Nixona 320iSPORT

Visas slēgtās "Mans er" tēmas.
Profila bilde
gruzs
Ziņojumi: 542
Pievienojies: 08 Feb 2012, 16:24
Braucu ar: viens astoņ

01 Apr 2016, 19:30

Ir arī 1. aprīlis :D

Sent from my XT1072 using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

24 Apr 2016, 17:39

Nu, kas šeit notiek?
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

24 Apr 2016, 17:43

M50 atpakaļ iekšā.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

27 Apr 2016, 12:23

Svētdien gonka. Darbi rit pilnā sparā. Razklads būs, kad būs laika visu apkopot.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

27 Apr 2016, 13:07

Steidzami vajag m52 droseli. Var ari gofru piedavaat

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

24 Mai 2016, 07:50

Vienā no taviem video redzēju ka tev ir AFR ekrāniņš, tas kkāds paštaisīts vai aftermarketa?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

24 Mai 2016, 09:57

Tas ir voltmetrs :hahaha:

Kompis nomiris, tapēc joprojām nav razklads. Bet šī sezona iesākusies ļoti slikti. Tas "turbo projekts" visu izsitis no sliedēm.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

24 Mai 2016, 10:08

:lol: :lol: :lol:
Tur 14,7 parādijās un es automātiski pieņēmu ka tev ir AFR, nodomāju ka priekš turbo biji uzlicis. :lol: :doh:
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

14 Jūn 2016, 03:15

Ir pienācis laiks kautko te arī ierakstīt. Diemžēl laika trūkuma dēļ tā arī nav sanācis te neko iepostēt.

Ņemiet vērā, ka šis posts nebūs tādi kā visu laiku, ar daudz bildēm utt, jo kompis nomira un tagad visu nākas rakstīt caur telefonu. Bet nu centīšos cik sakarīgi un secīgi varēšu.

Tātad, sāksim ar "turbo" projektu... Protams, kā jau vairumam, likās, ka līdz sezonai laika ir dahuja un nekur nesteidzos ar to visu. Kamēr jā, tikai martā tika sākts intensīvi strādāt pie kolektora izveides.
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Bildēs tas viss izskatās ātrāk, bet nebija un pēc mēneša, tikai aprīlī turbīna bija savā vietā.
Attēls
Te pirmais pūtiens tikai atmosfērā https://www.instagram.com/p/BD_MxlsSY4B/

Jā, kā jau redzam, vēl pirmstam tika uzmeistarota glažu atsaite.
Attēls
Attēls
Attēls
Tālāk tika kombinētas parējās trubas uz ieplūdi, interkūlers utt.
Attēls
Attēls
Galvenais palīgs!
Attēls
Nu jau sākās kritiski ar laikiem, jo pēc kādām divām nedēļām, 1. maijā sezonas pirmais starts.
Tad arī tika nolemts, ka deadline ir 16. aprīlī un tad ir jātestē tā turbo kaste. Nakts negulēta, treileris ar transportu uz poligonu sarunāts, bet vēl štuka darbu.
Attēls
Attēls
Saliekot visu un iedodot čībā turpat uz vietas pie garāžas, tā arī nesapratu kas ar to boostu notiek. Tad nu vēl daudz sīkumu steigā tika sadarīti un līdz ar tumsu uz poligonu.
Attēls
Tā arī līdz galam nesapratu kā to boost gaugi pieslēgt, braucu tik virsū uz laukuma un devu iekšās. Protams gāja tāpat kā parasts 1.6. :hahaha:
Štukoju, štukoju nu kas pa huiņu..
Dzird kā turbīna pūš un pat gofra ļurkājas kā nenormāla no pūtiena, bet jaudas pieauguma nebija.
Attēls
Attēls
Beigās jau bija tik tālu zajebal, ka nolēmu nokurināt vismaz vienu riepu pāri un mest mieru, pēc tam izgulēties un ar skaidru prātu atkal cīnīties tālāk un meklēt, kur tas pūtiens paliek un kāpēc wastegate neveras vaļa.


