KORSA Dīzeļvagons.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- chevron_right
Season 2014 opening @333
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
Yo! Paldies Kompotam un Erdam par bilžukiem!
Vispār jau sen nekas nav ierakstīts šeit un papildināts.
Visu laiku ar auto tiek braukts, braukts, atkal braukts un braukts. Daudz braukts. Sanāk vairāki tūkstoši km ik mēnesi
Ir jau padarīts arī šis tas pie auto. Vairāk jau tik daudz, lai tas būtu tehniskā kārtībā.
pavasarī tika "atdzīvināts" motors, kas bij palicis gauss un negribēja lekt un vilkt. Nācās nomainīt visas kvēlsveces un dzinēja abas ķēdes ar visiem spriegotājiem, mierinātājiem un citiem loriņiem, kas tur piederās pie lietas.
Bremzes tika pie atsvaidzinājuma. Tika pārjaukti suporti, uzlikti visi 4 jauni bremžu diski, jauni kluči un visas "ķeskas" rocenei. Mainot bremžu diskus, iešāvās doma bik uzlabot tās ..un aizmugurē tika uzlikti ventilējamie diski
Protams bij mainītas arī dažādas komponentes ritošajai, kuras regulāri nogalina LV ceļi
Veiksmīgi, ar pirmo, izieta TA
Šis tas arī "satūnēts" šogad. Kā, piemēram, jau atrādītais, elektro rekaro salons ar pareizās krāsas durvju apšuvumiem, šķūnētie melnie griesti nomainīti uz labiem īstiem melnajiem
Uzinstalēti PDC (parkingsensori) un nomainīts aizmugures apgrauztais bampers uz citu, pašrocīgi ar baloniņu nokrāsotu PDC pat darbojās, tik tas gongs tik klusu pīkst, ka maģītis jāizslēdz, lai ko dzirdētu
Beidzot nomainīta briesmīgā nolupusī plastmasa zem priekšas logu slotiņām, ko nevarēju izdarīt jau 2 gadus, kopš dabūtas bij citas plastmasas
Protams ir šis tas cits arī darīts, bez te minētā, bet visu jau nevar atcerēties, ka tik reti dod tās atskaites
Atradās dažas bildes no dažiem procesiem :)
Visu laiku ar auto tiek braukts, braukts, atkal braukts un braukts. Daudz braukts. Sanāk vairāki tūkstoši km ik mēnesi
Ir jau padarīts arī šis tas pie auto. Vairāk jau tik daudz, lai tas būtu tehniskā kārtībā.
pavasarī tika "atdzīvināts" motors, kas bij palicis gauss un negribēja lekt un vilkt. Nācās nomainīt visas kvēlsveces un dzinēja abas ķēdes ar visiem spriegotājiem, mierinātājiem un citiem loriņiem, kas tur piederās pie lietas.
Bremzes tika pie atsvaidzinājuma. Tika pārjaukti suporti, uzlikti visi 4 jauni bremžu diski, jauni kluči un visas "ķeskas" rocenei. Mainot bremžu diskus, iešāvās doma bik uzlabot tās ..un aizmugurē tika uzlikti ventilējamie diski
Protams bij mainītas arī dažādas komponentes ritošajai, kuras regulāri nogalina LV ceļi
Veiksmīgi, ar pirmo, izieta TA
Šis tas arī "satūnēts" šogad. Kā, piemēram, jau atrādītais, elektro rekaro salons ar pareizās krāsas durvju apšuvumiem, šķūnētie melnie griesti nomainīti uz labiem īstiem melnajiem
Uzinstalēti PDC (parkingsensori) un nomainīts aizmugures apgrauztais bampers uz citu, pašrocīgi ar baloniņu nokrāsotu PDC pat darbojās, tik tas gongs tik klusu pīkst, ka maģītis jāizslēdz, lai ko dzirdētu
Beidzot nomainīta briesmīgā nolupusī plastmasa zem priekšas logu slotiņām, ko nevarēju izdarīt jau 2 gadus, kopš dabūtas bij citas plastmasas
Protams ir šis tas cits arī darīts, bez te minētā, bet visu jau nevar atcerēties, ka tik reti dod tās atskaites
Atradās dažas bildes no dažiem procesiem :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis korsa - 25 Mai 2014, 21:16, kopā labots 1 reizi.
