parādijās un es automātiski pieņēmu ka tev ir AFR, nodomāju ka priekš turbo biji uzlicis.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Ir pienācis laiks kautko te arī ierakstīt. Diemžēl laika trūkuma dēļ tā arī nav sanācis te neko iepostēt.
Ņemiet vērā, ka šis posts nebūs tādi kā visu laiku, ar daudz bildēm utt, jo kompis nomira un tagad visu nākas rakstīt caur telefonu. Bet nu centīšos cik sakarīgi un secīgi varēšu.
Tātad, sāksim ar "turbo" projektu... Protams, kā jau vairumam, likās, ka līdz sezonai laika ir dahuja un nekur nesteidzos ar to visu. Kamēr jā, tikai martā tika sākts intensīvi strādāt pie kolektora izveides. Bildēs tas viss izskatās ātrāk, bet nebija un pēc mēneša, tikai aprīlī turbīna bija savā vietā. Te pirmais pūtiens tikai atmosfērā https://www.instagram.com/p/BD_MxlsSY4B/
Jā, kā jau redzam, vēl pirmstam tika uzmeistarota glažu atsaite. Tālāk tika kombinētas parējās trubas uz ieplūdi, interkūlers utt. Galvenais palīgs! Nu jau sākās kritiski ar laikiem, jo pēc kādām divām nedēļām, 1. maijā sezonas pirmais starts.
Tad arī tika nolemts, ka deadline ir 16. aprīlī un tad ir jātestē tā turbo kaste. Nakts negulēta, treileris ar transportu uz poligonu sarunāts, bet vēl štuka darbu. Saliekot visu un iedodot čībā turpat uz vietas pie garāžas, tā arī nesapratu kas ar to boostu notiek. Tad nu vēl daudz sīkumu steigā tika sadarīti un līdz ar tumsu uz poligonu. Tā arī līdz galam nesapratu kā to boost gaugi pieslēgt, braucu tik virsū uz laukuma un devu iekšās. Protams gāja tāpat kā parasts 1.6.
Štukoju, štukoju nu kas pa huiņu..
Dzird kā turbīna pūš un pat gofra ļurkājas kā nenormāla no pūtiena, bet jaudas pieauguma nebija. Beigās jau bija tik tālu zajebal, ka nolēmu nokurināt vismaz vienu riepu pāri un mest mieru, pēc tam izgulēties un ar skaidru prātu atkal cīnīties tālāk un meklēt, kur tas pūtiens paliek un kāpēc wastegate neveras vaļa.
Protams viss pasākums aizgāja pa tālu un ebay termolenta nespēja nodrošināt kārtīgu termoizolāciju uz svečvadiem, kā rezultātā, tie sāka gruzdēt un degt. [emoji38] Divi ugunsdzēšamie glāba situāciju Tad nu laika galīgi vairs nebija čakarēties, jo bija jau pēdējāis laiks krāmēt atpakaļ 2.0 atmosfēru, jo sapratu, ka ar to "1.6 turbo" vēl daudz darba. Bet nu pirms ārā celšanas izņēmu gaisa masas mērītāju un uzliku trubu pa taisno uz ieplūdi, nedabūju pārāk iztestēt, bet dziesma jau bija pavisam cita.
https://www.instagram.com/p/BEbp83ZyY6t/
Un kad palikušas 8 dienas līdz startam, tika celts ārā 1.6 un likts iekšā 2.0 Tajā pašā laikā paspēts vēl aizskriet uz Rīgu pie siikaa pēc M50B25 ieplūdnieka un V8 droseles, kuru gribēju likt, bet sapratu ka nepaspēšu to droseli saķīmiķot līdz startam. Un milzīgs paldies siikajam, protams!
Kādu laiku atpakaļ biju dabūjis bezvanosa ieplūdes sadaleni no viena lietotāja Siguldā, diemžēl aizmirsu niku.
Tad ar seeingmanu parunāju un sapratu, ka vajag vēlvienu tādu pašu un pie viena, kad biju Rīgā, mēģināju tādu samedīt un jā, sanāca pat atrast tādu jau sagatavotu likšanai izplūdē. Paldies lietotājam LEO! Norunājis, ka seeingman tūliņ, kad motoru iecelšu, jau brauks tās sadalenes man krāmēt iekšā, ātri dodos atkal uz garāžu celt to motoru iekšā. Viena nakts un motors iekšā Kamēr seeingmans brauc, plus minus vēl izplūdi sanāca uzmetināt.