Protams viss pasākums aizgāja pa tālu un ebay termolenta nespēja nodrošināt kārtīgu termoizolāciju uz svečvadiem, kā rezultātā, tie sāka gruzdēt un degt. [emoji38]
Attēls
Attēls
Divi ugunsdzēšamie glāba situāciju
Attēls
Attēls
Tad nu laika galīgi vairs nebija čakarēties, jo bija jau pēdējāis laiks krāmēt atpakaļ 2.0 atmosfēru, jo sapratu, ka ar to "1.6 turbo" vēl daudz darba. Bet nu pirms ārā celšanas izņēmu gaisa masas mērītāju un uzliku trubu pa taisno uz ieplūdi, nedabūju pārāk iztestēt, bet dziesma jau bija pavisam cita.
https://www.instagram.com/p/BEbp83ZyY6t/

Un kad palikušas 8 dienas līdz startam, tika celts ārā 1.6 un likts iekšā 2.0
Attēls
Attēls
Tajā pašā laikā paspēts vēl aizskriet uz Rīgu pie siikaa pēc M50B25 ieplūdnieka un V8 droseles, kuru gribēju likt, bet sapratu ka nepaspēšu to droseli saķīmiķot līdz startam. Un milzīgs paldies siikajam, protams! :super:
Kādu laiku atpakaļ biju dabūjis bezvanosa ieplūdes sadaleni no viena lietotāja Siguldā, diemžēl aizmirsu niku.
Tad ar seeingmanu parunāju un sapratu, ka vajag vēlvienu tādu pašu un pie viena, kad biju Rīgā, mēģināju tādu samedīt un jā, sanāca pat atrast tādu jau sagatavotu likšanai izplūdē. Paldies lietotājam LEO! :super: Norunājis, ka seeingman tūliņ, kad motoru iecelšu, jau brauks tās sadalenes man krāmēt iekšā, ātri dodos atkal uz garāžu celt to motoru iekšā.
Attēls
Viena nakts un motors iekšā
Attēls
Kamēr seeingmans brauc, plus minus vēl izplūdi sanāca uzmetināt. :hahaha:

Sākam instalēt abas bezvanoa ieplūdes sadalenes un M50B25 ieplūdes kolektoru, un secinam, ka manam M50B20 dzinējam ir 2.5 galva, kas pec seeingman teiktā, nemaz nav labi, jo CR sanāk kautkas ap 9.3? Gan viņš pats mācēs pakomentēt sīkāk.
Bet nu ko nu vairs, pagājušosezon ar tādu setupu neteiktu, ka motors gāja slikti un turpinam vien likt sadalenes.
Attēls
Pirmais iepaids - tukšgaitā bubina patīkami, kā jau īsts racecar, bet nevar saprast iet vai neiet, jo pie garāžas īsti nav kur testēt.
Attēls
Bet nu laika vairs nav daudz, paldies seeingmanam un Ģirtam par palīdzību un turpinam gatavoties uz startu, jo vēl daudz sīkumu bija jāizdara.
Attēls
Pēdējā diena pirms starta
Attēls
Vakarā jau šādi kautkā
Attēls
Attēls
Vēl pa tumsu braucu testēt un tests galīgi nebija iepriecinošs - sapratu, ka sadalenēm regulējums vai nu galīgi nav, vai kaukas cits man tur neaļo pēc visa tā installa.
Video tīri ieskatam, cik jautri pa tumsu bez uguņiem ir braukt https://www.instagram.com/p/BFdgbPryYw_/

Tāds pats arī aizbraucu uz gonku, ar cerību, ka kompis adaptēsies un viss aizies. Bet pēc kvalifikācijas jau sapratu, ka neiet tas auto vispār.
Attēls
Pirmie divi braucieni tā arī mierīgi nobraukti pa otro, trešais arī, bet tad radiatoram patruboks noplīsa. Domāju ko darīt... kautkā uz fikso nostiprināju, lai dzesēšanas šķidrums kautcik vēl turas sistēmā un domāju nobraukt finālu, kamēr temperatūra nekāpj, pa mierīgo. Tad nu finišēju 4.

Posms nobraukts, atkopjamies
Attēls
Jauns radiators no dīzeļa
Attēls
Atkal zvans uz ShtencWerks, ka kautkas jādara. Sarunāts vis ar seeingman un gaidu atkal ciemos.
Līdz tam protams atradu vietu, kur gaisu piesūca bet nu štrunts ar to. Secinājam, ka sadalenes pa niknu saregulētas, pa daudz uz augšām ķip, kas nav vajadzīgs manā gadījumā ar to 2.5 galvu. Bet nu tur drošvien seeingman pakomentēs pareizāk.
Attēls
Uzlikta arī drosele no M52B20 un veikts testdraivs. Tagad jau daudz patīkamāk motors rūc un arī tukšgaita normas robežās.
Kā arī, uzlikts sadalenes lasītājs, kas der uz bezvanosa sadalenes vanosa vadībai :hahaha:
Attēls
https://www.instagram.com/p/BFehQAKyY_G/

Gandrīz gatavs nākošajam posmam
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Gonka klāt
Attēls
Atkal jau kvalī jūtu, ka pagājušogad tomēr motors gāja labāk.
Sīkumos neizplūdīšu, bet atkal pa otro vislaik finišēju līdz trešajā braucienā, iebraucot finišā, saprotu, ka motors no abām paduškām kārtejo reizi nost un stūres pastiprinātāja šļauka arī ar to pašu pārrauta.