Viens PDC sensors kko niķojās Ta pīkst, ta nepīkst. Mainiju vietām, jo domāju, ka nav kontakta, bet pats sensors būs sācis mirt. Jāmeklē būs cits vietā.
..un nākamais darbs, kas līdz "Līgo" jāpagūst, ir uzlikt jaunu(nevis citu) dubultmasas spararatu ar visu sajūgu. Apnicis līdz nelabumam jau tas krateklis/klabeklis
..un nākamais darbs, kas līdz "Līgo" jāpagūst, ir uzlikt jaunu(nevis citu) dubultmasas spararatu ar visu sajūgu. Apnicis līdz nelabumam jau tas krateklis/klabeklis
Patīkami labumi.
Visi 4 rati ar ventilējamiem bremžu diskiem?
Visi 4 rati ar ventilējamiem bremžu diskiem?
Jap! visi 4
Priekšā jau bija, tik aizmugurē bija neventilējamie, bet uzliku no 328 TA aizmugures darba bremzes bija 3,1
Priekšā pat mazāk bij.
Priekšā jau bija, tik aizmugurē bija neventilējamie, bet uzliku no 328 TA aizmugures darba bremzes bija 3,1
Priekšā pat mazāk bij.
Kas tur aizmugurē jāmaina? Tikai supporti citi nāk?
Kas tev aizmugurē par skaļruņiem salikti?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Jap! Liku suportus ar visām skavām no 328 un pašus bremžu diskus, protams Tas arī viss.Ruu rakstīja:Kas tur aizmugurē jāmaina? Tikai supporti citi nāk?
Aizmugurē bij tas gateris, kad nopirku auto.rvars rakstīja:Kas tev aizmugurē par skaļruņiem salikti?
Kā jau zināms, tur nekam normālam vieta nav, bet iepriekšējais saimnieks atradis plānas tumbiņas un iemontējis. Diezgan brutāli. Vienkārši ar "samoreziem" pieskrūvētas pie jumta metāla konstrukcijām :) Laikam kaut kādi 16 cm tie skaļruņi.
Bet nu skan par gramu labāk kā oem un tas jau ir pietiekami
Nu vajadzētu skanēt daudz labāk, ja reiz 16cm, jo oem ir tikai 10cm.
cik nu saprotu no tām mūzikas lietām, tik cik Tu no astronautikas, tad tam skaļrunim jau vajag arī kādu telpu/kasti aizmugurei. Tādu kā korpusu, bet manā gadijumā magnēts ir praktiski pielipis jau pie jumta un visapkārt tas skaļrunis ir iespiests no visām pusēm, ka nevar tas brīvi "elpot"
It kā jau var dabūt normālus skaļruņus uz tiem 10 cm, bet tiem ir lieli magnēti, a tur nav dziļumā vietas, tā kā jāsamierinas ar oem 10 cm vai jātaisa "gateris"
It kā jau var dabūt normālus skaļruņus uz tiem 10 cm, bet tiem ir lieli magnēti, a tur nav dziļumā vietas, tā kā jāsamierinas ar oem 10 cm vai jātaisa "gateris"
Pēdējais labojis korsa - 26 Mai 2014, 20:31, kopā labots 1 reizi.
Oook Nodomāju, ka esi atklājis kādu normālu risinājumu
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
focal ir kaut kāda sērija skaļruņiem kam ir īpāši mazi magnēti, bet bez 100 eur var pat nesākt skatīties
Jap! Būt tad ir!
Biju atradies kkur iekš net'a Blaupunkt ar mazu magnētu. Cena bija tuvu 200eiro par 2 gab.
Biju atradies kkur iekš net'a Blaupunkt ar mazu magnētu. Cena bija tuvu 200eiro par 2 gab.
Nu lielais magnēts jau nav vienīgais traucēklis skaļruņu instalēšanai korpusos ar maziem tilpumiem (ja runājam ne tikai par fizisku ieskrūvēšanu). :)
d[-_-]b
Es tur baigi neiespringtu uz tiem aizmugurējiem skaļruņiem!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- chevron_right