Sākam instalēt abas bezvanoa ieplūdes sadalenes un M50B25 ieplūdes kolektoru, un secinam, ka manam M50B20 dzinējam ir 2.5 galva, kas pec seeingman teiktā, nemaz nav labi, jo CR sanāk kautkas ap 9.3? Gan viņš pats mācēs pakomentēt sīkāk.
Bet nu ko nu vairs, pagājušosezon ar tādu setupu neteiktu, ka motors gāja slikti un turpinam vien likt sadalenes. Pirmais iepaids - tukšgaitā bubina patīkami, kā jau īsts racecar, bet nevar saprast iet vai neiet, jo pie garāžas īsti nav kur testēt. Bet nu laika vairs nav daudz, paldies seeingmanam un Ģirtam par palīdzību un turpinam gatavoties uz startu, jo vēl daudz sīkumu bija jāizdara. Pēdējā diena pirms starta Vakarā jau šādi kautkā Vēl pa tumsu braucu testēt un tests galīgi nebija iepriecinošs - sapratu, ka sadalenēm regulējums vai nu galīgi nav, vai kaukas cits man tur neaļo pēc visa tā installa.
Video tīri ieskatam, cik jautri pa tumsu bez uguņiem ir braukt https://www.instagram.com/p/BFdgbPryYw_/
Tāds pats arī aizbraucu uz gonku, ar cerību, ka kompis adaptēsies un viss aizies. Bet pēc kvalifikācijas jau sapratu, ka neiet tas auto vispār. Pirmie divi braucieni tā arī mierīgi nobraukti pa otro, trešais arī, bet tad radiatoram patruboks noplīsa. Domāju ko darīt... kautkā uz fikso nostiprināju, lai dzesēšanas šķidrums kautcik vēl turas sistēmā un domāju nobraukt finālu, kamēr temperatūra nekāpj, pa mierīgo. Tad nu finišēju 4.
Posms nobraukts, atkopjamies Jauns radiators no dīzeļa Atkal zvans uz ShtencWerks, ka kautkas jādara. Sarunāts vis ar seeingman un gaidu atkal ciemos.
Līdz tam protams atradu vietu, kur gaisu piesūca bet nu štrunts ar to. Secinājam, ka sadalenes pa niknu saregulētas, pa daudz uz augšām ķip, kas nav vajadzīgs manā gadījumā ar to 2.5 galvu. Bet nu tur drošvien seeingman pakomentēs pareizāk. Uzlikta arī drosele no M52B20 un veikts testdraivs. Tagad jau daudz patīkamāk motors rūc un arī tukšgaita normas robežās.
Kā arī, uzlikts sadalenes lasītājs, kas der uz bezvanosa sadalenes vanosa vadībai https://www.instagram.com/p/BFehQAKyY_G/
Gandrīz gatavs nākošajam posmam Gonka klāt Atkal jau kvalī jūtu, ka pagājušogad tomēr motors gāja labāk.
Sīkumos neizplūdīšu, bet atkal pa otro vislaik finišēju līdz trešajā braucienā, iebraucot finišā, saprotu, ka motors no abām paduškām kārtejo reizi nost un stūres pastiprinātāja šļauka arī ar to pašu pārrauta.
Pa starplaiku samainīta viena paduška un otra ar štropi atsieta. Finālā tā arī mierīgi pa trešo braucu, jo labāk dzinējs vairs neļāva. Pēdējos apļos sāka trešajā slīdēt sajūgs. Gandarījums nebija nekāds, jo par ko gan?
Tagad iepriekšējo gonku izlaidu, jo piķis jau tā ir izlikts ļoti daudz un rezultāta vēl šosezon tā arī nav. Pa lielam jau tas turbo visu izsitis no sliedēm, jo šitās visas problemas vajadzēja risināt pa ziemu, nevis tagad, kd sezona sākusies.
Svētdien atkal gonka, bet vēl nezinu vai sanāks uzbraukt.
Kautkas ar sajūgu jāizdomā;
Motora paduškas;
Stūres pastiprinātāja šļauka... nu labi, bez tā arī varētu iztikt.
Un atkal jāpārregule sadalenes laikam, jo nu neiet viņš kā vajag.
Kā arī, jau laiku atpakaļ ir iegādāta bosch bezvanosa vadība (402), tā jāuzliek.
Beidzot tas laikam būs izdarīts un atskaite kautkāda uzrakstīta. Turpmāk laikam gudrā būs pēc katra izdarītā darba kautko ierakstīt, jo tagad daudzkas palika nepateikts. Bet droši varat prasīt bildes un vēl visu, kas interesē.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Ņemiet vērā, ka šis posts nebūs tādi kā visu laiku, ar daudz bildēm utt, jo kompis nomira un tagad visu nākas rakstīt caur telefonu. Bet nu centīšos cik sakarīgi un secīgi varēšu.
Tātad, sāksim ar "turbo" projektu... Protams, kā jau vairumam, likās, ka līdz sezonai laika ir dahuja un nekur nesteidzos ar to visu. Kamēr jā, tikai martā tika sākts intensīvi strādāt pie kolektora izveides. Bildēs tas viss izskatās ātrāk, bet nebija un pēc mēneša, tikai aprīlī turbīna bija savā vietā. Te pirmais pūtiens tikai atmosfērā https://www.instagram.com/p/BD_MxlsSY4B/
Jā, kā jau redzam, vēl pirmstam tika uzmeistarota glažu atsaite. Tālāk tika kombinētas parējās trubas uz ieplūdi, interkūlers utt. Galvenais palīgs! Nu jau sākās kritiski ar laikiem, jo pēc kādām divām nedēļām, 1. maijā sezonas pirmais starts.
Tad arī tika nolemts, ka deadline ir 16. aprīlī un tad ir jātestē tā turbo kaste. Nakts negulēta, treileris ar transportu uz poligonu sarunāts, bet vēl štuka darbu. Saliekot visu un iedodot čībā turpat uz vietas pie garāžas, tā arī nesapratu kas ar to boostu notiek. Tad nu vēl daudz sīkumu steigā tika sadarīti un līdz ar tumsu uz poligonu. Tā arī līdz galam nesapratu kā to boost gaugi pieslēgt, braucu tik virsū uz laukuma un devu iekšās. Protams gāja tāpat kā parasts 1.6.
Štukoju, štukoju nu kas pa huiņu..
Dzird kā turbīna pūš un pat gofra ļurkājas kā nenormāla no pūtiena, bet jaudas pieauguma nebija. Beigās jau bija tik tālu zajebal, ka nolēmu nokurināt vismaz vienu riepu pāri un mest mieru, pēc tam izgulēties un ar skaidru prātu atkal cīnīties tālāk un meklēt, kur tas pūtiens paliek un kāpēc wastegate neveras vaļa.
Protams viss pasākums aizgāja pa tālu un ebay termolenta nespēja nodrošināt kārtīgu termoizolāciju uz svečvadiem, kā rezultātā, tie sāka gruzdēt un degt. [emoji38] Divi ugunsdzēšamie glāba situāciju Tad nu laika galīgi vairs nebija čakarēties, jo bija jau pēdējāis laiks krāmēt atpakaļ 2.0 atmosfēru, jo sapratu, ka ar to "1.6 turbo" vēl daudz darba. Bet nu pirms ārā celšanas izņēmu gaisa masas mērītāju un uzliku trubu pa taisno uz ieplūdi, nedabūju pārāk iztestēt, bet dziesma jau bija pavisam cita.
https://www.instagram.com/p/BEbp83ZyY6t/
Un kad palikušas 8 dienas līdz startam, tika celts ārā 1.6 un likts iekšā 2.0 Tajā pašā laikā paspēts vēl aizskriet uz Rīgu pie siikaa pēc M50B25 ieplūdnieka un V8 droseles, kuru gribēju likt, bet sapratu ka nepaspēšu to droseli saķīmiķot līdz startam. Un milzīgs paldies siikajam, protams!
Kādu laiku atpakaļ biju dabūjis bezvanosa ieplūdes sadaleni no viena lietotāja Siguldā, diemžēl aizmirsu niku.
Tad ar seeingmanu parunāju un sapratu, ka vajag vēlvienu tādu pašu un pie viena, kad biju Rīgā, mēģināju tādu samedīt un jā, sanāca pat atrast tādu jau sagatavotu likšanai izplūdē. Paldies lietotājam LEO! Norunājis, ka seeingman tūliņ, kad motoru iecelšu, jau brauks tās sadalenes man krāmēt iekšā, ātri dodos atkal uz garāžu celt to motoru iekšā. Viena nakts un motors iekšā Kamēr seeingmans brauc, plus minus vēl izplūdi sanāca uzmetināt.
Sākam instalēt abas bezvanoa ieplūdes sadalenes un M50B25 ieplūdes kolektoru, un secinam, ka manam M50B20 dzinējam ir 2.5 galva, kas pec seeingman teiktā, nemaz nav labi, jo CR sanāk kautkas ap 9.3? Gan viņš pats mācēs pakomentēt sīkāk.
Bet nu ko nu vairs, pagājušosezon ar tādu setupu neteiktu, ka motors gāja slikti un turpinam vien likt sadalenes. Pirmais iepaids - tukšgaitā bubina patīkami, kā jau īsts racecar, bet nevar saprast iet vai neiet, jo pie garāžas īsti nav kur testēt. Bet nu laika vairs nav daudz, paldies seeingmanam un Ģirtam par palīdzību un turpinam gatavoties uz startu, jo vēl daudz sīkumu bija jāizdara. Pēdējā diena pirms starta Vakarā jau šādi kautkā Vēl pa tumsu braucu testēt un tests galīgi nebija iepriecinošs - sapratu, ka sadalenēm regulējums vai nu galīgi nav, vai kaukas cits man tur neaļo pēc visa tā installa.
Video tīri ieskatam, cik jautri pa tumsu bez uguņiem ir braukt https://www.instagram.com/p/BFdgbPryYw_/
Tāds pats arī aizbraucu uz gonku, ar cerību, ka kompis adaptēsies un viss aizies. Bet pēc kvalifikācijas jau sapratu, ka neiet tas auto vispār. Pirmie divi braucieni tā arī mierīgi nobraukti pa otro, trešais arī, bet tad radiatoram patruboks noplīsa. Domāju ko darīt... kautkā uz fikso nostiprināju, lai dzesēšanas šķidrums kautcik vēl turas sistēmā un domāju nobraukt finālu, kamēr temperatūra nekāpj, pa mierīgo. Tad nu finišēju 4.
Posms nobraukts, atkopjamies Jauns radiators no dīzeļa Atkal zvans uz ShtencWerks, ka kautkas jādara. Sarunāts vis ar seeingman un gaidu atkal ciemos.
Līdz tam protams atradu vietu, kur gaisu piesūca bet nu štrunts ar to. Secinājam, ka sadalenes pa niknu saregulētas, pa daudz uz augšām ķip, kas nav vajadzīgs manā gadījumā ar to 2.5 galvu. Bet nu tur drošvien seeingman pakomentēs pareizāk. Uzlikta arī drosele no M52B20 un veikts testdraivs. Tagad jau daudz patīkamāk motors rūc un arī tukšgaita normas robežās.
Kā arī, uzlikts sadalenes lasītājs, kas der uz bezvanosa sadalenes vanosa vadībai https://www.instagram.com/p/BFehQAKyY_G/
Gandrīz gatavs nākošajam posmam Gonka klāt Atkal jau kvalī jūtu, ka pagājušogad tomēr motors gāja labāk.
Sīkumos neizplūdīšu, bet atkal pa otro vislaik finišēju līdz trešajā braucienā, iebraucot finišā, saprotu, ka motors no abām paduškām kārtejo reizi nost un stūres pastiprinātāja šļauka arī ar to pašu pārrauta.
Pa starplaiku samainīta viena paduška un otra ar štropi atsieta. Finālā tā arī mierīgi pa trešo braucu, jo labāk dzinējs vairs neļāva. Pēdējos apļos sāka trešajā slīdēt sajūgs. Gandarījums nebija nekāds, jo par ko gan?
Tagad iepriekšējo gonku izlaidu, jo piķis jau tā ir izlikts ļoti daudz un rezultāta vēl šosezon tā arī nav. Pa lielam jau tas turbo visu izsitis no sliedēm, jo šitās visas problemas vajadzēja risināt pa ziemu, nevis tagad, kd sezona sākusies.
Svētdien atkal gonka, bet vēl nezinu vai sanāks uzbraukt.
Kautkas ar sajūgu jāizdomā;
Motora paduškas;
Stūres pastiprinātāja šļauka... nu labi, bez tā arī varētu iztikt.
Un atkal jāpārregule sadalenes laikam, jo nu neiet viņš kā vajag.
Kā arī, jau laiku atpakaļ ir iegādāta bosch bezvanosa vadība (402), tā jāuzliek.
Beidzot tas laikam būs izdarīts un atskaite kautkāda uzrakstīta. Turpmāk laikam gudrā būs pēc katra izdarītā darba kautko ierakstīt, jo tagad daudzkas palika nepateikts. Bet droši varat prasīt bildes un vēl visu, kas interesē.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Ko tas tam dzinējam darijāt kamēr viņš bija izcelts?
Un abas NV vāles un m52 vadības ir pilnīgi un galīgi garām.
Nezinu ko seeingman ir tajā b20 galvā tik grandiozu ir saskatījis (izņemot to ka viņas pa lūžņu cenu var dabūt) bet cik man bijusi saskarsme tad ar b25 galvu ir pilnīgi cits gājiens.
P.s. Nav vienas receptes pēc kuras taisīt visus dzinējus. Jāskatās individuāli kādai disciplīnai to motoru taisa. Tavā gadījumā kad tilpums ir tik mazs (2.0) kas jau pats par sevi neiet no maziem rpm, vanos ir way to go. divi būtu vēl labāk. savādāk tagad motors būs salikts tā lai labi gireztos pie 4k + kas tavam sporta viedam galīgi neder.
Un abas NV vāles un m52 vadības ir pilnīgi un galīgi garām.
Nezinu ko seeingman ir tajā b20 galvā tik grandiozu ir saskatījis (izņemot to ka viņas pa lūžņu cenu var dabūt) bet cik man bijusi saskarsme tad ar b25 galvu ir pilnīgi cits gājiens.
P.s. Nav vienas receptes pēc kuras taisīt visus dzinējus. Jāskatās individuāli kādai disciplīnai to motoru taisa. Tavā gadījumā kad tilpums ir tik mazs (2.0) kas jau pats par sevi neiet no maziem rpm, vanos ir way to go. divi būtu vēl labāk. savādāk tagad motors būs salikts tā lai labi gireztos pie 4k + kas tavam sporta viedam galīgi neder.
Visu ziemu tas dzinējs nostāvēja šķūnī, darīts tam netika pilnīgi nekas. Te arī viss ir uzrakstīts, kas sadarīts un tās ir tikai divas 9.7x240 sadalenes plus B25 ieplūdes kolektors. Lieki teikt, ka ir jaunas pīpītes un sveces.
Vadība nav M52, bet gan M50 - Siemens MS40.1
Odze, stāsts laikam ir par to, ka tagad ir lielāki vārsti un aplauziens sākās pie tā, ka sadalenes sākumā tika saregulētas kā standarta B20 dzinējam.
Pats neesmu tik gudrs tajā visā, tapēc baigi sīki nemācēšu komentēt. Un tieši tāpēc tas viss tiek uzticēts darīt kādam citam.
Tagad ir tā, ka jūt, ka dzinējs atveras pie pašām augšām, t.i., redlainā. Vajag dabūt vot tieši tā, kā Tu, Odze, saki, lai tā jauda ir no 4k rpm. Paskatoties onboardus, tieši tā ir zemākā vieta, kur nokrītas apgriezieni pārslēdzoties.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Vadība nav M52, bet gan M50 - Siemens MS40.1
Odze, stāsts laikam ir par to, ka tagad ir lielāki vārsti un aplauziens sākās pie tā, ka sadalenes sākumā tika saregulētas kā standarta B20 dzinējam.
Pats neesmu tik gudrs tajā visā, tapēc baigi sīki nemācēšu komentēt. Un tieši tāpēc tas viss tiek uzticēts darīt kādam citam.
Tagad ir tā, ka jūt, ka dzinējs atveras pie pašām augšām, t.i., redlainā. Vajag dabūt vot tieši tā, kā Tu, Odze, saki, lai tā jauda ir no 4k rpm. Paskatoties onboardus, tieši tā ir zemākā vieta, kur nokrītas apgriezieni pārslēdzoties.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Forumā lasiju, ka Tu būsi gonkās Aknīstē! Būšu tur, iečekosim dzīvajā Tavu darbu.
Ja sanāks dabūt to motoru konkurētspējīgu atkal, tad būšu.
Pagaidām galīgi nav tur ko redzēt, jo cīnoties ar tehniskajām ķibelēm, vizuāli palicis galīgi nebaudāms. Nav laika, lai savestu visu kārtībā.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Pagaidām galīgi nav tur ko redzēt, jo cīnoties ar tehniskajām ķibelēm, vizuāli palicis galīgi nebaudāms. Nav laika, lai savestu visu kārtībā.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Katrā ziņā, ceru ka Tev viss izdosies! Veiksmi!Nixon rakstīja:Ja sanāks dabūt to motoru konkurētspējīgu atkal, tad būšu.
Pagaidām galīgi nav tur ko redzēt, jo cīnoties ar tehniskajām ķibelēm, vizuāli palicis galīgi nebaudāms. Nav laika, lai savestu visu kārtībā.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Paga, tu saki, ka 2.5 galva uz 2.0 bloka ir zajebis un ir mega gajiens? Padoma kada izskatas degkamera tadam saliktam motoram un kas notiek ar cr.Odze rakstīja:Ko tas tam dzinējam darijāt kamēr viņš bija izcelts?
Un abas NV vāles un m52 vadības ir pilnīgi un galīgi garām.
Nezinu ko seeingman ir tajā b20 galvā tik grandiozu ir saskatījis (izņemot to ka viņas pa lūžņu cenu var dabūt) bet cik man bijusi saskarsme tad ar b25 galvu ir pilnīgi cits gājiens.
P.s. Nav vienas receptes pēc kuras taisīt visus dzinējus. Jāskatās individuāli kādai disciplīnai to motoru taisa. Tavā gadījumā kad tilpums ir tik mazs (2.0) kas jau pats par sevi neiet no maziem rpm, vanos ir way to go. divi būtu vēl labāk. savādāk tagad motors būs salikts tā lai labi gireztos pie 4k + kas tavam sporta viedam galīgi neder.
ar pareizu cr būtu krietni labāk kā ar b20 galvu. protams standartā vnk uzliekot b25 galvu būs tikai zaudējums nevis ieguvums.seeingman rakstīja:Paga, tu saki, ka 2.5 galva uz 2.0 bloka ir zajebis un ir mega gajiens? Padoma kada izskatas degkamera tadam saliktam motoram un kas notiek ar cr.Odze rakstīja:Ko tas tam dzinējam darijāt kamēr viņš bija izcelts?
Un abas NV vāles un m52 vadības ir pilnīgi un galīgi garām.
Nezinu ko seeingman ir tajā b20 galvā tik grandiozu ir saskatījis (izņemot to ka viņas pa lūžņu cenu var dabūt) bet cik man bijusi saskarsme tad ar b25 galvu ir pilnīgi cits gājiens.
P.s. Nav vienas receptes pēc kuras taisīt visus dzinējus. Jāskatās individuāli kādai disciplīnai to motoru taisa. Tavā gadījumā kad tilpums ir tik mazs (2.0) kas jau pats par sevi neiet no maziem rpm, vanos ir way to go. divi būtu vēl labāk. savādāk tagad motors būs salikts tā lai labi gireztos pie 4k + kas tavam sporta viedam galīgi neder.
Bet vismaz pagājušogad nebija arī sliktāk kā ar B20 galvu.
Vispār, varbūt te ir kāds, kam šitas aparāts interesē? Aizvien vairāk atkal gribas būvēt ko citu, kas paredzēts ne tikai trasei.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Vispār, varbūt te ir kāds, kam šitas aparāts interesē? Aizvien vairāk atkal gribas būvēt ko citu, kas paredzēts ne tikai trasei.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Shis auto nav derigs minirallija vai kada rallijsprinta? Noteikumus neesmu lasijis, nezinu.
Starp citu ar vienu auto tajas sacikstes 2 dalibnieki var braukt?
Starp citu ar vienu auto tajas sacikstes 2 dalibnieki var braukt?
žēl,ka nav laika,citādi obligāti aizbrauktu uz Tavu garažu padzert alu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 27
- chevron_right