Pa starplaiku samainīta viena paduška un otra ar štropi atsieta.
Attēls
Finālā tā arī mierīgi pa trešo braucu, jo labāk dzinējs vairs neļāva.
Attēls
Pēdējos apļos sāka trešajā slīdēt sajūgs.
Attēls
Attēls
Gandarījums nebija nekāds, jo par ko gan? :hahaha:

Tagad iepriekšējo gonku izlaidu, jo piķis jau tā ir izlikts ļoti daudz un rezultāta vēl šosezon tā arī nav. Pa lielam jau tas turbo visu izsitis no sliedēm, jo šitās visas problemas vajadzēja risināt pa ziemu, nevis tagad, kd sezona sākusies.

Svētdien atkal gonka, bet vēl nezinu vai sanāks uzbraukt.
Kautkas ar sajūgu jāizdomā;
Motora paduškas;
Stūres pastiprinātāja šļauka... nu labi, bez tā arī varētu iztikt.

Un atkal jāpārregule sadalenes laikam, jo nu neiet viņš kā vajag.
Kā arī, jau laiku atpakaļ ir iegādāta bosch bezvanosa vadība (402), tā jāuzliek.

Beidzot tas laikam būs izdarīts un atskaite kautkāda uzrakstīta. Turpmāk laikam gudrā būs pēc katra izdarītā darba kautko ierakstīt, jo tagad daudzkas palika nepateikts. Bet droši varat prasīt bildes un vēl visu, kas interesē. ;)

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
Odze
Ziņojumi: 237
Pievienojies: 25 Jūn 2012, 10:45
Braucu ar: e36 compact
Reputācija: 3
 

14 Jūn 2016, 07:27

Ko tas tam dzinējam darijāt kamēr viņš bija izcelts?
Un abas NV vāles un m52 vadības ir pilnīgi un galīgi garām. :idiots:
Nezinu ko seeingman ir tajā b20 galvā tik grandiozu ir saskatījis (izņemot to ka viņas pa lūžņu cenu var dabūt) bet cik man bijusi saskarsme tad ar b25 galvu ir pilnīgi cits gājiens. :clap:
P.s. Nav vienas receptes pēc kuras taisīt visus dzinējus. Jāskatās individuāli kādai disciplīnai to motoru taisa. Tavā gadījumā kad tilpums ir tik mazs (2.0) kas jau pats par sevi neiet no maziem rpm, vanos ir way to go. divi būtu vēl labāk. savādāk tagad motors būs salikts tā lai labi gireztos pie 4k + kas tavam sporta viedam galīgi neder. :doh:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

14 Jūn 2016, 09:23

Visu ziemu tas dzinējs nostāvēja šķūnī, darīts tam netika pilnīgi nekas. Te arī viss ir uzrakstīts, kas sadarīts un tās ir tikai divas 9.7x240 sadalenes plus B25 ieplūdes kolektors. Lieki teikt, ka ir jaunas pīpītes un sveces.

Vadība nav M52, bet gan M50 - Siemens MS40.1

Odze, stāsts laikam ir par to, ka tagad ir lielāki vārsti un aplauziens sākās pie tā, ka sadalenes sākumā tika saregulētas kā standarta B20 dzinējam.

Pats neesmu tik gudrs tajā visā, tapēc baigi sīki nemācēšu komentēt. :hahaha: Un tieši tāpēc tas viss tiek uzticēts darīt kādam citam.

Tagad ir tā, ka jūt, ka dzinējs atveras pie pašām augšām, t.i., redlainā. Vajag dabūt vot tieši tā, kā Tu, Odze, saki, lai tā jauda ir no 4k rpm. Paskatoties onboardus, tieši tā ir zemākā vieta, kur nokrītas apgriezieni pārslēdzoties.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

14 Jūn 2016, 11:09

Bija interesanti lasīt, cīnies :super:
- ikey07
Profila bilde
Agriizz
Ziņojumi: 209
Pievienojies: 29 Jūn 2015, 00:52
Braucu ar: BMW E60 530D & E36
Atrašanās vieta: Latvija

14 Jūn 2016, 11:23

Forumā lasiju, ka Tu būsi gonkās Aknīstē! Būšu tur, iečekosim dzīvajā Tavu darbu. :super: :drink:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

14 Jūn 2016, 11:37

Ja sanāks dabūt to motoru konkurētspējīgu atkal, tad būšu.

Pagaidām galīgi nav tur ko redzēt, jo cīnoties ar tehniskajām ķibelēm, vizuāli palicis galīgi nebaudāms. Nav laika, lai savestu visu kārtībā.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
Agriizz
Ziņojumi: 209
Pievienojies: 29 Jūn 2015, 00:52
Braucu ar: BMW E60 530D & E36
Atrašanās vieta: Latvija

14 Jūn 2016, 12:06

Nixon rakstīja:Ja sanāks dabūt to motoru konkurētspējīgu atkal, tad būšu.

Pagaidām galīgi nav tur ko redzēt, jo cīnoties ar tehniskajām ķibelēm, vizuāli palicis galīgi nebaudāms. Nav laika, lai savestu visu kārtībā.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Katrā ziņā, ceru ka Tev viss izdosies! Veiksmi! :super: :drink: ;)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

14 Jūn 2016, 12:52

Odze rakstīja:Ko tas tam dzinējam darijāt kamēr viņš bija izcelts?
Un abas NV vāles un m52 vadības ir pilnīgi un galīgi garām. :idiots:
Nezinu ko seeingman ir tajā b20 galvā tik grandiozu ir saskatījis (izņemot to ka viņas pa lūžņu cenu var dabūt) bet cik man bijusi saskarsme tad ar b25 galvu ir pilnīgi cits gājiens. :clap:
P.s. Nav vienas receptes pēc kuras taisīt visus dzinējus. Jāskatās individuāli kādai disciplīnai to motoru taisa. Tavā gadījumā kad tilpums ir tik mazs (2.0) kas jau pats par sevi neiet no maziem rpm, vanos ir way to go. divi būtu vēl labāk. savādāk tagad motors būs salikts tā lai labi gireztos pie 4k + kas tavam sporta viedam galīgi neder. :doh:
Paga, tu saki, ka 2.5 galva uz 2.0 bloka ir zajebis un ir mega gajiens? Padoma kada izskatas degkamera tadam saliktam motoram un kas notiek ar cr.
Profila bilde
Odze
Ziņojumi: 237
Pievienojies: 25 Jūn 2012, 10:45
Braucu ar: e36 compact
Reputācija: 3
 

14 Jūn 2016, 13:31

seeingman rakstīja:
Odze rakstīja:Ko tas tam dzinējam darijāt kamēr viņš bija izcelts?
Un abas NV vāles un m52 vadības ir pilnīgi un galīgi garām. :idiots:
Nezinu ko seeingman ir tajā b20 galvā tik grandiozu ir saskatījis (izņemot to ka viņas pa lūžņu cenu var dabūt) bet cik man bijusi saskarsme tad ar b25 galvu ir pilnīgi cits gājiens. :clap:
P.s. Nav vienas receptes pēc kuras taisīt visus dzinējus. Jāskatās individuāli kādai disciplīnai to motoru taisa. Tavā gadījumā kad tilpums ir tik mazs (2.0) kas jau pats par sevi neiet no maziem rpm, vanos ir way to go. divi būtu vēl labāk. savādāk tagad motors būs salikts tā lai labi gireztos pie 4k + kas tavam sporta viedam galīgi neder. :doh:
Paga, tu saki, ka 2.5 galva uz 2.0 bloka ir zajebis un ir mega gajiens? Padoma kada izskatas degkamera tadam saliktam motoram un kas notiek ar cr.
ar pareizu cr būtu krietni labāk kā ar b20 galvu. protams standartā vnk uzliekot b25 galvu būs tikai zaudējums nevis ieguvums.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

14 Jūn 2016, 13:41

Bet vismaz pagājušogad nebija arī sliktāk kā ar B20 galvu. :hahaha:

Vispār, varbūt te ir kāds, kam šitas aparāts interesē? Aizvien vairāk atkal gribas būvēt ko citu, kas paredzēts ne tikai trasei.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Attēls
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

17 Jūn 2016, 21:34

Shis auto nav derigs minirallija vai kada rallijsprinta? Noteikumus neesmu lasijis, nezinu.

Starp citu ar vienu auto tajas sacikstes 2 dalibnieki var braukt?
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

18 Jūn 2016, 03:44

žēl,ka nav laika,citādi obligāti aizbrauktu uz Tavu garažu padzert alu :hahaha: